SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegmisbruikers is heerlijker. Fijn om te zien dat onze beste vriend niet kan omgaan met bijdehande mensen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:41 schreef xminator het volgende:
http://www.uitzendinggemi(...)afleveringen/1300690
Goed idee! Ondankbare koters.quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef xminator het volgende:
Volgend jaar dit aan de kinderen geven.
[ afbeelding ]
Een klap op hun kop konden ze van mij krijgen... Hoe voed je je kinderen op, als ze zo ondankbaar zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 21:20 schreef xminator het volgende:
Misschien wilden ze een mandarijn of een appel?
Jij doet PABO?quote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Laatst op mijn werk zei een moeder tegen haar kinderen: "jullie zijn echt een gekkenhuis!" toen zei het meisje: "jij bent een gekkehuis!"
Toen sprak ik haar erop aan en ging ze der excuses aan der mam bieden.
kinderen.
Ik zou het niet weten.. Mijn hartje smolt trouwens wel voor de ukkies, die hun moeders been omhelsden en moeite hadden met zingenquote:Op zondag 11 november 2012 21:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij doet PABO?
Ambi hmm, what the fuck verwachten ze dan
I know... Maar dat ze het denken a la.. Maar om dit dan ook daadwerkelijk uit te spreken?quote:Op zondag 11 november 2012 21:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambi, in principe kan je hier het beste mee omgaan door te zeggen: Jammer, dan niet. Dan krabbelen ze snel terug.
Je vergeet dat kinderen anders denken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
I know... Maar dat ze het denken a la.. Maar om dit dan ook daadwerkelijk uit te spreken?
Ja dus? Ik ben ook klein geweest en mijn ouders hadden mij een klap verkocht, als ik zo ondankbaar was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, hoorquote:Op zondag 11 november 2012 21:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je vergeet dat kinderen anders denken.
Klopt,ik ook.quote:Op zondag 11 november 2012 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ben ook klein geweest en mijn ouders hadden mij een klap verkocht, als ik zo ondankbaar was. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, hoor
Mocht ik ooit kinderen baren, o wee als ze dit soort gedrag vertonen...quote:Op zondag 11 november 2012 21:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt,ik ook.
Maar dit is een totaal andere generatie.
Waarschijnlijk zeggen zij later over hun kinderen precies hetzelfde.
Ooooh, als ik zie hoe ik poseerde op foto's en mijn nichtjes van 10, dat doen.. En maar spelen op die Nintendo's.quote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef xminator het volgende:
Wij zijn de generatie dat net tussen de technologische uitbraken in zijn opgegroeid. Vind het wel fascinerend hoe het 12 jaar geleden was en hoe het nu is..
Keek ik ookquote:
Rtl 4 kwam dit altijd tochquote:
Hmmm.. Nee op een kinderkanaal, maar weet echt niet meer welke...quote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Rtl 4 kwam dit altijd toch. Goosebumps was vetter geloof ik. Was toen heel jong
Nee, had ik niet willen kennen ook. Ziet er uit als bagger.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm.. Nee op een kinderkanaal, maar weet echt niet meer welke...
Deze ken je niet, he?
Ja, klopt, dat keek ik ook. Kippenvel in het Nederlands. Ik las die boeken toen ook.quote:
Je had toen ook van die 'interactieve' boeken, die waren keihard!quote:Op zondag 11 november 2012 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, klopt, dat keek ik ook. Kippenvel in het Nederlands. Ik las die boeken toen ook.
Haha, die met spaghetti tochquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Sinds goosebumps ben ik bang voor wormen. Één stomme aflevering
Vaag, we keken blijkbaar dezelfde dingen... Maar ik herinner me dat ik toen een jaar of 12/13 was.. Misschien iets ouder, zelfs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |