Dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef Joanne35 het volgende:
Edit: Hmm, "Ik ben een meisje" en "I am a woman". Originele titels hoor
Ik ben zonet ook gevraagd hiervoor. ze willen ook een groepje transgenders filmen die samen een workshop doen zoals ze die geven op de genderfreezone in Leiden. Ik vind het allemaal wat te kort dag (donderdag zijn de opnames) dus ik heb de tijd niet. Ik ben sowieso wat voorzichtig met media.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef robinpunt het volgende:
De redactie van Debat op 2 zoekt transgenders voor een debat met transgenders over acceptatie, discriminatie en worden wie je bent.
Nog nooit daarvan gehoord, misschien maar eens kijken daar. Moet morgen toch weer in Leiden zijn. Of is het iets eenmaligs?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:11 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Ik ben zonet ook gevraagd hiervoor. ze willen ook een groepje transgenders filmen die samen een workshop doen zoals ze die geven op de genderfreezone in Leiden. Ik vind het allemaal wat te kort dag (donderdag zijn de opnames) dus ik heb de tijd niet. Ik ben sowieso wat voorzichtig met media.
Als ze m'n reiskosten betalen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef robinpunt het volgende:
De redactie van Debat op 2 zoekt transgenders voor een debat met transgenders over acceptatie, discriminatie en worden wie je bent. Zie twitter, @debatop2.
Oh Wonderer ik wou dat jij daarheen ging! Maar je bent vast in het buitenland. En wil misschien niet op tv.
Hoe zou ik dit kunnen doen? Want als er inderdaad iets aparts uitkomt is het ook iets wat ik met mn huisarts verder wil afhandelen zeg maarquote:Op donderdag 15 november 2012 10:20 schreef Joanne35 het volgende:
Ja, dat klinkt ook als de VU die ik ken. Ik wil je niet onnodig zorgen aanpraten, maar mijn botscan was ook ongelezen in mijn dossier terecht gekomen. Pas toen ik van Trotsenburg aan het eind van mijn RLE voor het eerst sprak (de eerste keer dat ik een echte endo sprak en geen assistent!) kwam hij erachter dat er iets niet goed mee was.
Wat je zou kunnen doen als je het niet vertrouwt is je dossier opvragen en de uitslag van die test voorleggen aan je huisarts. Of misschien kan je ook een afspraak maken voor een telefonisch consult met van Trotsenburg. Je hebt rechten als patiënt en ik kan me zo voorstellen dat je ook wel het recht hebt om van de endocrinoloog zelf te horen of zo'n test goed is in plaats van dat je alleen maar een telefoniste te spreken krijgt.
Ja dat hebben ze sowieso tegenwoordig gehalveerd van wat het pakweg een jaar geleden was, dus 1 pilletje per dagquote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Venus-Castina het volgende:
Om die reden vraag ik vaak de testresultaten op zodat ik zelf ook een beetje grip heb op wat er met mijn lijf gebeurt. Mijn ervaring is dat het genderteam er niet zo heel precies naar kijkt, zo hadden ze me een te hoge dosis adrocur voorgeschreven terwijl uit de bloedtest bleek dat de helft afdoende was.
Is het mogelijk de medische status in te zien?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe zou ik dit kunnen doen? Want als er inderdaad iets aparts uitkomt is het ook iets wat ik met mn huisarts verder wil afhandelen zeg maar
Snap jij daar iets van?quote:Op donderdag 15 november 2012 10:42 schreef Venus-Castina het volgende:
Om die reden vraag ik vaak de testresultaten op zodat ik zelf ook een beetje grip heb op wat er met mijn lijf gebeurt. Mijn ervaring is dat het genderteam er niet zo heel precies naar kijkt, zo hadden ze me een te hoge dosis adrocur voorgeschreven terwijl uit de bloedtest bleek dat de helft afdoende was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |