Was laatst een heel stuk over op tv imho moeder die met kind en geheime camera ging kijken of de playboy wel hoog genoeg in de schappen stond.quote:
Maar ondertussen staan de favoriete xxx sites van pa pontificaal in beeld als de kleine wurm iets intiept op op diens iPad.quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was laatst een heel stuk over op tv imho moeder die met kind en geheime camera ging kijken of de playboy wel hoog genoeg in de schappen stond.
sorryquote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of het feit dat je nu officeel tot je 20ste je id moeten laten zien om sigaretten te halen terwijl dat al mag van de leeftijd van 16 omdat er tokkie kinderen zijn van 14 15 jaar die toch aan sigaretten proberen te komen.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
TS is een klein opdondertje dat niet bij het bovenste schap kan
quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was laatst een heel stuk over op tv imho moeder die met kind en geheime camera ging kijken of de playboy wel hoog genoeg in de schappen stond.
Gek hè?quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
En zeg je een keer houw je kop tegen zo een krijsend kind kan je een boze blik of zelfs een weerwoord van moeders verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 6 maart 2012 20:18 schreef Arcadia het volgende:
... de gouden autist gaat naar Schpast.
Op vrijdag 21 september 2012 23:31 schreef tralalala het volgende:
En dit ook. 80 weg met aan beide kanten een overzichtelijk weiland lekker boeiend dat je 120 rijdt. Woonwijk waar je 30 mag en waag het niet om harder dan 30 te rijden. Gewoon logisch daar gebeuren veel meer onverwachtse dingenquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:34 schreef Scuidward het volgende:
Zou niet weten waarom je harder dan 50 wilt in woonwijken.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:13 schreef Schpast het volgende:
[..]
Gek hè?Misschien is het niet gek, maar als ik rustig boodschappen aan het doen ben, dan laat ik me dat niet vergallen door krijsende kinderen. Vooral van dat hoge gegil, daar wordt ik echt heel agressief vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
TS is een klein opdondertje dat niet bij het bovenste schap kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |