PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
quote:Op zondag 11 november 2012 21:27 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ik heb jou matchcoins ingehaald
Lindgren was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falcaoquote:
Martinez en Falcao samen. Heb Muriel nu op de bank, maar ik vind ze alledrie echt heel fijn spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
Tim, wie had je liever, Martinez of Falcao?
Ik ga er 2 van in de voorhoede doen, omdat het kanquote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Martinez en Falcao samen. Heb Muriel nu op de bank, maar ik vind ze alledrie echt heel fijn spelen.
Goeie managerquote:
Doe mijn hippe team:quote:Op zondag 11 november 2012 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga er 2 van in de voorhoede doen, omdat het kanWilde eigenlijk Di Natale en Muriel maar dan krijg ik onvoldoende chem met Rodriguez
Dede is wat beter dan santana.quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe mijn hippe team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1060586/
quote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe mijn hippe team:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1060586/
Ik hoop het toch echt niet, ik heb er geen zin in dat de prijzen ineens enorm gaan dalen door zo'n IF. Door IF Akinfenwa die wellicht uit gaat komen zullen de prijzen van bronzes wel gaan dalenquote:Op zondag 11 november 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo in de spits..als hij nu een IF zou scoren zou hij echt manne, manne duur worden. Zelfs voor Ronnie begrippen
Doe Vidal CDMquote:
Is die beter dan Nocerino?quote:
Ik wilde ook Ola op LM maar dan kwam ik niet meer echt uit aan de rechter kant. Nocerino is idd een chille CDM, maar wilde er geen gamberini neerzetten, miss eens kijken of Chiellini al wat goedkoper is gewordenquote:
jaquote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef BDIL het volgende:
Voel je iets als een wond gehecht wordt ?
34K is chiellini, net gekocht nadat ik hem vanacht voor 38K had verkochtquote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wilde ook Ola op LM maar dan kwam ik niet meer echt uit aan de rechter kant. Nocerino is idd een chille CDM, maar wilde er geen gamberini neerzetten, miss eens kijken of Chiellini al wat goedkoper is geworden
Hm ik wacht nog wel een weekie, deze week toch nog geen fifa voor mij.quote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
34K is chiellini, net gekocht nadat ik hem vanacht voor 38K had verkocht
Falcao is idd erg goed. Ik vind het alleen raar dat hij maar 78 pace heeft hij is zeker wel sneller dan dat.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hm ik wacht nog wel een weekie, deze week toch nog geen fifa voor mij.
En gooi Falcao op ST man,was in Fifa12 al een van mn favo spelers.
Ik speel nu heel anders dan voorheen, speel nu niet meer zo hard op de counter. Dus die pace heb ik niet nodig. Buiten dat voelt het alsof mijn CAM Hamsik iedereen er uit sprint met maar 77 acceleration, dus dat moet met Falcao al helemaal goedkomenquote:Op zondag 11 november 2012 21:40 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Falcao is idd erg goed. Ik vind het alleen raar dat hij maar 78 pace heeft hij is zeker wel sneller dan dat.
laagste op de marktquote:Op zondag 11 november 2012 21:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beter zoeken, 32.5k hier. Vandaag gehaald
Holy shit..quote:
Jezus en daar kan die Suarez niet eens wat aan doen. Echt klote zulke dingenquote:
Arian Brotherhoodquote:
quote:
Als die IF komtquote:
Dan ga ik packs openenquote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kunnen jij en ik hem niet betalen.
Beter dat alles gewoon zo min mogelijk waard word. Heb een kleine miljoen coins bewaard om later in het jaar een dik team te maken met Ronaldo of Messi.quote:Op zondag 11 november 2012 21:52 schreef Maver24 het volgende:
Ronaldo als ST zou echt geniaal zijn, de markt gaat compleet crashen
quote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg hier tijdens psychologie een filmpje over te zien, was ook wetenschappelijk onderzoek naar gedaan enzo. Wel grappig, meeste mensen hebben gewoon echt niets door, en in sommige gevallen waren de verschillen echt heel erg
/cool story bro
ah jammer nou. Fuck natuurkunde dan maar, vrachtwagen kopen dan maarquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef Duuc-nl het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/opmerkelijk/noem-je-kind-niet-kevin
Smileyquote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een gave film die ik kan kijken?
Dat veld neemt me terug naar Zwitserland Turkije EK 2008quote:Op zondag 11 november 2012 21:50 schreef Maver24 het volgende:
Dat veld bij Levante, mijn god, wat slecht, haha
Of naar een paar weken terug, Galatasaray - Cluj.quote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat veld neemt me terug naar Zwitserland Turkije EK 2008
De levenquote:Op zondag 11 november 2012 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ah jammer nou. Fuck natuurkunde dan maar, vrachtwagen kopen dan maar
Heb je een link?quote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef BDIL het volgende:
Commentaar bij Levante-Real is wel vermakkelijk
Met zo'n dik vies wijf naast je en een kind dat geen vrienden heeft, nooit naar school gaat en later jouw vrachtwagen overneemtquote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gewoon rondtouren door Europa in je dikke Scania met je dikke reetNu al zin in
Sport1quote:
quote:
nee geen vrouwen in de pimpmobielquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Met zo'n dik vies wijf naast je en een kind dat geen vrienden heeft, nooit naar school gaat en later jouw vrachtwagen overneemt
Hoeren neuken bij elke benzinepompquote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee geen vrouwen in de pimpmobielik ga maar alvast flink wat mcdonalds eten om me voor te bereiden
Door de oostbloklanden heen he.quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeren neuken bij elke benzinepompNa je reis heb je alle smaken gehad
Kan dat ook bij ETS2, want dan geef ik het misschien nog een tweede kans. Voegt een andere dimensie toe aan het spel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeren neuken bij elke benzinepompNa je reis heb je alle smaken gehad
quote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee geen vrouwen in de pimpmobielik ga maar alvast flink wat mcdonalds eten om me voor te bereiden
daar is een mod voor jaquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan dat ook bij ETS2, want dan geef ik het misschien nog een tweede kans. Voegt een andere dimensie toe aan het spel.
Toen was pace nog niet zo belangrijk..en waren er tenminste niet tig 90+ pace spelers overalquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit bedoelde ik: http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#hNZoMPWEuTL:360
Fúcking zieke stats allemaalquote:Op zondag 11 november 2012 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit bedoelde ik: http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#hNZoMPWEuTL:360
ja echtquote:
No offence, maar we komen nu steeds dezelfde spelers tegen in teams die iedere keer nét iets anders zijn.quote:
Jouw posts zijn ook iedere keer hetzelfde, alleen de letters in een andere volgorde en af en toe een meer of minder. Ik jank daar ook niet over of wel?quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
No offence, maar we komen nu steeds dezelfde spelers tegen in teams die iedere keer nét iets anders zijn.
Manoel en vooral IF Leonardo Silva waren te goedquote:
ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Manoel en vooral IF Leonardo Silva waren te goedIk speelde in FUT11 eigenlijk alleen aan het einde online (met bronzes wel vaker dan met silvers) en de rest offline
Je hebt weer eens een geweldig team gemaakt. Heel origineel ook weinig mensen die met Cazorla op de CAM spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook iedere keer hetzelfde, alleen de letters in een andere volgorde en af en toe een meer of minder. Ik jank daar ook niet over of wel?
¿Comprende
waarom schenk je nog aandacht aan die kutteams van hem?quote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt weer eens een geweldig team gemaakt. Heel origineel ook weinig mensen die met Cazorla op de CAM spelen.
Zo mag ik het horenquote:Op zondag 11 november 2012 22:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt weer eens een geweldig team gemaakt. Heel origineel ook weinig mensen die met Cazorla op de CAM spelen.
Goed advies, volgende keer ook maar doen.quote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom schenk je nog aandacht aan die kutteams van hem?ik zie de poster, ik zie een plaatje, ik scroll door. Zo gaat dat altijd
d4 toevallig?quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ik voetbal bij RCL?![]()
De D4 is bij Feyenoord geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Ik voetbal bij RCL?![]()
Leuk dat je het gezellig hebt gehad. Hihiquote:Op zondag 11 november 2012 22:33 schreef leoon. het volgende:
Terug van PSV- Heerenveen was gezelllllllûg
Oh hoi allemaal!
Miljoenenjacht lang geleden dat ik dat voor het laatst zag.quote:Op zondag 11 november 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
Haha, die kerel bij miljoenenjacht had 750K in zijn koffer maar heeft 45K geaccepteerd
quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Sjek noemt iedere speler die goed presteert gelijk een fenomeenEn met waterkneus en van marwijk is het weer lekker objectief
waarom kijken jullie nog naar die stront danquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
waarom kijken jullie nog naar die stront dan
dingen lezen die vandermar postquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
Wat heeft Waterreus in hemelsnaam nu weer verkeerd gedaan
Als je iets over Strootman zegt behalve dat het een waardeloze randmongool is dan ben je al niet objectief in de ogen van de objectieve vandermar
Je moet wat voetbal verstand hebben om analyses te kunnen gevenquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Het is hopen dat 'the cock' nog met een goede analyse komt. Voor de rest is het shit
Het is gewoon altijd het zelfde: alles wat tegen het negatieve aanzit over psv wordt ontkent en goedgepraat. Al het positieve over psv mag dan wel weerquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
Als je iets over Strootman zegt behalve dat het een waardeloze randmongool is dan ben je al niet objectief in de ogen van de objectieve vandermar
Ik geef gewoon mijn mening over het algemeen. Lekker belangrijk of hij 1 op de 100 keer niet subjectief is en de boel probeert te verdedigen van psv.quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef DutchSL het volgende:
Je hoort alleen wat je wilt horen in al je "objectiviteit"quote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het is gewoon altijd het zelfde: alles wat tegen het negatieve aanzit over psv wordt ontkent en goedgepraat. Al het positieve over psv mag dan wel weer
IF Berba / Carollquote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Wie naast Djibril Cisse in de spits? Taarabt staat erachter
Agueroquote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
Wie naast Djibril Cisse in de spits? Taarabt staat erachter
hoe laat is dat voor ons?quote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
SOOOOOOOOOOOOUUUUUUUNNNNDDDEEEERRRRS SCARVES UP HIGHER!
NIF Berbatovquote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
MInimaal 80 pace en niet duurder dan 10K
Ik kijk de samenvatting morgenochtend wel.quote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwaaaa laten we dat maar niet doen.
neequote:Op zondag 11 november 2012 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Real krijgt een onterechte pingel, bah, moet je weeer zo winnen
Nepsupporter!quote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kijk de samenvatting morgenochtend wel.
hij heeft wel gescoord vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu naar de stats van Wellington Silva te kijken en hij heeft maar 36 stamina
Jawel man, herinner je je die wedstrijd van Feyenoord in de CL (jaar en tegenstander weet ik niet meer) toen Kalou het enige doelpunt maakte in de Kuip? Dat was nog veel ergerquote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef BDIL het volgende:
Haten op Real terwijl deze wedstrijd niet eens door moest gaan
Celtic uitshirtquote:Op zondag 11 november 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
Ik wil nog een keer naar een CL wedstrijd van Celtic toe
Neem Longquote:
quote:
Maar Pirlo en Xavi zijn beter XD :p :p :S :Squote:
Haal gewoon op soccertriadquote:Op zondag 11 november 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee of dit een official replica is (let niet op details), maar ik heb er toch spijt van dat ik hem niet heb gekocht in de fan store van Arsenal
2-4quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel heeft Barca gespeeld bij de weg?
4-2 gewonnen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:12 schreef vandermar het volgende:
Hoeveel heeft Barca gespeeld bij de weg?
Long - Cissé is een bazenvoorhoede, geen geinquote:Op zondag 11 november 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Maar Pirlo en Xavi zijn beter XD :p :p :S :S![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
;
;
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even snel een Morata kopen voordat hij wordt gepricefixed vanwege zijn geweldige stats!
Hoeveel was hij eerst dan?quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Laagste Morata op PS3 zit nu al op 2,5k
Morgen avond om 19:38 en 24 secondequote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef Vraagje100 het volgende:
haha ik heb er 2 voor 1500 wanneer verkopen? nu of nog even wachten
waarom beun informs kopen haal dan gewone spelers die 3x beter zijn voor het zelfde geld. Of koop goede informs.quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ga ik jullie niet meer lastig vallen tot morgen avond (of ik moet mij vervelen tijdens college's)
groetjens
begrijp ik nu dat jij zegt dat IF Inler en IF Ruffier slecht zijn?quote:Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
waarom beun informs kopen haal dan gewone spelers die 3x beter zijn voor het zelfde geld. Of koop goede informs.
Ik hoop dat hij dat niet echt bedoeldquote:Op zondag 11 november 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
begrijp ik nu dat jij zegt dat IF Inler en IF Ruffier slecht zijn?__________________!
xbox of ps3?quote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is al 6k geboden op mijn Morata, op heel veel anderen is al 10k geboden dus die van mij wordt vast wel verkocht voor 9.9k BIN
Je bent wel aan het genieten hequote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze stonden wel lekker op te letten bij DC
Een silver die een belangrijke goal scoort voor of tegen een top team wordt meteen gepricefixedquote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik snap dat mensen Watt wilde hebben na Celtic - Barca, maar waarom Morata? Is toch niet bijzonder dat Real scoort tegen Levante...
Kan je me uitleggen waarom je Watt in je team zou willen hebben dan?quote:Op zondag 11 november 2012 23:36 schreef StijnDa het volgende:
Ik snap dat mensen Watt wilde hebben na Celtic - Barca, maar waarom Morata? Is toch niet bijzonder dat Real scoort tegen Levante...
Kut voor je.quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef zerokil het volgende:
Meer mensen die last hebben dat ze niet kunnen inloggen op de web app?
Volgens mij ben ik gebanned..
Heb vorige week wel zoiets gehad. Bleef hij maar zeggen dat mijn password niet klopte terwijl ik zeker wist dat het wel zo is. Probeer eens in te loggen in een incognitovenster..Dat hielp bij mij.quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef zerokil het volgende:
Meer mensen die last hebben dat ze niet kunnen inloggen op de web app?
Volgens mij ben ik gebanned..
Gelukkig bestaan er ook nog mensen zoals jouwquote:Op zondag 11 november 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb vorige week wel zoiets gehad. Bleef hij maar zeggen dat mijn password niet klopte terwijl ik zeker wist dat het wel zo is. Probeer eens in te loggen in een incognitovenster..Dat hielp bij mij.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb vorige week wel zoiets gehad. Bleef hij maar zeggen dat mijn password niet klopte terwijl ik zeker wist dat het wel zo is. Probeer eens in te loggen in een incognitovenster..Dat hielp bij mij.
Ik hoef hem niet, maar ik kan het me wel voorstellenquote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom je Watt in je team zou willen hebben dan?
Teams met Santana, Dede en Luiz komen echt mijn strot uitquote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet, maar ik kan het me wel voorstellenHet is leuk met hem te spelen omdat hij herkend wordt na die belangrijke goal. Dezelfde reden waarom niet iedereen een Braziliaans team wil maken, maar liever een origineler team met leuke spelers.
Tiago Silva is gewoonweg niet betaalbaar..quote:Op zondag 11 november 2012 23:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Teams met Santana, Dede en Luiz komen echt mijn strot uit![]()
Ik gebruik ze zelf ook, maar 5 andere teams voor de afwisseling. Ik wil een keer teams tegen komen met Thiago Silva achterin of IF Samuel.
Hehe, dat eerste heb ikquote:Op zondag 11 november 2012 23:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Teams met Santana, Dede en Luiz komen echt mijn strot uit![]()
Ik gebruik ze zelf ook, maar 5 andere teams voor de afwisseling. Ik wil een keer teams tegen komen met Thiago Silva achterin of IF Samuel.
Wat een goede spits was dat bij Galatasarayquote:Op maandag 12 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Pakjes kopen voor ik naar bed ga werkt goed, paar dagen terug Yaya Touré en nu Milan Baros![]()
[ afbeelding ]
Oke leuk man.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef strakkeman het volgende:
De speler met de minste pace
[ afbeelding ]
Nee hoor, er is een Deen met 21 pace.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef strakkeman het volgende:
De speler met de minste pace
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2012 00:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, er is een Deen met 21 pace.
http://www.futhead.com/fifa/players/181/
quote:
2231 spelers in je clubquote:Op maandag 12 november 2012 01:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Pacenegert en dikke Theo...
quote:Op maandag 12 november 2012 01:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
2231 spelers in je clubwat is je clubwaarde? Mijne 120 miljoen
Nolifeequote:Op maandag 12 november 2012 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van de 2231 zijn er volgens mij 2000 bronze bij mij ofzo hoor
Ja man. Bronze pack kopen > store all in club > enigzins waardevolle meuk naar TP > discard all kost zoooveeeeeeel tijd!quote:
Ja dat kost veel tijd en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 12 november 2012 01:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja man. Bronze pack kopen > store all in club > enigzins waardevolle meuk naar TP > discard all kost zoooveeeeeeel tijd!
Ok.quote:Op maandag 12 november 2012 01:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat kost veel tijd en dat weet je zelf ook wel.
Yoooo Fuszy hoe was Engeland?quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan juist niet slapen, na 3 / 4 vermoeiende dagen
Ja me2. Ik heb alles gediscard en van die coins een nieuwe pack gekocht. Zat ook troep in. Nu wacht ik weer op de volgende pack. Hoop dat ik Messi of CR7 krijg en dan gelijk verkopen voor echt geld.quote:Op maandag 12 november 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Vagingapacks. Geen shiny spelers, niks. Meest waardevolle was +15 pace kaart
Heb m ooit nog eens verkocht voor 9k ofzo, dat was toen ongeveer zn waarde. PS3 he..quote:Op maandag 12 november 2012 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Nooit geweest toch? Had hem in mijn eerste gold team al en toen kostte hij max 3k ofzo. Zelfs na de Ksi beast vid was hij niet meer waard
Nu pas je mail van donderdag lezenquote:Op maandag 12 november 2012 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Internet Explorer 9
8 november 2012, 15.35 uur
Momenteel werken wij binnen ************* met Internet Explorer versie 7. In de komende 2 weken zullen wij overgaan naar Internet Explorer versie 9!
Het werd verdorie tijd ook dat ik gewoon bij de webapp kan op mijn werk
Okequote:Op maandag 12 november 2012 08:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is geen mail, maar is een bericht op ons intranet
Kan ik misschien eindelijk mijn tradeopbrengsten eens gaan opkrikken, aangezien ik het nog niet veel verder heb geschopt dan een schamele 250k.quote:
Welkom op het forum trouwens.quote:
Ik kwart voor 1, ha!quote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef MartijnTor het volgende:
Wat een rooster;(
Half 1 pas beginnen
Beter dan 8 uurquote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef MartijnTor het volgende:
Wat een rooster;(
Half 1 pas beginnen
Alsnog een winstgevend pakje (op PS3 tenminste)quote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Net een week te laat in me pakje
Jij mag echt niet meer mopperenquote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Net een week te laat in me pakje
Gewoon zoeken via google en je komt een heel eind hoorquote:Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Wie heeft er een goed voorbeeld van een plan van aanpak.?
Heb ik al gedaan, kom alleen niet de gewenste voorbeelden tegen. En volgens mij doen er hier meerdere users een ICT opleiding. Dus misschien dat iemand al eens een uitgebreid plan van aanpak heeft geschreven die ik als voorbeeld kan gebruiken.quote:Op maandag 12 november 2012 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon zoeken via google en je komt een heel eind hoor
Ik heb wel wat, maar dan ook weer niet gericht op ICT...sorry.quote:Op maandag 12 november 2012 10:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, kom alleen niet de gewenste voorbeelden tegen. En volgens mij doen er hier meerdere users een ICT opleiding. Dus misschien dat iemand al eens een uitgebreid plan van aanpak heeft geschreven die ik als voorbeeld kan gebruiken.
Heb nu al het een en ander op papier staan, maar heb het gevoel dat ik onderdelen mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |