wat kost datquote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef Craptacular het volgende:
Op relatieplanet en lexa zitten best mooie vrouwen.
Het 'internet' is ook al een tijdje niet meer het internet van 1996 he. Toen zaten er gewoon wat kalende nerds op, amper vrouwen en verder zat iedereen lekker in de kroeg.quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha dit is het beeld dat ik er van heb. Goed dat jullie zeggen dat ik ernaast zit
Misschien is het ook meer een moderne versie van de oude krantenartikelen. Gewoon een hippe nieuwe manier van mensen van het andere geslacht ontmoeten
Dit vind ik nog eens fijn om te horen. Misschien dan maar eens een gok wagenquote:Op maandag 12 november 2012 15:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het 'internet' is ook al een tijdje niet meer het internet van 1996 he. Toen zaten er gewoon wat kalende nerds op, amper vrouwen en verder zat iedereen lekker in de kroeg.
Net als dat je alles via internet kunt doen hoort daten daar ook bij, lekker vanuit je luie stoel en een beetje klikken. Hoe groot is de stap voor een knappe, hoogopgeleide vrouw die in de kroeg niet vindt waar ze op valt...om op datingsites een kijkje te nemen? Niet zo groot.
Zeker in steden met een overschot aan hoogopgeleide vrouwen (Utrecht, Leiden) kun je pagina's aan chicks doorklikken. Het enige wat je hoeft te doen is zelf een beetje leuk en grappig te zijn, en er natuurlijk niet uitzien als een halve tamme debiel. Als je een beetje normaal bent is het in principe gewoon een snoepwinkel.
Op RP en een aantal andere datingsites kan je gewoon op woonplaats zoeken hoorquote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef AverageJoe het volgende:
Me ook weer uitgeschreven bij Paiq. Wil eigenlijk persé iemand in mijn eigen plaats ontmoeten, daarvoor zijn dating websites niet geschikt.
Ik zal eens kijken, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op RP en een aantal andere datingsites kan je gewoon op woonplaats zoeken hoor
Kalende IT-nerd meld zich ....quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interesseMaar ik heb nog steeds dat beeld er bij. De mannen zijn allemaal kalende IT nerds en de meiden van die dikke vrouwen met bril die tijdens uitgaan gewoon niemand kunnen meekrijgen. Is dit beeld hede ten dage nog steeds terecht?
Ow ik dacht dat dat stom was om te zeggen, maar dat had ik wel altijd jaquote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef eefje801 het volgende:
Volgens sommige lezingen is het een ongeschreven regel dat als de vrouw blíjft vasthouden aan het betalen van haar eigen drankje of allebei de drankjes de date niet voor herhaling vatbaar is voor haar. Je wilt niet in het krijt staan bij iemand die je niet meer ziet. Ik denk dat het niet zo werkt, kunnen honderden redenen zijn waarom je dat aanbiedt.
Hier nog 1quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Young_David het volgende:
[..]
Kalende IT-nerd meld zich ....
Ik heb toch geen concurrentie, hoeveel mannen er ook zijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hier nog 1
Maar zolang mensen blijkbaar denken dat er alleen lelijke dikke mormels op internet daten vind ik het prima.
Minder concurrentie .
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel eens heb gedaanquote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat stom was om te zeggen, maar dat had ik wel altijd jaAnders voel je je helemaal zo lullig idd
Nigga please. ITers vind je tegenwoordig ook strak in pak in flitsende leasebakken heur.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interesseMaar ik heb nog steeds dat beeld er bij. De mannen zijn allemaal kalende IT nerds en de meiden van die dikke vrouwen met bril die tijdens uitgaan gewoon niemand kunnen meekrijgen. Is dit beeld hede ten dage nog steeds terecht?
In de categorie eigendunkers sta je inderdaad op eenzame hoogtequote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb toch geen concurrentie, hoeveel mannen er ook zijn
Met genoeg vrouwtjes om me heenquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
In de categorie eigendunkers sta je inderdaad op eenzame hoogte
Good for you.quote:
Als ik naar een uitverkoop bij H&M ga, heb ik ook genoeg vrouwtjes om mij heenquote:
Maar die willen je nietquote:Op maandag 12 november 2012 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ik naar een uitverkoop bij H&M ga, heb ik ook genoeg vrouwtjes om mij heen
Dat denk jijquote:
Vrouwen, H&M en uitverkoop. Geloof me dan slaan ze op hol en zijn mannen niet meer interessantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |