Ik praat alleen geen Drentsquote:
Op het werk? het is weekendquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef kwiebuske het volgende:
dan lul je toch een aardig eind over de grens![]()
* kwiebuske op werk zit
grijns
In de beveiliging?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef kwiebuske het volgende:
voor jou jah
voor mij niet ...
![]()
ik ben volgende week woensdag tot zondag vrij
moet ik nu voor werken ....![]()
Ik zou dat niet kunnen, s'avonds en in het weekend werken. Blij dat ik maar een eenvoudigequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:18 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
er zijn nog meer mensen die continue werken
+1quote:
Tsja, gek he?quote:Op zaterdag 17 november 2012 06:56 schreef JK1982 het volgende:
Gááááááp!
Goedemorgen, is alles wel hier?
Wat heerlijk zeg, dat je tegenwoordig niet meer 6 topics hoeft bij te lezen als je even niet aanwezig bent geweest
aanvulling:quote:
Al jaren niet meer!quote:
Ene Jeroen Kramer.. met feedback van Diewertje Blok..quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:33 schreef Ehhe het volgende:
Oh haha ik kijk ook al heel lang niet meerWie doet het nu dan?
ojaaaa Jeroen! Die was vroeger van het klokhuis!quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ene Jeroen Kramer.. met feedback van Diewertje Blok..
Welk azijngezeik?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaahneee dat azijngezeik. Ik ben van 1987, 100% opgegroeid met Bram maar dit kan mij echt wel bekoren.
Gewoon het algemene negatieve gezeik met vroeger was alles beter. Dingen veranderen, de wereld veranderen, mensen worden ouder of willen er mee stoppen, en dan vind ik (let op, vind ik) dat je best met een lach mag terugkijken naar 'vroeger' maar dat je de toekomst ook een warm welkom mag heten.quote:
Dat deed ik ook met "Intocht !quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Gewoon het algemene negatieve gezeik met vroeger was alles beter. Dingen veranderen, de wereld veranderen, mensen worden ouder of willen er mee stoppen, en dan vind ik (let op, vind ik) dat je best met een lach mag terugkijken naar 'vroeger' maar dat je de toekomst ook een warm welkom mag heten.
Oja gebaseerd op jou post:
Bram![]()
En het gezever in FEE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |