SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Keeper van PSV die continu simuleert en zich laat vallen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keeper van PSV die continu simuleert en zich laat vallen.die was weer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat dat een vrij makkelijke overwinning voor Chelsea wordt, Liverpool is niet veel meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Zal in ieder geval een stuk aantrekkelijker zijn dat dat kut psv.quote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een vrij makkelijke overwinning voor Chelsea wordt, Liverpool is niet veel meer.Rossoneri siamo noi.![]()
Veel plezier en dat Chelsea Liverpool moge vernederenquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psv is saai enzo, blijkbaar niet![]()
Doe niet zo triest want niemand zegt watquote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.
En jij blijft je afvragen waarom mensen je zo'n kansloze mongool vinden, nou hier heb je hetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe niet zo triest want niemand zegt wat
En jij blijft je afvragen waarom mensen je zo'n kansloze mongool vinden, nou hier heb je het![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenOf DeRijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Keeper van PSV die het baantje van Ron de Rijk graag zou willen overnemenJe zakt weer in niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een kneuzen daar![]()
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Idd en nu gaan ze "ineens" een andere wedstrijd kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch raar als je een ajacied zoiets ziet roepen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: