abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119142672
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hip, net zoals het eveneens standaard 'maar ik hou ook van bankhangen met een glas wijn of een goed boek' ?
Wat maakt het uit wat ze schrijven. De meeste mannen lezen het toch niet.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_119142696
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hip, net zoals het eveneens standaard 'maar ik hou ook van bankhangen met een glas wijn of een goed boek' ?
1 op de 3 profielen heeft die tekst erin staan |:(
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119143178
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

1 op de 3 profielen heeft die tekst erin staan |:(
Maak daar 2 van de 3 van
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_119143490
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Maak daar 2 van de 3 van
Eenheidsworst is het niets springt eruit want anders val je uit de toom. Iedere keer hetzelfde saaie totaal niet nuttige verhaaltje en dezelfde foto's met bijbehorende achtergronden van exotische plaatsen en bijbehorende feestjes dan wel vrienden. Houd het zelf erg simpel natuurlijk...
pi_119144472
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb daar zelf een hypothese over...

Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Dat is echt bullshit.. Ik weet van mezelf dat ik er best leuk uitzie, ik heb vaak sjans maar ik heb gewoon heel zelden echt een klik met iemand. Ik ben zelf niet zo stoer om op iemand af te stappen maar de mannen die op mij afstappen zijn absoluut mijn type niet. Altijd van die macho gasten, gatverdamme...
And then the one day you find, ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
pi_119145229
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef xApples het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit.. Ik weet van mezelf dat ik er best leuk uitzie, ik heb vaak sjans maar ik heb gewoon heel zelden echt een klik met iemand. Ik ben zelf niet zo stoer om op iemand af te stappen maar de mannen die op mij afstappen zijn absoluut mijn type niet. Altijd van die macho gasten, gatverdamme...
Omschrijf het gedrag eens van die macho gasten als je wilt? Wat doe ze verkeerd in jou ogen.
pi_119145404
Nouja sowieso het uiterlijk is al niet mijn ding.. Meestal zijn ze niet zo groot, breed, nogal afgetraind, vet in 't haar.. Persoonlijk vind dat echt niet aantrekkelijk.

En dan beginnen met: "wat wil je drinken schoonheid?"
Ik koop m'n eigen drankjes wel.. en als je nou in een leuk gesprek zit en iemand
vraagt "he zal ik nog even wat drinken halen" is het weer wat anders..
pi_119145503

[ Bericht 100% gewijzigd door xApples op 12-11-2012 22:06:53 ]
pi_119145706
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef xApples het volgende:
Nouja sowieso het uiterlijk is al niet mijn ding.. Meestal zijn ze niet zo groot, breed, nogal afgetraind, vet in 't haar.. Persoonlijk vind dat echt niet aantrekkelijk.

En dan beginnen met: "wat wil je drinken schoonheid?"
Ik koop m'n eigen drankjes wel.. en als je nou in een leuk gesprek zit en iemand
vraagt "he zal ik nog even wat drinken halen" is het weer wat anders..
Het uiterlijk deel ik jou mening in val daar zeker ook niet op. Toch als ik de kans krijg bied ik die persoon welke mij leuk lijkt ook een drankje aan hoor maar niet met de woorden die jij nu omschrijft.

Geld ook een beetje als iemand mij aanspreekt op een datingsite met ''hey kerel'' en/of hey alles lekker'' en waar ik al helemaal een hekel aan heb is de ''hey alles goed?'' Dan negeer ik die persoon.
pi_119145873
Haha ja kan daar al op af knappen inderdaad..

Vaak zijn het ook types die laaggeschoold zijn, weinig interesse hebben in nieuws, politiek enzo..

Ik zal het ongetwijfeld zelf aantrekken.. Ik lijk qua uiterlijk best op een dom blondje zal ik toegeven :P
pi_119146109
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef xApples het volgende:
Haha ja kan daar al op af knappen inderdaad..

Vaak zijn het ook types die laaggeschoold zijn, weinig interesse hebben in nieuws, politiek enzo..

Ik zal het ongetwijfeld zelf aantrekken.. Ik lijk qua uiterlijk best op een dom blondje zal ik toegeven :P
Heeft ergens niets met laag opgeleid te maken. Ben van een andere cultuur en ook nog eens van de oude stempel ;) Heb zelf slechts de basisschool afgemaakt en door omstandigheden niet verder gekomen.

Echter heb een hoge interesse in het nieuws om ons heen maatschappelijke problemen en deels ook de politiek. Helaas heb ik daar ook last van vooral omdat men het gewoon niet interesseert.
pi_119146357
Ik noemde het in 1 zin , maar bedoelde niet perse dat die mensen 'bij elkaar' horen ofzo..

Maar ik vind het dus onzin dat er alleen lelijke, dikke vrouwen op dating site's zitten want
in die categorie val ik dus echt niet :N
pi_119146762
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef xApples het volgende:
Ik noemde het in 1 zin , maar bedoelde niet perse dat die mensen 'bij elkaar' horen ofzo..

Maar ik vind het dus onzin dat er alleen lelijke, dikke vrouwen op dating site's zitten want
Kon het niet laten om er even een opmerking bij te plaatsen mag als zo vaak mijzelf verdedigen tegen de stereotypering waar men mij onder probeert te scharen. Alwaar ik wel snap welke mannen je bedoeld.

Is ook onzin voel mijzelf ook niet lelijk en zit ergens eigenlijk niet op een datingsite om er een relatie uit te vissen. Zie wel waar het schip strand en dat geld ook voor het leven je weet nooit waar het naartoe gaat.
pi_119149347
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef xApples het volgende:
Joh, weet wie het zegt, ik bedoel... het is Michielos (de KLB trol) maar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 23:14:58 ]
pi_119150516
Gisteren date gehad in de dierentuin, afgezaagd misschien, maar wel heel erg leuk *;

Maar wat is dat toch, dat net wanneer ik een leuke vent heb ontmoet en we het erg fijn met elkaar hebben, mijn ex een berichtje stuurt met dat hij mij zo mist. Alsof hij het ruikt... }:| (is al de tweede keer dat hij dat flikt)

Waarom moet het altijd weer zo verwarrend worden gemaakt wanneer het net lekker lijkt te gaan |:(

[ Bericht 5% gewijzigd door Sekhmet op 13-11-2012 00:18:58 ]
pi_119151645
Niks mis met de dierentuin? O+ :@

Maar zit je nog zo met je ex in je maag dan? Want anders heb je daar maling aan lijkt me?
pi_119151934
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef Techno het volgende:
Niks mis met de dierentuin? O+ :@

Maar zit je nog zo met je ex in je maag dan? Want anders heb je daar maling aan lijkt me?
Hij blijft toch wat met mij doen ja, stom genoeg :')
Blijft de enige man van wie ik gehouden heb...en die mij ontzettend gekwetst heeft. Niet dat ik weer iets met hem wil. Verstand blijft aanwezig, maar hij zorgt wel weer voor verwarring in mijn gevoel. Lastig uit te leggen. Maar baal vooral van zijn timing.
pi_119152146
Ach, ik moet ook niet zeuren. Borrel teveel op omdat ik vandaag ben aangenomen bij een sollicitatie *O*
Twee leuke dagen achter de rug heb, alles gaat veranderen...en er dan ouwe koeien uit de sloot worden gehaald.

Ik moet maar gaan slapen 8)7
pi_119152295
Tof, gefeliciteerd! Slaap lekker zo. :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 00:45:15 #95
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119152562
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Blijft de enige man van wie ik gehouden heb...en die mij ontzettend gekwetst heeft. Niet dat ik weer iets met hem wil. Verstand blijft aanwezig, maar hij zorgt wel weer voor verwarring in mijn gevoel. Lastig uit te leggen. Maar baal vooral van zijn timing.
Is ook lullig voor je date lijkt mij. of?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 november 2012 @ 04:12:09 #96
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_119153694
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
Gisteren date gehad in de dierentuin, afgezaagd misschien, maar wel heel erg leuk *;

Maar wat is dat toch, dat net wanneer ik een leuke vent heb ontmoet en we het erg fijn met elkaar hebben, mijn ex een berichtje stuurt met dat hij mij zo mist. Alsof hij het ruikt... }:| (is al de tweede keer dat hij dat flikt)

Waarom moet het altijd weer zo verwarrend worden gemaakt wanneer het net lekker lijkt te gaan |:(
Je kan er ook zelf voor kiezen om nog ruimte voor speling te geven in plaats van het definitief af te sluiten hé. Dit is gewoon een typisch geval van mogelijkheden open houden en dan wel klagen erover als er iets gebeurd waardoor je kan gaan twijfelen. Je weet zelf heel goed waar je mee bezig bent en je vindt de aandacht gewoon nog wel fijn (en houdt de mogelijkheid daartoe ook open omdat hij je dus nog wel wat doet) maar eigenlijk is zoiets gewoon erg zwak van je.

Neem verantwoordelijkheid voor wat je toelaat en ga niet doen van 'ow zo lastig dit en dat'. Is gewoon gelul namelijk en dat weet je zelf ook. :* En nu morgen niet in verweer gaan door extra in te gaan op je gevoelens e.d. Je weet best dat deze tekst klopt
we dan
pi_119153698
quote:

[..]

misschien ben je daarom nog single, omdat je je ex nog niet losgelaten hebt?
pi_119154068
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:

Je hebt gewoon een hele leuke date gehad. Focus je daar op. Zowel voor jou als je ex geldt, move on. Je hebt toch iemand anders om je aandacht op te richten? Als ik jou moet geloven zijn er niet zoveel leuke mannen ;)

Wat betreft mijn date, ik ben toch aan het twijfelen. Morgen zie ik haar weer en daar heb ik op zich best zin in, ik voel me prettig bij haar, ze is de juiste mix van eigenschappen waar ik naar op zoek ben, maar ik ben niet tot over mijn oren verliefd. Dat is niet raar, dat ben ik zelden vanaf date één en dat groeit meestal langzaam. Maar zij is dat wel op mij. Daarom weet ik niet zeker of ik dit door moet zetten, het voelt ongelijk. Ligt ook aan mij, ik kan slecht tegen mensen die zich snel hechten. Ik weet ook niet goed hoe ik het moet brengen....Het is niet dat ik niet 'into her' ben, alleen zij is gewoon heel erg 'into me' en dat beangstigd mij een beetje.
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:30:27 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_119154075
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

ik heb daar zelf een hypothese over...

Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Joh... doe niet zo onzeker met je 'ik heb een hypothese hihi' en 'voor de grap hihi'. Je weet donders goed dat het niet zo is en wil dat graag even bevestigd zien. Nou hierbij. Veel plezier met online daten, want dat wil je blijkbaar.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:32:45 #100
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_119154090
quote:

[..]

Als je verder geen vrienden meer met hem bent en je hem ook niet terug wilt; blokkeren. Zo kom je natuurlijk ook geen stap verder. Tenzij je hem stiekem wel terug wilt natuurlijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')