Komt allemaal doordat die Badr Hadri afgelopen week is vrijgelaten. Die man roept alleen maar geweld op.quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ie-kickboksgala.html
Tjonge jonge jonge jonge.......
Maar de conclusie is wellicht te voorbarig, want hij nog maar slechts een verdachte.
April 2013 pasquote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor het eerst weer koude voeten. Winter begint langzaam te komen
Vertelquote:
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.quote:
Met dank aan Jeanine?quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Cue_ het volgende:
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.
That sucksquote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een besluit genomen dat vanaf heden overuren niet meer worden uitbetaald.. en ook geen tijd voor tijd meer.
Dat is het 'fijne' van zulke maatregelen. Op korte termijn levert het geld op, na verloop van tijd blijken er in enen achterstanden in werk te ontstaan enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef missbehavin het volgende:
That sucksDan zou ik ook niet meer zo happig zijn om over te werken....
Sucks zeker. Binnenkort maar eens met de baas erover hebben wat de precieze regeling is enzo.quote:Op maandag 12 november 2012 19:51 schreef missbehavin het volgende:
That sucksDan zou ik ook niet meer zo happig zijn om over te werken....
quote:
Voor werken in de avonduren kan ook gebruik worden gemaakt van een onregelmatigheidstoelage. Mits je niet boven je regulier aantal werkuren uitkomt natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Sucks zeker. Binnenkort maar eens met de baas erover hebben wat de precieze regeling is enzo.
Maar best gaar in een 24 uurs bedrijf als ict-er waar we zo af en toe toch echt wel wat savonds moeten doen.
Veel schrijf ik niet op onder 'part of the job'.. maar de mogelijkheid was er altijd wel. Nu verdwijnt die goedheid ook wel beetje.
Denk niet dat dat betrekking heeft op een kwartiertje/half uurtje werken savonds.quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Voor werken in de avonduren kan ook gebruik worden gemaakt van een onregelmatigheidstoelage. Mits je niet boven je regulier aantal werkuren uitkomt natuurlijk.
Gebakken Assassins Creed III?quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief vroeg net heel terloops wat ik lekker vind op mijn brood. "Niet dat je morgen ontbijt op bed krijgt hoor, maar ik vroeg het me gewoon af"
Sure, heeft vast niks te maken met het feit dat ik zei hoe schandalig ik het vind dat hij geen verjaardagscadeautje heeft gekocht
Nope, maar dat zou ik persoonlijk geeneens schrijven.quote:Op maandag 12 november 2012 19:54 schreef Cue_ het volgende:
Denk niet dat dat betrekking heeft op een kwartiertje/half uurtje werken savonds.
quote:
Nee doe ik ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 19:55 schreef AirwiN het volgende:
Nope, maar dat zou ik persoonlijk geeneens schrijven.
Dit is vooral om aan te tonen hoeveel hij echt van je houdt. Als hij bereid is AC3 voor je op te geven dan zit het wel goed.quote:
Doe zoals iedere goede ouder zou doen, chanteer hem.quote:Op maandag 12 november 2012 20:02 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil gewoon een cadeautje van 'm!
Ik heb wel gedreigd dat ik anders ook kerst en zijn verjaardag eens goed moest overdenken, Ws komt daar het ontbijt-idee vandaanquote:Op maandag 12 november 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe zoals iedere goede ouder zou doen, chanteer hem.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief vroeg net heel terloops wat ik lekker vind op mijn brood. "Niet dat je morgen ontbijt op bed krijgt hoor, maar ik vroeg het me gewoon af"
Sure, heeft vast niks te maken met het feit dat ik zei hoe schandalig ik het vind dat hij geen verjaardagscadeautje heeft gekocht
Heel goed!quote:Op maandag 12 november 2012 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb wel gedreigd dat ik anders ook kerst en zijn verjaardag eens goed moest overdenken, Ws komt daar het ontbijt-idee vandaan
Hahahahaha, nee ik was weer zo lief om het bij dingen te houden die ik in huis hebquote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef Evie het volgende:
[..]o ooo... maar een ontbijtje op bed is nooit slecht
![]()
Je hebt toch wel gezegd dat je verse aardbeien met slagroom, champagne vers gebakken croisantjes en kaviaar op brood wel lekker vindt?
Jij hebt echt een watje aan de haak geslagen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef missbehavin het volgende:
Hahahahaha, nee ik was weer zo lief om het bij dingen te houden die ik in huis heb
Maar goed, ik heb niks te klagen wb ontbijt op bed, dat krijg ik elk weekend dat ik bij lief ben
quote:Op maandag 12 november 2012 20:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahahahaha, nee ik was weer zo lief om het bij dingen te houden die ik in huis heb
Maar goed, ik heb niks te klagen wb ontbijt op bed, dat krijg ik elk weekend dat ik bij lief ben
Maar je moet ze nog wel blijven maken zeker?quote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haar lief woont in Utrecht...quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Evie het volgende:
ik moet ook maar eens een lief gaan vinden voor dat ontbijtje dan
quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt echt een watje aan de haak geslagen.
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar je moet ze nog wel blijven maken zeker?
quote:"Ondanks deze regeling gaan we ervan uit dat eenieder zich optimaal blijft inzetten voor onze organisatie en begrip heeft voor deze afgekondigde actie"
Goh wat een verrassingquote:
Tijd voor een meet!!! Heeft hij ook een leuke vrijgezelle jongere broer?quote:
Als jij nou hart voor de zaak hebt, is de zaak hard voor jou.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Tijd voor een meet!!! Heeft hij ook een leuke vrijgezelle jongere broer?
.. ooooow vriendin van me die hier kwam eten en is zei dat een kerel in de lift tegen dr zei: o ga je naar die ene.. die is toch pot?Jeej roddels work..
whehehehe
quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]Helaas heeft ie geen broers of zussen
Arme Evie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:19 schreef missbehavin het volgende:
Helaas heeft ie geen broers of zussen
indeed!quote:Op maandag 12 november 2012 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij nou hart voor de zaak hebt, is de zaak hard voor jou.
Ik DM z'n Facebook wel ff, kun je 'm rechtstreeks benaderen.quote:
Alleen rare nichtjes die eeuwig vrijgezel zijnquote:
Ow?quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef missbehavin het volgende:
Alleen rare nichtjes die eeuwig vrijgezel zijn
Air is er een reden dat je mijn lief aan het pimpen bent?quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM z'n Facebook wel ff, kun je 'm rechtstreeks benaderen.
Ik vind het leuk om jou te plagen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:21 schreef missbehavin het volgende:
Air is er een reden dat je mijn lief aan het pimpen bent?
En ik snap het niet, ze zijn best leuk en niet afzichtelijkquote:
Check mn contactadvertentie:quote:
Namen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef missbehavin het volgende:
En ik snap het niet, ze zijn best leuk en niet afzichtelijk
Zondag heb ik een jaar vol gemaakt, beetje jammer als het dan verpest wordt hequote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om jou te plagen.
Ik geloof dat ze die ook hebben jaquote:
Ze rookt nextquote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Check mn contactadvertentie:
Leuke vrw 27 jr, (uiterlijk 16, aangezien ze haar id moet tonen als ze sigaretjes wil kopen) zoekt leuk watje voor ontbijt op bed
Your loss..quote:
Your lossquote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik had ook bijna gereageerd ja.
Ik zou nog ff verder zoeken als ik dit zou lezen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
Leuke vrw 27 jr, (uiterlijk 16, aangezien ze haar id moet tonen als ze sigaretjes wil kopen) zoekt leuk watje voor ontbijt op bed
quote:Op maandag 12 november 2012 20:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ze die ook hebben ja
mmm.. missing out on the best partquote:Op maandag 12 november 2012 20:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Been there, done that. Rokers
Dan maar geen seks.
Es ff loeren op Facebook.quote:
Misshien dat risico durf ik wel te nemenquote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Evie het volgende:
[..]
Your loss..
MuhahahahaZeker.. dat doet ze wel eens.. maar in januari is het uit met de pret
[..]
Your loss
Ja kom op zeg, jij probeert mijn lief weg te werkenquote:
Nou, dan zijn ze goed stom, als ze daarvan uit gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:17 schreef Cue_ het volgende:
"Ondanks deze regeling gaan we ervan uit dat eenieder zich optimaal blijft inzetten voor onze organisatie en begrip heeft voor deze afgekondigde actie"
Ja waarom niet eigenlijk?quote:
Dat krijg je met jouw beperkende voorwaarden dat je alleen mensen toevoegt die je in het echt kent.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
Die zak hooi van een vriendje heeft zijn vrienden niet gedeeld.
Indeed. Sukkels dat het soms zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dan zijn ze goed stom, als ze daarvan uit gaan.![]()
Het is dan ook gewoon manageriaans voor "Waag het eens om er nu de kantjes vanaf te gaan lopen.".
Ik heb je liever voor mijzelf. Dat kun je mij toch niet kwalijk nemen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef missbehavin het volgende:
Ja kom op zeg, jij probeert mijn lief weg te werken
Voor missB maak ik wel uitzonderingenquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met jouw beperkende voorwaarden dat je alleen mensen toevoegt die je in het echt kent.
Nou hup, toevoegen danquote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor missB maak ik wel uitzonderingen
Ontzettende vrouw met je inconsequente gedrag.quote:
Geil!quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Stelletje sloeries!quote:
Als je het niet erg vind dat ik in je gezicht kots tijdens het zoenen, wil ik het wel weer een keer proberen.quote:
Nee, enig idee hoe lastig het was 'm te vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je liever voor mijzelf. Dat kun je mij toch niet kwalijk nemen?
Wel lief dat je Evie dan een handje helpt door haar toe te voegen op Facebook.quote:Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Nee, enig idee hoe lastig het was 'm te vinden?
true story.. en toen zag ze mn id.. ging ze ooo mevrouw o sorry, het spijt me echt zo erg, sorry mevrouw zeggenquote:
Ja en straks gaan we sleepovers houden waar we kussengevechten houden in ons ondergoed. En jij mag niet meedoenquote:
Kijken is voldoende. Als ik mee moet doen hou ik geen hand meer over om met mijzelf aan de slag te gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef missbehavin het volgende:
Ja en straks gaan we sleepovers houden waar we kussengevechten houden in ons ondergoed. En jij mag niet meedoen
Ecjt?quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Evie het volgende:
[..]
ooo je woont in dezelfde plaats als mn broertje![]()
u hebt een uitnodigingquote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en straks gaan we sleepovers houden waar we kussengevechten houden in ons ondergoed. En jij mag niet meedoen
En dan te bedenken dat ik 'm via Facebook gehosselt hebquote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel lief dat je Evie dan een handje helpt door haar toe te voegen op Facebook.
Ik zou nog ff twee keer nadenken voor ik die uitnodiging van Evie zou accepteren als ik jou was dan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef missbehavin het volgende:
En dan te bedenken dat ik 'm via Facebook gehosselt heb
Neuh, ik heb een trouwe pupquote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou nog ff twee keer nadenken voor ik die uitnodiging van Evie zou accepteren als ik jou was dan.
Nu ben ik jaloers. Evie wil mij nooit toevoegen en jou zo snel.quote:
Komt vast omdat ik tieten hebquote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers. Evie wil mij nooit toevoegen en jou zo snel.![]()
Dat was voor mij wel een doorslaggevend argument ja.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik 'm via Facebook gehosselt heb
Pics!quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Komt vast omdat ik tieten heb
Ja vind je 'm leuk?quote:Op maandag 12 november 2012 20:38 schreef Evie het volgende:
[..]there is still hope
Maar knappe kerel wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |