quote:Op zondag 11 november 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Muilen
Batsen
Spees die de lapo mist
Ja ik ben gewoon grieperig johquote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Priem: kappen met ziek zijn jullie, damn, jullie hebben je portie wel gehad voorlopig man! FOEI!
ja, en dat tijdens het openen van een nieuw topic ook echt, de sexchick!quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef Diconnected het volgende:
TT van Sjaan is een verkapte 'kijk mij eens seks hebben op zondagavond'
Ultiem multitaskenquote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, en dat tijdens het openen van een nieuw topic ook echt, de sexchick!
Aaaaahhhh oeeehhh aaaaaaah "even nieuw topic openen" aaaaahhhhh ooooeeeeeeeh aaaaaaahhhhquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aaaaahhhh oeeehhh aaaaaaah "even nieuw topic openen" aaaaahhhhh ooooeeeeeeeh aaaaaaahhhh
visuals?quote:
Hij is wel dupeable ja.quote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Mirjam het volgende:
Chanel Malice, is dat een ERMAHGERD JA KOPEN NU
Of meer, Mwa wel aardig maar er zijn ook wel dupes?
+1quote:Op zondag 11 november 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb dan ook een enorm zwak voor vampy kleuren.
En hij lakt ook echt heel fijn.quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
+1
Ik heb hem nu ook op, hij is echt
Dan gewoon gaan slapen jonge!quote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind 'm erg lijken op andere kleurtjes en niet zo bijzonder. Hoop geld voor een lakje dan vind ik.
Bwheeee, ik ben moe.... geen zin om nu alweer te gaan slapen, maar ben zo gaar als een klontje
Ik heb tot half 12 geslapen vandaag en het is kwart voor 9... dan ben ik vannacht weer om 3 uur klaarwakker en heb ik geen zin in.quote:
Ja, dat zag ik nadat ik postte inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb tot half 12 geslapen vandaag en het is kwart voor 9... dan ben ik vannacht weer om 3 uur klaarwakker en heb ik geen zin in.
Over een uurtje mag ik naar bed
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik was in bad in slaap gevallen. En de hele badkamer is zeiknat. Goeie move om mijn telefoon niet mee te nemen.
hehehehe, helemaal in de wolken die IJsquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik nadat ik postte inderdaad.Mijn besef van tijd is een beetje stuk.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Mss het volgende:
Ik was in bad in slaap gevallen. En de hele badkamer is zeiknat. Goeie move om mijn telefoon niet mee te nemen.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Te veel water in het bad. Te veel bewegen.
ik zie nu van die slaap stuiptrekkingen voor me in badquote:Op zondag 11 november 2012 20:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Te veel water in het bad. Te veel bewegen.
Tsunami dit dat alles.quote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel met een mooien vloedgolf hoop ik?
Brr, sterkte morgenochtend.quote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef Mss het volgende:
Ik ga straks ook slapen. Ik heb om 9.00 uur college in Amsterdam.
Nice!quote:Op zondag 11 november 2012 20:57 schreef Mss het volgende:
Ja, mijn pa zou me eigenlijk op het station afzetten als hij naar zijn werk ging zodat ik om 9.00 uur in Amsterdam überhaupt ga halen. Maar dat gaat dus niet meer. Mijn moeder wilde dan wel opstaan om me naar het station te brengen. Ik zei toen dat ik ook wel met de auto naar Amsterdam wilde gaan en die dan van de week terug zou brengen. Vonden ze dat nog prima ook.
Goeie oefening ook.quote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Mss het volgende:
Ja, heel chill. Morgenvroeg naar huis, niet met een zware tas door de stad slepen. Zeer chill.
Ga lakken dan!quote:Op zondag 11 november 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spreadsheet bijgewerkt, 378 lakjes en 115 untried.
Ik lak echt te weinig de laatste tijd
Mn nagels zijn kut en ik wil nog hakenquote:Op zondag 11 november 2012 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga lakken dan!
Nah, wel herkenbaar. Dipjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |