handig...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteraaf weer af.
Ik heb heerlijk gewerkt.. Collega ruilt van vestiging en gelijk begint het feest weer... Iemand werd ziek op andere vestiging of ik daar naar toe wilde (ze waren daar dan nog steeds met 3 man terwijl ik dan een zwangere dame die er voor de 1e dag stond alleen moest laten) dat hebben ze ook van dr te horen gekregen. Sukkels haha
Dat meen je niet!!! Morgen ga ik!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef dolfina-chica het volgende:
yskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aldi...
iets met kerstkransjes
Wat een dramaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij gisteraaf weer af.
Ik heb heerlijk gewerkt.. Collega ruilt van vestiging en gelijk begint het feest weer... Iemand werd ziek op andere vestiging of ik daar naar toe wilde (ze waren daar dan nog steeds met 3 man terwijl ik dan een zwangere dame die er voor de 1e dag stond alleen moest laten) dat hebben ze ook van dr te horen gekregen. Sukkels haha
die duivelsteksten die we altijd van je horen....quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dat meen je niet!!! Morgen ga ik!mijn gebeden zijn gehoord!
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
Donkerrood en donkerpaars, past dat leuk bij elkaar?Ik vind van wel maar ik wil niet voor lul lopen zegmaar
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)
show itquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik had het vandaag nog aan;)
Had het aan, totdat ik besloot mijn paars, roze, donkergroene en lichtgroene sneakers aan wou. En dat was net te met de donkerrode broek. Hij is nu heel donkerblauw tegen het zwarte aan. Niet zo spannend dusquote:
Page not foundquote:Op woensdag 14 november 2012 19:38 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld:
[ afbeelding ]
Ik ga er in wonen
Aaaah zo heb jij de sc dood gekregen!!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:14 schreef dolfina-chica het volgende:
ik moet hem even delen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaaah zo heb jij de sc dood gekregen!!
Man o man
Oo ik ben daar niet mee bezig geweest, ik was aan het werk en bevries hier bijna in eigen husquote:Op donderdag 15 november 2012 23:03 schreef gomi het volgende:
amsterdam is er vandaag niet in geslaagd te beginnen aan hun wederopstanding he yska
zag t net toevallig op teletekstquote:Op donderdag 15 november 2012 23:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oo ik ben daar niet mee bezig geweest, ik was aan het werk en bevries hier bijna in eigen hus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden klinken, 'moi eem'
Goeiedag eemquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik blijf dat leuk vinden klinken, 'moi eem'
Volgens mij ben ik gewoon stiekem meer grunnegs/drents dan friesquote:
Haha ja ook zo mooiquote:
Drenthe is gewoon mooiquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon stiekem meer grunnegs/drents dan fries
[..]
Haha ja ook zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |