Wat moeten we toch zonder Mathijssen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord is hofleverancier Oranje dus jullie argumenten zijn niet van belang.
Clasie > iedereen.
ik reager maar haha leuk Netflipper.quote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben de naam van die dol-fijne mod vergeten, maar ik heb hem net gevonden in American Dad:
[ afbeelding ]
Klopt hij valt niet op, gewoon een degelijke maar matige spelertje. Goed voor rolatie af en toequote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat bij Ajax de ogen niet op Anita waren gericht
Inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel achterlijk dat hij niet die band gewoon aan RvP geeft als Sneijder niet speelt.
Waarom zegt iedereen Mathijssen ineens?quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat moeten we toch zonder Mathijssen.
Klopt. Dalijk genieten van Mathijsen en Janmaat tegen Duitsland.quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ook wel door dat ze het niveau niet aan kunnen.
Zou niet weten waarom Anita minder dan Clasie is, maar ik vind dat Clasie ook niet in het Nederlands Elftal hoort.quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Ben al lang blij dat Anita niet meer aangehaald wordt in die discussies over de toekomstige cvm van Oranje.![]()
Zaakwaarnemer Strootmanquote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Altijd leuk die Engelse tabloids. Heb je ook een echte bron?
Anita is toch wel erg belangrijk geweest in het kampioenschap van vorig jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt hij valt niet op, gewoon een degelijke maar matige spelertje. Goed voor rolatie af en toe
Lachwekkend, Anita heeft 2 keer Ajax kampioen gemaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt hij valt niet op, gewoon een degelijke maar matige spelertje. Goed voor rolatie af en toe
Precies 2 spelers die er al bij zaten en waar PSV geen betere voor heeft.quote:Op maandag 12 november 2012 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Dalijk genieten van Mathijsen en Janmaat tegen Duitsland.
Nee hoor dat deed die schele belgquote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lachwekkend, Anita heeft 2 keer Ajax kampioen gemaakt.
Je kunt het ook overdrijven hoor, tering.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, met geruchten kan je niet zo veel. Ondertussen speelt Anita nu bij Newcastle en Strootman nog steeds bij PSV.quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar geen aandeel in Oranje.. Dus....
Anita krijgt interesse van Newcastle, Strootman van Real, Baça, Milan, United etc..
Nou
Was dat dankzij of ondanks...quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat hij binnen 1 dag allemaal ontkende en het verhaal als onzin bestempelde. Je moet wel blijven opletten he.quote:
PSV heeft idd een kut verdediging. Overigens wel minder tegengoals dan Feyenoord maar dat terzijde.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies 2 spelers die er al bij zaten en waar PSV geen betere voor heeft.
Jij hebt ook geen verstand. Als Thjeo de hele tijd op CVM had gespeeld, was ajax geen kampioen geworden, had vertonghen niet zijn rushesk unnen maken etcx.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor dat deed die schele belg
Net al Siem, Eriksen etc. Zo kan ik iedereen ook wel opnoemenquote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita is toch wel erg belangrijk geweest in het kampioenschap van vorig jaar.
Helemaal niet. Beter kijken joh.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor dat deed die schele belg
Daar ging het hier dan ook totaal niet over.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft idd een kut verdediging. Overigens wel minder tegengoals dan Feyenoord maar dat terzijde.
Wij hebben een kleine dwerg op doelquote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft idd een kut verdediging. Overigens wel minder tegengoals dan Feyenoord maar dat terzijde.
Dat kan, maar ik blijf er bij. Anita is absoluut niet minder dan Clasie. Strootman staat prima in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hoor, tering.
Ohquote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar ging het hier dan ook totaal niet over.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord is hofleverancier Oranje dus jullie argumenten zijn niet van belang.
Clasie > iedereen.
Doe eens niet.quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand. Als Thjeo de hele tijd op CVM had gespeeld, was ajax geen kampioen geworden, had vertonghen niet zijn rushesk unnen maken etcx.
Kankerdebiel
zijn rol was echt belachelijk belangrijk. Niet voor niks heeft Ajax niet/nauwelijks verloren met hem op CVM. Ik mis hem ook wel meer dan Vertonghen, een centrale verdediger is wat makkelijker op te vangen, zelfs als het Vertonghen is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hoor, tering.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen verstand. Als Thjeo de hele tijd op CVM had gespeeld, was ajax geen kampioen geworden, had vertonghen niet zijn rushesk unnen maken etcx.
Kankerdebiel
Wij eentje die zijn kind niet erkend.. Zo heeft iedereen wel watquote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wij hebben een kleine dwerg op doel
Nee, Ik word het zat dat mensen niet kunnen lezen/luisteren dat wij alle feiten moeten herhalen die jullie niet onhouden,.quote:
Ik wilde je er net op aanspreken inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
wat overigs een pleonasme is vanaf mijn kant.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kankerdebiel
die kan tenminste nog ballen vangen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wij eentje die zijn kind niet erkend.. Zo heeft iedereen wel wat
je zuurkoolmeter?quote:Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, mijn ergernismeter reikte tot den top.
Komt er al zuurkool geur uit de keuken?quote:Op maandag 12 november 2012 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, mijn ergernismeter reikte tot den top.
zoveel begrippen worden hier behandeld stijn.quote:
Ik vergeef je.quote:Op maandag 12 november 2012 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zoveel begrippen worden hier behandeld stijn.
Ik weet het precieze aantal niet maar Ajax heeft nooit verloren met Anita op het middenveld.quote:Op maandag 12 november 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kankerdebiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |