quote:Op zondag 11 november 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
"Alle bier smaakt hetzelfde als je het gewend bent." Nee opa, als je dronken bent, bedoel je.
hi hi hi, ik flikker van de bankquote:Op zondag 11 november 2012 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt het belachelijk dat sommige mensen die ziek zijn gewoon doorgaan met hun ongezonde levensstijl.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:26 schreef Jian het volgende:
Oop draait zich om naar de oma's en brult "zag je dat, zag je dat" De oma's die het natuurlijk geen reet interesseert knikken instemmend.
Wat zou het toch leuk zijn als oma een keer zou zeggen; "Nee, natuurlijk niet, wij zitten 6 meter van dat kutschermpje af en jij zit er ook nog met je dikke pestharses voor en daarnaast interesseert dat gelummel van een stelletje dikke, zuipende barhangers ons geen hol, EN NU GAAN WE BOER ZOEKT VROUW KIJKEN, MET HET GELUID AAN
En Oop kijkt erbij met een smoelwerk van, dat moeten we nog eens doen .... over een jaar of vijfquote:Op zondag 11 november 2012 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het is toch leuuuuuuk dat ze geweeeeeest zijnnnnnnnnnn." x4
Maar dan liever nog wat korter.quote:Op zondag 11 november 2012 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
En Oop kijkt erbij met een smoelwerk van, dat moeten we nog eens doen .... over een jaar of vijf
Echt, wat een egoïst. Toen het bezoek er was reageerde oma niet op het belletje. Omdat hij na het bezoek toch moest pissen heeft hij op de terugweg gelijk maar twee bier meegenomen. Hij verdomd het ook om niet genoemde redenen om Tante Cor te bellen, "Tante Cor belt mij maar, ik ben niet gek of zo."quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Jian het volgende:
Oop; "Nou, ik hoef boer zoekt vrouw niet meer aan te zetten, hè" Oma: uhhh ne, nee hoor.
Oop: Wil je Ivo Niehe horen? Oma: Nee, hoor van mij hoeft dat niet. Oop: ja, maar van mij wel!
Tering
Hij verwijt oma nu dat ze niet iedere dag voor hem kookt?quote:Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef Jian het volgende:
Oop vertelt grote oma hoe ze met tante Cor moet omgaan, hij probeert dat oma ook al te leren zegt ie.![]()
Als oma om 4 uur thuis komt van haar werkt kan ze best nog koken volgens Oopquote:Op zondag 11 november 2012 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij verwijt oma nu dat ze niet iedere dag voor hem kookt?
Ik zou iedere dag voor hem koken en iedere dag een klein beetje arseen toevoegen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Als oma om 4 uur thuis komt van haar werkt kan ze best nog koken volgens Oop![]()
Ik flikker weer van de bank, ...... nu van verbazing
Dit is Fred Schuit op z'n allerslechtst.quote:Op zondag 11 november 2012 21:27 schreef Coos het volgende:
Ik lig in een deuk!![]()
Kan dit niet landelijk op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |