OK. Nee.quote:Op maandag 26 november 2012 00:12 schreef k_man het volgende:
Ik snap geen reet van jullie gesprek. Heeft het nog iets met taalfouten te maken?
Gelukkig begrijp je meer van taal dan van computers.quote:Op maandag 26 november 2012 00:36 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK. Nee.
Nee, ik werd op feestboek gewezen op een pagina met dezelfde levensvervulling als dit topic en probeerde een link te plaatsen in een bericht van mij. Toen ik die link aanklikte, om te controleren of die werkte, kreeg ik een inlogpagina met mijn naam en wachtwoord al ingevuld.
Het is natuurlijk niet mijn bedoeling dat elke FOK!ker en elke lurker die de link aanklikt, ook op mijn feestboek-pagina kan komen.
Daar ging het gesprek over. Inmiddels begrijp ik, dat dat risico niet bestaat.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat stond onder het kopje "ovenrecepten"?
Zo, een compliment! Dank.quote:Op maandag 26 november 2012 08:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
Gelukkig begrijp je meer van taal dan van computers.
Het bericht van de politie klopt, afgezien van de ontbrekende l in followers.quote:
wacht ff, nu ik het nog een keer lees, is het wel goed iddquote:Op dinsdag 27 november 2012 01:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het bericht van de politie klopt, afgezien van de ontbrekende l in followers.
Maar blijkbaar is het bericht te ingewikkeld.
Overigens verbaast het me wel dat de politie zelf een constructie als: "een meisje, niet zijnde een 14-jr meisje." zelf wel begrijpt.
Prima, maar zet er dan niet Noord Hollands bij, dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:47 schreef Ferry_76 het volgende:
Kan, Goudse kaas is geen beschermde naam en mag dus door iedereen gebruikt worden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudse_kaas
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, maar zet er dan niet Noord Hollands bij, dat slaat nergens op.
Behalve dan dat het koppelteken mist, is 'Noord-Hollandse Gouda' het officiële naampje voor de BOB.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, maar zet er dan niet Noord Hollands bij, dat slaat nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |