quote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Muilen
Batsen
Spees die de lapo mist
Ja ik ben gewoon grieperig johquote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem: kappen met ziek zijn jullie, damn, jullie hebben je portie wel gehad voorlopig man! FOEI!
ja, en dat tijdens het openen van een nieuw topic ook echt, de sexchick!quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
TT van Sjaan is een verkapte 'kijk mij eens seks hebben op zondagavond'
Ultiem multitaskenquote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, en dat tijdens het openen van een nieuw topic ook echt, de sexchick!
Aaaaahhhh oeeehhh aaaaaaah "even nieuw topic openen" aaaaahhhhh ooooeeeeeeeh aaaaaaahhhhquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aaaaahhhh oeeehhh aaaaaaah "even nieuw topic openen" aaaaahhhhh ooooeeeeeeeh aaaaaaahhhh
visuals?quote:
Hij is wel dupeable ja.quote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Mirjam het volgende:
Chanel Malice, is dat een ERMAHGERD JA KOPEN NU
Of meer, Mwa wel aardig maar er zijn ook wel dupes?
+1quote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dan ook een enorm zwak voor vampy kleuren.
En hij lakt ook echt heel fijn.quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
+1
Ik heb hem nu ook op, hij is echt
Dan gewoon gaan slapen jonge!quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind 'm erg lijken op andere kleurtjes en niet zo bijzonder. Hoop geld voor een lakje dan vind ik.
Bwheeee, ik ben moe.... geen zin om nu alweer te gaan slapen, maar ben zo gaar als een klontje
Ik heb tot half 12 geslapen vandaag en het is kwart voor 9... dan ben ik vannacht weer om 3 uur klaarwakker en heb ik geen zin in.quote:
Ja, dat zag ik nadat ik postte inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb tot half 12 geslapen vandaag en het is kwart voor 9... dan ben ik vannacht weer om 3 uur klaarwakker en heb ik geen zin in.
Over een uurtje mag ik naar bed
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik was in bad in slaap gevallen. En de hele badkamer is zeiknat. Goeie move om mijn telefoon niet mee te nemen.
hehehehe, helemaal in de wolken die IJsquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik nadat ik postte inderdaad.Mijn besef van tijd is een beetje stuk.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik was in bad in slaap gevallen. En de hele badkamer is zeiknat. Goeie move om mijn telefoon niet mee te nemen.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Te veel water in het bad. Te veel bewegen.
ik zie nu van die slaap stuiptrekkingen voor me in badquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Te veel water in het bad. Te veel bewegen.
Tsunami dit dat alles.quote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel met een mooien vloedgolf hoop ik?
Brr, sterkte morgenochtend.quote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef Mss het volgende:
Ik ga straks ook slapen. Ik heb om 9.00 uur college in Amsterdam.
Nice!quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
Ja, mijn pa zou me eigenlijk op het station afzetten als hij naar zijn werk ging zodat ik om 9.00 uur in Amsterdam überhaupt ga halen. Maar dat gaat dus niet meer. Mijn moeder wilde dan wel opstaan om me naar het station te brengen. Ik zei toen dat ik ook wel met de auto naar Amsterdam wilde gaan en die dan van de week terug zou brengen. Vonden ze dat nog prima ook.
Goeie oefening ook.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Ja, heel chill. Morgenvroeg naar huis, niet met een zware tas door de stad slepen. Zeer chill.
Ga lakken dan!quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spreadsheet bijgewerkt, 378 lakjes en 115 untried.
Ik lak echt te weinig de laatste tijd
Mn nagels zijn kut en ik wil nog hakenquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga lakken dan!
Nah, wel herkenbaar. Dipjes.
Dan ga je haken.quote:Op zondag 11 november 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mn nagels zijn kut en ik wil nog haken![]()
Ja ben nog ff emails aan t afwerken enzo. En wat downloads aanzetten. Zo ook even een scan op den kompjoeter doen en dan hakenquote:
Remy moet eruitquote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haat de uitslagmomenten van sytycd
Vooral omdat het veel te lang duurt.... gasp.....quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haat de uitslagmomenten van sytycd
so you think you can dancequote:
Zover was ik nog net.quote:
Ze kiezen ze wel uit iddquote:
Ja klopt. Maar ze hadden van deze drie Arno eruit moeten gooien vind ik. Die komt voor mij niet genoeg over tijdens een dans.quote:
ik ben fan van Arnoquote:Op zondag 11 november 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ze hadden van deze drie Arno eruit moeten gooien vind ik. Die komt voor mij niet genoeg over tijdens een dans.
Maar het liefst natuurlijk Remy, snap niet waar die mensen de stemmen vandaan halen
Jup die was ik al van de eerste show beu... O nee.. Inge vond ik erger... Blij dat die niet lang bleef hangenquote:
Beterschap chickquote:Op zondag 11 november 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
Goed en nu naar bed zodat ik hopelijk morgen wel gewoon kan werken.
Truste
nee dat wijf dat er de eerste keer al uit lag danquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup die was ik al van de eerste show beu... O nee.. Inge vond ik erger... Blij dat die niet lang bleef hangen
Vita vind ik iedere week lelijker wordenquote:Op zondag 11 november 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat wijf dat er de eerste keer al uit lag dan
Vita van de meisjes
NIET EENSquote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
TT van Sjaan is een verkapte 'kijk mij eens seks hebben op zondagavond'
quote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ongesteld zijn
pil doorslikken
Te lang pil doorslikken en verplicht ongesteld zijn
slik all the pillsquote:Op zondag 11 november 2012 22:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]fijn is dat altijd
ben het nu ook, EAT ALL THE THINGS
en constant rugpijn, jeuj
Té herkenbaar dit.quote:Op zondag 11 november 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ongesteld zijn
pil doorslikken
Te lang pil doorslikken en verplicht ongesteld zijn
stokpoppetjesquote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Een strip met stokpoppetjes
Taart, whehe, die is nog niet klaar
quote:
Ja man, spreek me er niet van, over 4 weken mag het al, als ik eraan denk ga ik bijkans hyperventilleren van de stressquote:Op zondag 11 november 2012 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jonguh je laatste fase is al bekant ingegaan! Bijna klaar die baby <3
Wanneer mag ik op kraamvisite komen?
Het is zo snel gegaanquote:Op zondag 11 november 2012 23:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
[..]
Ja man, spreek me er niet van, over 4 weken mag het al, als ik eraan denk ga ik bijkans hyperventilleren van de stress![]()
En je bent altijd welkom heur!doe ff je adres per pm ook trouwens, nu ik je toch heb
Spees, wat in het vat zit, blaleut endezo. Toch?wel cool!!
Ja inderdaad man! Turbobabyquote:
Faalhaasquote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Goed... ik was dus op de bank in slaap geflikkerd en ben net wakker geworden...
Klaarwakker en met nekpijn, kansloze mongool die ik ben
quote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat komt doordat het een prometheus/Alien baby isquote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef Incantrix het volgende:
Ze zit al sinds begin april oid in de oven hoor
Kan niet wachten tot ik weer rauw vlees kan vreten
quote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een prometheus/Alien baby is
Eigenlijk ben je pas 3 weken zwanger
Dat doet me bepaald niet uitkijken naar de bevalling danquote:Op zondag 11 november 2012 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat komt doordat het een prometheus/Alien baby is
Eigenlijk ben je pas 3 weken zwanger
Hihi, dat komt vast goed johquote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat doet me bepaald niet uitkijken naar de bevalling danwel snel klaar, dat dan weer wel
Maar ik ga slapen mopjes, de peuter gaat weer vroeg af morgen..
Het punt van accu's is dat je ze kunt opladenquote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Accu nog 4%, ik ga maar even lezen en dan weer proberen te slapen
Yesquote:Op zondag 11 november 2012 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij nog steeds donderdag?
Ik kom rond 11/12u gok ik, moet nog ff naar de trein kijken en ik ga na t eten weer terug. Ik wil ff langs lush maar ik hoef niet per se te shoppen ofzo, als jij wil shoppen kan t wel maar ik heb niks nodigquote:Op zondag 11 november 2012 23:55 schreef Sharana_LV het volgende:
spees hoe laat kom je en blijf je tukken of ga je weer terug? en wat wil je doen? shoppen ofzeu?
okay! meeten wel op CS i moet ook langs lush!quote:Op zondag 11 november 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kom rond 11/12u gok ik, moet nog ff naar de trein kijken en ik ga na t eten weer terug. Ik wil ff langs lush maar ik hoef niet per se te shoppen ofzo, als jij wil shoppen kan t wel maar ik heb niks nodig
quote:Op maandag 12 november 2012 00:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay! meeten wel op CS i moet ook langs lush!
DO TELL!quote:Op zondag 11 november 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
ERMAHGERD! Ik krijg misschien The Man With The Golden Gun
Je ne sais pasquote:Op maandag 12 november 2012 01:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
DO TELL!
Rond 12 uur thuiskomen en dan nog je huistaak moeten doen, een was ophangen, bed opmaken en urenlijst maken.
Nu snel slapen, morgen staat de wekker weer heel vroeg.
Zeg! Lekker bericht om mee wakker te worden zegquote:Op maandag 12 november 2012 05:43 schreef Mss het volgende:
Als ik hier niet meer post is er iets gebeurd
quote:Op zondag 11 november 2012 23:21 schreef BBQ-kip het volgende:
ja, zo heeft mijn hoofd dus ook nog wel even gestaan. Wel half scheef, want nekpijnquote:
deze post dusquote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En ik nog zo zeggen tegen IJs ' nee, ik ga pas kwart voor 10 slapen anders gaat het mis', dusssss
En mobiel ook bijna leeg om mee te int er netten, oh buuuuuuuuh
quote:
Dat moet je nooit te hard zeggen he! Je kunt altijd nog de tramchauffeur per ongeluk afleiden met je tetters en dan kan er zomaar dit gebeuren!quote:
quote:
Kneusjes! Beterschap!quote:Op maandag 12 november 2012 08:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n buik en rugpijn en ik had me voorgenomen om weer naar colleges te gaan maar ugh
Ohja goeden! *alles dichtknoopt*.quote:Op maandag 12 november 2012 08:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat moet je nooit te hard zeggen he! Je kunt altijd nog de tramchauffeur per ongeluk afleiden met je tetters en dan kan er zomaar dit gebeuren!
[ afbeelding ]
Nee ik was wel gestopt met slikken dinsdag omdat ik al 2x een kleine doorbraakbloeding had gehadquote:Op maandag 12 november 2012 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ziek worden van een fake pil ongesteldheid? Das wazig. Sterkte!
Oh zo, ja geen idee normaal nergens last van eigenlijk. In het begin toen ik netjes na elke strip stopte ook niet maar daar heb ik nu echt geen zin in mehequote:Op maandag 12 november 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar da's toch nog steeds geen ekte menstruatie dan?? Hoewel ik geen referentie ben, ik heb ook zonder pil maar drie krampen als ik menstrueer
Ik had voorheen, zowel zonder als met pil, eigenlijk zo goed als nergens last van tijdens mijn (fake) menstruatie. Klein krampje wat voor mij aanleiding was om er eens wat bij te pakken en dat was het verder wel. Inmiddels is het de laatste tijd veranderd in minimaal een dag van te voren flinke koppijn, sommige maanden flinke krampen en algeheel bleeeeeh gevoel voor minimaal een dag. En vroeger ging het zo makkelijkquote:Op maandag 12 november 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar da's toch nog steeds geen ekte menstruatie dan?? Hoewel ik geen referentie ben, ik heb ook zonder pil maar drie krampen als ik menstrueer
Oh getver, das nie fijnquote:Op maandag 12 november 2012 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Had ik ff lekker kuitkramp dan vannacht, niet normaal! Kreeg het er niet meer uit ook, moest mijn lief 'm eruit masseren om half vijf des ochtends
Kutquote:Op maandag 12 november 2012 09:11 schreef Mss het volgende:
Sta ik om 5 uur op zodat ik mijn college van 9.00 uur haal, doet de tram er alsnog zeer langzaam over en mis ik het alsnog.
Damn.... da's wel even zwaaaaaaar klote manquote:Op maandag 12 november 2012 09:11 schreef Mss het volgende:
Sta ik om 5 uur op zodat ik mijn college van 9.00 uur haal, doet de tram er alsnog zeer langzaam over en mis ik het alsnog.
Schiet niet echt op dan neequote:Op maandag 12 november 2012 09:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, kan je dan niet gewoon doorslikken? Dat kan gewoon met de pil, no problem.
Even bloeden is kut (<-- hehe, matig garpje) maar is zo over joh, gaan ove rhet algemeen weinig mensen aan dood
Ik zit nu te internetten via mijn laptop via de brakke internetverbinding van mijn telefoon... om een of andere reden flikkert internet er steeds uit hier en is mijn telefoon bereik ook prut
Net nu ik vandaag thuis ben en ene en ander wilde gaan uitzoeken op internet
Het komt er ondanks doorslikken af en toe gewoon doorheen zetten. Ik weet niet hoe het bij Spees zit, maar ik gooi er dan liever een stopweek in dan op random momenten wat verliezen. Meer controle endezulks.quote:Op maandag 12 november 2012 09:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, kan je dan niet gewoon doorslikken? Dat kan gewoon met de pil, no problem.
Even bloeden is kut (<-- hehe, matig garpje) maar is zo over joh, gaan ove rhet algemeen weinig mensen aan dood
Ik zit nu te internetten via mijn laptop via de brakke internetverbinding van mijn telefoon... om een of andere reden flikkert internet er steeds uit hier en is mijn telefoon bereik ook prut
Net nu ik vandaag thuis ben en ene en ander wilde gaan uitzoeken op internet
Het maakt helemaal niet uit voor je gezondheid ofzo. Het is inderdaad het idee in je hoofd dat je af en toe een bloeding moet hebben, maar het hoeft helemaal niet.quote:Op maandag 12 november 2012 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Schiet niet echt op dan nee
Maakt dat doorslikken echt zo weinig uit? Ik doe het af en toe wel eens, als de stopweek me echt niet uitkomt, maar vind het nog steeds een raar idee
Ik zit momenteel op drie keer per jaar stopweek, maakt qua klachten geen donder verschil.quote:Op maandag 12 november 2012 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maakt dat doorslikken echt zo weinig uit? Ik doe het af en toe wel eens, als de stopweek me echt niet uitkomt, maar vind het nog steeds een raar idee
Dat maakt totaal niks uit. Die kunstmatige bloeding is zeg maar ingebouwd om vrouwen een gevoel van een natuurlijke cyclus te geven. Het kan totaal geen kwaad om die over te slaan.quote:Op maandag 12 november 2012 09:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
FTFYquote:Op maandag 12 november 2012 09:18 schreef Mss het volgende:
Nah, ik zit nu op de UvA te Fokken dus een ramp is het nu ook weer niet.
ah op die manier.quote:Op maandag 12 november 2012 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt er ondanks doorslikken af en toe gewoon doorheen zetten. Ik weet niet hoe het bij Spees zit, maar ik gooi er dan liever een stopweek in dan op random momenten wat verliezen. Meer controle endezulks.
Ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 12 november 2012 09:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah op die manier.
Nou ja, 3 x per jaar bloeden is niet echt een ramp dus
Multitaskenquote:Op maandag 12 november 2012 09:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
FTFY
(nee hoor, hartstikke goed van je!)
Misschien toch eens overwegen dan.. Merkte alleen wel dat de doorbraakbloedingen altijd veel heviger zijn, ook qua algehel last die ik ervan heb, dan de 'netjes' ingebouwde stopweken. Maar een aantal maanden zonder die zooi is toch ook wel lekkerquote:Op maandag 12 november 2012 09:20 schreef Mss het volgende:
Ik slik de pil altijd een paar maanden door, dan krijg ik een doorbraakbloeding. Ik las random een stopweek in en kan weer een paar maanden vooruit.
Ik weet het ook niet meer, haha!quote:Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is nasty trixWat was dat nou bij kramp `s nachts, dan moet je meer bananen eten geloof ik
Goeiemorgen iig
Multitasken is een fabeltjequote:
Ik moest grinnikenquote:Op maandag 12 november 2012 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, haha!
Ik ga niet meer aan de pil, ik word er een soort van slechte kopie van mezelf van. De killer menstruaties zonder neem ik maar voor liefmaarja, eerst nog ff wat andere dingen..
Ja ik heb te lang doorgeslikt nu dus moest wel een stopweek nemenquote:Op maandag 12 november 2012 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het komt er ondanks doorslikken af en toe gewoon doorheen zetten. Ik weet niet hoe het bij Spees zit, maar ik gooi er dan liever een stopweek in dan op random momenten wat verliezen. Meer controle endezulks.
Ghehe, die slechte kopie van mezelf is juist waarom ik 'm weer ben gaan slikken.quote:Op maandag 12 november 2012 09:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, haha!
Ik ga niet meer aan de pil, ik word er een soort van slechte kopie van mezelf van. De killer menstruaties zonder neem ik maar voor liefmaarja, eerst nog ff wat andere dingen..
Redelijk goed. Die zat alweer te balen dat hij niet kon metselen dit weekendquote:Op maandag 12 november 2012 09:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mss, hoe is het met je vader nu trouwens?
Wat een figuur die vader van jouquote:Op maandag 12 november 2012 09:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Redelijk goed. Die zat alweer te balen dat hij niet kon metselen dit weekend.
Ja, hij houdt zich rustig hoor. Maar hij loopt er alweer keihard grappen over te maken. Ik heb het niet van een vreemdequote:Op maandag 12 november 2012 09:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat een figuur die vader van jou
Heeft je moeder 'm even goed gebitchslapped?
Op zich prima, als hij het maar niet compleet opzij schuift en vrolijk door gaat natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 09:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, hij houdt zich rustig hoor. Maar hij loopt er alweer keihard grappen over te maken. Ik heb het niet van een vreemde.
Mag wel hoorquote:Op maandag 12 november 2012 09:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moest grinnikenin my defense, heel zachtjes maar hoor
![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag wel hoor
By the time the tables have turned grinnik ik weer terug
Bizar iddquote:Op maandag 12 november 2012 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehe, die slechte kopie van mezelf is juist waarom ik 'm weer ben gaan slikken.Grappig hoeveel die zut kan verschillen.
Da's mooiquote:Op maandag 12 november 2012 09:41 schreef Mss het volgende:
Hij kán de eerste dagen niet eens aan het werk want ik heb de auto. We hebben van het weekend al een beetje gekeken of we wat financiële druk weg kunnen halen.
Ohhhh, gemenerd!quote:Op maandag 12 november 2012 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag wel hoor
By the time the tables have turned grinnik ik weer terug
Of de botlek is ontploft, kan ook nogquote:Op maandag 12 november 2012 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis een teken van boven huuuuu
had van het weekend hartklachten, maar gelukkig na ziekenhuisopname van een nacht weer thuis zonder dat er iets ernstigs aan de hand was. Niks gevonden volgens mij. Toch Mss?quote:
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 09:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of de botlek is ontploft, kan ook nog
Thanks!quote:Op maandag 12 november 2012 09:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben
quote:Op maandag 12 november 2012 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zou wel zuur zijn als de botlek de 1e maandag van de maand ontploft. Dat iedereen gewoon doorgaat met z`n bezigheden om die toeter hoort op dat moment
Nee inderdaad. Maar dat is dan ook weer geen gemis uiteindelijkquote:Op maandag 12 november 2012 10:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat een deel wat in de botlek werkt overigens niet eens snapt waar die toeter überhaupt voor is
Maar eerste maandag van de maand 12 uur is wel perfecte moment voor een aanslag enzo
Hey, iemand moet toch al die pakjes lossen die per boot naar mijn huis worden getransporteerd?quote:Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar dat is dan ook weer geen gemis uiteindelijk![]()
Klopt.quote:Op maandag 12 november 2012 09:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
had van het weekend hartklachten, maar gelukkig na ziekenhuisopname van een nacht weer thuis zonder dat er iets ernstigs aan de hand was. Niks gevonden volgens mij. Toch Mss?
wilde op zich niet voor jou spreken, maar even SQ geruststellenquote:
Jonge, wat is dat nu weer voor een kusjekroel houding! Ik vond het heul prima dat jij het even zei. Mobiel een lang verhaal typen is omslachtigquote:Op maandag 12 november 2012 10:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wilde op zich niet voor jou spreken, maar even SQ geruststellen
(had het er even bij moeten zetten, maar was dit met mijn dr. Phil-hoofd vergeten)
niks kusjekroelquote:Op maandag 12 november 2012 10:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, wat is dat nu weer voor een kusjekroel houding! Ik vond het heul prima dat jij het even zei. Mobiel een lang verhaal typen is omslachtig.
Zo van: "sorry mevrouw"quote:
Nee joh, vind de interesse juist heel lief!quote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niks kusjekroel
Maar kan me voorstellen dat het irritant is als een ander het verhaal van jouw vader gaat zitten uitleggen
hehehe, ok danquote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee joh, vind de interesse juist heel lief!
I know, maar toen dacht ik er niet aan en komende zaterdag kan ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
ja, want kappers zijn op zaterdag open!
Nee op de wikkel staat dat het voor verkoop buiten de EU is en die iemand reageerde met iets van 'het lijkt behoorlijk op the real deal'. Dus maybe een goedkopere versie die in azië verkocht wordt omdat de standaard hier hoger ligt?quote:Op maandag 12 november 2012 10:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Is het niet gewoon van de vrachtwagen gevallen?
of omdat er 0 belasting over betaald wordt. Kan ook nog. Maar waar ben je bang voor? Ik zou het gewoon proberen, kun je je toch geen buil aan vallen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee op de wikkel staat dat het voor verkoop buiten de EU is en die iemand reageerde met iets van 'het lijkt behoorlijk op the real deal'. Dus maybe een goedkopere versie die in azië verkocht wordt omdat de standaard hier hoger ligt?
Ja dat t zooi isquote:Op maandag 12 november 2012 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
of omdat er 0 belasting over betaald wordt. Kan ook nog. Maar waar ben je bang voor? Ik zou het gewoon proberen, kun je je toch geen buil aan vallen.
nou dan doe je 't niet.quote:Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee op de wikkel staat dat het voor verkoop buiten de EU is en die iemand reageerde met iets van 'het lijkt behoorlijk op the real deal'. Dus maybe een goedkopere versie die in azië verkocht wordt omdat de standaard hier hoger ligt?
En ook zei ze dat ze t kocht omdat t redelijk was voor die prijs omdat het zoveel scheelde. Ja ik ga niet ergens uren werk in stoppen met zooimateriaal![]()
Je lijkt mijn man wel. "Duur: dus beter"quote:Op maandag 12 november 2012 10:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar het KAN toch niet, dat het zoveel goedkoper isIk kan daar niet tegen, ik ga dan altijd van 'dan is het vast nep' 'of het is zooi'
![]()
Met eten heb ik het dan weer nietquote:Op maandag 12 november 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je lijkt mijn man wel. "Duur: dus beter"
En dan ga ik 'm lopen neppen door iets el cheapo te kopen en te zeggen dat het duur is alvorens hij het gebruikt/eet
er zit toch een aardig schroefje los bij jou, mijn lieve Speesjequote:Op maandag 12 november 2012 10:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met eten heb ik het dan weer niet![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 10:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er zit toch een aardig schroefje los bij jou, mijn lieve Speesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 10:38:04 ]
Ik ben aan het haken en aan het breien en heb nu epische zelda en mario borduurpatronen gevonden dus daar wil ik nog mee beginnenquote:Op maandag 12 november 2012 10:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Doe dat
Maaruh, borduren, da's dus naast het haken wat je doet?
What's next? Kantklossen?
[ afbeelding ]
hehehehe, en je bent nog niet eens 20 man! Whehehehequote:Op maandag 12 november 2012 10:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben aan het haken en aan het breien en heb nu epische zelda en mario borduurpatronen gevonden dus daar wil ik nog mee beginnenIk word een enge huisvrouw
quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, en je bent nog niet eens 20 man! Whehehehe
Toen we de sleutel van ons huis kregen sloeg ik het huis, tuin en keukenblaadje open om ergens onder een pot verf ofzo te leggen en toen viel mijn oog op een advertentie voor "de jaarlijkse plaatselijke kantkloswedstrijd" en ik zat toen echt even een paar minuten zo te kijkenquote:
Gaaaaaaf!quote:Op maandag 12 november 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al bijna 300 sigaretten niet gerookt
Gisteren even op verjaardagsvisite waar vrijwel iedereen rookte behalve de kinderen, dat was wel even wazig
Ja die ja, heb jij daar ervaring mee?quote:Op maandag 12 november 2012 10:49 schreef Loqi het volgende:
space is dat draad van die marktplaatsman?
ik niet persoonlijk, maar toen ik nog in het borduurtopic rondhing kocht echt íedereen daar zijn spul en ik heb nooit klachten gelezenquote:Op maandag 12 november 2012 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die ja, heb jij daar ervaring mee?
Okay dan moet ik niet zo achterlijk doenquote:Op maandag 12 november 2012 10:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik niet persoonlijk, maar toen ik nog in het borduurtopic rondhing kocht echt íedereen daar zijn spul en ik heb nooit klachten gelezen
aida doek is best prijzig vaak, bij de greef hebben ze het in meerdere kleuren en nummersquote:Op maandag 12 november 2012 10:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dan moet ik niet zo achterlijk doen![]()
Misschien kan ik dan al wel alvast draadjons kopen, even kijken hoe duur dat doek is
Niks en merk dus hypequote:Op maandag 12 november 2012 10:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat net wat kansloos te surfen, maaruh, dat Michael Kors, dat is dus echt ooooveral een vette hit. Wat heb ik gemist en wat is er zo tof aan? (want ik zie dat er dus niet in)
Ah, dat dacht ik al, maar ligt dus niet aan mij dit keerquote:
Oh naja ze hebben mooie spullen maar verder, niet echt speciaalquote:Op maandag 12 november 2012 10:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik al, maar ligt dus niet aan mij dit keer
Mooie horlogesquote:Op maandag 12 november 2012 10:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat net wat kansloos te surfen, maaruh, dat Michael Kors, dat is dus echt ooooveral een vette hit. Wat heb ik gemist en wat is er zo tof aan? (want ik zie dat er dus niet in)
is geloof ik gewoon niet echt mijn smaak danquote:Op maandag 12 november 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ze hebben mooie spullen maar verder, niet echt speciaal
niet eens "mevrouwtje"? Wel beleefd trouwensquote:Op maandag 12 november 2012 11:02 schreef Loqi het volgende:
mheehhehe, werkmanners van je eigen leeftijd die je 'mevrouw' noemen, nu voel ik me oud
mheheh nee geen mevrouwtjequote:Op maandag 12 november 2012 11:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet eens "mevrouwtje"? Wel beleefd trouwens
en werkt het ook al?quote:
binnen deze maand moet t gaan werken.. althans, dat zou t gaan doen, als we daar een abbo op genomen hadden, wat we niet gedaan hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 11:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en werkt het ook al?
Hier is het ruim een jaar geleden aangelegd en aangesloten, maar de knop gaat bij de centrale pas ergens komend voorjaar omgezet worden dus dan pas sneller internet
Aanleg hier was ook gratis, je zou wel dom zijn om het niet aan te laten leggen, als je het ooit wellicht wel zou willen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
binnen deze maand moet t gaan werken.. althans, dat zou t gaan doen, als we daar een abbo op genomen hadden, wat we niet gedaan hebbenmaar de kabel was gratis
ja precies, dan ligt het er maar vast, altijd handigquote:Op maandag 12 november 2012 11:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aanleg hier was ook gratis, je zou wel dom zijn om het niet aan te laten leggen, als je het ooit wellicht wel zou willen.
Maar hier kunnen we het dus nog niet gebruiken terwijl het overal allemaal ligt in heel de stad, da's wel lomp, maar goed, c'est ca!
Internet is nog steeds fucked up, en mijn telefoon vindt hotspot zijn ook niet zo tof meer geloof ik (ding wordt een beetje heet) dus ik ga maar boodschappen doen
Cool!quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Since their introduction in A Link to the Past, the Sages, alternatively titled Wise Men, have become one of the prime elements of the The Legend of Zelda mythos. Serving as a bridge between the Sacred Realm and Hyrule, guarding the Master Sword's power and executing those who pose a high threat to Hyrule are included with their duties, leaving their purpose to Hyrule best to be described as main protectors. This puts them among the most important of the Hero's allies, however rarely without price. Throughout Hyrule's history, Sages have been abducted and/or killed to prevent them from uniting their powers against evildoers. In such cases, only the Hero has what it takes to save them or find and awaken the new Sages to aid him in return.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wil ik gaan borduren![]()
En dan nog een 7e triforce sage die er eigenlijk niet bij hoort maar die is wel tof.
das wel tofquote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Since their introduction in A Link to the Past, the Sages, alternatively titled Wise Men, have become one of the prime elements of the The Legend of Zelda mythos. Serving as a bridge between the Sacred Realm and Hyrule, guarding the Master Sword's power and executing those who pose a high threat to Hyrule are included with their duties, leaving their purpose to Hyrule best to be described as main protectors. This puts them among the most important of the Hero's allies, however rarely without price. Throughout Hyrule's history, Sages have been abducted and/or killed to prevent them from uniting their powers against evildoers. In such cases, only the Hero has what it takes to save them or find and awaken the new Sages to aid him in return.
Wil ik gaan borduren![]()
En dan nog een 7e triforce sage die er eigenlijk niet bij hoort maar die is wel tof.
Vetttquote:
Zeldzaam?quote:Op maandag 12 november 2012 10:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaaaaaaf!
Goed hoor dat het je lukt!
Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel mensen om me heen die roken, maar bij die verjaarsvisite dus wel? Da;s wel zeldzaam, of niet in Brabant?
Hoe gaafquote:Op maandag 12 november 2012 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
das wel tof![]()
you like olifant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zn oor zit scheef, maar het zit ook allemaal nog maar met speldjes
OH WOWquote:Op maandag 12 november 2012 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
das wel tof![]()
you like olifant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit!!!quote:Op maandag 12 november 2012 08:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mogguh!
Faal NS
Hele kleine trein richting Zwolle (terwijl ie normaal het hele perron beslaat), die vervolgens overvol is want druk. Gaan ze omroepen dat ie niet rijdt tenzij er mensen uitstappen. Of iedereen die richting Tilburg gaat dan ff met de sprinter wil. Vervolgens rijdt ie dan maar helemaal niet meer wegens overvol. Juist
Pff wat een gekloot weerquote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit!!!
Wat een falertsserieus. In Tilburg 15 min vertraging, in Den Bosch 5 min en in Utrecht 10 min. Rij je weg bij Utrecht, staat ie na 2 min stil omdat er een storing aan de remmen is
NOOOO
Niet de look a like humpen hequote:Op maandag 12 november 2012 12:07 schreef Diconnected het volgende:
Muse op in de trein, ik kom straks helemaal relaxed aan
quote:Op maandag 12 november 2012 11:18 schreef Loqi het volgende:
[..]
das wel tof![]()
you like olifant?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |