abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119122469

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
Singlesplace
Tagged
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

In het laatste weekend van november komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters

prding.jpg rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpg

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 12 november 2012 @ 13:28:28 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119122502
Ha ha, je was me net voor ;)
pi_119122584
En mij ook al :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 november 2012 @ 13:38:16 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_119122821
Mij niet hoor :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 12 november 2012 @ 13:42:02 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119122961
Maarre..ik hou wel van een beetje hoffelijkheid, niks met feminisme of anti-feminisme te maken. Deur openhouden, dame eerst laten zitten etc. Aanbieden te betalen (fifty fifty is trouwens prima) op de eerste date vind ik ook wel een plus. Ik knap er niet op af maar vind het wel wat raar als iemand dat zonder omhalen voorstelt. Maar dan praat ik over een drankje. Uit eten gaan is wel anders wat mij betreft.

Volgens sommige lezingen is het een ongeschreven regel dat als de vrouw blíjft vasthouden aan het betalen van haar eigen drankje of allebei de drankjes de date niet voor herhaling vatbaar is voor haar. Je wilt niet in het krijt staan bij iemand die je niet meer ziet. Ik denk dat het niet zo werkt, kunnen honderden redenen zijn waarom je dat aanbiedt.

Tegenover elkaar zitten vind ik wel okee bij een eerste date. Maar naast elkaar is ook prima. Heb wel eens gelijk een etentje gehad op de eerste date en er was veel chemie. Werden aan zo'n tafeltje in een hoekje van het restaurant voor twee met enkel een kaarsje gezet. Heel romantisch allemaal maar ook wel wat ongemakkelijk om er gelijk zo bij te zitten :P Achteraf wel om gelachen ;)
pi_119124027
quote:
Dat krijg je ervan als vrouwen niet de helft van de rekening lappen.
  maandag 12 november 2012 @ 14:33:50 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_119124772
quote:
Nou, grappig is dat stuk ongeluk anders niet..gatverdamme.
pi_119124966
quote:
15s.gif Op maandag 12 november 2012 14:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nou, grappig is dat stuk ongeluk anders niet..gatverdamme.
nee, wat die kerel doet is ronduit schrikwekkend als het bericht helemaal klopt, maar het internetdaten is dus niet alleen maar vrijheid blijheid blijkt wel, het blijven toch vreemde mensen waarmee je afspreekt en op zich is dat best een grote gok, want leuk typen kan iedereen wel
  maandag 12 november 2012 @ 14:40:01 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119125030
Dit kan je ook gebeuren als je gewoon de kroeg ingaat. Want 'leuk praten' kan iedereen wel. Dus om dit nou helemaal op internet af te schuiven lijkt me niet terecht, echte creeps en moordenaars slaan toch wel hun slag. Die worden zonder internet niet ineens brave modelburgers.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119125162
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:40 schreef Silenus het volgende:
Dit kan je ook gebeuren als je gewoon de kroeg ingaat. Want 'leuk praten' kan iedereen wel. Dus om dit nou helemaal op internet af te schuiven lijkt me niet terecht, echte creeps en moordenaars slaan toch wel hun slag. Die worden zonder internet niet ineens brave modelburgers.
Precies, gewoon ander jachtterrein. Moordenaars en creeps zijn van alle tijden.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 november 2012 @ 14:46:05 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125267
Ik heb voor de grap een PAIQ aangemaakt. Om eerlijk te zijn vind ik er niet veel aan. Het concept is leuk, omdat je zogenaamd niet op uiterlijk beoordeeld wordt, maar als foto opeens zichtbaar wordt, merk je gewoon dat het contact minder wordt omdat je toch niet die Brad Pitt blijkt te zijn die zij dacht dat je was (en andersom ook.. ik heb me een paar keer letterlijk het apezuur geschrokken :D) wat maar weer de bevestiging geeft dat het niet boeit hoe je ebnt, als je average uitziet word je er gewoon op afgewezen.

Wat overigens geen probleem is, ik doe exact hetzelfde. Ik gooi ook aan de lopende band mensen uit die PAIQ list. :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 12 november 2012 @ 14:47:03 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119125296
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
Ik heb voor de grap
jaja
  maandag 12 november 2012 @ 14:49:10 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125388
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 14:47 schreef Silenus het volgende:

[..]

jaja
nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interesse :) Maar ik heb nog steeds dat beeld er bij. De mannen zijn allemaal kalende IT nerds en de meiden van die dikke vrouwen met bril die tijdens uitgaan gewoon niemand kunnen meekrijgen. Is dit beeld hede ten dage nog steeds terecht?
pi_119125418
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef Michielos het volgende:
Ik heb voor de grap een PAIQ aangemaakt. Om eerlijk te zijn vind ik er niet veel aan. Het concept is leuk, omdat je zogenaamd niet op uiterlijk beoordeeld wordt, maar als foto opeens zichtbaar wordt, merk je gewoon dat het contact minder wordt omdat je toch niet die Brad Pitt blijkt te zijn die zij dacht dat je was (en andersom ook.. ik heb me een paar keer letterlijk het apezuur geschrokken :D) wat maar weer de bevestiging geeft dat het niet boeit hoe je ebnt, als je average uitziet word je er gewoon op afgewezen.

Wat overigens geen probleem is, ik doe exact hetzelfde. Ik gooi ook aan de lopende band mensen uit die PAIQ list. :D
Ik heb ook maar een PAIQ aangemaakt. Kijk de kat nog heel erg uit de boom en denk er over om mijn account weer te verwijderen. Daar ik toch eigenlijk iemand in dezelfde plaats wil ontmoeten.
pi_119125479
Jaren terug op Paiq gezeten. Er zaten toen niet de meest knappe vrouwen op.
pi_119125568
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Michielos het volgende:

[..]

nou niet helemaal "voor de grap". Wel uit interesse :) Maar ik heb nog steeds dat beeld er bij. De mannen zijn allemaal kalende IT nerds en de meiden van die dikke vrouwen met bril die tijdens uitgaan gewoon niemand kunnen meekrijgen. Is dit beeld hede ten dage nog steeds terecht?
Ben jij een kalende IT nerd?

Nee dat beeld klopt echt niet meer
  maandag 12 november 2012 @ 14:53:31 #18
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125585
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef Craptacular het volgende:
Jaren terug op Paiq gezeten. Er zaten toen niet de meest knappe vrouwen op.
ik heb daar zelf een hypothese over...

Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
pi_119125613
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Michielos het volgende:

[..]

Vrouwen die al normaal uitzien hebben gewoon geen datingsite nodig. Die hoeven echt enkel uit te gaan en er te "zijn" om aandacht te krijgen. Als je als vrouw dus op een datingsite gaat, egeft dat mijns inziens aan dat je of echt echt lelijk bent of echt echt issues hebt.
Voor mannen ligt dit net iets anders. Vrouwen neuken veel meer dan een gemiddelde man ooit zal neuken dus voor een man is het echt enkel uitbreiding van een territorium.
:')!
pi_119125653
quote:

[..]

Ik ben lelijk én heb issues. :9~!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 12 november 2012 @ 14:55:14 #21
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119125670
quote:

[..]

Je kan er haast niet ver genoeg naast zitten. Ik denk dat je je nog zou verbazen hoeveel mooie vrouwen er op datingsites zitten.

Ik denk juist dat er veel meer leuke vrouwen op datingsites zitten dan leuke mannen, eigenlijk.
  maandag 12 november 2012 @ 14:56:14 #22
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125715
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kan er haast niet ver genoeg naast zitten. Ik denk dat je je nog zou verbazen hoeveel mooie vrouwen er op datingsites zitten.

Ik denk juist dat er veel meer leuke vrouwen op datingsites zitten dan leuke mannen, eigenlijk.
haha dit is het beeld dat ik er van heb. Goed dat jullie zeggen dat ik ernaast zit ;)
Misschien is het ook meer een moderne versie van de oude krantenartikelen. Gewoon een hippe nieuwe manier van mensen van het andere geslacht ontmoeten ;)
pi_119125721
quote:

[..]

:')
Gotta be joking
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 12 november 2012 @ 14:57:02 #24
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_119125754
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

:')
Gotta be joking
Ik bedoel het wel degelijk semi serieus ;) Daarom is het ook maar een hypothese he :)
pi_119125755
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik ben lelijk én heb issues. :9~!
Daten?
Dit account is niet meer in gebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')