Ergens rond de 300 inclusief MVP.quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef houwert het volgende:
[..]
hoeveel zou je volgens je eigen berekeningen dan krijgen?
En wat valt er onder Vers ZB? Bij ons was ik tevens verantwoordelijk voor S-V (semi-vers) & DV (diepvries).quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je noemt eigenlijk het grootste deel van het takenpakket van de teamleider.
• vulploeg aansturen
• sollicitatie en beoordelingsgesprekken
• planning maken
• tellen = bestellen (een goede voorraad zorgt voor een goed instuwing)
• aansturen kwaliteitsteam (het team dat verantwoordelijk is voor HACCP)
• verantwoordelijk voor een nette, schone en verzorgde winkel.
• en nog een hoop kleine wekelijks terugkerende taken.
Ik moet wel opmerken dat je bij AH als teamleider verantwoordelijk bent voor zowel Vers ZB als Houdbaar, tezamen Afdeling "Verkoopklaar"
Wat het nu is, is het gebruik van dozen die rechtstreeks het schap ik worden geschoven en die via scheurlijnen worden geopend, zodat het meteen gepresenteerd in het vak staat zonder dat het product voor product gevuld hoeft te worden. Het ziet er niet zo erg uit als ik bang voor was, geldt lang niet voor alle producten en is zeker niet zoals bij de Aldi.quote:Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef JesseW het volgende:
[..]
En wat valt er onder Vers ZB? Bij ons was ik tevens verantwoordelijk voor S-V (semi-vers) & DV (diepvries).
Ik neem aan dat je als TL ook verantwoordelijk bent voor het sluiten van de winkel?
Is er overigens intern al meer bekend over het uit dozen verkopen waar ik laatst over las? Ik denk dat als Albert Heijn dit doorzet en richting de discount kant gaat, dit Albert Heijn 'n hoop klanten gaat kosten, ten gunsten van Jumbo.
In dit nieuwsbericht van Distrifood spreekt men dat binnen een termijn van 2 jaar toch echt alle assortiments groepen uit dozen verkocht worden.. Als er een colli leeg verkocht is, blijft over een leeg kartonnen doosje in een vak. Hoe ga je dit aanpakken voor wat betreft het restanten beheer? Ik denk dat dit ten kosten gaat van het imago als service supermarkt.quote:Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef bigbass het volgende:
[..]
Wat het nu is, is het gebruik van dozen die rechtstreeks het schap ik worden geschoven en die via scheurlijnen worden geopend, zodat het meteen gepresenteerd in het vak staat zonder dat het product voor product gevuld hoeft te worden. Het ziet er niet zo erg uit als ik bang voor was, geldt lang niet voor alle producten en is zeker niet zoals bij de Aldi.
Je moet bedenken dat het al is zoals bijvoorbeeld bij de cup a soup waar het kartonnetje onder blijft zitten. Het ziet er eigelijk best nog okay uit.quote:Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef JesseW het volgende:
[..]
In dit nieuwsbericht van Distrifood spreekt men dat binnen een termijn van 2 jaar toch echt alle assortiments groepen uit dozen verkocht worden.. Als er een colli leeg verkocht is, blijft over een leeg kartonnen doosje in een vak. Hoe ga je dit aanpakken voor wat betreft het restanten beheer? Ik denk dat dit ten kosten gaat van het imago als service supermarkt.
Bij het cup a soup assortiment deden wij dat inderdaad ook al. Ik ben alleen erg benieuwd hoe men dit aangaat pakken bij producten als chips, wijn, frisdranken & bier. In het nieuwsbericht vertellen ze namelijk dat ze tot dus ver geen product groep uitsluiten.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je moet bedenken dat het al is zoals bijvoorbeeld bij de cup a soup waar het kartonnetje onder blijft zitten. Het ziet er eigelijk best nog okay uit.
Vers ZB staat voor Vers Zelfbedeinging dus zuivel, voorverpakte vleeswaen, gesneden groente of kant en klaarmaaltijden. DV valt ook onder Verkoopklaar.
En ja uiteraard valt het winkel sluiten ook onder de functie teamleider.
Eng voor een winkeldief? Nou, dan heb je net de goeie te pakken.quote:Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Vandaag even achter een winkeldief aan gerent, tja het is wel eng voor een winkeldief als er iemand achter je aankomt en die is nog best stevig ook (normaal ren je die er atletische winkeldief natuurlijk zo uit). Nu werd de afstand voornamelijk kleiner, tja dan moet je ook niet 2 boodschappen tassen met vlees, vis, scheermesjes en wasmiddel meenemen dat rent wel erg lastig namelijk met zo'n 20 kilo in je handen.
Ik was al heel tevreden toen hij ze tassen liet vallen, had het nooit lang vol gehouden, zo'n goede conditie heb ik nu ook weer niet.....
Dief helaas gevlogen maar was al blij dat er 2 a 300 euro aan spullen in de winkel zijn gebleven
Hij was blijkbaar bang, om met mij de battle aan te gaan, terwijl zodra ik buiten me winkel ben alleen nog maar me spullen wil en je een paar woorden na wil gevenquote:Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eng voor een winkeldief? Nou, dan heb je net de goeie te pakken.![]()
Mooi dat je de spullen terug hebt! Blijft het belangrijkste natuurlijk.
Mobiel: ja. Sleutels: nee. Scherpe voorwerpen mooi bij de winkel lopen, kan verkeerd aflopen. Zelf aan de levende lijven ondervonden.quote:Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hij was blijkbaar bang, om met mij de battle aan te gaan, terwijl zodra ik buiten me winkel ben alleen nog maar me spullen wil en je een paar woorden na wil geven. Ik moet denk ik me fietssleutels voortaan bij me houden en me mobiel dan kan ik gewoon zo iemand blijven volgen en de politie bellen
Vertelquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mobiel: ja. Sleutels: nee. Scherpe voorwerpen mooi bij de winkel lopen, kan verkeerd aflopen. Zelf aan de levende lijven ondervonden.
Het idee was dat ik dan rustig achter hem aan kan gaan fietsenquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mobiel: ja. Sleutels: nee. Scherpe voorwerpen mooi bij de winkel lopen, kan verkeerd aflopen. Zelf aan de levende lijven ondervonden.
Jij bent toch asm? Dan verwacht ik toch wel wat meer gezond verstand. Als die gast je nu eens op zou wachten met een stel vrienden? iemand volgen buiten de winkel is bij de ah toch uit den boze?quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:51 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het idee was dat ik dan rustig achter hem aan kan gaan fietsen
Probeer het nog maar een keer, maar lees even mijn post goed aub.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef monsterd. het volgende:
Nee want juist een dief opwachten met een stel vrienden is verstandig
Volgens mij is het inderdaad zodra hij de winkel uit is is het klaar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Jij bent toch asm? Dan verwacht ik toch wel wat meer gezond verstand. Als die gast je nu eens op zou wachten met een stel vrienden? iemand volgen buiten de winkel is bij de ah toch uit den boze?
Inmiddels werk ik al 6 jaar niet meer bij de ah, maar dat is wel iets dat ik me kan herrineren. Ik ben een keer iemand achtervolgd en verrek, ik was niet de held, maar ik werd op mijn vingers getikt door de asm. Nog terecht ook!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Akilla het volgende:
[..]
Volgens mij is het inderdaad zodra hij de winkel uit is is het klaar.
Mjah je zal altijd van die "helden"houden, bij ons lopen er ook 2 tl's en een kwaliteitsmedewerker die mensen altijd de halve stad doorrennen en mensen ook pakken en neergooien alsof het niks is.. De sm doet dit ook allemaal, maar die is gewoon niet goed bij ze hoofd, oude c1000 sm en hij denkt dat het zijn eigen geld is ofzo...
Zoekt ook altijd het randje op.. zeg maar.. dingen die ah niet wil doet hij jusit wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |