SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegmisbruikers is heerlijker. Fijn om te zien dat onze beste vriend niet kan omgaan met bijdehande mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)afleveringen/1300690
Goed idee! Ondankbare koters.quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef xminator het volgende:
Volgend jaar dit aan de kinderen geven.
[ afbeelding ]
Een klap op hun kop konden ze van mij krijgen... Hoe voed je je kinderen op, als ze zo ondankbaar zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 21:20 schreef xminator het volgende:
Misschien wilden ze een mandarijn of een appel?
Jij doet PABO?quote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laatst op mijn werk zei een moeder tegen haar kinderen: "jullie zijn echt een gekkenhuis!" toen zei het meisje: "jij bent een gekkehuis!"
Toen sprak ik haar erop aan en ging ze der excuses aan der mam bieden.
kinderen.
Ik zou het niet weten.. Mijn hartje smolt trouwens wel voor de ukkies, die hun moeders been omhelsden en moeite hadden met zingenquote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij doet PABO?
Ambi hmm, what the fuck verwachten ze dan
I know... Maar dat ze het denken a la.. Maar om dit dan ook daadwerkelijk uit te spreken?quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi, in principe kan je hier het beste mee omgaan door te zeggen: Jammer, dan niet. Dan krabbelen ze snel terug.
Je vergeet dat kinderen anders denken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know... Maar dat ze het denken a la.. Maar om dit dan ook daadwerkelijk uit te spreken?
Ja dus? Ik ben ook klein geweest en mijn ouders hadden mij een klap verkocht, als ik zo ondankbaar was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, hoorquote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je vergeet dat kinderen anders denken.
Klopt,ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ben ook klein geweest en mijn ouders hadden mij een klap verkocht, als ik zo ondankbaar was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, hoor
Mocht ik ooit kinderen baren, o wee als ze dit soort gedrag vertonen...quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt,ik ook.
Maar dit is een totaal andere generatie.
Waarschijnlijk zeggen zij later over hun kinderen precies hetzelfde.
Ooooh, als ik zie hoe ik poseerde op foto's en mijn nichtjes van 10, dat doen.. En maar spelen op die Nintendo's.quote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef xminator het volgende:
Wij zijn de generatie dat net tussen de technologische uitbraken in zijn opgegroeid. Vind het wel fascinerend hoe het 12 jaar geleden was en hoe het nu is..
Keek ik ookquote:
Rtl 4 kwam dit altijd tochquote:
Hmmm.. Nee op een kinderkanaal, maar weet echt niet meer welke...quote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Rtl 4 kwam dit altijd toch. Goosebumps was vetter geloof ik. Was toen heel jong
Nee, had ik niet willen kennen ook. Ziet er uit als bagger.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm.. Nee op een kinderkanaal, maar weet echt niet meer welke...
Deze ken je niet, he?
Ja, klopt, dat keek ik ook. Kippenvel in het Nederlands. Ik las die boeken toen ook.quote:
Je had toen ook van die 'interactieve' boeken, die waren keihard!quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat keek ik ook. Kippenvel in het Nederlands. Ik las die boeken toen ook.
Haha, die met spaghetti tochquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sinds goosebumps ben ik bang voor wormen. Één stomme aflevering
Vaag, we keken blijkbaar dezelfde dingen... Maar ik herinner me dat ik toen een jaar of 12/13 was.. Misschien iets ouder, zelfs.quote:
Ze lagen op een berg, met een doek eroverheen en toen haalde een meisje het weg, en ze bewogen zo brrrr.quote:
Toppertje, dat...quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
The Fresh Prince of Bell-Air was ook leuk.
Ik haat Hillary zo erg hequote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
The Fresh Prince of Bell-Air was ook leuk.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toppertje, dat...
Deze vind ik leuk![]()
Ja, geniaal. Wordt zo nu en dan nog wel eens uitgezonden, volgens mij.quote:
Borteeeeeequote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snapte nooit waarom zij zo blank was.
(zelfs toen was ik er al mee bezig)
Ja, op veronica geloof ik.. Geniet daar echt vanquote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ja, geniaal. Wordt zo nu en dan nog wel eens uitgezonden, volgens mij.
Ah, nee, ik kon haar stem niet uitstaan. Wel de Turkse versie met Gülben Ergen gekeken.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, op veronica geloof ik.. Geniet daar echt vanNet als the Nanny.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borteeeeee![]()
En die zusje, whatshername?, was zo donker.
Mr. Sheffield?quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat zei ze nou altijd? "Mr Jeffersooooon"
Of ben ik gek
Borte,habiba, luister eens.quote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]![]()
Ja, ze verschilden allemaal in kleur maar die Hilary was bijna blank. Sloeg nergens op.
Doe nou niet... Ik snap niet dat vrouwen hun haar stijlen...quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte,habiba, luister eens.
Ik wil die CHI halen voor 99 euro maar die Biosilk is volgens mij toch ook goed?
En die is 69 euro.
Ik kan niet kiezen. Help mij
Ze zijn opstandig. Ze gaan alle kanten op.quote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is toch mooi? Doe er wat schuim in ipv dat stijle
JFM, alles wat ik weet, weet jij ook.quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Borte,habiba, luister eens.
Ik wil die CHI halen voor 99 euro maar die Biosilk is volgens mij toch ook goed?
En die is 69 euro.
Ik kan niet kiezen. Help mij
Ja klopt, maar iedereen gaat helemaal los over CHI. Ik denk dat je meer voor het merk betaalt dan voor dat ding zelf.quote:Op zondag 11 november 2012 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
JFM, alles wat ik weet, weet jij ook.Ik heb geen ervaring met de Biosilk stijltang, ken ook geen mensen die het hebben gebruikt. De Chi wel. Daarom zeg ik, google naar reviews op het internet, aan mij heb je niks.
Ik ben lief voor mijn haar hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, dan valt het nog wel mee met de beschadiging, denk ik.
Ja, gisteren nog.quote:Op zondag 11 november 2012 22:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen gaat helemaal los over CHI. Ik denk dat je meer voor het merk betaalt dan voor dat ding zelf.
Biosilk is weinig van te vinden
Heb ik dit eerder bij jou aangekaart?
Van die glimmende pakkenquote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Een campingsmoking is en blijft een smoking in de ogen van sommigen
Turken dragen tenminste altijd een pak, soms in een belachelijke stijl maar goed dat is mijn visie
Nee lieve X, ik doelde op niemand IRLquote:
Mijn ex had er een aan. Eerlijk: zag er fantastisch uit. Zwart, beetje glimmend iets was 't. Is mooi, hoorquote:
Allah iyilik versin Ambi. Hadi iyi uykular, succes morgen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GoedLuie zondag beleefd! Hoe is 't met u?
Keep it upquote:Op zondag 11 november 2012 23:15 schreef Ambipur het volgende:
Even wat ergers, afgelopen week minder gerookt en morgen begin ik dan echt aan een schoner leven. Op naar een leven met schone longen dan maar.
Ik vertel 't alleen niemand
quote:Op maandag 12 november 2012 11:21 schreef Ambipur het volgende:
Nee, ze is lief..
Heb een lolly bij me en die bijt ik nu kapot. Geeft een soort van kalmte![]()
Gaat zo wel weer over dit. Schrik alleenvan die bitch gedachten
Verschilt per mens en ik ben wat langer verslaafd. Goed dat je nu stopt, hoor. 6 jaar verder en dan is 't lastiger. Je rookt ook veel meer dan.quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb helemaal geen afkickverschijnselen.
Hoezo zonder dan? Heb verhalen van sommigen gehoord die daardoor echt zijn gestopt.quote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Ambipur het volgende:
X, Nee. Ik ga 't zonder doen. Ik sjoemel liever af en toe met 'n peuk, dan dat.
Dan maar even 'n bitch zijn. Ik maak t later wel goed.
Marlboro naturlichquote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat rook je Ambi? Daar ligt het ook aan he.
Mensen die denken dat ze een stoomtrein moeten spelen vanaf de brugklas en hun goddelijke Turkse lichaam belasten met teer en rookquote:
cuuuusss, buiten gezondheid om kan je ook keiveel geld besparen als je stopt met roken. 5x28x12= 1680 euro per jaar. Plus alle jaren waarbij je in het verleden hebt gerookt. Had je keiveel geld gehad, son model araba alabilirdin (quote:Op maandag 12 november 2012 11:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Marlboro naturlich
10 jaar geleden deed ik met 20 sigaretten 2 dagen. Nu is het binnen 24 uur op.
Ja dat begrijp ik. Wilde het zelf even berekenenquote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Ambipur het volgende:
Ik haat moraalridders.
Alle redenen ken ik nu wel, dus X ooooook die van de kosten.
echt Turk, gelijk kosten rekenenquote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef xminator het volgende:
[..]
cuuuusss, buiten gezondheid om kan je ook keiveel geld besparen als je stopt met roken. 5x28x12= 1680 euro per jaar. Plus alle jaren waarbij je in het verleden hebt gerookt. Had je keiveel geld gehad, son model araba alabilirdin () of een buffer opbouwen.
Ik liet nog een vrij grote marge over, ik dacht her gun bi pakket icilmez.quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef Ambipur het volgende:
Oh en X je rekent verkeerd.
5.5 x 365 is 2000 euries.
slof Marlboroquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Je moet jezelf ook belonen, dus ga na een maand met het bespaarde geld iets kopen waarvan je het heeeel graag zou willen hebben
Beroepsdeformatie he?quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef Ambipur het volgende:
x, jj lijktmij iemand die op je centen zit. Ik denk dat ik je benzinegeld ga vragen de 28ste
quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef Ambipur het volgende:
x, jj lijktmij iemand die op je centen zit. Ik denk dat ik je benzinegeld ga vragen de 28ste
Als dat jou gelukkig maakt.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dus X, jij betaalt voor me op de meet?
sigaret na de maaltijd? Bohhquote:Op maandag 12 november 2012 12:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Als dat jou gelukkig maakt.
Daarna krijg ik er wel iets voor terug toch,.
Als jij JFM had gezien dan zat je nu ook te hosselen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk ze hosselen in deze topic, tfoe tfoe onrein
Auudhuu billah.quote:Op maandag 12 november 2012 12:26 schreef xminator het volgende:
Daarmee kan het vergeleken worden, voor mannen ja.
Dat klopt volgens mij niet eens.quote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat? Een shisha is toch beter dan een sigaret.
Wat klopt niet? Beter = lekkerder.quote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat klopt volgens mij niet eens.
Ik vind viesquote:Op maandag 12 november 2012 12:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat klopt niet? Beter = lekkerder.
Lief! Maar meen je dit ook, Eskisehirli dat je bent!quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef xminator het volgende:
[..], nee hoor. Je moet genieten van het leven en geef dus ook graag geld uit.
Maar dingen zoals roken en vuurwerk is gewoon bullshit, je verbrand je geld. Aan zulke dingen spendeer ik dan ook liever niets.
Ha! Als je krap bij kas zit betaal ik je wel hoor voor de benzine, geen probleem.
En daarom genieten wij zo van de melk van de leeuwen, jahtog Aais?quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef Ayca het volgende:
Een dergelijke levensstijl is verwerpelijk.
Tijdens onze theetje!quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent sowieso awesome, hoe vaak wil je het horen ?
Als ik iets zeg, dan doe ik dat ook. No worries.quote:Op maandag 12 november 2012 12:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lief! Maar meen je dit ook, Eskisehirli dat je bent!
Net gewandeld, deed me wel even goed.
Zekers.quote:Op maandag 12 november 2012 12:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En daarom genieten wij zo van de melk van de leeuwen, jahtog Aais?
Ik voel een geweldige meet aankomen, X..quote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Als ik iets zeg, dan doe ik dat ook. No worries.
Nope, nooit over gehoord en nooit gebruikt. Vraag het Levo anders even.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga amandelmelk kopen. Veel positieve reacties erop. Weet jij hier meer van,Weiss?
Oke!quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nope, nooit over gehoord en nooit gebruikt. Vraag het Levo anders even.
Waarom amandelmelk?quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga amandelmelk kopen. Veel positieve reacties erop. Weet jij hier meer van,Weiss?
Dat gaan wij er van maken inderdaad!quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik voel een geweldige meet aankomen, X..
Vind dat niet lekker, soja melk ook niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
probeer lactose vrije melk of kokosmelk
Ik heb een lange tijd als experiment zuivel-vrij geleefd. Er is zeker een verschilquote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind dat niet lekker, soja melk ook niet.
Kokosmelk ga ik proberen![]()
Ik kon er vroeger nog wel tegen maar tegenwoordig niet meer.
vertel?quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd als experiment zuivel-vrij geleefd. Er is zeker een verschil
Banaanquote:Op maandag 12 november 2012 13:08 schreef Ambipur het volgende:
Sojamelk met smaakje is lekker. Heb je dat geprobeerd?
Nee, met chocolade is zooooo lekker.quote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Banaan
Bij de AH met die langnek op de verpakking
Ayca intolerantiequote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef Ayca het volgende:
Gelukkig nog geen last van lactose intolerantie.
Sagol, beter.. Kom net van ziekenhuis/polikliniek, heb weer nieuwe gips gekregen en de botten zien er goed uit.. Alleen mijn hand mag ik nogsteeds niet wassen.. :/quote:
Ne yaptin la koluna?quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sagol, beter.. Kom net van ziekenhuis/polikliniek, heb weer nieuwe gips gekregen en de botten zien er goed uit.. Alleen mijn hand mag ik nogsteeds niet wassen.. :/
Pols gebroken..quote:
Askim, ik stoor me er zo erg aan dat ik een vieze en een brandschone hand heb..quote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef Ambipur het volgende:
Beetje vies, dat je je handje niet mag wassen
Les 2!quote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef Ambipur het volgende:
Kan niet wachten om strax thuis te zijn en dan een rondje te rennen. Jfm hoeveelste les ben je nu?
quote:
Wel spannend! (Heb 't ook eens gehad.. I feel you.)quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Askim, ik stoor me er zo erg aan dat ik een vieze en een brandschone hand heb..
Ik heb ooit mijn pols gebroken als klein meisje. Niemand nam me serieus en ik heb ermee rond moeten lopen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog een foto van mijn heup als je er intresse in hebt..Die is ook gekneusd..
In die delen zijn wij altijd geinteresseerd..quote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb nog een foto van mijn heup als je er intresse in hebt..Die is ook gekneusd..
quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn pols gebroken als klein meisje. Niemand nam me serieus en ik heb ermee rond moeten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In die delen zijn wij altijd geinteresseerd..
Tijdens 't spelen ben ik 'n halve vinger kwijtgeraakt. Heb 5 uur moeten janken, toen mensen in zagen, dat ik echt niet aan 't overdrijven wasquote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn pols gebroken als klein meisje. Niemand nam me serieus en ik heb ermee rond moeten lopen.
is opgezwollen.. ik voel em ook amper..quote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Je pink ziet er zo onnatuurlijk uit.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tijdens 't spelen ben ik 'n halve vinger kwijtgeraakt. Heb 5 uur moeten janken, toen mensen in zagen, dat ik echt niet aan 't overdrijven was
Nou ok topje dan.quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]Jij mist nu een halve vinger..??!!
Fotooooo...quote:
Hadii bee.. doe niet zo preuts, aha hier mijn heup:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hadii bee.. doe niet zo preuts, aha hier mijn heup:Awwwh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acidim bak simcik.
Ja, dat voel ik..quote:
Hadii hadii.. laat me je vinger es zien..quote:
Ieeeets meer stroop gebruiken, schatquote:Op maandag 12 november 2012 14:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hadii hadii.. laat me je vinger es zien..
quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hadii bee.. doe niet zo preuts, aha hier mijn heup:Damn... gecmis olsun manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadii gulum, bebesiim, yavrum canimin ici..quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ieeeets meer stroop gebruiken, schat
Ieh, stroop dedim, bu ne?!quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hadii gulum, bebesiim, yavrum canimin ici..
Cicilerin cicisi, parmaksizlarin parkamsizi...
Weet ik veel, ik dacht iets liever vragen ofso ok gr gr. xxquote:
Schat is 't enige wat ik leuk vind.. Askim, bebegim etc niet. Ben nogal nuchter, weet je.quote:Op maandag 12 november 2012 15:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik dacht iets liever vragen ofso ok gr gr. xx
Dan drink maar op mijn kosten..quote:Op maandag 12 november 2012 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schat is 't enige wat ik leuk vind.. Askim, bebegim etc niet. Ben nogal nuchter, weet je.
Kwam jij eigenlijk nou naar de meet?quote:Op maandag 12 november 2012 15:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dan drink maar op mijn kosten..
Yep...quote:Op maandag 12 november 2012 15:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kwam jij eigenlijk nou naar de meet?
Ne halin varsa gorquote:
Ik dwing je niet..quote:
Das stimmt!quote:Op maandag 12 november 2012 16:15 schreef Turquaz52 het volgende:
En oh ja, Xmin komt ook niet als ik niet kom, dus tja..
En jij en Jale ook als het goed is..quote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had beloofd mijn best te doen.
Komen weinig meisjes trouwens,alleen Ambi en Julis dacht ik.
Niet ergquote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik had beloofd mijn best te doen.
Komen weinig meisjes trouwens,alleen Ambi en Julis dacht ik.
Ik meestal ook wel.quote:Op maandag 12 november 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet ergkan beter met mannen opschieten. Ayca komt toch? Kom jij nou maar gewoon!
Yes, dear! 14 dec lijkt mij primaquote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef xminator het volgende:
Ambi jij ging reserveren toch.![]()
Rond 14 december polsen wie daadwerkelijk gaat komen en dan reserveren?
zodat je me kan aanranden zeker!quote:Op maandag 12 november 2012 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag bij mij op schoot, schatje
Hmmmm, JFM.. Je brengt mij op stoute ideetjes..quote:Op maandag 12 november 2012 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zodat je me kan aanranden zeker!
Ja, doe niet alsof!quote:Op maandag 12 november 2012 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om tegelijkertijd met jouw Johnnnie, die van zG en Weis samen te werken? Weinig.
Ozaman doe ik jou aai over je bollenquote:Op maandag 12 november 2012 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Ik wil JFM eerst op haar gemak stellen. Aai over haar bol enzo.
Mwuah, Jij, Ayca en Borte zijn toch wel trouw aan mij.quote:
Bide hesaplamisquote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Jij, Ayca en Borte zijn toch wel trouw aan mij.
Julis aan zG en vice versa.
Yvonne is getrouwd en katholiek, dus gaat ook niet werken
De restjes van wat er overblijft mogen wmb vrij uitwonen.
Jeweetquote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Jij, Ayca en Borte zijn toch wel trouw aan mij.
Julis aan zG en vice versa.
Yvonne is getrouwd en katholiek, dus gaat ook niet werken
De restjes van wat er overblijft mogen wmb vrij uitwonen.
Bollen? Ik heb maar 1 hoofd? Manyak.quote:Op maandag 12 november 2012 16:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ozaman doe ik jou aai over je bollen![]()
Leer zequote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Ik ga weer studeren, wordt me te vunzig hier.
Wie had het over je hoofdquote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Bollen? Ik heb maar 1 hoofd? Manyak.
Slimme zet zuster! Mashallah.quote:Op maandag 12 november 2012 16:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jeweet![]()
Ik ga weer studeren, wordt me te vunzig hier.
Jij bent gewoon te lang, net een reuzin.quote:Op maandag 12 november 2012 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, jullie zijn me allemaal te dwerg.
Met 1,65 kom ik toch in de buurt.. Heb iig geen ladder nodig..quote:Op maandag 12 november 2012 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, jullie zijn me allemaal te dwerg.
tovbe..quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
Damn Turq, je kunt echt merken dat je 'n hand tekort komt. Psycho.
Verschil: ik meen het en hij maakt een grap.quote:Op maandag 12 november 2012 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen Weiss kan zulke dingen zeggen.
Een echte man is minstens 1m80..quote:Op maandag 12 november 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te lang, net een reuzin.
Is niet te ruikenquote:Op maandag 12 november 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Verschil: ik meen het en hij maakt een grap.
Voortaan zal ik niet meer zulke dingen zeggen tegen jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |