abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119128137
Volgens mij heb ik te weinig loon gekregen.. Ik ben 18 en werk al 2 jaar bij de albert heijn maar ben er 3 maand uitgeweest en zou nu weer mijn 1e loon krijgen. Ik heb in die 4 weken 57,25 uur gewerkt en heb 255 euro loon gehad.. En daar zit waarschijnlijk ook nog wat medewerkersvoordeel bij maar plaza doet het weer eens niet dus kan mijn loonstrook niet zien. 255 euro is wel weinig voor 57 uur toch? Zeker omdat ik altijd het all-in loon kreeg..
pi_119128233
Heb me salaris ook weer ontvangen (Rabobank) (:
pi_119132648
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef houwert het volgende:

[..]

hoeveel zou je volgens je eigen berekeningen dan krijgen? :D
Ergens rond de 300 inclusief MVP.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  maandag 12 november 2012 @ 18:24:04 #34
361189 Nutkicker22
Deze zin is onwaar
pi_119133850
563 euro incl. MVP. Ongeveer 12 uurtjes in de week werken
Als je het moet vragen, zul je het nooit weten.
En als je het weet, hoef je het maar te vragen.
pi_119135610
wtf 43 euro? :') ik heb te weinig te kregen? ik werkte minstens 1 x per week omdat ik 1 maand erg druk was met iets anders + viel ik ook in. dan heb je minstens 60 euro als loon en zeker geen 40.

[ Bericht 35% gewijzigd door KingRoland op 12-11-2012 19:11:42 ]
graag op anoniem
pi_119135877
belasting misschien?

Ik heb volgens mij teveel gekregen, ik hou het nooit zo strak bij, maar heb 1 x 8 uur vrij genomen in de afgelopen periode en heb echt 754 euro:O
Misschien toch een aantal toeslaguren gemaakt ofzo..
PSN: Metal_Akilla
pi_119136674
yay, bijna 1000 euro, extra werken is fijn :D
pi_119139591
Serieus twee weken verder en ze hebben plaza nog steeds niet gefixed? :r :(
pi_119141630
Zoals jullie misschien wel weten, ben ik de ontwikkelaar voor de iOS app voor Plaza. Nou, ik heb de hoop opgegeven en het project voor alsnog stil gezet. Met het onstabiele Plaza als main reason voor dat, ik kan geen app ontwikkelen voor een site wat niet fatsoenlijk werkt.

Ik vind het ook erg jammer, maar normaal testen kan al niet omdat Plaza 99% van de tijd niet werkt. Mocht Plaza ooit wel normaal gaan werken, zonder de constante uitvallen, dat wordt het project gewoon opnieuw gestart.

Updates/Vragen/Opmerkingen kunnen jullie in dit topic op mij richten of via Twitter naar: http://www.twitter.com/AHPlaza_iOS
pi_119142241
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Je noemt eigenlijk het grootste deel van het takenpakket van de teamleider.

• vulploeg aansturen
• sollicitatie en beoordelingsgesprekken
• planning maken
• tellen = bestellen (een goede voorraad zorgt voor een goed instuwing)
• aansturen kwaliteitsteam (het team dat verantwoordelijk is voor HACCP)
• verantwoordelijk voor een nette, schone en verzorgde winkel.
• en nog een hoop kleine wekelijks terugkerende taken.
Ik moet wel opmerken dat je bij AH als teamleider verantwoordelijk bent voor zowel Vers ZB als Houdbaar, tezamen Afdeling "Verkoopklaar"
En wat valt er onder Vers ZB? Bij ons was ik tevens verantwoordelijk voor S-V (semi-vers) & DV (diepvries).

Ik neem aan dat je als TL ook verantwoordelijk bent voor het sluiten van de winkel?

Is er overigens intern al meer bekend over het uit dozen verkopen waar ik laatst over las? Ik denk dat als Albert Heijn dit doorzet en richting de discount kant gaat, dit Albert Heijn 'n hoop klanten gaat kosten, ten gunsten van Jumbo.
pi_119142837
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:11 schreef JesseW het volgende:

[..]

En wat valt er onder Vers ZB? Bij ons was ik tevens verantwoordelijk voor S-V (semi-vers) & DV (diepvries).

Ik neem aan dat je als TL ook verantwoordelijk bent voor het sluiten van de winkel?

Is er overigens intern al meer bekend over het uit dozen verkopen waar ik laatst over las? Ik denk dat als Albert Heijn dit doorzet en richting de discount kant gaat, dit Albert Heijn 'n hoop klanten gaat kosten, ten gunsten van Jumbo.
Wat het nu is, is het gebruik van dozen die rechtstreeks het schap ik worden geschoven en die via scheurlijnen worden geopend, zodat het meteen gepresenteerd in het vak staat zonder dat het product voor product gevuld hoeft te worden. Het ziet er niet zo erg uit als ik bang voor was, geldt lang niet voor alle producten en is zeker niet zoals bij de Aldi.
pi_119144069
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:21 schreef bigbass het volgende:

[..]

Wat het nu is, is het gebruik van dozen die rechtstreeks het schap ik worden geschoven en die via scheurlijnen worden geopend, zodat het meteen gepresenteerd in het vak staat zonder dat het product voor product gevuld hoeft te worden. Het ziet er niet zo erg uit als ik bang voor was, geldt lang niet voor alle producten en is zeker niet zoals bij de Aldi.
In dit nieuwsbericht van Distrifood spreekt men dat binnen een termijn van 2 jaar toch echt alle assortiments groepen uit dozen verkocht worden.. Als er een colli leeg verkocht is, blijft over een leeg kartonnen doosje in een vak. Hoe ga je dit aanpakken voor wat betreft het restanten beheer? Ik denk dat dit ten kosten gaat van het imago als service supermarkt.
pi_119144843
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:42 schreef JesseW het volgende:

[..]

In dit nieuwsbericht van Distrifood spreekt men dat binnen een termijn van 2 jaar toch echt alle assortiments groepen uit dozen verkocht worden.. Als er een colli leeg verkocht is, blijft over een leeg kartonnen doosje in een vak. Hoe ga je dit aanpakken voor wat betreft het restanten beheer? Ik denk dat dit ten kosten gaat van het imago als service supermarkt.
Je moet bedenken dat het al is zoals bijvoorbeeld bij de cup a soup waar het kartonnetje onder blijft zitten. Het ziet er eigelijk best nog okay uit.

Vers ZB staat voor Vers Zelfbedeinging dus zuivel, voorverpakte vleeswaen, gesneden groente of kant en klaarmaaltijden. DV valt ook onder Verkoopklaar.
En ja uiteraard valt het winkel sluiten ook onder de functie teamleider.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_119148459
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Je moet bedenken dat het al is zoals bijvoorbeeld bij de cup a soup waar het kartonnetje onder blijft zitten. Het ziet er eigelijk best nog okay uit.

Vers ZB staat voor Vers Zelfbedeinging dus zuivel, voorverpakte vleeswaen, gesneden groente of kant en klaarmaaltijden. DV valt ook onder Verkoopklaar.
En ja uiteraard valt het winkel sluiten ook onder de functie teamleider.
Bij het cup a soup assortiment deden wij dat inderdaad ook al. Ik ben alleen erg benieuwd hoe men dit aangaat pakken bij producten als chips, wijn, frisdranken & bier. In het nieuwsbericht vertellen ze namelijk dat ze tot dus ver geen product groep uitsluiten.
pi_119148598
Vandaag even achter een winkeldief aan gerent, tja het is wel eng voor een winkeldief als er iemand achter je aankomt en die is nog best stevig ook (normaal ren je die er atletische winkeldief natuurlijk zo uit). Nu werd de afstand voornamelijk kleiner, tja dan moet je ook niet 2 boodschappen tassen met vlees, vis, scheermesjes en wasmiddel meenemen dat rent wel erg lastig namelijk met zo'n 20 kilo in je handen.

Ik was al heel tevreden toen hij ze tassen liet vallen, had het nooit lang vol gehouden, zo'n goede conditie heb ik nu ook weer niet.....
Dief helaas gevlogen maar was al blij dat er 2 a 300 euro aan spullen in de winkel zijn gebleven :)
pi_119149370
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Vandaag even achter een winkeldief aan gerent, tja het is wel eng voor een winkeldief als er iemand achter je aankomt en die is nog best stevig ook (normaal ren je die er atletische winkeldief natuurlijk zo uit). Nu werd de afstand voornamelijk kleiner, tja dan moet je ook niet 2 boodschappen tassen met vlees, vis, scheermesjes en wasmiddel meenemen dat rent wel erg lastig namelijk met zo'n 20 kilo in je handen.

Ik was al heel tevreden toen hij ze tassen liet vallen, had het nooit lang vol gehouden, zo'n goede conditie heb ik nu ook weer niet.....
Dief helaas gevlogen maar was al blij dat er 2 a 300 euro aan spullen in de winkel zijn gebleven :)
Eng voor een winkeldief? Nou, dan heb je net de goeie te pakken. ;)

Mooi dat je de spullen terug hebt! Blijft het belangrijkste natuurlijk.
pi_119149451
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:14 schreef einschtein het volgende:

[..]

Eng voor een winkeldief? Nou, dan heb je net de goeie te pakken. ;)

Mooi dat je de spullen terug hebt! Blijft het belangrijkste natuurlijk.
Hij was blijkbaar bang, om met mij de battle aan te gaan, terwijl zodra ik buiten me winkel ben alleen nog maar me spullen wil en je een paar woorden na wil geven :). Ik moet denk ik me fietssleutels voortaan bij me houden en me mobiel dan kan ik gewoon zo iemand blijven volgen en de politie bellen :)
pi_119151690
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:16 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Hij was blijkbaar bang, om met mij de battle aan te gaan, terwijl zodra ik buiten me winkel ben alleen nog maar me spullen wil en je een paar woorden na wil geven :). Ik moet denk ik me fietssleutels voortaan bij me houden en me mobiel dan kan ik gewoon zo iemand blijven volgen en de politie bellen :)
Mobiel: ja. Sleutels: nee. Scherpe voorwerpen mooi bij de winkel lopen, kan verkeerd aflopen. Zelf aan de levende lijven ondervonden.
pi_119152138
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Mobiel: ja. Sleutels: nee. Scherpe voorwerpen mooi bij de winkel lopen, kan verkeerd aflopen. Zelf aan de levende lijven ondervonden.
Vertel
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_119154187
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 00:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Het idee was dat ik dan rustig achter hem aan kan gaan fietsen :)
pi_119157265
Nog steeds geen salaris :(
pi_119160098
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:57 schreef Tree het volgende:
Nog steeds geen salaris :(
Had je wel moeten krijgen gister?

Hoe lang werk je al bij de Albert Heijn?
pi_119162068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:51 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Het idee was dat ik dan rustig achter hem aan kan gaan fietsen :)
Jij bent toch asm? Dan verwacht ik toch wel wat meer gezond verstand. Als die gast je nu eens op zou wachten met een stel vrienden? iemand volgen buiten de winkel is bij de ah toch uit den boze?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:42:22 #54
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_119162356
Nee want juist een dief opwachten met een stel vrienden is verstandig :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_119162633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef monsterd. het volgende:
Nee want juist een dief opwachten met een stel vrienden is verstandig :')
Probeer het nog maar een keer, maar lees even mijn post goed aub.
pi_119162769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Jij bent toch asm? Dan verwacht ik toch wel wat meer gezond verstand. Als die gast je nu eens op zou wachten met een stel vrienden? iemand volgen buiten de winkel is bij de ah toch uit den boze?
Volgens mij is het inderdaad zodra hij de winkel uit is is het klaar.
Mjah je zal altijd van die "helden"houden, bij ons lopen er ook 2 tl's en een kwaliteitsmedewerker die mensen altijd de halve stad doorrennen en mensen ook pakken en neergooien alsof het niks is.. De sm doet dit ook allemaal, maar die is gewoon niet goed bij ze hoofd, oude c1000 sm en hij denkt dat het zijn eigen geld is ofzo...
Zoekt ook altijd het randje op.. zeg maar.. dingen die ah niet wil doet hij jusit wel.
PSN: Metal_Akilla
pi_119162891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:55 schreef Akilla het volgende:

[..]

Volgens mij is het inderdaad zodra hij de winkel uit is is het klaar.
Mjah je zal altijd van die "helden"houden, bij ons lopen er ook 2 tl's en een kwaliteitsmedewerker die mensen altijd de halve stad doorrennen en mensen ook pakken en neergooien alsof het niks is.. De sm doet dit ook allemaal, maar die is gewoon niet goed bij ze hoofd, oude c1000 sm en hij denkt dat het zijn eigen geld is ofzo...
Zoekt ook altijd het randje op.. zeg maar.. dingen die ah niet wil doet hij jusit wel.
Inmiddels werk ik al 6 jaar niet meer bij de ah, maar dat is wel iets dat ik me kan herrineren. Ik ben een keer iemand achtervolgd en verrek, ik was niet de held, maar ik werd op mijn vingers getikt door de asm. Nog terecht ook!
pi_119163498
Plaza wat zit daar een goede infrastructuur achter, de site werkt altijd tip en top.
There is a time of cumming and going.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:54:29 #59
389037 MaartenABAM
Ducati Monster '95
pi_119164574
Haha dat plaza is zo geweldig, wil je de uren controleren, jeej kan niet.. kom je straks weer een week later aanzetten :)
Alcohol controle? Bril afdoen, scheelt twee glazen :' )
pi_119172426
dester_Martijn heeft wel gelijk. :) Officieel wil Albert Heijn dat er helemaal niemand achter een winkeldief aangaat. Ze hebben liever dat je ze voor de uitgang aanspreekt dat ze de spullen terug moeten geven.

Gelukkig wijst de praktijk heel anders uit. De mensen die bij ons zich uberhaupt bezig houden met winkeldiefstal (camera's e.d.) zijn verstandig genoeg om correct en veilig met zo'n situatie om te gaan. Ja, het is wel eens verkeerd verlopen, sure. Maar aan wie ligt dat?

Iedereen moet gewoon goed onthouden dat je geen flauw benul hebt welke mogelijke vrienden er van de dief buiten staan en wat de dief wel allemaal niet in zijn jas heeft.

Liever ¤50 kwijt (hoewel het bij ons soms om veel minder gaat, soms alleen ook wel om 10x zo veel) dan dat er ook maar één medewerker naar het ziekenhuis moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')