Hij vind the green mile wel leuk, kan dat iets met zijn gedetineerde vrind te maken hebben misschien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hatsee! Wie wordt er vrienden met 'm?
https://www.facebook.com/john.vdwaard
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat een foto op van oma met een wijntje op de bank met enorme spinnenwebben of stofnesten achter en naast de bank
Onvindbaar inderdaad, ook zijn vrienden, foto's en favorieten zijn voor ons onzichtbaar.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft twee Facebook-pagina's, één waarop ze getrouwd is en één waarop ze niet over opa rept. Verdacht!
Opa denkt geloof ik dat z'n Facebook-pagina 'op slot' zit.
En hij is nu de sleutel aan het verstoppen denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft twee Facebook-pagina's, één waarop ze getrouwd is en één waarop ze niet over opa rept. Verdacht!
Opa denkt geloof ik dat z'n Facebook-pagina 'op slot' zit.
Hij houdt ook van Heintje Davids en GunsS and Roses.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt sneeuwhoogte.nl leuk. Hij is kennelijk een fervent alpineskiër of snowboarder.
Hij is er jong mee begonnenquote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef ratsenflats het volgende:
Hij is Cnc Frezer geweest, dat was zeker in de tijd dat ze de freesbank nog met een trapmeganisme met een groot vliegwiel aandreven
Mooi toch, zo'n inkijkje?quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Heintje Davids en GunsS and Roses.
Het levert wel verrassende nieuwe informatie opquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Haar fijne stemgeluid is nog luid en duidelijk te horen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het is niet gokken, je moet gewoon mazzel hebben."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |