PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wij hebben een erg goede/schone dönerzaak hier.De eigenaar is ook helemaal geen Turk volgens mij...
Een kennis van ons die maakt ze ook en verkoopt ze vervolgens door aan een aantal zaken hier.quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef BDIL het volgende:
Ik heb wel ooit een tent gekend waar ze het spin van vlees zelf maakten, en daar hadden ze kip/lam en varkensvlees ( niet gekend bij een islamitische eigenaar) , prima eten maar dat is niet overal zo
Stel je niet aan. Als we zo gaan beginnen dan kunnen we niks meer eten. Kijk bv hoe mcnuggets worden gemaaktquote:
Mij maakt het niet veel uit, want het is algemeen bekend. Ik eet die dingen vaak zat en ben wel vaker aan de schijt na zoiets. Ook na de Mcdonalds, burger king of wat dan ook. Het is algemeen bekend dat de hygiëne in veel zaken ver onder de maat is. Niet alleen fastfood ketens, maar ook in een bar, in een restaurant of een afhaal zaakje.quote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Als we zo gaan beginnen dan kunnen we niks meer eten. Kijk bv hoe mcnuggets worden gemaakt
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, want het is algemeen bekend. Ik eet die dingen vaak zat en ben wel vaker aan de schijt na zoiets. Ook na de Mcdonalds, burger king of wat dan ook. Het is algemeen bekend dat de hygiëne in veel zaken ver onder de maat is. Niet alleen fastfood ketens, maar ook in een bar, in een restaurant of een afhaal zaakje.
Eruit zien en het ook zijn is iets anders he.quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.
Mc Donalds heeft ook bijna overal verbouwingen doorgevoerd van hun tenten. Het ziet er iig en stuk beter uit dan vroegerquote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mc Donalds ziet er over het algemeen vaak gewoon goed uit kwa hygiene. Iets wat ik zeker niet kan zeggen over de KFC.
Klopt, maar het gevoel is toch ook belangrijk bij het eten? Ik eet sowieso niet bij een tent/restaurant waar ik bij binnenkomst al twijfels heb.quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eruit zien en het ook zijn is iets anders he.
Inderdaad, geeft toch een beter gevoel vind ik. Dat rood is trouwens weg door de hippies in Amerika tochquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mc Donalds heeft ook bijna overal verbouwingen doorgevoerd van hun tenten. Het ziet er iig en stuk beter uit dan vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Marokkanen en eten, die eten rijst met de blote hand.quote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, moet je is in Afrika gaan eten! Dan weet je pas wat smerig is!
quote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef BDIL het volgende:
Walking dead spoilerJe hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevens een walking dead spoiler!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Iemand nu de lef om te gaan tamperen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit probleem ook heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Verkopen ze gewoon patat als je op de juiste plek bentquote:Op maandag 12 november 2012 15:54 schreef Kamikazie het volgende:
Ha, moet je is in Afrika gaan eten! Dan weet je pas wat smerig is!
Ja, wel is gehad, probeer is andere browser.quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die dit probleem ook heeft?
Even kijken of het op Chrome ook zo is.quote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja, wel is gehad, probeer is andere browser.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
tevens een walking dead spoiler!!!!TWD spoiler again :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Lekker man, ik gun het je echt! Wanneer gaan we weer ff online. Moet weer wat zelfvertrouwen tanken door wat potjes te winnen.quote:
Denken dat je nog gaat winnen van mequote:Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lekker man, ik gun het je echt! Wanneer gaan we weer ff online. Moet weer wat zelfvertrouwen tanken door wat potjes te winnen.
Ik ga zometeen naar huisquote:Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat je nog gaat winnen van me
quote:
Jadson en Ronaldinho op CM toch geen goed duo?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Maver24 het volgende:
Heb me team toch weer rigoureus omgegooid naar een andere formatie en wat andere spelers
Hoeveel k heb je nou al uitgegeven laatste dagen aan formatiekaarten en steeds andere spelers kopen?quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Maver24 het volgende:
Heb me team toch weer rigoureus omgegooid naar een andere formatie en wat andere spelers
Balans is voor mensen die niet kunnen verdedigen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jadson en Ronaldinho op CM toch geen goed duo?:P
ik denk zo'n 50k ofzo, hahaquote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoeveel k heb je nou al uitgegeven laatste dagen aan formatiekaarten en steeds andere spelers kopen?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
TWD spoiler again :TWD spoiler again:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ziet er al een stuk beter uitquote:Op maandag 12 november 2012 16:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Villa, Sanchez, Messi en Boateng zijn First Owner Players
In wat voor pakje zat Messi?quote:Op maandag 12 november 2012 16:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Villa, Sanchez, Messi en Boateng zijn First Owner Players. Moet nog een aantal 4-3-3 kaartjes halen
quote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
TWD spoiler again:TWD spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Oh snapquote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hulpmiddelen om te kunnen rukken.Dan ben je wel heel slecht.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hulpmiddelen om te kunnen rukken.Dan ben je wel heel slecht.
Jij bent wel te verslaan, alleen speel jij graag vals met je VP.quote:Op maandag 12 november 2012 16:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat je nog gaat winnen van me
Ik heb de afgelopen dagen minstens 1000 bronze packs geopend om IF Palmasson te krijgen en heb echt alleen maar meuk gehad, dus ik gun nu niemand meer ietsquote:Op maandag 12 november 2012 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaat het hier nog over FUT of alleen over eten?
Aangezien niemand reageerde op degene die Marcio Azevedo in een pack kreeg moet ik dat maar doen. Wat een geluk, zo'n geluk heb ik dit jaar nog niet gehad
Kan niet eens in futquote:Op maandag 12 november 2012 16:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent wel te verslaan, alleen speel jij graag vals met je VP.
Dan is het toch juist geen moeite voor ietsquote:Op maandag 12 november 2012 16:18 schreef BDIL het volgende:
Zometeen naar school voor een tussentoets waar ik de antwoorden van al hebMoeite doen om niks
Wat voor redelijke spelers kreeg je dan als je zoveel packs hebt geopend? (overigens is dat veel meer dan ik deze week heb geopend)quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen minstens 1000 bronze packs geopend om IF Palmasson te krijgen en heb echt alleen maar meuk gehad, dus ik gun nu niemand meer iets
Jawelquote:Op maandag 12 november 2012 16:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is het toch juist geen moeite voor iets
Beter dan reizen en het verneuken iig. Hoe lang moet je reizen danquote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
JawelReizen duurt langer dan de tijd die we voor het toets hebben
Eigenlijk niks. Nouble 4-2-2-2, die 2k waard is. Dat soort meukquote:Op maandag 12 november 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor redelijke spelers kreeg je dan als je zoveel packs hebt geopend? (overigens is dat veel meer dan ik deze week heb geopend)
30 minuten heen en terugquote:Op maandag 12 november 2012 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter dan reizen en het verneuken iig. Hoe lang moet je reizen dan?
Gemixed.quote:Op maandag 12 november 2012 16:28 schreef Maver24 het volgende:
welke bronze packs waren het, 750 coins of die van 400 coins ?
Nouble is wel een baasquote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk niks. Nouble 4-2-2-2, die 2k waard is. Dat soort meuk
Lekker 5 at the back spelenquote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef strakkeman het volgende:
En nu win ik mijn 3de potje op een rij met 5atb. Ongelofelijk dat je hiervoor nog beloond word ook.
En dan te bedenken dat mijn vorige team 200 k was en deze niet eens 10quote:Op maandag 12 november 2012 16:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker 5 at the back spelen. Gelukkig is de community toch al kapot.
Picsquote:Op maandag 12 november 2012 16:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mijn vorige team 200 k was en deze niet eens 10
quote:Op maandag 12 november 2012 16:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
mirellas
assaidi sturridge
anderson cabaye
gibbs m'bia luiz djourou walker
howard
Walter?quote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
White in een pakje, toch even 5k.
Niet doen..quote:Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Duuc-nl het volgende:
Salaris net binnen
Misschien toch maar bo2 kopen.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef Thommez het volgende:
Budget: 15k, formatie 5-2-2-1, pace. Wat is het beste team?
Hier gaan we je dus echt niet mee helpenquote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef Thommez het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef Thommez het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd je nog geld over ook!
Dat zei je moeder gister ookquote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd je nog geld over ook!
Hartquote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Cech of de Gea? Zit echt te twijfelen omdat Gea slechte POS heeft.
Die dingen gingen altijd voor 200 BIN?quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef StijnDa het volgende:
Bizar, ik zoek een LW > LF, ding kost 900 c als het goed is. Ze gaan gewoon weg voor 1700, net een geBINd voor 3000.
Als je Cassano traag vindt, dan wel.quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Introvert het volgende:
Iemand al een keer een trage center forward uitgeprobeerd?
Fabregas op CFquote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je Cassano traag vindt, dan wel.
Het is wel prima opzich, maar hij gaat wel een paar keer per wedstrijd diep en dan mis je gewoon de pace om de CB's te outpacen.
mag ik diequote:
Ja hoor, alleen even je e-mail en wachtwoord van je EA-Account geven en dan zet ik hem er gratis opquote:
Komt doordat de bug is opgelost waarbij een LW een groene schoen kreeg op LF.quote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die dingen gingen altijd voor 200 BIN?
edit. lekkere prijsstijging in een week
[ afbeelding ]
Kan prima.quote:
O fuck dan zit ik dus met 7 chem wingers in mijn MLS bronzequote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt doordat de bug is opgelost waarbij een LW een groene schoen kreeg op LF.
Jaa, iedereen wilt tegen een 5atb pace abuse teamquote:Op maandag 12 november 2012 17:10 schreef Thommez het volgende:
Wie durft potje? XBL,GT: iOwnZZxxx
[ afbeelding ]
Ziet er wel uitnodigend uit hoor!quote:
Hier ging een aflevering van Van God Los overquote:Schutter kickboksgala al eerder veroordeeld
Nederland • Geplaatst door Dion (Cardozo) op 12-11-2012 @ 16:55
Een van de verdachten die is gearresteerd na de schietpartij van zondagavond bij het kickboksgala in Zijtaart, is in het verleden al eerder veroordeeld voor een schietpartij op een school in het naburige Veghel.
De inmiddels 30-jarige Ali D. schoot als 17-jarige jongen in 1999 een pistool met veertien kogels leeg op het Regionaal Opleidingscentrum De Leijgraaf in Veghel. Een docent en vier leerlingen raakten toen gewond. De schietparij was de allereerste op een school in Nederland. Hij moest voor vijf jaar achter slot en grendel.
Ali D. had het destijds gemunt op een leeftijdsgenot. Hij was met het zusje van D. naar Turkije geweest en had zo de naam van de familie bezoedeld. Ali D. handelde naar eigen zeggen in opdracht van zijn vader om de familie-eer te redden. De vader werd door de rechtbank tot 8,5 jaar cel veroordeeld. Advocaat Arthur van der Biezen van Ali D. 'bevestigt noch ontkent' dat hij is gearresteerd. Ali is de oudere broer van kickbokser Volkan D. die ook is gearresteerd.
oke me naam is xplayboy49xcxquote:Op maandag 12 november 2012 17:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen even je e-mail en wachtwoord van je EA-Account geven en dan zet ik hem er gratis op.
Het is niet zo gek dat hij bijna niet speelt omdat Grabban bij dezelfde club speeltquote:Op maandag 12 november 2012 16:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk neemt hij de Koef mee.
[ afbeelding ]
Ik woon in dat drop btw.quote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hier ging een aflevering van Van God Los over
quote:
Dat zal m lerenquote:Op maandag 12 november 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Iemand die met Hazard bij de cornervlag gaat pielen om tijd te rekken
Dan laat ik ook de filmpjes afspelen na de wedstrijd.
Dus?quote:
Craig ipv Gary Gardner.quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Owusu op RM lukt echt niet![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/1111771/#squad-player
En wie bepaalt dat?quote:Op maandag 12 november 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus dan ben je wel 1 van de laatste die mag haten.
quote:Op maandag 12 november 2012 17:37 schreef byah het volgende:
Speelde net tegen iemand met als teamnaam Dyslexia Untied
quote:Op maandag 12 november 2012 17:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt deze ff origineel voor me af?Liefst verdedigende verdedigers (jaja) en max 2-3 silvers.
Linkerkant is wel nice idd. Ferquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Linkerkant is wel nice idd. FerDie Polen vind ik niet zo, en Mangala vond ik echt kut. Maar die kant kan ik wel verbouwen. Thanks!
Was alleen in het begin vanwege een bug geloof ik. Je moet nu wel dat kaartje geven of een link compenserenquote:
IK ZEG DOEN!quote:Op maandag 12 november 2012 17:53 schreef Rijst het volgende:
Eindelijk een lekkerwijf
[ afbeelding ]
Ik word steeds sterker geneigd om een BL team te maken.quote:Op maandag 12 november 2012 17:55 schreef bombmannl het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hfQiXultnH50p:ps3
Dit team speelt echt heerlijk, Reus vind ik de beste speler van het spel. Schweinie net gekocht, lijkt mij echt een baas, kostte wel 79k
'maja dan heb je ook wat (althans dat hoop ik).
quote:
Die polen zijn echt briljantquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Linkerkant is wel nice idd. FerDie Polen vind ik niet zo, en Mangala vond ik echt kut. Maar die kant kan ik wel verbouwen. Thanks!
Haha, je ziet het in het filmpje ook heel even.quote:Op maandag 12 november 2012 18:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Herriner jij je dit nog.?
quote:Op maandag 12 november 2012 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een vreemde stats heeft deze speler: http://www.futhead.com/fifa/players/8950/
57 acceleration maar wel 79 sprint speed, 90 strength, 1.95 en redelijke FK stats en dribbling voor een CB
Vast welquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Mhmm, alle pinbetalingen en opnames bij 'cash machines' van het afgelopen weekend in Londen zijn afgeschreven op één opname na. Heb toen 100 pond gepind, omdat mijn pas eerder weigerde bij een winkel. Gratis geld?Zal nog wel afgeschreven worden toch?
Gewoon niet uitgeven (zorgen dat je genoeg geld op je rekening hebt dat het afgeschreven kan worden) en afwachten, misschien zit het mee misschien zit het tegenquote:Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
Mhmm, alle pinbetalingen en opnames bij 'cash machines' van het afgelopen weekend in Londen zijn afgeschreven op één opname na. Heb toen 100 pond gepind, omdat mijn pas eerder weigerde bij een winkel. Gratis geld?Zal nog wel afgeschreven worden toch?
quote:
Dat doe ik sowiesoquote:Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon niet uitgeven (zorgen dat je genoeg geld op je rekening hebt dat het afgeschreven kan worden) en afwachten, misschien zit het mee misschien zit het tegen
Staat nergens bij hoe oud de jongens waren. Wel ziek dat het gebeurd, maakt niet uit waar.quote:Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)d_op_schoolfees.html![]()
Waar gaat het heen
Rond de 13/14 jaar. Was een onderbouw feest voor kinderen uit de 2e en 3e klas.quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat nergens bij hoe oud de jongens waren. Wel ziek dat het gebeurd, maakt niet uit waar.
quote:Op maandag 12 november 2012 18:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Rond de 13/14 jaar. Was een onderbouw feest voor kinderen uit de 2e en 3e klas.
Het is ook een groot deel van de Fifa communityquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]wtf. De jeugd van tegenwoordig is echt gaar aan het worden. Lijkt de fifa community wel.
Ja, gaat echt nergens over.quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]wtf. De jeugd van tegenwoordig is echt gaar aan het worden. Lijkt de fifa community wel.
Moet je doen!!quote:Op maandag 12 november 2012 18:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik word steeds sterker geneigd om een BL team te maken.
Diaby speelt erg goed bij mijquote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hoe dit het makkelijkste aan te pakken? Ik heb nu 300 coins, dus ik kan nog geen upgrades kopen.
Op CAM staat Dembele, maar die heeft de laatste wedstrijd rood gepakt.
Welke upgrade zal ik als eerste kiezen?
Koscielny?quote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
hoe dit het makkelijkste aan te pakken? Ik heb nu 300 coins, dus ik kan nog geen upgrades kopen.
Gekochtquote:Op maandag 12 november 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Diaby speelt erg goed bij mij
Valenciaquote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Wendbare speler vooral vind ikquote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gekocht. Stond er toevallig voor 1k op in CDM en heb ff assaidi gediscard
Ik zou op LM in ieder geval N'Zogbia en op CM Diaby doenquote:Op maandag 12 november 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig pees op CBquote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1113706/#
Is wel gelijk 11k ofzo. Ik heb nu nabij de 0 coins en ben niet van plan om te tradenquote:
Waarom deze formatie? Speel dan gewoon met 4 achterin met die linksback en Anyukov op rechtsback..quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef TBakkert het volgende:
"ziek"? Of ziek?quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
Mweh weer ziek
Dan maar kijken of ik toets van morgen keertje in kan halen
Waarom alleen matige Russen?quote:Op maandag 12 november 2012 18:25 schreef TBakkert het volgende:
Beterschap manquote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef Thorb het volgende:
Mweh weer ziek
Dan maar kijken of ik toets van morgen keertje in kan halen
Zit ook in die plaats op school maar niet op die school, las het ja. Ook niemand die even ingrijptquote:Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)d_op_schoolfees.html![]()
Waar gaat het heen
ziekquote:
klopt, maar door die CDM Mamaev komt dat vaak nog wel goed, die heeft 80 pace.quote:
ze zijn al langzaam en bij 4 verdedigers ga ik niet ook nog eens controleurs nemen die dan de verdedigende pace op zich moeten nemen. ik heb wel Anyukov als wissel, maar als ik er 4 inzet, hou ik ook geen wissels meer over voor als ik kaartje pak.quote:Op maandag 12 november 2012 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom deze formatie? Speel dan gewoon met 4 achterin met die linksback en Anyukov op rechtsback..
Dit zijn de beste Russen uit het spelquote:
Ik ga ook geen team maken met Canadezen aangezien die niet goed zijn. Pak dan gewoon wat andere spelers erbijquote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar door die CDM Mamaev komt dat vaak nog wel goed, die heeft 80 pace.
En die Berezutskiy's en Ignashevich zijn wel verdomd groot en sterk
[..]
ze zijn al langzaam en bij 4 verdedigers ga ik niet ook nog eens controleurs nemen die dan de verdedigende pace op zich moeten nemen. ik heb wel Anyukov als wissel, maar als ik er 4 inzet, hou ik ook geen wissels meer over voor als ik kaartje pak.
[..]
Dit zijn de beste Russen uit het spel
Aids dus?quote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ziek
Zat er ook wel aan te komen want als vriendjes ziek zijn geweest word ik het vanzelf ook wel
Dzubya lijkt me echt een beest, verder Arshavin natuurlijk en Zhirkov/Izmailovquote:Dit zijn de beste Russen uit het spel
't ziet er allemaal matig uit, maar er zijn weinig 'all-rounders', ze zijn allemaal ergens heel goed in en voor de rest erg matig.quote:Op maandag 12 november 2012 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ga ook geen team maken met Canadezen aangezien die niet goed zijn. Pak dan gewoon wat andere spelers erbij
Dzyuba heb ik ook ff gehad ja, kan ik ook nog als extra wissel nemen...quote:Op maandag 12 november 2012 18:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dzubya lijkt me echt een beest, verder Arshavin natuurlijk en Zhirkov/Izmailov
Je moet ook niet tongen met je vriendjes als ze ziek zijnquote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ziek
Zat er ook wel aan te komen want als vriendjes ziek zijn geweest word ik het vanzelf ook wel
Ja, we hadden vorig jaar ook al eens tegen elkaar gespeeldquote:Op maandag 12 november 2012 18:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor, heb ik je op PSN?
Ja.
Beetje weerstand opbouwen tochquote:Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet ook niet tongen met je vriendjes als ze ziek zijn
Vorig jaar telt niet meer na alle bansquote:Op maandag 12 november 2012 18:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, we hadden vorig jaar ook al eens tegen elkaar gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik ze niet meer
Feyenoord Rotterdam
quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Had ik vette headphones gezien in Londen en wilde ik die opzich nog wel een keer kopen. Kom ik er net pas achter van wie ze zijn ....Wat boeit hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik ze niet meer
quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Had ik vette headphones gezien in Londen en wilde ik die opzich nog wel een keer kopen. Kom ik er net pas achter van wie ze zijn ....Beats by Dre V2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu wil ik ze niet meerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ze zijn te duur en 50 cent is kutquote:
die zijn engquote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je ook met dames doen. Heeft toch mijn voorkeur iig..
Je hoeft er zijn muziek niet op te luisteren.quote:
Zaten wel prima op mijn hoofd en de kwaliteit was ook prima voor zover ik het hoorde. Zal ook wel te harde bass in zitten net als bij beats maarjaquote:Op maandag 12 november 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hoeft er zijn muziek niet op te luisteren.
En ik vind ze best vet. Alleen lijken ze wel iets te groot
Jij hebt een groot hoofd dus?!quote:Op maandag 12 november 2012 18:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zaten wel prima op mijn hoofd en de kwaliteit was ook prima voor zover ik het hoorde. Zal ook wel te harde bass in zitten net als bij beats maarja
quote:
Verlaag je nou niet tot zijn niveau!quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je komt haten, zorg dan dat je met geldige argumenten komt, mongooltje.
mongooltje?quote:Op maandag 12 november 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je komt haten, zorg dan dat je met geldige argumenten komt, mongooltje.
30 agility is wel erg laagquote:Op maandag 12 november 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Goede heading/schot, enorm groot en toch niet pauper langzaam. Jammer dat Kerzhakov wel een enorme pace downgrade heeft gekregen.
Dat staat er toch, lees het nog een keer i.p.v mij ermee lastig te vallen.quote:
Begin FIFA13 is net 1.5 maand terug.quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef Baje het volgende:
[..]
zit hier vanaf begin fifa 13weet dat jullie er langer zitten, maar toch
wat voor soort toets moet je maken dan als die regel er komt? En dat kan dan alleen met hbo p?quote:Op maandag 12 november 2012 18:52 schreef vandermar het volgende:
Ik mag hopen dat dat regeltje van Halbe Zijlstra niet doorgaat (of in iedergeval niet voor 2013/2014 geldt) want anders moet ik een toelatingstoets maken voor de uni en is een hbo propedeuse gewoon waardeloos
kerel,quote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Begin FIFA13 is net 1.5 maand terug.
Nee, als je 21 bent mag je altijd die toets maken voor de uniquote:Op maandag 12 november 2012 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat voor soort toets moet je maken dan als die regel er komt? En dat kan dan alleen met hbo p?
quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Baje het volgende:
[..]
kerel,
Niet wetenquote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Baje het volgende:
[..]
kerel,
ahh oke, pff dan wordt die propedeuse idd nutteloosquote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, als je 21 bent mag je altijd die toets maken voor de unidie toets is er al maar ik wilde mijn P halen
quote:Op maandag 12 november 2012 18:54 schreef Baje het volgende:
[..]
kerel,
quote:
quote:
Maar goed dat er mensen bij waren. Anders had je je halfharde tampeloeres er natuurlijk weer ingehangen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb toch iets raars meegemaakt bij fitness vandaag.
Was zo'n oude vrouw die ook even oefeningen deed en die viel ineens weg, het leek wel alsof ze dood was. Iedereen ongerust en hulp halen. Bleek ze gewoon tijdens een oefening te zijn ingesukkeld![]()
tering hé
Sorry echt sorryquote:
Tsja, ik dacht gelijk: 'gebukt is genomen'.quote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar goed dat er mensen bij waren. Anders had je je halfharde tampeloeres er natuurlijk weer ingehangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze koptelefoon... Echt een hele goede! Uitstekende geluidskwaliteit (die bass), zit lekker en hij was maar ¤25-30 of zo toen ik hem kocht.
![]()
Niet zo'n design ding, maar ik gebruik dan ook allen thuis.Feyenoord Rotterdam
Ik ben op de uni nu trouwens gewoon het meeste tijd kwijt aan dat aids slb hequote:Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, ik dacht gelijk: 'gebukt is genomen'.
Fuck SLB.quote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik ben op de uni nu trouwens gewoon het meeste tijd kwijt aan dat aids slb heKut opdrachten/projecten enzo, kom je echt niet vanaf
Wel logisch ook opzich, maar toch.
Gelukkig ga ik iets anders doen en heb ik een vriend die ook WO rechten in Groningen doet en een vriendin zit nu in de eerste op de Uni en die hebben niets met competenties of wat dan ookquote:Op maandag 12 november 2012 19:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik ben op de uni nu trouwens gewoon het meeste tijd kwijt aan dat aids slb heKut opdrachten/projecten enzo, kom je echt niet vanaf
Wel logisch ook opzich, maar toch.
Ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Vanacht even als een echte WoW kneus bij de nacht release van COD zijn.
Ja? Moet je vragen naar academische vaardigheden. Denk dat ze dat daar ook wel allerlei dingen moeten doen daarvoor.quote:Op maandag 12 november 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik iets anders doen en heb ik een vriend die ook WO rechten in Groningen doet en een vriendin zit nu in de eerste op de Uni en die hebben niets met competenties of wat dan ook
Ik niet, ik ga liever slapen en haal het morgen of later deze week wel opquote:
Het moet wel minder erg zijn dan op het hbo want ik hoor die vriendin (zat vorig jaar bij mij in de klas) er niet over klagenquote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja? Moet je vragen naar academische vaardigheden. Denk dat ze dat daar ook wel allerlei dingen moeten doen daarvoor.
jij nietquote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Baje het volgende:
Dus als ik volgend jaar hbo P haal kan ik gewoon door naar de Uni?
Hmm k, beter danquote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het moet wel minder erg zijn dan op het hbo want ik hoor die vriendin (zat vorig jaar bij mij in de klas) er niet over klagen
Heb ik een keer bij WoW gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef vandermar het volgende:
Vanacht even als een echte WoW kneus bij de nacht release van COD zijn.
Dat hangt ervanaf of die regeling van Halbe Zijlstra erdoor komtquote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef Baje het volgende:
Dus als ik volgend jaar hbo P haal kan ik gewoon door naar de Uni?
oke bedankt voor het antwoord.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat hangt ervanaf of die regeling van Halbe Zijlstra erdoor komt
Sja ik woon in de stad is 5 minuten lopen voor me dus ik kachel er even naar toe straksquote:Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga liever slapen en haal het morgen of later deze week wel op
quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef MartijnTor het volgende:
De volgende is BIN 30k
Maar deze is CF, toch een koopje?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef MartijnTor het volgende:
De volgende is BIN 30k
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik woon in de stad is 5 minuten lopen voor me dus ik kachel er even naar toe straks
Nee gewoon max 24k waard zoals UDB zegt, en dat is als ST, dus helemaal nee.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef MartijnTor het volgende:
De volgende is BIN 30k
[ afbeelding ]
Spelers met een hoge cardweight. Tayequote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Vraagje100 het volgende:
De echte handelaars verdienen hun geld met een pricefix heb ik begrepen ik heb dit zelf nooit gedaan heb zo'n 500k en wil het opzich wel keer proberen. Is dat voldoende coins en welke spelers zijn geschikt?
Dit kan je het best doen met Taiwo die LBquote:Op maandag 12 november 2012 19:09 schreef Vraagje100 het volgende:
De echte handelaars verdienen hun geld met een pricefix heb ik begrepen ik heb dit zelf nooit gedaan heb zo'n 500k en wil het opzich wel keer proberen. Is dat voldoende coins en welke spelers zijn geschikt?
cardweight?quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Spelers met een hoge cardweight. Taye
nee die is niet van mij, maar ik wil de mijne binnenkort verkopen en dat werkt niet als er 1 voor 26 opstaatquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bedankt voor het kopen![]()
ik heb er baat bij als de prijs stijgt
e: Oh, niet van jou, jammer.quote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Bedankt voor het kopen![]()
ik heb er baat bij als de prijs stijgt
Hier kwamen ze zaterdagquote:Op maandag 12 november 2012 19:10 schreef vandermar het volgende:
De eerste lading kutkinderen al aan de deur gehaden schreeuwen dat ze deden
Dit is al de derde dag dat ze hier komenquote:
0 kinderen hierquote:Op maandag 12 november 2012 19:12 schreef vandermar het volgende:
En daar was lading nummer 2
En origineel dat ze waren met hun 12 november is de dag
St Maarten..quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zouden er kinderen aan de deur komen, postzegels ofzo?
Dat jij dat niet weet. Had eigenlijk verwacht dat jij nog steeds met regenlaarsjes en lampionnetje op stap ging met je moederquote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zouden er kinderen aan de deur komen, postzegels ofzo?
Wat is nou de big deal met mij?quote:
Carnavalquote:Op maandag 12 november 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
In het zuiden van NL hebben ze geen st Maarten Dat is alleen iets voor boven de rivieren? (correct me if i'm wrong)
Hier in Brabant niet, maar in Limburg wel als ik zo op school hoorquote:Op maandag 12 november 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
In het zuiden van NL hebben ze geen st Maarten Dat is alleen iets voor boven de rivieren? (correct me if i'm wrong)
Wat toch vreemd is aangezien met het behoorlijk katholiek lijktquote:Op maandag 12 november 2012 19:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb letterlijk nog nooit iets gemerkt van Sint Maarten, wist dus ook niet dat dat vandaag was, wordt dat serieus nog gevierd in vandermarland?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit iets gemerkt van Sint Maarten, wist dus ook niet dat dat vandaag was, wordt dat serieus nog gevierd in vandermarland?
gezond voor jou jongeman!quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sint Maarten![]()
Gierige kut oude vrouwtjes altijd die je mandarijnen of soortgelijke troep gingen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |