Zat net te luisteren, ik kan me de vergelijking voorstellenquote:Op zondag 13 januari 2013 21:04 schreef Felagund het volgende:
Ik neem mijn woorden terug, het lijkt totaal niet op Local Natives.

Zeker niet. [hipster modus] was volgens mij de eerste die het hier op forum posttequote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, was jij niet van het Alt-J-haatkamp?

7?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
Peace heeft 7 nummers officieel uitgebracht. De een net zo briljant als de ander.

Ohquote:Op zondag 13 januari 2013 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker niet. [hipster modus] was volgens mij de eerste die het hier op forum postte

Follow Baby / Lil' Echo was de debuutsingle. Ik ben zo verliefd op deze bandquote:Op zondag 13 januari 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
7?die andere twee dan??
Maar vooral 1998 vind ik echt werkelijk waar briljant. De rest is gewoon erg lekker

Ja. Hoe raad je het.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zat net te luisteren, ik kan me de vergelijking voorstellenmaar je bent zeker net bij 1998 aangekomen??

8 zelfs sinds.. Vandaagquote:Op zondag 13 januari 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
Peace heeft 7 nummers officieel uitgebracht. De een net zo briljant als de ander.

Dat nummer steekt er wel wat bovenuit en onderdoor en is niet zo Local Nativesquote:

Nouja, die komt officieel 14 januari pas uit. Daarom zei ik ook heel expliciet 'officieel' er bij.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
8 zelfs sinds.. VandaagDe nieuwe b-kant:
Eigen topic zou ik niet doen. Veel te grote bands houden niet eens een topic in stand, dat is alleen maar zonde. Voorlopig lijken ze me hier best op hun plaatsquote:Dit is dan weer de b-kant van de nieuwe single Wraith. Verder heb je ook nog Follow Baby met b-kant Li'l Echo en dan uiteraard de EP met 4 tracks.
Hmm, eigen topic waard misschien?

Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
8 zelfs sinds.. VandaagDe nieuwe b-kant:
Dit is dan weer de b-kant van de nieuwe single Wraith. Verder heb je ook nog Follow Baby met b-kant Li'l Echo en dan uiteraard de EP met 4 tracks.
Hmm, eigen topic waard misschien?

Tot ze net zo hard uitgekotst worden als Alt-J?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef Norrage het volgende:
Stormloop -zondag avonden Villagers ga ik ook checken
En peace heeft al een goede fok fanbase, haha. Dat is het begin van stardom!

Ik kwam bij het zoeken van Peace op musicmeter zijn naam nog tegen, vermoedelijk is hij dat? Wel niet meer gestemd sinds 2005.quote:

Het is ook een vrij nieuwe band, had er tot vandaag ook nog niet van gehoord.quote:

Wat?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:25 schreef emokid het volgende:
Als musicmeter achter een hype zit moet ik er bij voorbaat al niets van weten.

Die worden niet uitgekotst. Ja, door een paar zich afzettende FOK!pubers misschien, maar ze kwamen alsnog op nummer 1 in de albumlijst.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tot ze net zo hard uitgekotst worden als Alt-J?

Dat weet ik. Kwamen ook gewoon op heel veel lijstjes voor, door de hype natuurlijk.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die worden niet uitgekotst. Ja, door een paar zich afzettende FOK!pubers misschien, maar ze kwamen alsnog op nummer 1 in de albumlijst.

Haha, oef, de albumlijst. Dat zegt alles inderdaad.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die worden niet uitgekotst. Ja, door een paar zich afzettende FOK!pubers misschien, maar ze kwamen alsnog op nummer 1 in de albumlijst.

Staat al op Spotify. Moet wel af en toe aan Coldplay denken, Becoming a Jackal lijkt iets meer karakter te hebben.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:18 schreef Norrage het volgende:
Stormloop -zondag avonden Villagers ga ik ook checken
En peace heeft al een goede fok fanbase, haha. Dat is het begin van stardom!

Meer bewijs dan een klein groepje dat alleen maar loopt te zeuren.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:30 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, oef, de albumlijst. Dat zegt alles inderdaad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |