Captain obvious.quote:Op maandag 12 november 2012 17:43 schreef Craptacular het volgende:
Trouwens als je naast je dates zit kan je ook gelijk je move maken en in for teh kill gaan.
Ben jij zo'n type dat neukt op de eerste date?quote:Op maandag 12 november 2012 19:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Daarom nodig ik ze ook vaak gelijk bij mij thuis uit.
Vanwaar dequote:Op maandag 12 november 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
Ben jij zo'n type dat neukt op de eerste date?
Ja. Smerig, niet?quote:Op maandag 12 november 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type dat neukt op de eerste date?
Abject en infaam.quote:
Je bent terug!quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus. Zijn jullie nou nog steeds vrijgezel
Nee, ik dacht Johnny en Vanessa zijn eindelijk uit elkaar, nu is het kat in het bakkie, maar neequote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je bent terug!
Ja. En jij? Getrouwd, kinderen?
Check m'n sig.quote:Op maandag 12 november 2012 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Johnny en Vanessa zijn eindelijk uit elkaar, nu is het kat in het bakkie, maar nee
quote:
Veel complimentjes over gekregen ook.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]! ONOYOUDIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIDNT!!!
OMG steel even mn onweer danquote:Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel complimentjes over gekregen ook.
Jij niet meer dan?quote:Op maandag 12 november 2012 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus. Zijn jullie nou nog steeds vrijgezel
Daarom beschouw ik mezelf technisch gezien ook niet als vrijgezel.quote:Op maandag 12 november 2012 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij niet meer dan?
Ik wacht op je he
Hey!! Niet zo he bitchquote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daarom beschouw ik mezelf technisch gezien ook niet als vrijgezel.
clittpiercing?quote:Op maandag 12 november 2012 21:08 schreef robuust89 het volgende:
Altijd lachen, vrouwen die heel anders zijn dan dat je ze voorgesteld had
"Ja, mannen vinden mij intimiderend"
Date was wel leuk, maar niet mijn type.
Omdat dat hip isquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom hebben alle vrouwen op datingsites minimaal 1 foto van zichzelf met backpack in een of ander ver land?
Niet alleen dames helaasquote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom hebben alle vrouwen op datingsites minimaal 1 foto van zichzelf met backpack in een of ander ver land?
Hip, net zoals het eveneens standaard 'maar ik hou ook van bankhangen met een glas wijn of een goed boek' ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |