Leo is zijn leverancier van bier en kant-en-klaar maaltijden. Die gast loopt binnen dankzij opa's drankgebruik en z'n onwil om zelf boodschappen te doen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Wie is Leo ?? ,wel geinig dit topic ga ik eens wat van terug lezen.
Leo is Oop's hofleverancier van bijna alles. De man van de buurtsuper, die alles bij Oop thuisbrengtquote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Wie is Leo ?? ,wel geinig dit topic ga ik eens wat van terug lezen.
Joran maakt vrouwen zwanger in de gevangenis dus mag Hop met internetten.quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Ik vind het sowieso bezopen dat die Hop internet heeft in de isoleer, maar gewoon ook nog na elven.
dan moet ie vanavond toch nog een keer zelf lopen om aan z'n tax te komenquote:Op zondag 11 november 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Voordat oma naar bed mag moet ze nog wel even twee biertjes aan opa brengen.
En daarna kan Opa in eens goed uit de voeten naar de koelkastquote:Op zondag 11 november 2012 23:20 schreef pos het volgende:
Oma is het biertje vergeten te bregen. Ze vraagt 1 of 2. Oop zegt 2 gewoon moet nog een wedstrijd kijken hoor.
Miranda laat nog een minuutje of vijf op zich wachten om er zeker van te zijn dat de kust veilig is.quote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef pos het volgende:
Zag Oop lachen...dacht dat Miran dr was maar het bleek Hop te zijn
Elke vrouw kent haar timingquote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Miranda laat nog een minuutje of vijf op zich wachten om er zeker van te zijn dat de kust veilig is.
Hij is zelf maar even op zoek naar Miranda denk ik en dit is een opzichtige smoesquote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef pos het volgende:
Thee zetten voor Oma?..maar die is net naar bed??
Hij lachte 'm uit. Hij neemt die Hop continue in de zeik. Ik vind het zieligquote:Op zondag 11 november 2012 23:23 schreef pos het volgende:
Zag Oop lachen...dacht dat Miran dr was maar het bleek Hop te zijn
Oma houdt kennelijk van kouwe thee bij het ontbijt.quote:Op zondag 11 november 2012 23:24 schreef pos het volgende:
Thee zetten voor Oma?..maar die is net naar bed??
quote:Op zondag 11 november 2012 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oma houdt kennelijk van kouwe thee bij het ontbijt.
Hop.quote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef Jian het volgende:
Wie wilde hij nou graag op z'n bek slaan?
Dat kan niet andersquote:
Nee, die wil ie op z'n bek zoenen, hij had het over slaan, jij of ik dat kan bijna niet andersquote:
Daar zal Bubba vast niet blij mee zijnquote:Op zondag 11 november 2012 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die wil ie op z'n bek zoenen, hij had het over slaan, jij of ik dat kan bijna niet anders
Hij is ook niet erg snel, zoals Jian al zei: je moet je hoofd heel lang stilhouden wil hij je kunnen raken.quote:Op zondag 11 november 2012 23:29 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me toch heel nadelig voor opa, zo'n gevecht vanuit zijn stoel. Dat armpje kan ook niet veel zijn, het enige wat er mee getild wordt is een flesje bier.
Het lijkt wel of jij oma niet mag of zo?quote:Hij lijkt me wel het type dat vanuit de verte heel hard staat te bleren, maar als puntje bij paaltje komt verschuilt hij zich achter oma. Kan makkelijk, eventuele aanvallers verdwalen dan in haar kunstgebit.
Trustenquote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
De wekker staat op 6 uur. Sterkte streamers
Goh net zo vroeg als die van Opa. Om 6 uur neemt ie altijd nog een biertje om eventuele ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, vandaarquote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Ratelbandolero het volgende:
De wekker staat op 6 uur. Sterkte streamers
Eigenlijk heb ik meer meelij met haar. Of ik vind haar raar omdat ze bij zo'n type blijft.quote:Op zondag 11 november 2012 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook niet erg snel, zoals Jian al zei: je moet je hoofd heel lang stilhouden wil hij je kunnen raken.
[..]
Het lijkt wel of jij oma niet mag of zo?
Tja, misschien is ze gewoon bang voor hem.quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik meer meelij met haar. Of ik vind haar raar omdat ze bij zo'n type blijft.
Ben je gek? Voor het geld van één zo'n kunstgebit kan opa ik-weet-niet-hoeveel bier kopen.quote:Feit blijft: Van een nieuw setje kunstklappers kan een mens een heel stuk opknappen.
Nou ja, tante Cor zag er toch ook normaal uit?quote:Op zondag 11 november 2012 23:39 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde van Oop dat Hop een travestiet is, een lekkere zei ie erbij. Ik vind dat toch een beetje raar zo'n vent in vrouwenkleren
dus toch "Ome" Corquote:Op zondag 11 november 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, tante Cor zag er toch ook normaal uit?
quote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor niks. Weet je zeker dat je al niet gek geworden bent?
Good thinking, ze zijn allebei onzichtbaar vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Miranda vandaag een lesbisch rendez-vous heeft met Pearlbitch.
Idd ???? Doe dat kettingkje in je trui, lieverdquote:
Waar zit die hop eigelijk voor vast ??quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Ik vind het sowieso bezopen dat die Hop internet heeft in de isoleer, maar gewoon ook nog na elven.
Genocide.quote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Waar zit die hop eigelijk voor vast ??
Waarvoor niet...quote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
cruisin .... in vrouwenkleren uiteraardquote:Op zondag 11 november 2012 23:51 schreef ratsenflats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |