Dat krijg je ervan als vrouwen niet de helft van de rekening lappen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef 314 het volgende:
Tientallen tips over gevaarlijke internetdater
Nou, grappig is dat stuk ongeluk anders niet..gatverdamme.quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef 314 het volgende:
Tientallen tips over gevaarlijke internetdater
nee, wat die kerel doet is ronduit schrikwekkend als het bericht helemaal klopt, maar het internetdaten is dus niet alleen maar vrijheid blijheid blijkt wel, het blijven toch vreemde mensen waarmee je afspreekt en op zich is dat best een grote gok, want leuk typen kan iedereen welquote:Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nou, grappig is dat stuk ongeluk anders niet..gatverdamme.
Precies, gewoon ander jachtterrein. Moordenaars en creeps zijn van alle tijden.quote:Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef Silenus het volgende:
Dit kan je ook gebeuren als je gewoon de kroeg ingaat. Want 'leuk praten' kan iedereen wel. Dus om dit nou helemaal op internet af te schuiven lijkt me niet terecht, echte creeps en moordenaars slaan toch wel hun slag. Die worden zonder internet niet ineens brave modelburgers.
nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interessequote:
Ik heb ook maar een PAIQ aangemaakt. Kijk de kat nog heel erg uit de boom en denk er over om mijn account weer te verwijderen. Daar ik toch eigenlijk iemand in dezelfde plaats wil ontmoeten.quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
Ik heb voor de grap een PAIQ aangemaakt. Om eerlijk te zijn vind ik er niet veel aan. Het concept is leuk, omdat je zogenaamd niet op uiterlijk beoordeeld wordt, maar als foto opeens zichtbaar wordt, merk je gewoon dat het contact minder wordt omdat je toch niet die Brad Pitt blijkt te zijn die zij dacht dat je was (en andersom ook.. ik heb me een paar keer letterlijk het apezuur geschrokken) wat maar weer de bevestiging geeft dat het niet boeit hoe je ebnt, als je average uitziet word je er gewoon op afgewezen.
Wat overigens geen probleem is, ik doe exact hetzelfde. Ik gooi ook aan de lopende band mensen uit die PAIQ list.
Ben jij een kalende IT nerd?quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interesseMaar ik heb nog steeds dat beeld er bij. De mannen zijn allemaal kalende IT nerds en de meiden van die dikke vrouwen met bril die tijdens uitgaan gewoon niemand kunnen meekrijgen. Is dit beeld hede ten dage nog steeds terecht?
ik heb daar zelf een hypothese over...quote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef Craptacular het volgende:
Jaren terug op Paiq gezeten. Er zaten toen niet de meest knappe vrouwen op.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik heb daar zelf een hypothese over...
Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Ik ben lelijk én heb issues.quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
Je kan er haast niet ver genoeg naast zitten. Ik denk dat je je nog zou verbazen hoeveel mooie vrouwen er op datingsites zitten.quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
haha dit is het beeld dat ik er van heb. Goed dat jullie zeggen dat ik ernaast zitquote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kan er haast niet ver genoeg naast zitten. Ik denk dat je je nog zou verbazen hoeveel mooie vrouwen er op datingsites zitten.
Ik denk juist dat er veel meer leuke vrouwen op datingsites zitten dan leuke mannen, eigenlijk.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik bedoel het wel degelijk semi serieusquote:
Daten?quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben lelijk én heb issues.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |