ik ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niks van kip horen dat ze niets meer kan zien in de feestboek
uiteraard!quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En we gaan ook niets kopiëren want dat is privé
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we hadden toch een regel dat je FBaccount minimaal 6 maanden moest bestaan voor je op de geheimen facebook mag?![]()
![]()
![]()
Maar niet de extra geheime gebeurtenissenquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh en kip heeft maar 49 FB vrienden waarvan 23 nagellakdames, die leest alles wel hier
Duur ja, maar begin gewoon eens met een klein lapje joh. Borduren duurt best lang voor je een beetje een afmeting hebt die de moeite waard is.quote:Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
tering dat borduurdoek is duur
1x1.10m voor 22 euro en dan staat er nog bij 'verzending op risico van de koper' ja doei
Hoeveel heb ik nodig voorquote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
D
[..]
Duur ja, maar begin gewoon eens met een klein lapje joh. Borduren duurt best lang voor je een beetje een afmeting hebt die de moeite waard is.
Ja de rest had ik er al uitgedonderdquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh en kip heeft maar 49 FB vrienden waarvan 23 nagellakdames, die leest alles wel hier
Moet je niet eerst haken en breien ?quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ai(...)150-cm-/390115318863
Dit is het goedkoopste tot nu toe.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet je niet eerst haken en breien ?
Linnen 18draads komt overeen met 9 kruisjes en dat is best fijn. Je kan ook en maatje grover nemen, dan wordt je uiteindelijke werk wat groter. Aan weerszijden moet je geloof ik minimaal 5 cm hebben om te kunnen inslijsten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik nodig voor
Stitch Count: 46w x 62h
Finished Size: 5.11 cm x 6.88 cm (18 linen thread/cm)
En dan dat ik het fatsoenlijk kan inlijsten![]()
En waar haal ik het vandaan? Want die 7.2/cm hebben ze niet bij de hobbydoos en ik vind alleen maar wazige sites
Bij mij staan ze gewoon tussen de andere lakjes, op merk gesorteerd. Dan valt het niet zo op dat het er veul zijnquote:Op maandag 12 november 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
errrr het lijkt alsof er mongolenveel lakjes uit mn untrieds la weg zijn
Serieus de halve la is leeg en hij was ramvol, kan me niet herinneren dat ik er zoveel heb uitgehaald want ik lak heul weinig de laatste tijd, WTF![]()
Ja, maar het is gewoon weg. Ik zoek een lakje voor demelza en ik kan het gewoon niet vinden, en die halve la is leeg. WTFquote:Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij staan ze gewoon tussen de andere lakjes, op merk gesorteerd. Dan valt het niet zo op dat het er veul zijn
Staan ze niet in Breda of zo?quote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon weg. Ik zoek een lakje voor demelza en ik kan het gewoon niet vinden, en die halve la is leeg. WTF![]()
Ik kan me echt niet herinneren dat ik die lakjes heb weggehaald daar?
.Daar staan er 3quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Staan ze niet in Breda of zo?
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenquote:'Nederlanders moeten beter Duits spreken'
BERLIJN - Nederlanders moeten beter Duits leren spreken, willen we de goede betrekkingen tussen Nederland en Duitsland op hetzelfde hoge niveau houden.
Thinkstock ''Er is een tragisch misverstand in het Europa van nu. Mensen denken dat het met Engels genoeg is'', waarschuwt minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans maandag in een interview met de Duitse krant Die Welt.
Dat steeds meer Nederlanders slechter Duits spreken, leidt er voor ons op de korte termijn toe dat we in onze contacten met Duitsland geen voorsprong meer hebben op andere landen.
Veel kleinere Duitse bedrijven zijn er niet van gediend als er Engels wordt gesproken, gaat Timmermans verder.
Ook moet wat hem betreft de kennis over Duitsland groter worden bij Nederlanders.
Vaag, ook niet beneden in de kast? Of heeft Ankie iets geleend?quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Daar staan er 3
Dit is echt raar en ik krijg er een kutgevoel van
Die ben ik nu aan het leeghalen en ze heeft de laatste tijd niets meer meegenomen waar ik iets van weetquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaag, ook niet beneden in de kast? Of heeft Ankie iets geleend?
Dat dacht ik net ook toen ik het lasquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenwanneer gaan ze eens Nederlands spreken als ze in Nederland zijn?
NEINNEINNEIN. Kutduitsersquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenwanneer gaan ze eens Nederlands spreken als ze in Nederland zijn?
Dit is echt raar hoor, ik ben ook al eens 2 dure parfums kwijtgeraakt uit het nietsquote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien heeft mijn postbode je adres gekaapt
niemand anders die spullen kwijt is?quote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik vind het echt kut om te zeggen maar dan is er dus iemand die hier de sleutel heeft die mijn spullen jat: mijn moeder, broer, zus, schoonzus of schoonbroer.![]()
Mama niet maar die heeft ook niet echt iets boeiends om te jatten, mijn nagellak is wel het makkelijkste wat je mee kan nemen omdat het zo veel is, mn ipad kun je ook meenemen maar dan ben ik m binnen 5 minuten de pan uit gefliptquote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niemand anders die spullen kwijt is?
Ohjaquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is echt raar hoor, ik ben ook al eens 2 dure parfums kwijtgeraakt uit het niets
Daarom snap ik het ook niet, maar ik ben dat lakje echt kwijt en ik heb het gevoel alsof mn untried lade voor de helft is leeg getrokken. Kan goed aan mij liggen hoor maar ik weet zeker dat ik die nog hebquote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar waarom zou je de moeite nemen voor jatten als het om nagellak gaat? Ik bedoel, da's een best groot risico voor zoiets kleins als nagellak of parfum
ik weet het niet meerquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom snap ik het ook niet, maar ik ben dat lakje echt kwijt en ik heb het gevoel alsof mn untried lade voor de helft is leeg getrokken. Kan goed aan mij liggen hoor maar ik weet zeker dat ik die nog heb![]()
Naar jou had ik toch geen luxe & lush opgestuurd?!
Hu? Je kan toch je complete account laten deleten oid?quote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, wat een gedoe om FB leeg te halen zeg
Steeds maar F5-en omdat het zo'n onoverzichtelijke teringbende is. En steeds als ik denk klaar te zijn staat er nog steeds van alles in
Alles en iedereen deleten behalve onsquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Je kan toch je complete account laten deleten oid?Of ga je gewoon opruimen en dus heul fb niet verlaten
Nee ik had alleen aan jou lakjes verkocht, maar in mijn PM staat jouw lijstje met de lakjes die jij wilde nietquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet het niet meer
die Chanel en 2 China Glazes, welke dat precies waren weet ik niet meer...
Heb je niet meer verkocht of geswapped dan je dacht?
Ik word ook een beetje gek van jouquote:
Moet allemaal handmatig om het echt weg te krijgen had ik begrepen. Tenzij ook dat weer veranderd is.quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Je kan toch je complete account laten deleten oid?Of ga je gewoon opruimen en dus heul fb niet verlaten
fake account voor julliequote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alles en iedereen deleten behalve ons
neeeee die had ik zéker nietquote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik had alleen aan jou lakjes verkocht, maar in mijn PM staat jouw lijstje met de lakjes die jij wilde nietJij wilde toch niet deze
[ afbeelding ]
Foie Grasquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neeeee die had ik zéker niet
Smoke and ashes en Foie Gras, dat was het
Are you sure? Ik dacht dat je het kon verwijderen en dat je dan iets van 2 of 3 weken had om nog in te loggen en na die weken is alles compleet weg.... *eens googlen*quote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Moet allemaal handmatig om het echt weg te krijgen had ik begrepen. Tenzij ook dat weer veranderd is.
Toch een stiekeme autist he, ik
quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Foie GrasDie mijn man zo ontzettend lelijk vond dat ie vroeg of ik hem speciaal voor de swapdoos had gekocht om te ruilen
nope, not surequote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Are you sure? Ik dacht dat je het kon verwijderen en dat je dan iets van 2 of 3 weken had om nog in te loggen en na die weken is alles compleet weg.... *eens googlen*
Complottheorieënquote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snorry hoor maar als straks echt spul weg is ga ik nog harder zeiken en complottheorieën bedenken
Heb je al aan je moeder/zus/schoonzus gevraagd of ze iets hebben geleend?quote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Snorry hoor maar als straks echt spul weg is ga ik nog harder zeiken en complottheorieën bedenken
http://www.frankwatching.(...)veren-zo-doe-je-dat/quote:
Mama lakt dr nagels nooit en als ze het doet zet ze het terug waar ze het gepakt heeft anders weet ze dat ik er iets van zeg, zus gewhatsappt en schoonzus neemt nooit lakjes mee en ik zou er heel raar van opkijken als ze dat wel gedaan heeft zonder t te vragen iigquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je al aan je moeder/zus/schoonzus gevraagd of ze iets hebben geleend?
Ja zometeenquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
En spees, vergelijk anders nu je sheetstraks mis je niet eens zoveel oid.
Als brum ze had kan ie t goed verstoppen in zn kleine studioquote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Brum is eigenlijk een vrouw en lakt graag zijn nagels en doet graag parfum op
Ah! Thanks!quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.frankwatching.(...)veren-zo-doe-je-dat/
Naja en googlen kom je dus soberso verder meeMaar met verwijderen; dan is ie binnen 2 weken weg dus.
da's zijn tweede huis, als afleidingsmanoeuvre voor zijn echte Barbieroze huis met velle (<-- jaja, velle) kleuren rozequote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als brum ze had kan ie t goed verstoppen in zn kleine studio
quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of je ex heeft stiekem een sleutel en steelt je lak
quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dat ie zn zooi die hier nog staat meteen meeneemt dan
Wat, bij mij nog langer danquote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ex maakt me er net op attent dat het morgen een half jaar uit is. Time goes faaaaaaaast
Ik heb het 13 mei uitgemaakt. Weet niet wanneer het bij jou was preciesquote:Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat kan toch heul niet want 6 december pas half jaar bij brum
Ik was ook vanmiddag aan het denkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ex maakt me er net op attent dat het morgen een half jaar uit is. Time goes faaaaaaaast
jouw reactie: time flies when you're having funquote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik hem miste om de leuke dingen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik was ook vanmiddag aan het denkenook alweer bijna een half jaar geleden uitgegaan met mijn ex.
En ik ben ik er eigenlijk ook wel heel blij mee![]()
Lekker toch, alles op tijd afquote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef Dwyn het volgende:
Zo, alle kerstcadeau's besteld/gekocht. Alleen nog een verjaardagscadeau voor mijn ma en dan zijn we weer klaar voor de kerst.
euwwwww.... vorige gebruiker niet goed schoongemaakt ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Apparaat dat ik dadelijk nodig heb stinkt naar vis
quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jouw reactie: time flies when you're having fun
Ik heb eigenlijk niets eens veel leuke dingen waar ik aan kan denkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik hem miste om de leuke dingen.Toen besefte ik dat ik alleen aan de leuke dingen dacht en dacht ook aan de mindere dingen en was gelijk genezen
Ew.quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Apparaat dat ik dadelijk nodig heb stinkt naar vis
Ja heerlijkquote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lekker toch, alles op tijd af![]()
Ik heb mijn sinterkerst spullen voor zover mogelijk al ruimt 2 weken in huis en rijm al half af
Geen idee.. Heel die kast waar ik het uithaalde heeft die lucht.. Maar ik ga zo gigantisch over m'n nek van die lucht, dus ik laat iemand anders dat ding maar ff vastkoppelen denkquote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
euwwwww.... vorige gebruiker niet goed schoongemaakt ofzo?
quote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets eens veel leuke dingen waar ik aan kan denken
4.5 jaarquote:Op maandag 12 november 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
En hoe lang waren jullie samen?
quote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik hem miste om de leuke dingen.Toen besefte ik dat ik alleen aan de leuke dingen dacht en dacht ook aan de mindere dingen en was gelijk genezen
Dat vraag ik mij ook afquote:Op maandag 12 november 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oops..
Hoe heb je dat zo lang volgehouden dan?
Des te beter dat je er vanaf bentquote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets eens veel leuke dingen waar ik aan kan denken
Is ook wel logsich dat je dat af en toe hebt, jullie zijn best een tijd samen geweest toch?quote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Des te beter dat je er vanaf bent
Soms mis ik het ook gewoon omdat het vertrouwd was en hij me zo goed kende. Dat heb ik nu nog niet natuurlijk.
Ja ik weet niet, ik was niet echt gelukkig als ik nu terug kijk. En ik voelde me ook niet speciaal of mooi oid. Ik had niet gedacht dat iemand anders mij ooit leuk zou vinden?quote:
ja goed plan! Gewoon advies op afstandquote:Op maandag 12 november 2012 14:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen idee.. Heel die kast waar ik het uithaalde heeft die lucht.. Maar ik ga zo gigantisch over m'n nek van die lucht, dus ik laat iemand anders dat ding maar ff vastkoppelen denk![]()
Is ook niet voor mezelf maar iemand anders vroeg om hulp, dus mag ie em zelf bedienen en ik kijk wel toe en geef aanwijzingen vanaf een afstandje of zo
Das geen fijne gedachte om te hebben neequote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik was niet echt gelukkig als ik nu terug kijk. En ik voelde me ook niet speciaal of mooi oid. Ik had niet gedacht dat iemand anders mij ooit leuk zou vinden?
Heel herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik was niet echt gelukkig als ik nu terug kijk. En ik voelde me ook niet speciaal of mooi oid. Ik had niet gedacht dat iemand anders mij ooit leuk zou vinden?
8 jaarquote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is ook wel logsich dat je dat af en toe hebt, jullie zijn best een tijd samen geweest toch?
Ja dit had ik precies hetzelfde! Ook een soort sleur ofzo waar je inzat?quote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De collega in kwestie mailde om kwart voor 2, dat ie er binnen een kwartier zou zijn. Pompiedom, nog steeds nie gezien. Altijd hetzelfdequote:Op maandag 12 november 2012 14:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja goed plan! Gewoon advies op afstand
Wat dan?quote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
En elke x verbaas ik me weer dat Brum dingen doet waarvan ik denkterwijl dat blijkbaar heul normaal is. Maar ik ben het niet gewend
herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De collega in kwestie mailde om kwart voor 2, dat ie er binnen een kwartier zou zijn. Pompiedom, nog steeds nie gezien. Altijd hetzelfde
Ja gaat snel hequote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef Mss het volgende:
Spees, Unf, is dat al een half jaar geleden? Het lijkt veul korter! Maar jullie zijn allebei wel overduidelijk blijer met je huidige relatie, en dat is wel leuk.
Ja ik kan niet zo'n goed een voorbeeld bedenken maar gewoon hele simpele dingen bijv. helpen met eten koken oidquote:
Qua dingen in jullie relatie of ook gewoon andere dingen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
En elke x verbaas ik me weer dat Brum dingen doet waarvan ik denkterwijl dat blijkbaar heul normaal is. Maar ik ben het niet gewend
Samen kokenquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo'n goed een voorbeeld bedenken maar gewoon hele simpele dingen bijv. helpen met eten koken oid
en hij was zeker 3 x per week zijn aarsquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo'n goed een voorbeeld bedenken maar gewoon hele simpele dingen bijv. helpen met eten koken oid
Heel herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heel herkenbaar![]()
Ook als ik intro iets vraag doet ie het gewoon gelijk (nu nog) bij nico moest ik daar eeuwig op wachten tot ik het zelf maar probeerde.
Zo leuk hequote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JaEn dingen mee doen en een keer een weekendje mee naar mn zus enzo, Nick hoefde ik niet eens te vragen
Ik hoorde dat toen ik net single was ook veel. Ook mensen die huizen hadden gekocht enzoquote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef Mss het volgende:
In mijn vriendengroep zijn ook behoorlijk wat mensen uit elkaar aan het gaan. Allemaal van die koppels die rond hun 22e gaan samenwonen en binnen een jaar uit elkaar zijn.
Dat hoor je echt heel vaak inderdaad, mensen die echt net samenwonen of wat dan ook en dan uit elkaar gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde dat toen ik net single was ook veel. Ook mensen die huizen hadden gekocht enzodafuq
Wtf no wayquote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoor ook over mensen die maar een kind hebben genomen omdat het slecht ging, maar die gaan nu ook uit elkaar.
Mja, ik vind 22 ook best wel vroeg om samen te wonen, zeker als je pas een paar jaar samen bent.quote:Op maandag 12 november 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hoorde dat toen ik net single was ook veel. Ook mensen die huizen hadden gekocht enzodafuq
Mja, veel mensen zijn dan klaar met hun opleiding en dan gaan ze uit huis. Waarom zou je dan niet gaan samenwonen als je een relatie hebt. Meteen een stuk goedkoper denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik vind 22 ook best wel vroeg om samen te wonen, zeker als je pas een paar jaar samen bent.
Ik vind het nu ook raar om een paar dagen alleen te zijn omdat ik zo vaak bij brum benquote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat ik in mijn omgeving nog best wel van die afhankelijke vrouwen had. Van die vrouwen waarbij alles om de relatie draait. Waarbij het hele sociale leven om de partner draait, ze zich volledig aan de partner aanpassen en absoluut niet alleen kunnen zijn. Ik kan daar heel slecht tegen.
Ja dat ook inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik vind 22 ook best wel vroeg om samen te wonen, zeker als je pas een paar jaar samen bent.
jij moet dan ook gewoon lekker studeren en een baanquote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook raar om een paar dagen alleen te zijn omdat ik zo vaak bij brum ben
Ik was werk aan het zoeken voor in breda maar niks sluit aan op mn collegeroosterquote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij moet dan ook gewoon lekker studeren en een baan
That's the spiritquote:Op maandag 12 november 2012 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was werk aan het zoeken voor in breda maar niks sluit aan op mn collegeroosterIk moet nu serieus school gaan inhalen dus ik ga wel weer zoeken na de tentamens
Dat is natuurlijk ook heel erg wennen, is een compleet ander iets wat jullie hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moest heel erg wennen aan het feit dat we een plek hebben waar we echt met z'n tweeën zijn. Dat ben ik helemaal niet gewend, er waren altijd wel moeders/broertjes/zusjes in de buurt. Wel heel fijnmaar ergens ook wel wennen.
Ik heb echt veel dingen gesolliciteerd hoor, maar steeds gebeld 'oh je zit niet meer op school he' uh jawelquote:
OMG kun je geld verdienen met je gedragen panty's?quote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Worn patyhose dafuq
http://www.ebay.com/sch/i(...)orn+pantyhose&_frs=1
ook die gay panties erbij echt
Whutquote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Worn patyhose dafuq
quote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Worn patyhose dafuq
voor kutbaantjes (lees: bijbaantjes) hebben ze nou eenmaal ook niet bepaald de slimste "managers" en daarnaast nemen heel veel bedrijven niet meer de moeite goed je brief en CV door te nemen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb echt veel dingen gesolliciteerd hoor, maar steeds gebeld 'oh je zit niet meer op school he' uh jawelze lezen je cv gewoon niet of gewoon geen reactie
![]()
en 1 gesprek gehad bij de jumbovoor in de avonden terwijl dat heul niet in de vacature stond, wtf?!
quote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Ze zouden tussen 14 en 17 komen om mijn douche te fixen. Ik zit nu al van 'Ermehgerd waar blijven ze?'
die komen om 16.59 uur binnen en gaan dan zeiken dat ze al zo'n lange dag achter de rug hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Mss het volgende:
Ze zouden tussen 14 en 17 komen om mijn douche te fixen. Ik zit nu al van 'Ermehgerd waar blijven ze?'
dunquote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat betekent 40 denier ook alweer bij panties?
de dikte/dichtheid van het weven. Maar geen idee of dat dik of dun isquote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gemiddeld dikquote:Op maandag 12 november 2012 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar dat is dus al langer uit met die ex?quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooi passend in het verhaal over exen van net
Een van mijn vriendinnen (31 en gaat dus op wereldreis over een maandje, relatie uitgemaakt, huur opgezegd, baan opgezegd etc) stuurt net een berichtje dat ze er net achter is gekomen dat haar ex net vader is geworden van zijn tweede kindje.
Ze had nog steeds de gedachte dat hij ook nog een beetje aan het aanklooien was en nog steeds dezelfde "jongen" was die van stappen en vakanties houdt (hij woont in het buitenland). Maar goed, dat is dus al een paar jaar flink anders en da's een hele serieuze familiemeneer geworden
Vriendin helemaal in shock nu
Ik ookquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat is dus al langer uit met die ex?
In het begin dacht ik even dat het net uit was met die jongen en ze er nu achter komt dat hij opeens kinderen heeft
hahaha, ik schrijf het denk ik een beetje vaagquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat is dus al langer uit met die ex?
In het begin dacht ik even dat het net uit was met die jongen en ze er nu achter komt dat hij opeens kinderen heeft
Iets doen met je leven is overrated jonge!quote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, ik schrijf het denk ik een beetje vaag
Maar is inderdaad een andere ex. Die met die kinderen is een jaar of 7 geleden alweer.
Maar zij leeft nog steeds alsof ze 16 is en nog alllllllles kan bereiken in haar leven en denk dat dit even een flinke * DOING * wake-up-call is. Ten minste, dat hóóp ik, want ze mag ook onderhand weleens wat gaan doen met d'r leven
bwhehehehequote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets doen met je leven is overrated jonge!
beterschap voor de cellijnquote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihaho bram gaat de kleurnummers matchen op stage, hij heeft niks te doen want zn cellijn had een infectie
Het werkschuwe GroenLinks tuig is het met je eens!quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets doen met je leven is overrated jonge!
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)rige_werkweek__.htmlquote:GroenLinks wil 21-urige werkweek
DEN HAAG -
GroenLinks denkt hét recept te hebben gevonden tegen de economische crisis: fors minder werken en méér relaxen. Als het aan Tweede Kamerlid-Liesbeth van Tongeren werken we straks allemaal nog maar 21 uur per week.
Van Tongeren houdt haar pleidooi in de Volkskrant en op de website Joop.nl, de van ledengeld van omroep Vara betaalde opiniesite. “Onze receptuur voor deze crisis is een psychologisch advies: leef ontspannen. Dit is de tijd om massaal minder te gaan werken en onze betaalde banen te delen.”
Van Tongeren ziet in de 21-urige werkweek een alternatieve manier om te nivelleren. “In Nederland is er grofweg 21 uur betaald werk beschikbaar per arbeidsgeschikte. Door het beschikbare werk - en de inkomens- beter te verdelen krijgen meer mensen toegang tot een betaalde baan.” Ook is het volgens haar goed voor de emancipatie van vrouwen. “Op het moment dat zowel man als vrouw een ontspannen werkweek hebben, zijn kinderen of zorg voor een ziek familielid niet langer een reden voor een van beide partijen om uren in te leveren. “
Een verlies aan inkomsten hoeft volgens het Kamerlid geen probleem te zijn. Integendeel: “Misschien houden we aan het einde van het jaar minder geld over maar krijgen we meer tijd voor dingen die we echt belangrijk vinden: vrienden, familie, mantelzorg, sport, cultuur, onderwijs, koken, vrijwilligerswerk en duizenden andere activiteiten die zich buiten de markt afspelen maar definiëren wat wij als mensen belangrijk vinden."
GroenLinks zou GroenLinks natuurlijk niet zijn als het voorstel niet ook een verondersteld positief effect heeft op het milieu. “Voorlopig is namelijk iedere euro die wij uitgeven verantwoordelijk voor de uitstoot van broeikasgassen, water dat onttrokken wordt aan de aarde, landbouwgrond die in gebruik wordt genomen."
Eerder dit jaar pleitte D66-Kamerlid Wouter Koolmees er juist voor om met z'n allen méér te gaan werken. Volgens hem kunnen dankzij een verplichte 40-urige werkweek de lonen stijgen, kan de inkomstenbelasting omlaag en kan het gat op de overheidsbegroting fors omlaag.
dat is ook leven ja!quote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ligt in de prullenbak, en je wenst alvleesklierkankercellen toch geen beterschap?
Wat nou als die infectie net het perfecte middel tegen kanker bleek te zijnquote:Op maandag 12 november 2012 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die ligt in de prullenbak, en je wenst alvleesklierkankercellen toch geen beterschap?
Ga maar bij Brum klagenquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat nou als die infectie net het perfecte middel tegen kanker bleek te zijnAl die mensen gaan nu nog jaren lang voor niets dood
ja man, inderdaad!quote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat nou als die infectie net het perfecte middel tegen kanker bleek te zijnAl die mensen gaan nu nog jaren lang voor niets dood
huisvrouwenproblemenquote:
Dat is net 3 dagen in de weekquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het werkschuwe GroenLinks tuig is het met je eens!
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)rige_werkweek__.html
ga je 'm klappen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit hij in Eindhoven op stage? Dan ga ik morgen wel even langs
nee, mehquote:
Neinz Rotterdamquote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zit hij in Eindhoven op stage? Dan ga ik morgen wel even langs
Ooh daar ga ik niet komen deze weekquote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, meh
Ik denk dat het weer zuurkool wordt, of spinazie
[..]
Neinz Rotterdam
een hele krappe 3 dagen inderdaad. EN OH WEE ALS JE OVER GAAT WERKEN HEquote:
maar ik welquote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh daar ga ik niet komen deze week
quote:Op maandag 12 november 2012 15:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Serieus, je moet eens googlen op "klappen geven" en dan in google images
De eerste hit!
Belgenquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Belgen
En dit briljante fotootje....
[ afbeelding ]
Bijschrift is dit:quote:
quote:Angela ♥
@MissSultani
Kijk en zo worden mensen als de ouders hun geen goeie klappen geven - pic.twitter.com/OogPKTVT
Mijn lunch wat doe je.quote:Op maandag 12 november 2012 15:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Belgen
En dit briljante fotootje....
[ afbeelding ]
sorry mevrouwquote:
Hoelaat ben je donderdag in Amsterdam??quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Deze week gaat leuk worden
Morgen naar Eindhoven, leren en naar meneer. Woensdag ook nog even leren en in de middag naar Amsterdam met mijn tante. Zij heeft donderdag en vrijdag een conferentie daar dus ik ga wat in Amsterdam rondlopen.
En 's avonds altijd lekker uiteten
Zaterdag weer terug naar huis en zondag nog even werken, maar daar zal toch niets te doen zijn
Als ik ben opgestaanquote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoelaat ben je donderdag in Amsterdam??
Deze week gaat lang zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Deze week gaat leuk worden
Morgen naar Eindhoven, leren en naar meneer. Woensdag ook nog even leren en in de middag naar Amsterdam met mijn tante. Zij heeft donderdag en vrijdag een conferentie daar dus ik ga wat in Amsterdam rondlopen.
En 's avonds altijd lekker uiteten
Zaterdag weer terug naar huis en zondag nog even werken, maar daar zal toch niets te doen zijn
quote:
dat kind heeft echt een raar hoofd, ik blijf er naar kijkenquote:
Die gaat best aardig, vandaag nog een bult schrijven en dat morgen opsturen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe staat het precies met je scriptie?
ssssssssst, dat zijn verboden vragen jonguh!quote:Op maandag 12 november 2012 15:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe staat het precies met je scriptie?
Ik zie alleen maar een mond.quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kind heeft echt een raar hoofd, ik blijf er naar kijken
faal!quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef Loqi het volgende:
1,5 uur bezig zijn met nailart die dan lelijk is![]()
![]()
Welnee man.quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ssssssssst, dat zijn verboden vragen jonguh!
kan tegelijk hequote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
faal!
Had je beter kunnen gaan fokken in die tijd, ook een waist of time oveirgens, maar leuker resultaat
Als ik klaar?quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaat best aardig, vandaag nog een bult schrijven en dat morgen opsturen.
het haar loopt ook overal in het gezicht door enzo. Als het maar niet zo'n zielige kermisattractie wordt laterquote:
ah, gelukkigquote:
Ik stuur de losse hoofdstukken tussendoor naar mijn begeleider voor feedback enzo. De bedoeling is dat ik er morgen drie van de vijf opgestuurd heb.quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ik klaar?
Heb eigenlijk geen idee hoe zoiets werkt met opsturenHeb je het in stukken verdeeld?
Gaat dus best snel niet? Wel fijnquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stuur de losse hoofdstukken tussendoor naar mijn begeleider voor feedback enzo. De bedoeling is dat ik er morgen drie van de vijf opgestuurd heb.
goed man!quote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik stuur de losse hoofdstukken tussendoor naar mijn begeleider voor feedback enzo. De bedoeling is dat ik er morgen drie van de vijf opgestuurd heb.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Weer mail van mijn oude werk met vragen
Mail terug in de trent van: daaaaag, zoek het zelf maar uit, succes he!
Als ik daadwerkelijk wat doe gaat het best heel vlot ja.quote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gaat dus best snel niet? Wel fijn
En dan? Wil je nog een master volgen of in de tussentijd nog iets anders gaan doen, of al gewoon gaan werken?quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk wat doe gaat het best heel vlot ja.Planning is dat ik in december klaar ben met allessss.
gemiddeld 2 mails per week de laatste wekenquote:
Master wil ik wel gaan doen, maar die start in september pas weer, dus in de tussentijd gaan werken.quote:Op maandag 12 november 2012 15:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
En dan? Wil je nog een master volgen of in de tussentijd nog iets anders gaan doen, of al gewoon gaan werken?
Wat een falerds.quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gemiddeld 2 mails per week de laatste weken
En ik heb echt keurig overgedragen, dus dit is gewoon lomp en ik ben het nu zat...
Moet wel nog over 2 weken op baby-visite met 1 oud collega en daar heb ik écht geen zin in
Ah dat zijn fijne plannen en slim uitgedachtquote:Op maandag 12 november 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Master wil ik wel gaan doen, maar die start in september pas weer, dus in de tussentijd gaan werken.Kan ik meteen mijn onkosten voor het jaar erop bij elkaar gaan sparen.
Af en toe heb ik dingen zowaar uitgedacht.quote:Op maandag 12 november 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah dat zijn fijne plannen en slim uitgedacht![]()
het gaat nu zelfs deels over mensen die helemaal mijn patiënt niet zijn geweest ookquote:
Dan is het wel handig inderdaad om op die manier geld te sparenquote:Op maandag 12 november 2012 15:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Master wil ik wel gaan doen, maar die start in september pas weer, dus in de tussentijd gaan werken.Kan ik meteen mijn onkosten voor het jaar erop bij elkaar gaan sparen.
Gij baas!quote:Op maandag 12 november 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
De baas van je baas die een complimenteus mailtje naar je baas stuurt over een vergadering die je zo briljant hebt geleid. Ik heb alleen notulen gemaakt
quote:Op maandag 12 november 2012 15:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het gaat nu zelfs deels over mensen die helemaal mijn patiënt niet zijn geweest ook
Tussen vier mannen met "director" in hun jobtitle ontkom ik daar echt niet aanquote:Op maandag 12 november 2012 15:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En notulen maken
Ik probeer er altijd onderuit te komen
nee dat is vrij kansloos dan ja...quote:Op maandag 12 november 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tussen vier mannen met "director" in hun jobtitle ontkom ik daar echt niet aan
Serieusquote:Op maandag 12 november 2012 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat is vrij kansloos dan ja...
Godver, ik schrok me toch kapot, kreeg opeens een blauw scherm!
Chrome liep vast, maar kon gelukkig herstellen
Ik heb 12 windows open staan met elk een tab of 7
Momenteel vijf, check.quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
SerieusAls ik 5 tabs open heb staan zijn het er veel
mijn laptop trekt dat ook helemaal niet maar ik ben een soort tab/window hoarder ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
SerieusAls ik 5 tabs open heb staan zijn het er veel
ALLES HOARDEN FTWquote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mijn laptop trekt dat ook helemaal niet maar ik ben een soort tab/window hoarder ofzo
oe da' s leuk, en dat en dat en dat, en dat voor later, oe interessant, straks lezen, en dat morgen en en en enquote:
Hoardert.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oe da' s leuk, en dat en dat en dat, en dat voor later, oe interessant, straks lezen, en dat morgen en en en en
SOG hoardertquote:
Die motivatie posterquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan krijg je dus tabs met nuttigen websites zoals deze:
http://www.squidoo.com/demotivational-pics
Met plaatjes zoals deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik moet dan meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Van die terminator robots die je werk als frikandelleninpakker overnemen
zulks een productieve dagquote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
Toddlers en tiaraAls je ziek bent kun je wel goeien pauper tv kijken
![]()
![]()
Jaloerschquote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
De tv gaat niet aan, tralalalalaaquote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
Dafuq.quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
A Roll in The Hague
I Vant to be A-Lone Star
Y'all Come Back Ya Hear
Sapphire
zijn al vermist
Zekers ! 3/4de geslapen en nu pauper tv kijken (en zo toch wat strijken; want anders voel ik me heul nutteloosquote:
En niet per ongeluk geswapt?quote:Op maandag 12 november 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
A Roll in The Hague
I Vant to be A-Lone Star
Y'all Come Back Ya Hear
Sapphire
zijn al vermist
Ik kan niet in jouw hoofd kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sapphire per ongeluk geswapt?
strijkenquote:Op maandag 12 november 2012 15:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zekers ! 3/4de geslapen en nu pauper tv kijken (en zo toch wat strijken; want anders voel ik me heul nutteloos)
geen idee, maar wie doet er vervelend? Anders topic of op je werk?quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
tehehe ergernis. Was ik ook zo vervelend toen ik nog rookte jegens mensen die stopten met roken?
Nee op facebookquote:Op maandag 12 november 2012 15:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee, maar wie doet er vervelend? Anders topic of op je werk?
Hij is wel mooi, maar ook niet heel bijzonder. Wat dat betreft zijn er genoeg zilveren holo's. Heel raar is het dus niet. Ik denk dat een dupe van DS Glamour moeilijker te vinden is dan van DS Sapphire.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sapphire per ongeluk geswapt?
Lol truequote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
strijken![]()
dat ga je toch niet vrijwillig doen joh!
Ga dan je kalknagels bijvijlen ofzo, zelfs dat is leuker
Hijs lichtblauwquote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij is wel mooi, maar ook niet heel bijzonder. Wat dat betreft zijn er genoeg zilveren holo's. Heel raar is het dus niet. Ik denk dat een dupe van DS Glamour moeilijker te vinden is dan van DS Sapphire.
Omdat ze bang zijn dat ze anders straks alleen naar buiten moeten en das heul nie leukquote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee op facebook
Niet echt vervelend als in vervelend, maar ik vraag me wel af waarom mensen die nog wel graag een sigaretje roken zo apart reageren op mensen die besloten hebben liever geen sigaretjes meer te roken
Heb ook weer een paar uur staan strijken gister en nog niet klaarquote:
ja ik zie het nu, bericht was weggezakt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee op facebook
Niet echt vervelend als in vervelend, maar ik vraag me wel af waarom mensen die nog wel graag een sigaretje roken zo apart reageren op mensen die besloten hebben liever geen sigaretjes meer te roken
Ik heb alweer 3 manden staanquote:Op maandag 12 november 2012 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb ook weer een paar uur staan strijken gister en nog niet klaar![]()
Leuk hoor, al dat reizen, maar vervolgens heb ik voor dit soort dingen dus amper tijd meer en de stapel werd alleen maar hoger
ik wil ook een schoonmaakster maar mijn man vindt het onzin...quote:Op maandag 12 november 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
de laatste keer dat ik moest strijken heb ik het de schoonmaakster laten doen
De laatste keer daarvoor woonde ik nog op kamers geloof ik
Naja, als ik nou iemand die wel graag een sigaretje rookt zou aanvallen op het feit dat ze roken, dan begrijp ik dat ook best. Maar dat doe ik dus niet, ik deel alleen mijn vreugde over het feit dat ik er van af benquote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik zie het nu, bericht was weggezakt.
Heerlijke ontkenningsfase van mensen die stiekem wel weten dat het bar slecht is.
Denk dat ik ook zo reageer als iemand het over dicht slibbende aderen heeft als ik op het punt sta een oliebol naar binnen te dauwen
Mijn moeder zit al jaren in die modus qua roken. "Gerookt vlees blijft langer goed", " mijn longen zijn geasfalteerd" en dat soort ultra humoristische grapjes.....
Herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil ook een schoonmaakster maar mijn man vindt het onzin...![]()
Dus nu lopen we dan maar enorm te stressen vlak voordat er iemand op bezoek komt, omdat het dan nog een pestbende is
Ja dat laatste klinkt wel herkenbaarquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik wil ook een schoonmaakster maar mijn man vindt het onzin...![]()
Dus nu lopen we dan maar enorm te stressen vlak voordat er iemand op bezoek komt, omdat het dan nog een pestbende is
Die ga je toch niet allemaal strijken toch?quote:Op maandag 12 november 2012 15:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb alweer 3 manden staanIk stel het altijd uit; waardoor we uiteindelijk 's morgens nog even snel moeten strijken wat we aan moeten die dag
![]()
Ik strijk bijna allesquote:Op maandag 12 november 2012 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die ga je toch niet allemaal strijken toch?![]()
Alleen hoog nodige
Dus overhemden, linnen broeken, blousjes, en wellicht de randjes/zomen van broeken, verders niks
Idd datquote:Op maandag 12 november 2012 15:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die ga je toch niet allemaal strijken toch?![]()
Alleen hoog nodige
Dus overhemden, linnen broeken, blousjes, en wellicht de randjes/zomen van broeken, verders niks
dat maakt niet uit, je stipt het bij hun daardoor ook aan, zwakke plek, dus dan gaan mensen op tilt modusquote:Op maandag 12 november 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als ik nou iemand die wel graag een sigaretje rookt zou aanvallen op het feit dat ze roken, dan begrijp ik dat ook best. Maar dat doe ik dus niet, ik deel alleen mijn vreugde over het feit dat ik er van af ben
ja ik ook... kondig het maar aan, dan kan ik nog even de afwas in de vaatwasser mikken en mijn BH's en sokken van de bank af trekkenquote:Op maandag 12 november 2012 15:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat laatste klinkt wel herkenbaar
Al is visite soms wel een goeie motivatie om alles weer op orde te brengen
Ik haat het dan ook als iemand onaangekondigd langskomt![]()
ik koop dat dus allemaal expres niet, omdat ik strijken haatquote:Op maandag 12 november 2012 15:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Idd datNee joh de rest vouw ik op
in dit geval was het een volledig normale vraagquote:Op maandag 12 november 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
True. Was ik ook zo? Ik denk het wel, vind mezelf er wel het type voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |