Dat kon ik maar voor de helft verstaan omdat ze zaten te fluisteren maar inderdaad, wat ik hoorde loog er niet om.quote:Op maandag 12 november 2012 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat denk je van gisteren toen ie zo zat door te drammen over dat kroegspelletje darten en even wegliep, heb je de oma's toen over hem gehoord
Klinkt lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Vandaag eet-ie iets met spekkies, morgen boerenkool met worst, woensdag eet-ie vis, donderdag erwtensoep uit de zak van Leo en vrijdag krieltjes, doperwten en appelmoes.
Kan hij wel eindelijk gewoon aan tafel eten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt genoeg te hebben van de chat. Hij overweegt de boel op slot te gooien.
Zijn de chatters zo irritant? Ik wist wel dat het een stelletje schorum was.quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa lijkt genoeg te hebben van de chat. Hij overweegt de boel op slot te gooien.
Baluh man, echt baaaaluhquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet-ie wel eerst een tafel kopen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan hij wel eindelijk gewoon aan tafel eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |