ik ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niks van kip horen dat ze niets meer kan zien in de feestboek
uiteraard!quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En we gaan ook niets kopiëren want dat is privé
Jaquote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar we hadden toch een regel dat je FBaccount minimaal 6 maanden moest bestaan voor je op de geheimen facebook mag?![]()
![]()
![]()
Maar niet de extra geheime gebeurtenissenquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh en kip heeft maar 49 FB vrienden waarvan 23 nagellakdames, die leest alles wel hier
Duur ja, maar begin gewoon eens met een klein lapje joh. Borduren duurt best lang voor je een beetje een afmeting hebt die de moeite waard is.quote:Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
tering dat borduurdoek is duur
1x1.10m voor 22 euro en dan staat er nog bij 'verzending op risico van de koper' ja doei
Hoeveel heb ik nodig voorquote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
D
[..]
Duur ja, maar begin gewoon eens met een klein lapje joh. Borduren duurt best lang voor je een beetje een afmeting hebt die de moeite waard is.
Ja de rest had ik er al uitgedonderdquote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
oh en kip heeft maar 49 FB vrienden waarvan 23 nagellakdames, die leest alles wel hier
Moet je niet eerst haken en breien ?quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ai(...)150-cm-/390115318863
Dit is het goedkoopste tot nu toe.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Moet je niet eerst haken en breien ?
Linnen 18draads komt overeen met 9 kruisjes en dat is best fijn. Je kan ook en maatje grover nemen, dan wordt je uiteindelijke werk wat groter. Aan weerszijden moet je geloof ik minimaal 5 cm hebben om te kunnen inslijsten.quote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel heb ik nodig voor
Stitch Count: 46w x 62h
Finished Size: 5.11 cm x 6.88 cm (18 linen thread/cm)
En dan dat ik het fatsoenlijk kan inlijsten![]()
En waar haal ik het vandaan? Want die 7.2/cm hebben ze niet bij de hobbydoos en ik vind alleen maar wazige sites
Bij mij staan ze gewoon tussen de andere lakjes, op merk gesorteerd. Dan valt het niet zo op dat het er veul zijnquote:Op maandag 12 november 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
errrr het lijkt alsof er mongolenveel lakjes uit mn untrieds la weg zijn
Serieus de halve la is leeg en hij was ramvol, kan me niet herinneren dat ik er zoveel heb uitgehaald want ik lak heul weinig de laatste tijd, WTF![]()
Ja, maar het is gewoon weg. Ik zoek een lakje voor demelza en ik kan het gewoon niet vinden, en die halve la is leeg. WTFquote:Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij staan ze gewoon tussen de andere lakjes, op merk gesorteerd. Dan valt het niet zo op dat het er veul zijn
Staan ze niet in Breda of zo?quote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon weg. Ik zoek een lakje voor demelza en ik kan het gewoon niet vinden, en die halve la is leeg. WTF![]()
Ik kan me echt niet herinneren dat ik die lakjes heb weggehaald daar?
.Daar staan er 3quote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Staan ze niet in Breda of zo?
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenquote:'Nederlanders moeten beter Duits spreken'
BERLIJN - Nederlanders moeten beter Duits leren spreken, willen we de goede betrekkingen tussen Nederland en Duitsland op hetzelfde hoge niveau houden.
Thinkstock ''Er is een tragisch misverstand in het Europa van nu. Mensen denken dat het met Engels genoeg is'', waarschuwt minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans maandag in een interview met de Duitse krant Die Welt.
Dat steeds meer Nederlanders slechter Duits spreken, leidt er voor ons op de korte termijn toe dat we in onze contacten met Duitsland geen voorsprong meer hebben op andere landen.
Veel kleinere Duitse bedrijven zijn er niet van gediend als er Engels wordt gesproken, gaat Timmermans verder.
Ook moet wat hem betreft de kennis over Duitsland groter worden bij Nederlanders.
Vaag, ook niet beneden in de kast? Of heeft Ankie iets geleend?quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.Daar staan er 3
Dit is echt raar en ik krijg er een kutgevoel van
Die ben ik nu aan het leeghalen en ze heeft de laatste tijd niets meer meegenomen waar ik iets van weetquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vaag, ook niet beneden in de kast? Of heeft Ankie iets geleend?
Dat dacht ik net ook toen ik het lasquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenwanneer gaan ze eens Nederlands spreken als ze in Nederland zijn?
NEINNEINNEIN. Kutduitsersquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze mogen godverdomme blij zijn dat we uberhaupt de moeite doen om vreemde talen te beheersenwanneer gaan ze eens Nederlands spreken als ze in Nederland zijn?
Dit is echt raar hoor, ik ben ook al eens 2 dure parfums kwijtgeraakt uit het nietsquote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Misschien heeft mijn postbode je adres gekaapt
niemand anders die spullen kwijt is?quote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik vind het echt kut om te zeggen maar dan is er dus iemand die hier de sleutel heeft die mijn spullen jat: mijn moeder, broer, zus, schoonzus of schoonbroer.![]()
Mama niet maar die heeft ook niet echt iets boeiends om te jatten, mijn nagellak is wel het makkelijkste wat je mee kan nemen omdat het zo veel is, mn ipad kun je ook meenemen maar dan ben ik m binnen 5 minuten de pan uit gefliptquote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niemand anders die spullen kwijt is?
Ohjaquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is echt raar hoor, ik ben ook al eens 2 dure parfums kwijtgeraakt uit het niets
Daarom snap ik het ook niet, maar ik ben dat lakje echt kwijt en ik heb het gevoel alsof mn untried lade voor de helft is leeg getrokken. Kan goed aan mij liggen hoor maar ik weet zeker dat ik die nog hebquote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar waarom zou je de moeite nemen voor jatten als het om nagellak gaat? Ik bedoel, da's een best groot risico voor zoiets kleins als nagellak of parfum
ik weet het niet meerquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom snap ik het ook niet, maar ik ben dat lakje echt kwijt en ik heb het gevoel alsof mn untried lade voor de helft is leeg getrokken. Kan goed aan mij liggen hoor maar ik weet zeker dat ik die nog heb![]()
Naar jou had ik toch geen luxe & lush opgestuurd?!
Hu? Je kan toch je complete account laten deleten oid?quote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Tering, wat een gedoe om FB leeg te halen zeg
Steeds maar F5-en omdat het zo'n onoverzichtelijke teringbende is. En steeds als ik denk klaar te zijn staat er nog steeds van alles in
Alles en iedereen deleten behalve onsquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hu? Je kan toch je complete account laten deleten oid?Of ga je gewoon opruimen en dus heul fb niet verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |