uhh, misschien nog een keer lezenquote:Op zondag 11 november 2012 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou hij dat omgekeerd ook gedaan hebben? I wonder
Hij was prima en wie zegt dat we nog een kans krijgen, PB laat echt niet nog een steekje vallenquote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef mootie het volgende:
Jian of Scrut moet de volgende OP even doen. Ik ben niet zo'n held met woorden.
Geloof dat ik de stream weer aan moet doenquote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, dat zeg je toch niet van je tante, dat het een Azijnkut is, als oma dit leest ....
Opa zal het wel weer ontkennen, zij trapt daar iedere keer in.quote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Jian het volgende:
Jessus, dat zeg je toch niet van je tante, dat het een Azijnkut is, als oma dit leest ....
Hij is gewoon sportief en een klein beetje voor Feyenoordquote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wacht, Feyenoord.
Ja, Oop is ziek. Of Ajax heeft ook gewonnen en hij is mild gestemd.
Ik heb het dit keer echt goed gehoord : TANTE COR IS EEN AZIJNKUT zei iequote:Op zondag 11 november 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa zal het wel weer ontkennen, zij trapt daar iedere keer in.
Alaaffffffquote:Op zondag 11 november 2012 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma leert nu van het journaal dat de Elfde van de Elfde hetzelfde is als 11 november
Dat was ook de logica achter het door het Journaal heenpraten, want het commentaar bij het darten hoef je eigenlijk niet te horenquote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
Oop is best sociaal, hij zegt tegen de oma's dat ze als tante Cor komt Boer zoekt vrouw maar moeten uitzetten en dat ze dat dan morgen bij UItzending gemist kunnen zien. Hij is zelfs bereid het darten op de computer dan wat zachter te zetten, zodat het niet zo stoort ......![]()
Hij heeft nu een betere oplossing gevonden, de tv staat nu op het dartenquote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
Oop is best sociaal, hij zegt tegen de oma's dat ze als tante Cor komt Boer zoekt vrouw maar moeten uitzetten en dat ze dat dan morgen bij UItzending gemist kunnen zien. Hij is zelfs bereid het darten op de computer dan wat zachter te zetten, zodat het niet zo stoort ......![]()
Oh, dat zou ook kunnen. Ik weet niet waar die tv van hem staat.quote:Op zondag 11 november 2012 20:16 schreef Jian het volgende:
Zeer behulpzaam zegt Oop, moet ik de tv dan maar uitdoen en schakelt hem uit en zet in dezelfde beweging het darten op de computer harder ........
Hij kijkt nu steeds naar z'n computerscherm, hij heeft het geluid nu gewoon open gezet en de tv uit en hij trakteert de oma's op zijn commentaar en die knikken natuurlijk instemmendquote:Op zondag 11 november 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen. Ik weet niet waar die tv van hem staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |