Uit het voorbeeld van de OP heb ik niet het idee dat de vrouw in kwestie aan het hoereren was. Feromonen kunnen er ook voor zorgen dat een man met zijn kleine kopje denkt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Iets met zelfrespect .... ik ga niet voor elke stuiver mezelf lopen hoereren ... dat jij daar geen probleem mee hebt en voor elke eurocent al je principes opgeeft .....
Ik ben het met je eens.Het zou mij niet verbazen ,als sommige vrouwen hier op fok een blowjob zouden geven om geen boete te krijgen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:29 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
De keren dat ik een boete krijg, dan is die vrijwel altijd terecht. Ik ga echter niet als een halve prosti probere er onder uit te komen. Heb je totaal geen zelfrespect of zo?
Dat is net zo kwalijk ... zeker als je dat ambt je werk moet uitvoeren, dan moet je ongeacht dat soort zaken op dezelfde wijze handelen bij een ieder.quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Uit het voorbeeld van de OP heb ik niet het idee dat de vrouw in kwestie aan het hoereren was. Feromonen kunnen er ook voor zorgen dat een man met zijn kleine kopje denkt.
Alsof mannen zo lekker rijden.quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Crimyclown het volgende:
Vrouwen in het verkeer zijn soberso klachtwaardig.
Ja al die waarschuwingen voor vrouwen zijn niet interessant om uit te zenden. En nu terug naar de keuken jij!quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Alsof mannen zo lekker rijden.
Kijk maar bv Wegmisbruikers, en tel de vrouwen of mannen in dit programma...
Stop nou maar ermeequote:
Een beetje teveel opgeschoond.quote:
lekker boeiendquote:Op maandag 12 november 2012 14:43 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een beetje teveel opgeschoond.
Misbruikers zoals in het topic zijn heilig vergeleken met opruimwoede.
Kan je nog meer dan delegeren?quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker boeiend
Klagen kan bij forum@fok.nl
Kan jij gewoon stoppen met je gezeik en slowchat?quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kan je nog meer dan delegeren?
Niet in KLB?quote:Op maandag 12 november 2012 14:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
lekker boeiend
Klagen kan bij forum@fok.nl
Je hebt mazzel, ik moet even weg.quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij gewoon stoppen met je gezeik en slowchat?
Waarom ga jij ook door?quote:
Dat doe ik en ik krijg gezeur over gezeik?quote:Op maandag 12 november 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ga jij ook door?
Ga eens gewoon zeiken over wegmisbruikers
Ga nou gewoon eens ontopic ipv het laatste woord willen hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 14:47 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat doe ik en ik krijg gezeur over gezeik?
Het gaat over wegmisbruikers.
Verder:quote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Waar ik een hekel aan heb is die Brabander die alleen met z'n onderkaak praat.
En al pratende bijna in zijn eigen neus bijt....
Gewoon bij iedereen op dezelfde wijze.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Flying_eagle het volgende:
kortom: mannelijke politie-agenten dienen ook bij (aantrekkelijke) vrouwen op dezelfde wijze te handelen. Verder ben ik van mening dat sommige vrouwen meer zelfrespect zouden moeten hebben, en niet alles moeten willen doen om onder een terechte bekeuring uit te komen.
GOh dat heb ik nou nog maar een paar keer tegen je gezegdquote:Op maandag 12 november 2012 17:38 schreef Pallas-Athene het volgende:
Misschien kunnen we beter ontopic blijven?
Ga ik ook doenquote:Op maandag 12 november 2012 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
haal dan alle offtopic weg
Dat laatste is een soort van goedmakertje, alsof ze je toch nog een beetje matsen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gewoon bij iedereen op dezelfde wijze.
En voor elk feit een bekeuring en niet omdat ze als 3 bonnen krijgen die voor richting aangeven maar laten zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |