Daar is veel in te vinden iddquote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat je niet technische geschoold + rijbewijs hebt steven.
Clasie ook wel denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook de enige waarvan ik denk dat hij het WK gaat halen, De Vrij eventueel nog
quote:
Ik dacht dat het WK pas in de zomer van 2014 was, dan heeft hij nog even toch? Of is het deze keer wat eerder?quote:Op maandag 12 november 2012 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie speelt al een tijdje ver onder zijn niveau
Al tijden niet meer gespeeld, zit sowieso niet zo heel veel achter den pc de laatste tijd. Weinig in de daglijsten ook. Kut leven, veel te druk om rustig te zitten. Gelukkig vandaag vrij.quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is goed
xxx
Hoe gaat het trouwens op FM?
Kwee nie, Strootman speelde ook even onder zijn niveau en werd meteen fucking slecht genoemd.quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het WK pas in de zomer van 2014 was, dan heeft hij nog even toch? Of is het deze keer wat eerder?
Niet door mij hoor. Ben al lang blij dat Anita niet meer aangehaald wordt in die discussies over de toekomstige cvm van Oranje.quote:Op maandag 12 november 2012 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwee nie, Strootman speelde ook even onder zijn niveau en werd meteen fucking slecht genoemd.
Klopt, maar ik gebruik die argument even. Clasie kan dus bij FC Everyting gaan ballen, hij kan er niks vanquote:
Je UI welquote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn mening over Strootman is nooit veranderd.
Waarom wil PSV hem hebben?quote:Op maandag 12 november 2012 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar ik gebruik die argument even. Clasie kan dus bij FC Everyting gaan ballen, hij kan er niks van
Beter dan Clasie en Strootman alleen speelt hij er niet meer zo vaak bij Newcastle.quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Ben al lang blij dat Anita niet meer aangehaald wordt in die discussies over de toekomstige cvm van Oranje.![]()
Inderdaad wel fijn, ondertussen is wel duidelijk dat Anita eerste keus is en Clasie en Strootman onderling kunnen uitvechten wie als reserve staat.quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet door mij hoor. Ben al lang blij dat Anita niet meer aangehaald wordt in die discussies over de toekomstige cvm van Oranje.![]()
Waar staat hij daar dan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Beter dan Clasie en Strootman alleen speelt hij er niet meer zo vaak bij Newcastle.
Precies dit inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad wel fijn, ondertussen is wel duidelijk dat Anita eerste keus is en Clasie en Strootman onderling kunnen uitvechten wie als reserve staat.
Heeft ook niks in Oranje te zoeken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
linksback staat hij wel vaker, het is gewoon een alleskunnerquote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar staat hij daar dan?
[..]
Precies dit inderdaad.
Klopt, Strootman is reserve reserve aanvoerder van Oranje. Wat was Antia ook alweer?quote:Op maandag 12 november 2012 17:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad wel fijn, ondertussen is wel duidelijk dat Anita eerste keus is en Clasie en Strootman onderling kunnen uitvechten wie als reserve staat.
Argumenten?quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft ook niks in Oranje te zoeken.
Rechtsback.quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar staat hij daar dan?
[..]
Precies dit inderdaad.
Heeft Anita wel een interland meegedaan?quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Strootman is reserve reserve aanvoerder van Oranje. Wat was Antia ook alweer?
Alleskunners kunnen vaak niets écht exceptioneel goed. Zo ook Anita.quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
linksback staat hij wel vaker, het is gewoon een alleskunner
diegene die Ajax 2 kampioenschappen heeft bezorgd en nu wekelijks in de PL speelt.quote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, Strootman is reserve reserve aanvoerder van Oranje. Wat was Antia ook alweer?
Links en rechtsback. Tegelijk?!quote:
Oke.quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat ben jij ook een trieste debiel hee.
Ook zo'n miskleun van Van Gaalquote:Op maandag 12 november 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en CVM erbij, kan je nagaan hoe goed die is. Soort Gertjan Verbeek, maar dan ook goed aan de bal.quote:
Ik vind het wel achterlijk dat hij niet die band gewoon aan RvP geeft als Sneijder niet speelt.quote:
Maar geen aandeel in Oranje.. Dus....quote:Op maandag 12 november 2012 17:28 schreef Adames het volgende:
[..]
diegene die Ajax 2 kampioenschappen heeft bezorgd en nu wekelijks in de PL speelt.
Jol heeft hem jaren als linksback misbruikt ja, bij Newcastle speelt hij rechtsback en verdedigende middenvelder.quote:
Je hoeft de bus niet te kunnen besturen om hem op te blazen...quote:Op maandag 12 november 2012 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat je niet technische geschoold + rijbewijs hebt steven.
Omdat bij Ajax de ogen niet op Anita waren gerichtquote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar geen aandeel in Oranje.. Dus....
Anita krijgt interesse van Newcastle, Strootman van Real, Baça, Milan, United etc..
Nou
Omdat die niet hoeft te verdedigen en fucking snel is + goeie voorzetquote:Op maandag 12 november 2012 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh was maar een kulargument, waarom spelen narsing etc dan ook in oranje.
Zegt eigenlijk wel genoeg idd. 16 interlands in 1,5 jaar volgens mij.quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anita krijgt interesse van Newcastle, Strootman van Real, Baça, Milan, United etc..
Nou
Altijd leuk die Engelse tabloids. Heb je ook een echte bron?quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou
Ja omdat 3 PSV'ers uitvallen.quote:Op maandag 12 november 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord is hofleverancier Oranje dus jullie argumenten zijn niet van belang.
Clasie > iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |