dan was je te laat.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je noemt eigenlijk het grootste deel van het takenpakket van de teamleider.
• vulploeg aansturen
• sollicitatie en beoordelingsgesprekken
• planning maken
• tellen = bestellen (een goede voorraad zorgt voor een goed instuwing)
• aansturen kwaliteitsteam (het team dat verantwoordelijk is voor HACCP)
• verantwoordelijk voor een nette, schone en verzorgde winkel.
• en nog een hoop kleine wekelijks terugkerende taken.
Ik moet wel opmerken dat je bij AH als teamleider verantwoordelijk bent voor zowel Vers ZB als Houdbaar, tezamen Afdeling "Verkoopklaar"
Sorry, man. Dacht dat toen ik postte er nog 1 post na mij kwam, maar kwam een reply tussen door.quote:
Ja spijt mequote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sorry, man. Dacht dat toen ik postte er nog 1 post na mij kwam, maar kwam een reply tussen door.
ik zat juist te wachten tot dat de andere 3 posts kwamen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Sorry, man. Dacht dat toen ik postte er nog 1 post na mij kwam, maar kwam een reply tussen door.
Sorry het spijt me dat ik je mooie zondag nu verpest hebtquote:Op zondag 11 november 2012 23:30 schreef houwert het volgende:
[..]
ik zat juist te wachten tot dat de andere 3 posts kwamen.had zelfs al een titel bedacht
ik krijg nog steeds een error.quote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
dan was je te laat.
Plaza werkt bij mij wel op dit moment.
quote:Door een algemene fout op het server kan deze pagina niet worden weergegeven (500).
ik vergeef het jequote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Sorry het spijt me dat ik je mooie zondag nu verpest hebt
Ja maar ik log in via plaza.etos.nlquote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef houwert het volgende:
[..]
ik krijg nog steeds een error.
[..]
De krant?!?! CNN bedoel je!quote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef einschtein het volgende:
Wat een liefde.
Oh, en mijn Plaza doet het nu ook. Opeens. Uit het niets. Bel de krant.
Ja het is gewoon heel bijzonder, soms doet hij het niet dan weer wel geen peil op te trekken maar vervelend is het wel.quote:Op zondag 11 november 2012 23:33 schreef einschtein het volgende:
Wat een liefde.
Oh, en mijn Plaza doet het nu ook. Opeens. Uit het niets. Bel de krant.
plaza.etos.nl stuurt mij na het inloggen door naar plaza.ah.nlquote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar ik log in via plaza.etos.nl
Bij plaza.ah.nl krijg ik die algemene fout 500 ook.
Ja maar dan log je meestal wel gewoon in en krijg je geen error. Tenminste dat is bij mij het gevalquote:Op zondag 11 november 2012 23:35 schreef houwert het volgende:
[..]
plaza.etos.nl stuurt mij na het inloggen door naar plaza.ah.nl
is nu al 5 minuten aan het laden...quote:Op zondag 11 november 2012 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar dan log je meestal wel gewoon in en krijg je geen error. Tenminste dat is bij mij het geval
2 seconden na het plaatsen van deze comment:quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef houwert het volgende:
[..]
is nu al 5 minuten aan het laden...
Dat gebeurd ook bij mij als het om een third party server error gaat
quote:Third-party server not responding.
The resource you have requested is located on a third-party server. WebSEAL has attempted to send your request to that server, but it is not responding.
Explanation
This could be due to the third-party server being offline, or to network problems making it unreachable. The problem is not with the WebSEAL server itself.
Solutions
Retry your request later, or contact the system administrator for assistance.
[BACK BUTTON]
hoeveel zou je volgens je eigen berekeningen dan krijgen?quote:Op maandag 12 november 2012 14:53 schreef Nafi het volgende:
360 euro, holy fuck wat hebben ze gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |