Yohsi of Kodaira?quote:
Ja dusquote:
Dat zal ook wel weer meevallen hoor. Zo goed is ons damesschaatsen over het algemeen gewoon niet als je het vergelijkt met het mannenschaatsen. (Op de 500 na)quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef DeLuna het volgende:
Lang geleden dat we beter presteren op een 3000m dan op een 500m dames geloof ik.
Ze kijkt altijd raarquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:10 schreef DeLuna het volgende:
Wat kijkt die Jorien toch raar in de camera tijdens het interview.
Ow Oenema ook al zwakjes zie ik. Misschien wat minder focussen op topvorm en meer op gezondblijven in aanloop naar een wedstrijd?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:32 schreef danos het volgende:
Zijn er naast Wust nog andere schaatserijd(st)ers ziek? Dan hoor ik het liever nu, dat gejank de hele tijd.
Ach ja, iedereen was ook doodsbenauwd toen Marsicano ging winnen in het pre-olympisch jaar. Was in Vancouver weinig meer van over.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef franklop het volgende:
Een nieuwe Amerikaan vlak voor de Spelen.. vrees t ergste
Hij moet nu naar 29.3 wil 'ie winnenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar ik schrijf Kramer niet af.
No problem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij moet nu naar 29.3 wil 'ie winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |