quote:Op zondag 11 november 2012 20:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Tante Cor begint meteen over de vogel. Dat is geen goede start,
quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef Jian het volgende:
Oop zegt dat Han best achter m mag zitten als hij darten wil kijken. Han zegt dat hij nooit darten kijkt. Ik denk eigenlijk dat hij liever niet achter Oop wil zitten, Han is bekend met het Bubba-verhaal en Oop's gassigheid
Schat van een manquote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, volgens opa is het niet erg dat grote oma niet naar Boer zoekt Vrouw kan kijken, want opa vindt daar toch niks aan.
quote:
en dat ie ruimte heeft voor meerquote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zegt dat de papegaai goed gesmaakt heeft.
Denk eerder een combinatie van verkeerd eten en te weinig bewegingquote:Op zondag 11 november 2012 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
"Die kat is net een hond, die eet alles: chips, borrelnootjes ..." Ik heb zo'n idee dat die herdershond van opa door een nierfalen doodgegaan is.
Dat was de taak van oma, als tegenprestatie zorgde hij er dan voor dat het bier opgedronken werd.quote:Op zondag 11 november 2012 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk eerder een combinatie van verkeerd eten en te weinig beweging, want ik kan me niet voorstellen dat hij met die hond ging wandelen.
![]()
Wat een opoffering van die man zegquote:Op zondag 11 november 2012 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was de taak van oma, als tegenprestatie zorgde hij er dan voor dat het bier opgedronken werd.
Ik heb een stratenboek net als Hanquote:Op zondag 11 november 2012 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel goed opletten Jian, dan weet je hoe je moet rijden op Tweede Kerstdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |