SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TracksitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt? Wat moet ik betalen bij de douane?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.In het algemeen kijk je voor kortingscoupons op www.retailmenot.com en www.tjoos.com .
Korting speciaal voor de FOK!-members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Recommenderkorting van 5% bij buyincoinsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Banggood geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tomtop geeft 10% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Heb je aanvullingen/aparte vragen; PM dan even de vaste gebruikers in dit topic: Shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten: - Niet bitchen naar elkaar - Geen handeltjes. - Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding. - En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden. - En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken. - Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2. Tevens geupdate door: Downstar
En Fok! bedankt voor het Hosten van de afbeeldingen![]()
Lees in het vorige topic een hoop over telefoon accu's uit China.
Ik en een paar vrienden hebben allemaal reserve accu's uit China voor verschillende telefoons, allemaal gewoon de goedkoopste die te vinden zijn gekocht.
Werken gewoon, er is niemand gewond geraakt en tot op heden ook nog geen ontplofte telefoons![]()
Dus ben je opzoek naar een reserve accu, raad ik gewoon aan om in China te shoppen!
EDIT:
Merk ook dat iedereen die er een mening over heeft nog nooit een batterij uit China heeft gehaald, maar wel zegt dat die dingen levensgevaarlijk zijn en niet werken...
Er is dus nog niemand die er een heeft gekocht die ook daadwerkelijk slecht was, en ik heb dus wel ervaring (verschillende batterijen van verschillende sites voor verschillende telefoons) en alles werkt.
[ Bericht 27% gewijzigd door DarkNoize op 11-11-2012 21:02:54 ]![]()
Zelf heb ik altijd de iets duurdere batterijen gekocht (en vooral gemeten!). Een vriend heeft een batterij gehad die een hoger voltage gaf dan aangegeven, daar kon zijn telefoon helaas niet tegen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:56 schreef DarkNoize het volgende:
Lees in het vorige topic een hoop over telefoon accu's uit China.
Ik en een paar vrienden hebben allemaal reserve accu's uit China voor verschillende telefoons, allemaal gewoon de goedkoopste die te vinden zijn gekocht.
Werken gewoon, er is niemand gewond geraakt en tot op heden ook nog geen ontplofte telefoons![]()
Dus ben je opzoek naar een reserve accu, raad ik gewoon aan om in China te shoppen!
EDIT:
Merk ook dat iedereen die er een mening over heeft nog nooit een batterij uit China heeft gehaald, maar wel zegt dat die dingen levensgevaarlijk zijn en niet werken...
Er is dus nog niemand die er een heeft gekocht die ook daadwerkelijk slecht was, en ik heb dus wel ervaring (verschillende batterijen van verschillende sites voor verschillende telefoons) en alles werkt.
Goedkope batterijen zullen vaak genoeg ook prima zijn daar ben ik het mee eens. Maar de kans dat ze de aangegeven waarden niet halen is gewoon groter.
Zelf ook een keer een paar oplaadbare batterijen uit China gehad waar ik net op het goede moment bij de lader was (non-protected bleek achteraf). Dus ik blijf er mee oppassen.
Dit is net zoiets als die goedkope laders, de een gebruikt er 10 al tijden zonder problemen, de ander koopt er één en die vliegt de eerste keer in het stopcontact in de brand. Je zal maar net de pech hebben.
Zelf geef ik dan liever iets meer uit zodat ik meer zekerheid heb.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Heb er ook een lader bij die een losse batterij op kan laden, ook gewoon voor $1,50 en werkt ook prima, ookal laat ik hem de hele nacht in het stopcontact opladen![]()
Dat ze misschien zoveel mAh aangeven en dat dan niet halen, dat zou goed kunnen. Maar ik (wij) gebruiken ze alleen in noodgevallen, en daarna meteen de originele batterij er weer in.
Werkt, bij ons tot op heden, prima. Dat wou ik even kwijt na al die negatieve reacties![]()
![]()
Tot nu toe heb ik eigenlijk ook alleen maar goede ervaringen met immitatie accu's uit China.
Voor twee telefoons, voor compactcamera, voor dSLR... Alles doet het ongeveer net zo goed dan de originele accu's.Don't let my username fool you...![]()
Zelfde hier , onlangs een Blackbery batterij besteld van Banggood en werkt gewoon prima , word niet warm of wat dan ook , mocht die ontploffen dan zal ik wel even een berichtje hier plaatsen![]()
Nu beetje online aan het kijken voor kerst aankopen maar kan niet al te veel vinden haha![]()
![]()
Hier ook goede ervaring met batterij uit China.
Voor men moeder haar goeie ouwe Nokia 3310 batterij gehaald uit China (kosten hier blijkbaar nog steeds +30¤). Werkt prima.
Uiteraard heb je dikwijls dat die batterijen net iets minder prestatie hebt en dus de opgegeven waarden niet halen, maar wat wil je voor die prijs?.
![]()
En wie is dit van onze leden met zijn Chinese lader?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)orgebrande%20stekker![]()
ikquote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef Skiet het volgende:
En wie is dit van onze leden met zijn Chinese lader?
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)orgebrande%20stekker![]()
![]()
Zo, na een *kuch* ongelukje kan ik ook weer wat Chinees bestellen; props en prop adapters en ik doe daar direct denk ik maar een velcro LiPo-strap en extra Lipo alarm bij...![]()
Haha, vandaag weer wat grappigs ik zag toevallig de postbode bij onze brievenbus staan en ik dacht wat doet die daar nou?
Ik naar buiten blijkt dat hij allemaal pakjes in de brievenbus stond te proppen, ik een krat halen en ik zei gooi hier maar in en die vent keek zo van kuuuuuut ik had ze dr bijna allemaal in gestouwd![]()
Ik he sorry man![]()
Weer binnen alles opgestapeld
en daarna uitpakken maar......
Ik heb er nu 24, als die andere 2 niet komen ga ik echt een claim indienen![]()
![]()
Stiekem is iedereen best wel jaloersquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
Haha, vandaag weer wat grappigs ik zag toevallig de postbode bij onze brievenbus staan en ik dacht wat doet die daar nou?
Kuch kuch, vertel dan ook wat voor ongelukjequote:Op maandag 12 november 2012 15:58 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, na een *kuch* ongelukje kan ik ook weer wat Chinees bestellen; props en prop adapters en ik doe daar direct denk ik maar een velcro LiPo-strap en extra Lipo alarm bij...![]()
![]()
ES800M´s vandaag ook overleden, moge zijn geest voortvloeien naar het leven hierboven (in de kliko dus)
Rechter oortjes doet niks meer zit m in de stekker want als ik die beweeg krijg ik heel soms weer een paar klanken te horen, anyway ik ga wel even kijken of ik een (gedeeltelijke)refund kan krijgen bij priceangels.
Ook zijn mijn accu´s en andere zooi van m´n V911 er nog niet helicopter heb ik op 24 oktober al gekregen staat sindsdien stof te happen omdat ik er nog niet mee kan vliegen
Zo ook nog maar even zon SK68 bestellen en wat 14500 cellen, iemand een paar goede toevallig?let me knowquote:Op maandag 12 november 2012 15:37 schreef shiznuts het volgende:
Lol.
_
[ afbeelding ]
8,18 usd. Ben benieuwd of ze wat zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik naar buiten blijkt dat hij allemaal pakjes in de brievenbus stond te proppen, ik een krat halen en ik zei gooi hier maar in en die vent keek zo van kuuuuuut ik had ze dr bijna allemaal in gestouwd![]()
Ik he sorry man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nu 24, als die andere 2 niet komen ga ik echt een claim indienen![]()
(Heb die van mij trouewns nog niet binnen, gewoon 1tje..)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik kreeg er vandaag 1 binnen.
Het is blijkbaar verzonden via Swiss Post.. Dat is voor het eerst dat ik daarvan iets ontvang![]()
![]()
Voor mij al de 24e:Pquote:Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef AnimeFan het volgende:
Ik kreeg er vandaag 1 binnen.
Het is blijkbaar verzonden via Swiss Post.. Dat is voor het eerst dat ik daarvan iets ontvang![]()
Had niet verwacht dat je ze allemaal binnen ging krijgen om eerlijk te zijn, maar toch nogquote:Op maandag 12 november 2012 17:49 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ik he sorry man![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nu 24, als die andere 2 niet komen ga ik echt een claim indienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie besteld & test deze even?: http://lightake.com/detai(...)_Tablets___Red-59380
[ Bericht 7% gewijzigd door nodig op 12-11-2012 18:15:30 ]![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je ze allemaal binnen ging krijgen om eerlijk te zijn, maar toch nog
Welke van de twee monitoren bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat toetsenbord zat bij mij pc, gaat niet snel door de batterijen heen hoor alleen de muis maar dat ding typt niet altijd even lekker![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 18:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je ze allemaal binnen ging krijgen om eerlijk te zijn, maar toch nog
Ergens in het review topic staat geloof ik een review van iemand die al eens iets soortgelijks had besteld wat erg goed bleek te bevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie besteld & test deze even?: http://lightake.com/detai(...)_Tablets___Red-59380
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Welke van de twee monitoren bedoel je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat toetsenbord zat bij mij pc, gaat niet snel door de batterijen heen hoor alleen de muis maar dat ding typt niet altijd even lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 18:19 schreef nodig het volgende:
[..]Wat staat daar rechts dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een cardreader in een opladerwat moet je daar dan mee?
En dan heb ik die pc waarschijnlijk ook![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Wat staat daar rechts dan?
En een cardreader in een opladerwat moet je daar dan mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat je telefoon hem dan herkent als externe schijf ofzo zodat je meer geheugen tot je beschikking hebt, niet heel praktisch maar in noodgevallen kan het (misschien) handig zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: