Wat maakt het uit wat ze schrijven. De meeste mannen lezen het toch niet.quote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hip, net zoals het eveneens standaard 'maar ik hou ook van bankhangen met een glas wijn of een goed boek' ?
1 op de 3 profielen heeft die tekst erin staanquote:Op maandag 12 november 2012 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hip, net zoals het eveneens standaard 'maar ik hou ook van bankhangen met een glas wijn of een goed boek' ?
Maak daar 2 van de 3 vanquote:Op maandag 12 november 2012 21:18 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
1 op de 3 profielen heeft die tekst erin staan
Eenheidsworst is het niets springt eruit want anders val je uit de toom. Iedere keer hetzelfde saaie totaal niet nuttige verhaaltje en dezelfde foto's met bijbehorende achtergronden van exotische plaatsen en bijbehorende feestjes dan wel vrienden. Houd het zelf erg simpel natuurlijk...quote:
Dat is echt bullshit.. Ik weet van mezelf dat ik er best leuk uitzie, ik heb vaak sjans maar ik heb gewoon heel zelden echt een klik met iemand. Ik ben zelf niet zo stoer om op iemand af te stappen maar de mannen die op mij afstappen zijn absoluut mijn type niet. Altijd van die macho gasten, gatverdamme...quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb daar zelf een hypothese over...
Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Omschrijf het gedrag eens van die macho gasten als je wilt? Wat doe ze verkeerd in jou ogen.quote:Op maandag 12 november 2012 21:49 schreef xApples het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit.. Ik weet van mezelf dat ik er best leuk uitzie, ik heb vaak sjans maar ik heb gewoon heel zelden echt een klik met iemand. Ik ben zelf niet zo stoer om op iemand af te stappen maar de mannen die op mij afstappen zijn absoluut mijn type niet. Altijd van die macho gasten, gatverdamme...
Het uiterlijk deel ik jou mening in val daar zeker ook niet op. Toch als ik de kans krijg bied ik die persoon welke mij leuk lijkt ook een drankje aan hoor maar niet met de woorden die jij nu omschrijft.quote:Op maandag 12 november 2012 22:05 schreef xApples het volgende:
Nouja sowieso het uiterlijk is al niet mijn ding.. Meestal zijn ze niet zo groot, breed, nogal afgetraind, vet in 't haar.. Persoonlijk vind dat echt niet aantrekkelijk.
En dan beginnen met: "wat wil je drinken schoonheid?"
Ik koop m'n eigen drankjes wel.. en als je nou in een leuk gesprek zit en iemand
vraagt "he zal ik nog even wat drinken halen" is het weer wat anders..
Heeft ergens niets met laag opgeleid te maken. Ben van een andere cultuur en ook nog eens van de oude stempelquote:Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef xApples het volgende:
Haha ja kan daar al op af knappen inderdaad..
Vaak zijn het ook types die laaggeschoold zijn, weinig interesse hebben in nieuws, politiek enzo..
Ik zal het ongetwijfeld zelf aantrekken.. Ik lijk qua uiterlijk best op een dom blondje zal ik toegeven
Kon het niet laten om er even een opmerking bij te plaatsen mag als zo vaak mijzelf verdedigen tegen de stereotypering waar men mij onder probeert te scharen. Alwaar ik wel snap welke mannen je bedoeld.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef xApples het volgende:
Ik noemde het in 1 zin , maar bedoelde niet perse dat die mensen 'bij elkaar' horen ofzo..
Maar ik vind het dus onzin dat er alleen lelijke, dikke vrouwen op dating site's zitten want
in die categorie val ik dus echt niet
Joh, weet wie het zegt, ik bedoel... het is Michielos (de KLB trol) maar.quote:Op maandag 12 november 2012 22:20 schreef xApples het volgende:
Maar ik vind het dus onzin dat er alleen lelijke, dikke vrouwen op dating site's zitten want
in die categorie val ik dus echt niet
Hij blijft toch wat met mij doen ja, stom genoegquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:09 schreef Techno het volgende:
Niks mis met de dierentuin?![]()
Maar zit je nog zo met je ex in je maag dan? Want anders heb je daar maling aan lijkt me?
Is ook lullig voor je date lijkt mij. of?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hij blijft toch wat met mij doen ja, stom genoeg![]()
Blijft de enige man van wie ik gehouden heb...en die mij ontzettend gekwetst heeft. Niet dat ik weer iets met hem wil. Verstand blijft aanwezig, maar hij zorgt wel weer voor verwarring in mijn gevoel. Lastig uit te leggen. Maar baal vooral van zijn timing.
Je kan er ook zelf voor kiezen om nog ruimte voor speling te geven in plaats van het definitief af te sluiten hé. Dit is gewoon een typisch geval van mogelijkheden open houden en dan wel klagen erover als er iets gebeurd waardoor je kan gaan twijfelen. Je weet zelf heel goed waar je mee bezig bent en je vindt de aandacht gewoon nog wel fijn (en houdt de mogelijkheid daartoe ook open omdat hij je dus nog wel wat doet) maar eigenlijk is zoiets gewoon erg zwak van je.quote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
Gisteren date gehad in de dierentuin, afgezaagd misschien, maar wel heel erg leuk
Maar wat is dat toch, dat net wanneer ik een leuke vent heb ontmoet en we het erg fijn met elkaar hebben, mijn ex een berichtje stuurt met dat hij mij zo mist. Alsof hij het ruikt...(is al de tweede keer dat hij dat flikt)
Waarom moet het altijd weer zo verwarrend worden gemaakt wanneer het net lekker lijkt te gaan![]()
misschien ben je daarom nog single, omdat je je ex nog niet losgelaten hebt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Blijft de enige man van wie ik gehouden heb...en die mij ontzettend gekwetst heeft. Niet dat ik weer iets met hem wil. Verstand blijft aanwezig, maar hij zorgt wel weer voor verwarring in mijn gevoel. Lastig uit te leggen. Maar baal vooral van zijn timing.
Je hebt gewoon een hele leuke date gehad. Focus je daar op. Zowel voor jou als je ex geldt, move on. Je hebt toch iemand anders om je aandacht op te richten? Als ik jou moet geloven zijn er niet zoveel leuke mannenquote:Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef Sekhmet het volgende:
Gisteren date gehad in de dierentuin, afgezaagd misschien, maar wel heel erg leuk
Maar wat is dat toch, dat net wanneer ik een leuke vent heb ontmoet en we het erg fijn met elkaar hebben, mijn ex een berichtje stuurt met dat hij mij zo mist. Alsof hij het ruikt...(is al de tweede keer dat hij dat flikt)
Waarom moet het altijd weer zo verwarrend worden gemaakt wanneer het net lekker lijkt te gaan![]()
Joh... doe niet zo onzeker met je 'ik heb een hypothese hihi' en 'voor de grap hihi'. Je weet donders goed dat het niet zo is en wil dat graag even bevestigd zien. Nou hierbij. Veel plezier met online daten, want dat wil je blijkbaar.quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb daar zelf een hypothese over...
Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Als je verder geen vrienden meer met hem bent en je hem ook niet terug wilt; blokkeren. Zo kom je natuurlijk ook geen stap verder. Tenzij je hem stiekem wel terug wilt natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |