Zijn promillage is inderdaad zeker de helft van de tijd dat hij wakker is, te hoog om auto te rijden, te fietsen of te lopen.quote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En lopen ook niet.![]()
Hmmmm is dit dan de verklaring voor opa's zittende bestaan?
Dan doe je toch geen oog meer dicht?quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Coos het volgende:
Dit lijkt me wel een leuk sinterklaas cadeau (kussensloop) voor BQ.![]()
[ afbeelding ]
Lopend kunnen ze je voor een aantal uur vasthouden, openbare dronkenschap, voor je eigen veiligheid.quote:Op zondag 11 november 2012 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En lopen ook niet.![]()
Hmmmm is dit dan de verklaring voor opa's zittende bestaan?
Ja hallo, die pc blijft echt niet wachten he? En zeker zijn grote schare chatters niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vraagt om bier maar oma springt niet direct op. Opa is daar niet bepaald blij mee en het zit hem ook nog steeds dwars dat zij zijn belletje negeerde toen het bezoek er was. Oma zit net even wat te lezen. "Die letters blijven echt wel staan."
Grote oma kiest er voor de vrede te bewaren en haalt dan maar twee flesjes voor hem. Als ik het niet gezien had, zou ik het niet geloven
Loopt dan ook niet zo eigenwijs door te drammen, domme dictatorquote:Op zondag 11 november 2012 21:56 schreef DeOop het volgende:
Sôhry mensen, dat veâhrhaal van dat rèbewès klopt natuuhrrelèk niet. Opa is un beitje dom, laat beitje mâh weg trouwens.
Excuses Fokkers
Maar snel vriendjes worden danquote:Op zondag 11 november 2012 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb haar al gevonden. Nu even kijken of ik opa kan vinden.
Een beetje in de stembanden knippen of schaven moet zeker kunnen lukken denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 22:04 schreef mootie het volgende:
Bestaat er eigenlijk zoiets als voicechanging-operaties?
Wel pillen zodat je sneller gaat pratenquote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef mootie het volgende:
Man, houd je bek toch eens als die vrouwen tv zitten te kijken.
Hij negeert me meteen dus ik bespaar me de moeitequote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hatsee! Wie wordt er vrienden met 'm?
https://www.facebook.com/john.vdwaard
Nee hoor, ik kijk een pronootjequote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
Nu zit iedereen dat account te bestuderen zeker ?
Ik zocht Mimi in zijn vriendenlijst.quote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
Er staat een foto op van oma met een wijntje op de bank met enorme spinnenwebben of stofnesten achter en naast de bankquote:Op zondag 11 november 2012 22:08 schreef pullup het volgende:
Hij vind the green mile wel leuk, kan dat iets met zijn gedetineerde vrind te maken hebben misschien.quote:Op zondag 11 november 2012 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Hatsee! Wie wordt er vrienden met 'm?
https://www.facebook.com/john.vdwaard
quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er staat een foto op van oma met een wijntje op de bank met enorme spinnenwebben of stofnesten achter en naast de bank
Onvindbaar inderdaad, ook zijn vrienden, foto's en favorieten zijn voor ons onzichtbaar.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft twee Facebook-pagina's, één waarop ze getrouwd is en één waarop ze niet over opa rept. Verdacht!
Opa denkt geloof ik dat z'n Facebook-pagina 'op slot' zit.
En hij is nu de sleutel aan het verstoppen denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma heeft twee Facebook-pagina's, één waarop ze getrouwd is en één waarop ze niet over opa rept. Verdacht!
Opa denkt geloof ik dat z'n Facebook-pagina 'op slot' zit.
Hij houdt ook van Heintje Davids en GunsS and Roses.quote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa vindt sneeuwhoogte.nl leuk. Hij is kennelijk een fervent alpineskiër of snowboarder.
Hij is er jong mee begonnenquote:Op zondag 11 november 2012 22:18 schreef ratsenflats het volgende:
Hij is Cnc Frezer geweest, dat was zeker in de tijd dat ze de freesbank nog met een trapmeganisme met een groot vliegwiel aandreven
Mooi toch, zo'n inkijkje?quote:Op zondag 11 november 2012 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij houdt ook van Heintje Davids en GunsS and Roses.
Het levert wel verrassende nieuwe informatie opquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Haar fijne stemgeluid is nog luid en duidelijk te horen.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
"Het is niet gokken, je moet gewoon mazzel hebben."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |