Volgens mij heb ik bij 'Voeding bij gezondheid en ziekte' geleerd dat er geen gebieden zijn op je tong die een bepaalde smaak registreren en andere smaken niet. Ik meen me te herinneren dat de gehele oppervlakte van de tong alle smaken waarneemt. Maar hou me ten goedequote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef AnneX het volgende:
En hierrr verder...
@ Lein : omdat de smaak geconcentreerder is via een teug door rietje ipv
een slok die golft door de mond ?
Ha, ik post golfer...
Alhoewel: smaakpapillenvoor zoet zitten wáar ergens op de tong?
Affijn: voer voor wetenschappers dan.![]()
Bijna alle boeken leren wat anders, maar bovenstaande is wetenschappelijk correct. Het was een misvatting dat bepaalde smaken alleen in bepaalde gebieden worden geproefd, een hardnekkige misvattingquote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij heb ik bij 'Voeding bij gezondheid en ziekte' geleerd dat er geen gebieden zijn op je tong die een bepaalde smaak registreren en andere smaken niet. Ik meen me te herinneren dat de gehele oppervlakte van de tong alle smaken waarneemt. Maar hou me ten goede
Wetenschappelijk correct dus waarquote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef Isabeau het volgende:
Bijna alle boeken leren wat anders, maar bovenstaande is wetenschappelijk correct. Het was een misvatting dat bepaalde smaken alleen in bepaalde gebieden worden geproefd, een hardnekkige misvatting![]()
Heb je al August Celestials gedaan?
Ja, samen doenquote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Wetenschappelijk correct dus waarWoehoe
Nope, heb alleen de tuinquests gedaan. Samen doen?
Ja, hij vond ook dat ik langzaam reedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Blues op 11-11-2012 18:27:24 ]
Hij vond het ook kkkkkoud en moest nog handschoenen kopenquote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
Geweldig B !
/ lijkt niét op Bondi beach
Vooral een moeilijk mensquote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef AnneX het volgende:
En Saar: ongelooflijk stoer om te dansen op het feestje van sch.moeders
/ herinnert zich een ietwat zurig mens uit je posts.
Ja ik ook, goed johquote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef AnneX het volgende:
En Saar: ongelooflijk stoer om te dansen op het feestje van sch.moeders
/ herinnert zich een ietwat zurig mens uit je posts.
Die zit lekker ver wegquote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral een moeilijk mensIk heb geen last van schoonmoeders
Trouwma zoals ze in Vlaanderen zeggenquote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral een moeilijk mensIk heb geen last van schoonmoeders
Vorig jaar niemand, dus dit jaar geen rekening mee gehouden en dus niks in huis gehaald. Ze hebben pech als ze aanbellen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten straks. Benieuwd hoe druk het wordt. Laatste keer een stuk of 10x groepjes aan de deur
Wat is daar zo leuk aan voor die kinderen?quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef z80 het volgende:
sankt martin komt nu ook hier door het dorp.
vooraf kun je opgeven of en hoeveel kinderen mee lopen. die krijgen allemaal een zak snoep.
ze gaan dus niet de deuren langs.
geen idee. maar het geeft hier wel rust aan de voordeur.quote:Op zondag 11 november 2012 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is daar zo leuk aan voor die kinderen?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef Isabeau het volgende:
2老闆,我與Immersion * O *時,羅斯說,我必須做一些事情,Ross 但是這是完全錯誤的,當我死時和羅斯的傢 Ross 伙說:我告訴她死。然後,每個人都在拆線
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |