PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
FUT topic zonder goede pakjes is geen FUT topicquote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk, net na het weekend aan die opdracht voor school werkenIk heb te horen gekregen dat ik te weinig doe dus ik moet minder op dit forum en andere sites kijken.
Hallo Ianquote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk, net na het weekend aan die opdracht voor school werkenIk heb te horen gekregen dat ik te weinig doe dus ik moet minder op dit forum en andere sites kijken.
Maak je opdracht in 1 keer afquote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan hier niet op de web app en puush doet het ook niet dus ik kan eigenlijk bijna niks.quote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FUT topic zonder goede pakjes is geen FUT topic
Dit is een heel project met 2 anderen en dat duurt nog tot begin volgend jaar.quote:Op maandag 12 november 2012 10:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak je opdracht in 1 keer afDan kan je doen wat je wilt
We zullen je helpen door je voortaan te negeren, dan is er vanzelf niks meer aan hierquote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik ook minder reagerenquote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We zullen je helpen door je voortaan te negeren, dan is er vanzelf niks meer aan hier
*Ignored*quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook minder reageren
Poeh lang geleden, voor gewoon een projectvak, stage of een afstudeerproject of wat?quote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, kom alleen niet de gewenste voorbeelden tegen. En volgens mij doen er hier meerdere users een ICT opleiding. Dus misschien dat iemand al eens een uitgebreid plan van aanpak heeft geschreven die ik als voorbeeld kan gebruiken.
Heb nu al het een en ander op papier staan, maar heb het gevoel dat ik onderdelen mis.
Feedback op je projectwerk: "Hij let gewoon echt niet op."quote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 10:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Feedback op je projectwerk: "Hij let gewoon echt niet op."
Het is een stage project die ik moet uitvoeren. Gaat om het inrichten van een System Center 2012 server met 4 andere uitbreidingen. Ik heb wel een begeleider van school, maar die gozer reageert al bijna 2 weken niet op mijn mails.quote:Op maandag 12 november 2012 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Poeh lang geleden, voor gewoon een projectvak, stage of een afstudeerproject of wat?
Ik kreeg vanuit de opleiding toen wel een leidraad van hoe het ongeveer moest en heb je geen begeleider die je kan helpen? Het kan natuurlijk op 1001 manieren, maar net hoe je school het wilt hebben..
Ik weet nog dat we een heel project van CCNA Discovery 2 hebben gedaan van 22:00 tot 05:00quote:Op maandag 12 november 2012 10:51 schreef DutchSL het volgende:
Ik was bij een projectvak in het laatste jaar keihard genaaid door mijn groepsgenoten, zij gingen op zondagavond om 23:30 afspreken dat ze de volgende dag om 10:00 bij elkaar zouden komen en werden boos dat ik niet op kwam dagen.. (had eigenlijk geen les die dag), kan ik er wat aan doen als ze het zo kort van tevoren afspreken![]()
En toen hadden ze al het werk dat aan mij toegewezen was gewoon gedaan en was er voor mij bijna niets meer over. Kreeg ik een 7 en hun een 8 omdat ik te weinig had gedaan
Ja laatste jaar nu MBO 4. En dan een HBO opleiding eraan vastplakken.quote:
Welke man is hetquote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef StijnDa het volgende:
Deze man wil ik echt eens gaan uitproberen![]()
[ afbeelding ]
vooral er niet bij zeggen wie het isquote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef StijnDa het volgende:
Deze man wil ik echt eens gaan uitproberen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral er niet bij zeggen wie het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soundersquote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Had om 10:15 een toets, binnen 5 min klaar, voldoende en nu 2 dagen vrij.
Sounders.
San Jose Earthquakes waren ook fucking slecht in de thuiswedstrijd tegen LA Galaxyquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sounders
dat wordt dus weer Galaxy-Houston in de finale
ja maar dat gaat niet nogmaals gebeurenquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou Kevin, de laatste Sounders-Galaxy werd 4-0. Snap je hem? SNAP JE EHM MUWHAHAHAHFUWEFISHODUGPFDGFGPD!
Flikker op, gaat gewoon gebeuren.quote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dat gaat niet nogmaals gebeuren
oke het gaat wel gebeuren. En anders rolt Houston ze wel opquote:Op maandag 12 november 2012 11:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Flikker op, gaat gewoon gebeuren.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]Ik ga deze maken met hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sounders zijn uit gewoon bij LA nooit goed, thuis daarintegen. Ik zeg 3 keer Fredy, of 3 keer Eddie en dan scoort Evans er ook een.quote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke het gaat wel gebeuren. En anders rolt Houston ze wel op
quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik hem hierin en hij is een baas
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Toevallig, ik wilde hem ook naast Ba en Ben Arfa zettenquote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ga deze maken met hem
[ afbeelding ]
Speelt Tiffert eigenlijk wel eens bij de Sounders?quote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sounders zijn uit gewoon bij LA nooit goed, thuis daarintegen. Ik zeg 3 keer Fredy, of 3 keer Eddie en dan scoort Evans er ook een.
Houston is wel een pauper team buiten Kandji omquote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef Alovenac het volgende:
Houston gaat dat LA Galaxy wel billenkoek geven hoor.
dank je, zo maar gaan eten en wegquote:Op maandag 12 november 2012 11:21 schreef Duuc-nl het volgende:
Al weer uurtje klaar met toets dagje vrij
Succes zo Kev
Yoo Rijst,quote:
Alle MLS teams zijn vreselijk in de CONCAF...quote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Houston is wel een pauper team buiten Kandji omHad hun wedstrijden ook in CONCAF CL gezien en wat een slechte ploeg is dat ten opzichte van alle pauper landen zoals Panama, Mexico etc.
Londen is wel een beetje te groot vind ik persoonlijkquote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yoo Rijst,
was zeker tof en voor herhaling vatbaar. Wel een aantal toffe dingen gekocht en helaas het uitshit van Arsenal niet gekocht omdat mijn pas weigerde en ik te lui was om te gaan pinnen.
Ik vind het nu al jammer dat ik er niet meer ben. Nederland is saai
Ja, maar jij woont in Brabant toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yoo Rijst,
was zeker tof en voor herhaling vatbaar. Wel een aantal toffe dingen gekocht en helaas het uitshit van Arsenal niet gekocht omdat mijn pas weigerde en ik te lui was om te gaan pinnen.
Klopt, wat wil je daarmee zeggenquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar jij woont in Brabant toch?
Londen is geweldig he!quote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yoo Rijst,
Yup eerste keer, eerste keer gevlogen, eerste keer in het buitenland op vakantie. De eerste keer seks had ik gelukkig al veel eerder gehadquote:Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Londen is geweldig he!
Zag dat het jou eerste keer was, ben midden oktober 4 dagen geweest. Was mijn 4de keer.
Serieusquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
eerste keer in het buitenland op vakantie
Mwah, ik volg de MLS intensief.. Maar Houston speelt na haar mogelijkheden. Op papier niet echt een sterk team, maar wel op elke linie een echte leider.. Verder veel vechtlust, waardoor ze dit bereikt hebben.quote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Houston is wel een pauper team buiten Kandji omHad hun wedstrijden ook in CONCAF CL gezien en wat een slechte ploeg is dat ten opzichte van alle pauper landen zoals Panama, Mexico etc.
Lachwekkendquote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dank je, zo maar gaan eten en weghoe ging je M&O?
Ja het is ook enorm, maar dat vind ik echt tof. Als ik door een Amsterdam loop, dan lijkt het voor mij zo gewoon. Zoveel minder speciaal dan een Londen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Londen is wel een beetje te groot vind ik persoonlijkRotterdam is prima
Je bedoelt dat bedrijf toch, als uitzendkracht?quote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een vraag![]()
(de Randstad is veel leuker)
nee wie is dat dan? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Maver24 het volgende:
iemand deze knakker al eens geprobeerd ?
[ afbeelding ]
http://www.futwiz.com/player-data/11651
Lijkt me wel baas
quote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee wie is dat dan? Nog nooit van gehoord
Serieus, ik ben 22 en ik ben nu pas voor het eerst in het buitenland op vakantie geweest. Tot mijn 16de met mijn ouders in Zeeland en daarna meer passie gevoeld voor muziek en veel naar festivals en concerten geweest. Dus kon die trips niet meer betalenquote:
haha,quote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee wie is dat dan? Nog nooit van gehoord
MLS is sws qua niveau heel erg slecht, wij op zondag spelen waarschijnlijk met meet structuur en beter positie spel dan daarquote:Op maandag 12 november 2012 11:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mwah, ik volg de MLS intensief.. Maar Houston speelt na haar mogelijkheden. Op papier niet echt een sterk team, maar wel op elke linie een echte leider.. Verder veel vechtlust, waardoor ze dit bereikt hebben.
Concacaf zegt niks man, volgens mij hebben ze bijna alle wedstrijden daarin met een B-team gespeeld.
Iets om niet snel te vergeten dus!quote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yup eerste keer, eerste keer gevlogen, eerste keer in het buitenland op vakantie. De eerste keer seks had ik gelukkig al veel eerder gehad.
Als ik jou was zou ik echt een inhaalslagje gaan maken hoorquote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus, ik ben 22 en ik ben nu pas voor het eerst in het buitenland op vakantie geweest. Tot mijn 16de met mijn ouders in Zeeland en daarna meer passie gevoeld voor muziek en veel naar festivals en concerten geweest. Dus kon die trips niet meer betalen
Ronaldinho is altijd een baas. Mijn idoolquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Maver24 het volgende:
iemand deze knakker al eens geprobeerd ?
[ afbeelding ]
http://www.futwiz.com/player-data/11651
Lijkt me wel baas
Ging je niet met school naar het buitenland ?quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus, ik ben 22 en ik ben nu pas voor het eerst in het buitenland op vakantie geweest. Tot mijn 16de met mijn ouders in Zeeland en daarna meer passie gevoeld voor muziek en veel naar festivals en concerten geweest. Dus kon die trips niet meer betalen
Echt? Je mist wat. Vakantie > concerten imoquote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is een weekje Kreta of de Costa met je vrienden niet meer in de mode ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook maar 2x, beide keren naar Parijs, 1x met familie en 1x met school
heeeeelll noquote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Wat zeggen jullie. Ronaldinho als Spits, dat moet volgens mij wel gewoon kunnen
Trage hond, die wil je niet als diepste man hebben. Gewoon CAM of CF.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Vast wel, maar ik heb me nog nooit iets aangetrokken van wat de mode is.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is een weekje Kreta of de Costa met je vrienden niet meer in de mode ofzo
wil em eigenlijk als CM gaan maken in me 4-4-2 formatiequote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Trage hond, die wil je niet als diepste man hebben. Gewoon CAM of CF.
Ja, dat was een beetje fucked. Al mijn vrienden zouden in eerste instantie niet gaan en ik had ook besloten om niet te gaan. Op het laatste moment gingen ze wel en ik kon het niet bij elkaar krijgenquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ging je niet met school naar het buitenland ?
Gaat goed komen. Dat wil ik ook doen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt een inhaalslagje gaan maken hoor
Donderdag kwam ik om 9 uur aan op Gatwick en ik vertrok zondag om 15:00, dus 3 dagen en een paar uurtjes op zondagquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iets om niet snel te vergeten dus!
Hoeveel dagen ben je geweest? Zag in de topic over Londen wel waar je allemaal geweest was.
28 November ga ik weer 5 dagen naar Manchester voor Manchester United - West Ham United en Manchester City - Everton.
Cf t/m cdm.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Ik vele malen naar Kroatie, 3 x Parijs , 3 x Londen, 1x Bath ( Engeland), 1 x Malahide ( Ierland) 10km van Dublinquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook maar 2x, beide keren naar Parijs, 1x met familie en 1x met school
Deze man weetquote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef Toefjes het volgende:
Gasten, kap met die Stedentripjes. Zet dat geld opzij en ga naar Ibiza, Chersonissos, Bodrum, weet ik veel. Ga in elk geval voor dat geld zuipen en neuken. Stedentripjes kunnen later ook wel, op latere leeftijd terugkeren naar Chersonissos echter kan niet meer
Het ging over vakantie he, ik heb ook wel veel van Belgarije en Mofrica gezien maar steeds op dagtripjesquote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vele malen naar Kroatie, 3 x Parijs , 3 x Londen, 1x Bath ( Engeland), 1 x Malahide ( Ierland) 10km van Dublin, 1 x Madrid , vaak naar Duitsland ( grote gedeelte van Duitsland wel gezien), Belgie meerdere malen, 1 x Milaan
Liep vorig jaar met de nif beter dan 1 op 1 op die positiequote:Op maandag 12 november 2012 11:37 schreef DutchSL het volgende:
Ronaldinho is op zijn best als CF in 4-2-3-1 denk ik, dat is tenminste de positie waar pace het minst belangrijk is in mijn ervaring (had vorig jaar IF Del Piero daar)
Ja hoorquote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hé Fuz, kun je nu dat bestand downen?
Ja,meeste plekken waren een week op vakantie, 1 keer Parijs was voor 2 dagenquote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging over vakantie he, ik heb ook wel veel van Belgarije en Mofrica gezien maar steeds op dagtripjes
Na Renesse, Blankenberge, Chersonissos, Lloret de Mar, Chersonissos, Albufeira en Mallorca had ik dat wel even gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef Toefjes het volgende:
Gasten, kap met die Stedentripjes. Zet dat geld opzij en ga naar Ibiza, Chersonissos, Bodrum, weet ik veel. Ga in elk geval voor dat geld zuipen en neuken. Stedentripjes kunnen later ook wel, op latere leeftijd terugkeren naar Chersonissos echter kan niet meer
Kaapverdie, Cuba, Kreta, Canarische Eilanden, Mexico...en veel plaatsen waar je rond je 20e moet zijn geweest (Malgrat, Lloret, Blanes, Albufeira, Cherso)...maar jullie hebben nog tijd, want nog geen 30quote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef vandermar het volgende:
Ik ben vaak in Frankrijk, duitsland, Belgie en Luxemburg geweestzuid Frankrijk het verste.
quote:
Sommige zijn wel vermakelijk vind ikquote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verzonnen topics zijn naar mijn bescheiden mening per definitie slecht
Cavani valt tegen in vergelijking met FUT12, tenminste dat is wat ik overal hoor...for what it's worthquote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik twijfel wat ik nu moet gaan maken
Een Argentijns team met Tevez 4-3-3 of een Uruguay team 4-4-2 met Cavani en Suarez
Zijn stats lijken beter...quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cavani valt tegen in vergelijking met FUT12, tenminste dat is wat ik overal hoor...for what it's worth
Laat ik het dan zo zeggen: ik moet het eerste leuke verzonnen topic nog lezen, dus hij zou de eerste zijnquote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige zijn wel vermakelijk vind ikLindgren heeft wel eens ooit een leuke.
Ja of je kan van Nigel de Jong wel een spits maken, maar van Aguero geen LW of RW.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het zo dom dat je van een ST geen LW/RW kan maken. Bij het nationale uruguay team spelen ze 4-3-3 met Cavani en Forlan op de vleugels maar doe je dat in FUT dan hebben ze geen chem
Robben en Ronaldo op LWB/RWBquote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef BDIL het volgende:
Ik vind wel dat ze LB - LM/ RB-RM kaart moesten hebbenJe ziet vaak dat spelers die LB zijn op LM worden gezet in bijv 3-5-2 formaties zoals Juventus en Napoli etc
Ik ben daar 2 jaar geleden ook geweest op Old Traffordquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Iets om niet snel te vergeten dus!
Hoeveel dagen ben je geweest? Zag in de topic over Londen wel waar je allemaal geweest was.
28 November ga ik weer 5 dagen naar Manchester voor Manchester United - West Ham United en Manchester City - Everton.
Daarom ook geen LM - LWB kaarten.quote:
Uruguay mixen met Italie.quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand tips voor een Uruguay mix team?
Omdat ze in China de helft zien van het geld die ze uitgeven.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
Waarom gaat iedereen van Chelsea naar Chinatown?
China heeft ook een sterke defensie.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Rijst het volgende:
Waarom gaat iedereen van Chelsea naar Chinatown?
KrAlex je bent gewoon jaloers dat er in de Turkse competitie geen wereldspelers rondlopen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat ze in China de helft zien van het geld die ze uitgeven.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
KrAlex je bent gewoon jaloers dat er in de Turkse competitie geen wereldspelers rondlopen.
vond hem ook tof ja. Gewoon zien als een nieuwe film en niet vergelijken met het cultorigineel.quote:
Garatt nietquote:
En Ribery maarja nu zijn ze er niet meer want Turkijeee stinkttttquote:Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Anelka zat bij ons toen die nog geen 35+ was.
Forlan speelt op 10..quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind het zo dom dat je van een ST geen LW/RW kan maken. Bij het nationale uruguay team spelen ze 4-3-3 met Cavani en Forlan op de vleugels maar doe je dat in FUT dan hebben ze geen chem
quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
En Ribery maarja nu zijn ze er niet meer want Turkijeee stinktttt
Brazilquote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
Iemand tips voor een Uruguay mix team?
quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vond hem ook tof ja. Gewoon zien als een nieuwe film en niet vergelijken met het cultorigineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Beckham en M'Vila omdraaien!quote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef BDIL het volgende:
Ik wil dit team :
4-4-2:
ST: Remy - IF Henry
CM: Beckham - M'Villa
RM/LM: Bastos - Donovan
LB: IF Tremoulinas
CB: Kaboul - Terry
RB: Richards
GK: Lloris
Ok, maar even downloaden zodat ik gewoon gerust elke spoiler kan openen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
Walking dead downloaden. niet spoilen tim85 weet nog dat je boos bent van de vorige x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Rijst het volgende:
Walking dead downloaden. niet spoilen tim85 weet nog dat je boos bent van de vorige x
quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een RKC-er opgeroepen voor Oranje
Maar blijf het een interessante competitie vinden om te kijken.quote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
MLS is sws qua niveau heel erg slecht, wij op zondag spelen waarschijnlijk met meet structuur en beter positie spel dan daarHet is bal naar voren en iedereen als mongolen er achteraan
Daarom hebben ze zoveel snelle negers voorin, het lijkt wel American football
Zo kun je het ook zien ja. Maar hij speelt voor RKC.quote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV'er toch? Of is hij niet uitgeleend?
Moeten de stadion tours nog boeken, is het de moeite waard bij United?quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben daar 2 jaar geleden ook geweest op Old TraffordOok gelijk een wedstrijd meegepakt
en de tour in het stadiion gelopen waar ze Howard Webb ophemelen
ik vind Manchester eigenlijk wel vetter dan londen maar da t komt omdat ik al zo vaak in londen ben geweest
Kun je mooi nog aan die opdracht van je gaan werkenquote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
We hebben vandaag een kortere dag dan normaal, om 3 uur ga ik weer met de bus terugIs Morata nog steeds duur op de Xbox? Vast niet want hij heeft zulke slechte stats.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef Alovenac het volgende:
Lampard mogelijk ook naar China, kan een contract ondertekenen voor 235.000 per week.. Absurd!
Heeft helemaal niks met voetbal te maken, maar met de naam Lampard.quote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dat die clubs ook denken dat hij zoveel brengt dat hij dat bedrag waard is
Die clubs hebben een waanzinnig grote afzetmarkt en ontzettend vermogende multinationals achter zich. Los van het feit dat het altijd maar de vraag blijft in hoeverre zo'n Lampard of Drogba daar de pannen van het dak voetballen: commercieel gezien is zoiets vrij snel een succes...quote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dat die clubs ook denken dat hij zoveel brengt dat hij dat bedrag waard is
quote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die clubs hebben een waanzinnig grote afzetmarkt en ontzettend vermogende multinationals achter zich. Los van het feit dat het altijd maar de vraag blijft in hoeverre zo'n Lampard of Drogba daar de pannen van het dak voetballen: commercieel gezien is zoiets vrij snel een succes...
Ik had het over het voetbal jaquote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met voetbal te maken, maar met de naam Lampard.
Zal waarschijnlijk miljoenen shirtjes verkopen en deelnemen aan reclames van bekende Chinese merken.
Gebeurde ook in Turkije met Roberto Carlos, al voegde hij voetballend nog wel wat toe.
Dat is ook wel logischquote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik had het over het voetbal ja
Denk dat als hij daarheen gaat het niet zon succes wordt op voetbalgebied ...
Vast niet, maar de competitie is natuurlijk ook niet zo sterk. Dus ik denk dat ze er relatief nog redelijk bovenuit steken (letterlijk en figuurlijk)quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Sowieso valt er weinig eer te behalen in de Chinese competitie. Het word verder nergens uitgezonden en de meeste mensen in Europa/Amerika/Afrika kennen alleen de clubs waar Anelka en Drogba spelen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Nergens uitgezonden? Intussen zit 20% van de wereldbevolking naar die competitie te kijken hoorquote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso valt er weinig eer te behalen in de Chinese competitie. Het word verder nergens uitgezonden en de meeste mensen in Europa/Amerika/Afrika kennen alleen de clubs waar Anelka en Drogba spelen.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nergens uitgezonden? Intussen zit 20% van de wereldbevolking naar die competitie te kijken hoor
Valt wel tegen stadion is nog steeds halfleeg en zoveel man in Chinaquote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nergens uitgezonden? Intussen zit 20% van de wereldbevolking naar die competitie te kijken hoor
Daarom heb ik er ook geen Azie in het lijstje gedaan.quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik zo zou praten met mn Pa, had ik volgens mij nooit meer voor de camera kunnen staan.quote:
Die pa heeft wel gevoel voor humorquote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als ik zo zou praten met mn Pa, had ik volgens mij nooit meer voor de camera kunnen staan.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Fifut het volgende:
Heeft iemand misschien nog een tip om dit team te verbeteren? Ik wil graag nog makkelijker winnen![]()
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#i0S9fg0Bu2g:360
Ook nog even inhoudelijk reageren dan maar, misschien je LM en RM veranderen? Of bevallen die goed zo?quote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Fifut het volgende:
Heeft iemand misschien nog een tip om dit team te verbeteren? Ik wil graag nog makkelijker winnen![]()
Jij bent echt slecht, kijk die bronze spelers op de bank.quote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Fifut het volgende:
Kan die link niet zien...vertel?quote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht, kijk die bronze spelers op de bank.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan die link niet zien...vertel?
Plaats in Finland toch?quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand van mijn projectgroep had het over Tampere.. het eerste waar ik aan dacht was tamperen
Ja. Het eerste wat je in de lijst ziet als je op Google zoekt naar tamperen is tampere en daarna tamperen fifa 13quote:
Nee, Lucas rodrigues moura silvaquote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Leo Moura bedoelt?
Dacht al: Leo Moura is de enige Moura die ik ken en ook wat geld opbrengtquote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, Lucas rodrigues moura silva
Scherpquote:Op maandag 12 november 2012 14:19 schreef Fuszy het volgende:
heujj als het goed is free packs vandaag. Was ik ook al vergeten
Niet als er een SIF komtquote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef BDIL het volgende:
Effe een IF Henry kopenDie wordt sws alleen maar duurder
Gelukkig is het seizoen voorbijquote:
Het geeft ook veel nieuwe opties juist.quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Zhano het volgende:
Zo jammer dat ze 4411 verneukt hebben met die extra links
True. Maar in dit geval vind ik het kut. Ik wil ST Cardozo en CF Aimar. LM Gutierrez en RB Ivanovic IF. Maar krijg het niet mooi inelkaar. Zonder D. Luis etc.quote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het geeft ook veel nieuwe opties juist.
Nu want Neymar IFquote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Heb 1600 msp, nu packs er voor kopen of wachten op nieuwe totw? (niet dat ik ooit een IF krijg maargoed)
Dan maakt het dus niet uitquote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef WezepAFCA het volgende:
Heb 1600 msp, nu packs er voor kopen of wachten op nieuwe totw? (niet dat ik ooit een IF krijg maargoed)
Niks mis mee, ben jij nieuw hier trouwens?quote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Zhano het volgende:
Rijst zn zusje zit naast me in de trein naar kneiterharde vioolmuziek te luisteren
picsquote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Zhano het volgende:
Rijst zn zusje zit naast me in de trein naar kneiterharde vioolmuziek te luisteren
Dus als je bronze spelers op de bank hebt ben je slecht?quote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht, kijk die bronze spelers op de bank.
Ik zit in de trein altijd naar OCremixes te luisterenquote:Op maandag 12 november 2012 14:45 schreef Zhano het volgende:
Niet iedereen, maar jij wel.quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Fifut het volgende:
[..]
Dus als je bronze spelers op de bank hebt ben je slecht?
In deze fifa maakt rating toch niet meer uit? Alleen bij sommige toernooien misschien.quote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb Hulk al een tijdje, ik snap niet waarom die er niet tussen staat. En ik kan me geen goede LM bedenken die wel de volledige chemistry behoudt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook nog even inhoudelijk reageren dan maar, misschien je LM en RM veranderen? Of bevallen die goed zo?
Klopt, maar als mijn spelers moe zijn speel ik met mijn bronze team. Dus ik heb geen wissels nodig.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
In deze fifa maakt rating toch niet meer uit? Alleen bij sommige toernooien misschien.
Ik krijg sterk de indruk dat je die op de bank zet om je team rating laag te houden voor je tegenstandersquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Fifut het volgende:
[..]
Jij speelt met een bronzen team met 43-rated spelers erin? OMFGquote:Op maandag 12 november 2012 14:51 schreef Fifut het volgende:
[..]
Klopt, maar als mijn spelers moe zijn speel ik met mijn bronze team. Dus ik heb geen wissels nodig.
Nee. Mijn bronze team is 64 rated.quote:Op maandag 12 november 2012 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij speelt met een bronzen team met 43-rated spelers erin? OMFG
Ah oke, ja ik zat zelf ook aan Hulk te denken. Die LM weet ik ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 14:50 schreef Fifut het volgende:
[..]
Ik heb Hulk al een tijdje, ik snap niet waarom die er niet tussen staat. En ik kan me geen goede LM bedenken die wel de volledige chemistry behoudt.
kloptquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is IF Rodriguez ongelofelijk slecht. Zijn stats liegen echt, en dan op een negatieve manier.
Omdat hij te goed is als die 50 > spelers gebruikt. Snap het dan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan spelers op de bank met rating < 50?
Ik snap het wel, maar ik was erg benieuwd naar zijn eigen antwoordquote:Op maandag 12 november 2012 14:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat hij te goed is als die 50 > spelers gebruikt. Snap het dan.
Moraal van het verhaal: een nieuwe spits en een andere keeperquote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef strakkeman het volgende:
Ik ben het zat om kutpotjes te spelen waarin ik de betere ben en kans op kans mis maar aan de andere kant elk afstandsschot erin vliegt.
Jij hebt ook echt geen reet te doen op je werk hequote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: een nieuwe spits en een andere keeper
Iets met scripting.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef strakkeman het volgende:
Ik ben het zat om kutpotjes te spelen waarin ik de betere ben en kans op kans mis maar aan de andere kant elk afstandsschot erin vliegt.
Die kerel is niet vooruit te branden. Echtquote:
Mooie recordquote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Beste silver pack tot nu toe in fifa
Omdat die andere bronze spelers al fit waren of reserve staan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom dan spelers op de bank met rating < 50?
Jealousy is a bitchquote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen reet te doen op je werk he
Bedanktquote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, jaloers niet maar ik gun het je wel hoor
Ibarbo op CAM.quote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die kerel is niet vooruit te branden. Echt
Jammer dat ik nu iets anders moet gaan bedenken, had graag Martinez in de spits gehouden, dat is wel een beest. Falcao daarentegen was nergens te vinden... ja af en toe als je een crossbal gaf die die er ineens inkopt.
Zoiezo, al die Colombianen, echt ziekelijk snel allemaal. Vroeger allemaal hard moeten rennen voor de FARCquote:Op maandag 12 november 2012 15:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ibarbo op CAM.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoiezo, al die Colombianen, echt ziekelijk snel allemaal. Vroeger allemaal hard moeten rennen voor de FARC
Klopt, maar die zit dan ook zelf bij de FARC hequote:Op maandag 12 november 2012 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tanja kan volgens mij niet zo hard rennen hoor ...
Als je hard voor iemand weg wil rennen moet die ander wel kunnen rennen, anders kan je net zo goed lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar die zit dan ook zelf bij de FARC he
Nietes, want Tanja is op de brommert.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je hard voor iemand weg wil rennen moet die ander wel kunnen rennen, anders kan je net zo goed lopen.
Prachtige theorie dit al zeg ik het zelf
quote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nietes, want Tanja is op de brommert.
Ik zou ook rennen als ze op me gaan schieten, hoeven ze zelf niet snel voor te kunnen rennen. Al die coke helpt ook wel mee misschien.quote:Op maandag 12 november 2012 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je hard voor iemand weg wil rennen moet die ander wel kunnen rennen, anders kan je net zo goed lopen.
Prachtige theorie dit al zeg ik het zelf
Halloquote:Op maandag 12 november 2012 15:07 schreef Thorb het volgende:
HALLON
E: bedankt voor de begroeting
E2: echt aardig
Haha ik moest er ook meteen aan denken!quote:
Tanja schiet niet, want Tanja is lief!quote:Op maandag 12 november 2012 15:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou ook rennen als ze op me gaan schieten, hoeven ze zelf niet snel voor te kunnen rennen. Al die coke helpt ook wel mee misschien.
Ze schiet alleen op bussen waar niemand gewond bij kan raken, of dood!quote:Op maandag 12 november 2012 15:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tanja schiet niet, want Tanja is lief!
Ik had op mijn bruiloft zo'n zuil staan waar iedereen zo'n videoboodschap kan inspreken. Hoe later het werd, hoe belachelijker de boodschappen. Tot mensen zelfs en groupe dit liedje erop gingen inzingenquote:
Hij zegt hier dat je download klaar is?quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef Fuszy het volgende:
GTA, die download gaat echt rete traag. Pas op 36,5% en nu download hij met 200kb/s
quote:Op maandag 12 november 2012 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had op mijn bruiloft zo'n zuil staan waar iedereen zo'n videoboodschap kan inspreken. Hoe later het werd, hoe belachelijker de boodschappen. Tot mensen zelfs en groupe dit liedje erop gingen inzingen
quote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hij zegt hier dat je download klaar is?
Mijn darmen waren al zwak, maar toen ik dat stuk zag kon ik gelijk weer naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
Dat begin van die clip ook![]()
![]()
Als Romana even laat zien wat ze in huis heeft
Epic jaquote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Kamikazie het volgende:
Dat begin van die clip ook![]()
![]()
Als Romana even laat zien wat ze in huis heeft
Ah, dus jij weet veel van de darmflora af.quote:Op maandag 12 november 2012 15:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mijn darmen waren al zwak, maar toen ik dat stuk zag kon ik gelijk weer naar het ziekenhuis.
Nou ja, de kater kan je darmen hebben opgegeten. Of hebben we het hier over de alcoholische term van een kater?quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah, dus jij weet veel van de darmflora af.
Ik ben donderdag ongelooflijk dronken geworden en vrijdag een ongelooflijke kater gehad. Sindsdien hoef ik niet meer te schijten. Is er een verband?
Ja de alcoholische termquote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, de kater kan je darmen hebben opgegeten. Of hebben we het hier over de alcoholische term van een kater?
Ten eerste; Foei, nooit teveel drinken dan je lief is! Ook al is die regel zo weer uit je hoofd.quote:
Dat ja. Of doner.quote:Op maandag 12 november 2012 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mcdonalds eten werkt. Of een poepbacterie naar binnen werken
Mensen die beweren dat er poepbacterie in kapsalon zit.quote:Op maandag 12 november 2012 15:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mcdonalds eten werkt. Of een poepbacterie naar binnen werken
Er zijn mensen die 2 weken niet schijten, kan wel gaan bloeden...quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Voordat ik ga schijten ga ik me wel even wegen, even kijken hoeveel kilo eruit komt
Doe nou niet of die keuteltjes van jou kilo's gaan schelenquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Voordat ik ga schijten ga ik me wel even wegen, even kijken hoeveel kilo eruit komt
Je bent toch gewoon te dom om te poepen als je dat beweert.quote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 2 weken niet schijten, kan wel gaan bloeden...
@Ozzie dat is zeker een complot
Weer zo eenquote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef strakkeman het volgende:
Het word tijd voor een 5atb paceteam over met dat gezeik.
Was uit een onderzoek gekomen dat komt gewoon omdat die mannetjes hun handen niet wassen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon te dom om te poepen als je dat beweert.
Kapsalon is niks meer en niks minder dan salade + friet + doner. Het is nieteens 1 geheel dus dan zou er of in de salade iets zitten, of in de friet en anders in de doner.
Je kakt max halve kilo eruitquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
Verklaren dat het overal zit is ook een beetje naaiefquote:Op maandag 12 november 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 2 weken niet schijten, kan wel gaan bloeden...
@Ozzie dat is zeker een complot
Waren er 5. Ik zeg niet dat het overal is...quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Verklaren dat het overal zit is ook een beetje naaiefIk denk als we frikadellen zouden testen op hun inhoud en eventuele hygiëne we ook niet altijd blij zouden zijn
Precies, maar je gaat toch ook niet bij de eerste de best donerzaak wat bestellen. In Arnhem heb je tig zaken waar ze doner verkopen, maar bij de meeste vertrouw ik het gewoon niet kwa vlees en hygiene.quote:Op maandag 12 november 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was uit een onderzoek gekomen dat komt gewoon omdat die mannetjes hun handen niet wassen.
Reactie is wel elke keer poepbacterie als het over doner begint , vandaar mijn statement.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waren er 5. Ik zeg niet dat het overal is...
Was jij net niet degene die beweerde dat er helemaal geen poepbacterie in kapsalon zit?quote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Precies, maar je gaat toch ook niet bij de eerste de best donerzaak wat bestellen. In Arnhem heb je tig zaken waar ze doner verkopen, maar bij de meeste vertrouw ik het gewoon niet kwa vlees en hygiene.
ik ben blij dat je opkomt voor onze donnerbroedersquote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Reactie is wel elke keer poepbacterie als het over doner begint , vandaar mijn statement.
Kapsalon is niet één geheel dat vergeten mensen. Als het in de kapsalon zou zitten, dan zouden broodjes doner ook op dat lijstje terecht komen.quote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij net niet degene die beweerde dat er helemaal geen poepbacterie in kapsalon zit?
Niet als hij die voor het schijten klaarmaakt.quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kapsalon is niet één geheel dat vergeten mensen. Als het in de kapsalon zou zitten, dan zouden broodjes doner ook op dat lijstje terecht komen.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet als hij die voor het schijten klaarmaakt.
Ik heb zin in kapsalon met extra sambal.quote:Op maandag 12 november 2012 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet als hij die voor het schijten klaarmaakt.
Ik kom op voor diegene die een hap doner willen eten maar elke keer dit moeten lezen op het internetquote:Op maandag 12 november 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik ben blij dat je opkomt voor onze donnerbroeders
Sowieso doner dat in Nederland/Duitsland etc verkocht worden zijn niks vergeleken met de echte doner die in Turkije verkocht word.quote:Op maandag 12 november 2012 15:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kom op voor diegene die een hap doner willen eten maar elke keer dit moeten lezen op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |