Het gevoel dat de conversatie nergens heen gaat. Heb er niet eens aan gedacht om een 2e date te plannenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dan vinden/vonden jullie elkaar waarschijnlijk dus toch niet zo leuk.
Hoezo heb je trouwens het gevoel dat het is uitgedoofd? Geen tweede date gepland, liep het gesprek op een gegeven moment niet meer, heeft ze iets gezegd erover?
Waarom denk je dat het door jou gedrag komt?
Hoe is het contact dan weer hersteld? Gewoon uit de lucht een berichtje gestuurd?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:20 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter!
Ja inderdaad, die ene waarbij we beide dachten dat de ander het niet zag zitten
Was niet duidelijk genoeg, de bal is ook al getrapt, wachten is op welke hoek ze duikt of ze hem tegenhoudt of doorlaat. En inderdaad andersquote:Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan trek je toch wat verder, schiet je zelf het bal in het doel. Blijft de verdediging goed standhouden dan houdt je het voor gezien en zeg je
Ja ik weet het, ik moet ook gewoon mijn chats beginnen met:quote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef ook_gek het volgende:
Jezus mensen wat een gezeik weer over afwachten, voor zet geven onduidelijkheid enz.
Je zegt gewoon dat het leuk is en dat je komende woensdag wat wilt gaan drinken met haar. Kan ze niet andere datum direct afspreken
Reageert ze daar niet op einde verhaal en next.
Zo moeilijk is dat niet!
Ja joh kansloos gedoe. Wat is er nou moeilijk aan iemand uit te nodigen voor een drankje.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
"ja maar ik weet niet of ze wil" "wil graag dat ze zelf initiatief neemt, want ik durf niet echt"
"ze moet gewoon duidelijker zijn" "ik durf niet"
Zelfs ik snap datquote:Op woensdag 14 november 2012 10:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja joh kansloos gedoe. Wat is er nou moeilijk aan iemand uit te nodigen voor een drankje.
Het is niet als of je vraagt of ze tot je dood bij je blijft!
voorbeeld
Hoi hoi,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Heb je zin om komende woensdag avond een drankje te gaan drinken met me in de stad?
Lijkt mij erg gezellig!
Doei x
einde voorbeeld
Kan ze niet vraag je meteen welke dag ze kan! Komt ze met "weet ik niet" zeg je gewoon dat ze het maar moet laten weten tegen de tijd dat ze het wel weet.
En jij leeft en date ondertussen gewoon door Sim-pel!
Wtf 10 regels en al over date denken?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:06 schreef tcr het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik moet ook gewoon mijn chats beginnen met:
Hoi, neuken?
De chat-history is nog geen 10 regels, maar ja wel meer om over te praten op de bank... Maar we gaan voor de kill...
Welke rest?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zelfs ik snap datMaar nu de rest nog
Mensen die dat zelf niet kunnen bedenken moeten helemaal niet datenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
Altijd handig dat hier uitgebreide informatie gedeeld wordt![]()
Zouden dat eigenlijk in de OP moeten zeggen. Dat als ze het over een mogelijke date hebben dat ze even aangeven hoeveel contact er al is geweest enzo!
De gedachte was niet de date, maar hoe ik het gesprek op gang kon krijgen om uiteindelijk een date te regelen. Ga niet meer weken chatten voor dat ter sprake komt, al veel te veel tijd verspeeld aan die onzin en dan uiteindelijk: ja sorry, maar ik zoek toch iets anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf 10 regels en al over date denken?
Weet je ook al de namen voor jullie kinderen al? Houd op hoor!
Hier begin ik echt te oud voor te worden
Hier zeg je toch echter dat je wel richting date wil...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef tcr het volgende:
De gedachte was niet de date, maar hoe ik het gesprek op gang kon krijgen om uiteindelijk een date te regelen. Ga niet meer weken chatten voor dat ter sprake komt, al veel te veel tijd verspeeld aan die onzin en dan uiteindelijk: ja sorry, maar ik zoek toch iets anders.
DATEN = WETEN, drankje in de stad, 2-3 uurtjes en je weet een stuk meer dan 3 weken chatten op Paiq.
Maar ik neem aan dat je snapt dat iemand niet snel voorzetten geeft om te daten na 10 regels chatquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef tcr het volgende:
Hm, ook een dame die graag op de bank zit op de vrijdag, in het centrum niet zoveel vindt. Eens zien hoe we dat ombuigen tot een drankje in de stad, om nu gelijk voor de bank te gaan is misschien wel erg veel blufpoker...
En ne probleem precies is?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef tcr het volgende:
[..]
De gedachte was niet de date, maar hoe ik het gesprek op gang kon krijgen om uiteindelijk een date te regelen. Ga niet meer weken chatten voor dat ter sprake komt, al veel te veel tijd verspeeld aan die onzin en dan uiteindelijk: ja sorry, maar ik zoek toch iets anders.
DATEN = WETEN, drankje in de stad, 2-3 uurtjes en je weet een stuk meer dan 3 weken chatten op Paiq.
Klinkt allemaal een beetje alsof je vermaakt wilt worden. So what als iemand in een andere fase zit? je kunt toch wel ergens over praten? Muziek, film, hobby, het nieuws, whatever..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef tcr het volgende:
Ik wil niet met elk chat-contact een date regelen, ik wil graag een gesprek opstarten. Mijn reply sloeg ook meer op het "bankzitten" wat genoemd werd als een veel voorkomende "profiel-tekst". Had mijn tekst denk ik meer daar moeten oprichten, dat daten is alleen maar een extra na een chat.
En was al blij eindelijk een match zonder kinderen, met diegene met kun je leuke chats hebben, maar die zitten in een heel ander periode van hun leven dan mijzelf, de laatste had zelfs al een volwassen kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |