Dit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik als NEC supporter ben een beetje huiverig.
Statistiekenquote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef Nimma024 het volgende:
Vitesse won dit seizoen pas één thuiswedstrijd, NEC won al vier uitwedstrijden.
Vitesse heeft de laatste vier thuiswedstrijden niet gewonnen. NEC won de laatste twee uitwedstrijden.
Vitesse pakte acht punten uit de laatste vijf wedstrijden, NEC pakte er elf.
NEC won de laatste derby, in Arnhem. Ik heb vertrouwen in NEC.
quote:
JA WAT NOU NEKKERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Play offs vergeten?quote:Op maandag 12 november 2012 18:29 schreef Nimma024 het volgende:
NEC won de laatste derby, in Arnhem. Ik heb vertrouwen in NEC.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 07:07 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
JA WAT NOU NEKKER12 jaar lang in het "grootste theater van Nederland' het Gelredome gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitverkocht zal het niet zijn idd![]()
Hooguit met Symphonica in Rosso of met de Toppers maar met voetbal heeft het nog nooit vol gezeten...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
12 jaar lang in het "grootste theater van Nederland' het Gelredome gezeten.
Uitverkocht zal het niet zijn idd
oh jawel. incidenteelquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:43 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Hooguit met Symphonica in Rosso of met de Toppers maar met voetbal heeft het nog nooit vol gezeten...
Het is toch van Vites?quote:Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan er niet heen, want geen vrije verkoop en geen seizoenskaart. Maar ik ga er wel extra vroeg voor opstaan zondag om 'm lekker vanaf de bank te bekijken.
Wordt vast een leuke wedstrijd want mijn Vites lijkt eindelijk te gaan profiteren van de Russische maffia en die mongolen van Nek doen het ook boven verwachting aardig.
De Rijn
De Fles
De hoeren
En Vites
Online bestelde kaarten worden thuisbezorgt of krijg je ze als PDF om zelf te printen? Indien dat laatste mag je wel op mijn fankaart bestellen, moet zelf zondag werkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 02:29 schreef remlof het volgende:
Ik kan er niet heen, want geen vrije verkoop en geen seizoenskaart. Maar ik ga er wel extra vroeg voor opstaan zondag om 'm lekker vanaf de bank te bekijken.
Wordt vast een leuke wedstrijd want mijn Vites lijkt eindelijk te gaan profiteren van de Russische maffia en die mongolen van Nek doen het ook boven verwachting aardig.
De Rijn
De Fles
De hoeren
En Vites
Als we OG mogen geloven dan zijn aardig wat spelers onzeker, waaronder Pallson, Breuer en Rieks. Zonder Breuer en Cmovs (gebroken arm) is je achterhoede helemaal niets waard. Dus ja ik ben serieus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus eh?
Breuer en Palsson doen als het goed is wel mee. Rieks zal sowieso niet meedoen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:01 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Als we OG mogen geloven dan zijn aardig wat spelers onzeker, waaronder Pallson, Breuer en Rieks. Zonder Breuer en Cmovs (gebroken arm) is je achterhoede helemaal niets waard. Dus ja ik ben serieus.
Ik heb al vrienden uitgenodigd om bij mij thuis te kijken, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Online bestelde kaarten worden thuisbezorgt of krijg je ze als PDF om zelf te printen? Indien dat laatste mag je wel op mijn fankaart bestellen, moet zelf zondag werken.
Weer zo'n slimme tweede gele kaart pakken. Uhuquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ach, die doen wel mee hoor. Bovendien is Foor weer beschikbaar
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 november 2012 13:35 schreef GGMM het volgende:
2-1 dus.
Verloopt de derby een beetje rustig hier?
quote:Op zondag 18 november 2012 13:35 schreef GGMM het volgende:
2-1 dus.
Verloopt de derby een beetje rustig hier?
quote:
Veel bijstandsinkomens in Arnhem.quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand wanneer ze de prijzen voor kaartjes met een tientje gaan verlagen? Zodat ik met mijn bijstands inkomen niet meer achter een streampje hoef te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |