Komt allemaal doordat die Badr Hadri afgelopen week is vrijgelaten. Die man roept alleen maar geweld op.quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-kickboksgala.html
Tjonge jonge jonge jonge.......
Maar de conclusie is wellicht te voorbarig, want hij nog maar slechts een verdachte.
April 2013 pasquote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor het eerst weer koude voeten. Winter begint langzaam te komen
Vertelquote:
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.quote:
Met dank aan Jeanine?quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.
That sucksquote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.
Dat is het 'fijne' van zulke maatregelen. Op korte termijn levert het geld op, na verloop van tijd blijken er in enen achterstanden in werk te ontstaan enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef missbehavin het volgende:
That sucksDan zou ik ook niet meer zo happig zijn om over te werken....
Sucks zeker. Binnenkort maar eens met de baas erover hebben wat de precieze regeling is enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef missbehavin het volgende:
That sucksDan zou ik ook niet meer zo happig zijn om over te werken....
quote:
Voor werken in de avonduren kan ook gebruik worden gemaakt van een onregelmatigheidstoelage. Mits je niet boven je regulier aantal werkuren uitkomt natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Sucks zeker. Binnenkort maar eens met de baas erover hebben wat de precieze regeling is enzo.
Maar best gaar in een 24 uurs bedrijf als ict-er waar we zo af en toe toch echt wel wat savonds moeten doen.
Veel schrijf ik niet op onder 'part of the job'.. maar de mogelijkheid was er altijd wel. Nu verdwijnt die goedheid ook wel beetje.
Denk niet dat dat betrekking heeft op een kwartiertje/half uurtje werken savonds.quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Voor werken in de avonduren kan ook gebruik worden gemaakt van een onregelmatigheidstoelage. Mits je niet boven je regulier aantal werkuren uitkomt natuurlijk.
Gebakken Assassins Creed III?quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief vroeg net heel terloops wat ik lekker vind op mijn brood. "Niet dat je morgen ontbijt op bed krijgt hoor, maar ik vroeg het me gewoon af"
Sure, heeft vast niks te maken met het feit dat ik zei hoe schandalig ik het vind dat hij geen verjaardagscadeautje heeft gekocht
Nope, maar dat zou ik persoonlijk geeneens schrijven.quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Denk niet dat dat betrekking heeft op een kwartiertje/half uurtje werken savonds.
quote:
Nee doe ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
Nope, maar dat zou ik persoonlijk geeneens schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |