PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Oké....quote:Op zondag 11 november 2012 14:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als een soort van goedmakertje voor het gefaal van EA.
Allemaal bronze packsquote:
Mijn neefquote:
Ik heb Rik even gewhatsappt en op de hoogte gebracht van jouw activiteiten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Zhano het volgende:
Heheh, zit een beetje in de webapp te peuren en die speler statussen zijn best grappig. Als je een speler verkocht hebt kun je die nog in de gaten houden als je hem niet weghaalt uit je lijst. Zo zie ik nu dat mn net verkochte Zé Eduardo nu de status "WAITING_FOR_GAME" heeft![]()
Hij zit nu op de bank "IN_GAME_SIDELINES"quote:Op zondag 11 november 2012 15:07 schreef Zhano het volgende:
Heheh, zit een beetje in de webapp te peuren en die speler statussen zijn best grappig. Als je een speler verkocht hebt kun je die nog in de gaten houden als je hem niet weghaalt uit je lijst. Zo zie ik nu dat mn net verkochte Zé Eduardo nu de status "WAITING_FOR_GAME" heeft![]()
Bilbao - Sevilla ook leuk affiche en Lazio Roma - AS Roma + AC Milan -Fiorentinaquote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja helaas kan ik Chelsea niet zien, moet zo werken
Serie A kijk ik eigenlijk niet. Af en toe samenvattingen maar hele wedstrijden niet. BPL wel, MOTD is geniaalquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bilbao - Sevilla ook leuk affiche en Lazio Roma - AS Roma + AC Milan -Fiorentina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Serie A kijk ik eigenlijk niet. Af en toe samenvattingen maar hele wedstrijden niet. BPL wel, MOTD is geniaal
Edit: Het gaat lekker met die silver packsIs ook weinig aan over het algemeen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zeggen ze, maar er zijn toch best wat wedstrijden waar veel goals vallen..quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is ook weinig aan over het algemeen..
quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Babel schouder uit de kom. Gelukkig niets gebroken, maar wel pijnlijk.
robbenquote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wie is beter in 4-3-3 Narsingh of Lens
Lamprou is een mislukte RB/LBquote:
Elke keer als de tegenstander een schot lost of de bal voorgeeft houd ik mijn hart vastquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lamprou is een mislukte RB/LBLieten een wedstrijd op goal en bleek goed te kunnen duiken en snel te reageren
Helaas voor hem is hij een dwerg
Paulinho is ook gewoon een baasquote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef Thorb het volgende:
Paulinho heeft er ook 2 gescoord, zou wel een goede CM zijn.
Zo gaat het bij Ajax al jarenquote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke keer als de tegenstander een schot lost of de bal voorgeeft houd ik mijn hart vast
Met Steek toch nie ?quote:
Vermeer is minimaal een kop groter, dat is iets veiliger. Lamprou is 1.75quote:
De kwaliteiten zijn meer van belang dan zijn lengte hèquote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vermeer is minimaal een kop groter, dat is iets veiliger. Lamprou is 1.75
Die heeft hij nietquote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De kwaliteiten zijn meer van belang dan zijn lengte hè
Gesproken als een man met een kleine pen0r.quote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De kwaliteiten zijn meer van belang dan zijn lengte hè
Een kop van 7 cm is hij groter ja. Scheelt wel iets,, maar dan nog. Vermeer is ook nog een neger.quote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vermeer is minimaal een kop groter, dat is iets veiliger. Lamprou is 1.75
quote:
Die is blij dat hij niet moet rennenquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een kop van 7 cm is hij groter ja. Scheelt wel iets,, maar dan nog. Vermeer is ook nog een neger.
Lamprou is een griekquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een kop van 7 cm is hij groter ja. Scheelt wel iets,, maar dan nog. Vermeer is ook nog een neger.
Waarom kijk je dan ook? egt domquote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Zhano het volgende:
Torrents met opzettelijke spoilers in de comments[ afbeelding ]
Hij is geen kloon.quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Van wie ben jij trouwens een kloon?
Lekker goedmakertje dit zeg, wtf. Rood en een pingel terwijl het FK Roda had moeten zijnquote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit dan, Kurto maakt overduidelijk hands maar scheids laat doorgaan
Hoop 't. Zou 'm graag op CAM willen uitproberen in 352quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Thorb het volgende:
SIF Diego komt eraan, al 2 goals in 16 minuten
nee Wielaert is ingevallen dus 4-4 in de maakquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
oke geen 3-3 dus maar 4-2!!! nu gaat feyenoord winnen!!
OEI!! logisch want ex-ajax dus feyenoord dwarszitten!!quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee Wielaert is ingevallen dus 4-4 in de maak
Hele vreemde pot ieder gevalquote:Op zondag 11 november 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
Wahahahaha echt wat zit ik te kijken lol
Ik zou de spitsen omdraaien. Falcao heeft een 5 star weak footquote:
is ook zo, feyenoord heeft gewoon weer de scheids omgekochtquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel jammer dit, was echt een leuke wedstrijd... En nu gaan alle haters weer janken dat Feyenoord het niet op eigen kracht kan en weer geholpen is door de scheids.
Nee, Feyenoord was al veel beter ondanks al het gefaal achterin, maar het is gewoon lelijk dat een scheids zulke fouten maakt..voor wie dan ook.quote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel jammer dit, was echt een leuke wedstrijd... En nu gaan alle haters weer janken dat Feyenoord het niet op eigen kracht kan en weer geholpen is door de scheids.
echt wel elke wedstrijd die ze winnen hebben ze scheids mee ook tegen ajax rood moisander enzo slaat echt nergens opquote:Op zondag 11 november 2012 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord was al veel beter ondanks al het gefaal achterin, maar het is gewoon lelijk dat een scheids zulke fouten maakt..voor wie dan ook.
Zo vaak is het toch ook niet dat Feyenoord "weer" geholpen is door de scheids?
Dat gebeurt vanuit Rotterdam richting Amsterdam ook toch? iets met KNJBquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat zijn wel leuke potjes lazio tegen as romaquote:
Ja klopt. Vergetenquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou de spitsen omdraaien. Falcao heeft een 5 star weak foot
Hulk heeft geen 5* maar 4.quote:Op zondag 11 november 2012 15:58 schreef Anonymous61 het volgende:
vier 5*
hoe afmaken? Diego alves of Helton :S
[ afbeelding ]
Manne dom die kerelquote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef bombmannl het volgende:
[..]Hij zegt toch 4 van 5 hebben 5* skill
quote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
hey Toef had iemand die 300k wou kopen(voor 45) jouw kant opgestuurd. hopelijk mailt hij wel
En terecht.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga echt huilen als dit nog fout gaat
k, mooiquote:
Uurtje of 1 was ik wakker, expres de wekker niet te laat gezet, anders kan ik vanavond niet slapen. Was wel een vette nachtquote:
Contracten geven.quote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet wat ik er mee moet doen![]()
[ afbeelding ]
dumpenquote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef zerokil het volgende:
Ik weet niet wat ik er mee moet doen![]()
[ afbeelding ]
Erg herkenbaar dit, ik ga deze week weer in een normaal slaap ritme komenquote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uurtje of 1 was ik wakker, expres de wekker niet te laat gezet, anders kan ik vanavond niet slapen. Was wel een vette nacht
Ik verlang nu al naar bedquote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Erg herkenbaar dit, ik ga deze week weer in een normaal slaap ritme komen
Denk niet dat er sopcast streams zijnquote:
Zal wel gewoon op dsc zijn lijkt me, als feyenoord en ajax (is al afgelopen) afgelopen zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 16:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk niet dat er sopcast streams zijn![]()
Wel een prima TorrentStream. Moet je even het programma downloaden.
Oh oké, ik kon die ook niet vinden.quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel gewoon op dsc zijn lijkt me, als feyenoord en ajax (is al afgelopen) afgelopen zijn.
Ik zeg toch 4 5* skillers niet 5..quote:
Sandro is gewoon goed op LB hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Ik zeg toch 4 5* skillers niet 5..
ik moet alleen nog een betere LB,RB en CB halen.. st pato of welliton
[ afbeelding ]
Dede, Santana, Felipe Luis IF, Jonathan, Welliton.quote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is IF filipe of if adriano aan te raden? marcelo vind ik overpriced..quote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Sandro is gewoon goed op LB hoor
Beetje standaard team...quote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja ik wil vaak met 5 skillers spelen dus.. miss moest ik een hybrid maken met assaidi en taarabtquote:
Leuk middenveldquote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik moet alleen nog een betere LB,RB en CB(dede) halen.. st pato of welliton
[ afbeelding ]
Marcelo is wel beter dan beide IF'squote:Op zondag 11 november 2012 16:27 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
is IF filipe of if adriano aan te raden? marcelo vind ik overpriced..
Je achterhoede gaat de hele tijd voorin staan héquote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
ik moet alleen nog een betere LB,RB en CB(dede) halen.. st pato of welliton
[ afbeelding ]
En het middenveld en de aanval ook.quote:Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je achterhoede gaat de hele tijd voorin staan hé
Ik hoop dat hij een keer een goede wedstrijd neer zetquote:
:S :S :S :S :S :Squote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Anonymous61 het volgende:
:S
AC Milan 1 - 2 Fiorentina
Genoa 2 - 1 Napoli
Lazio 3 - 1 AS Roma
:s:s:s:s:squote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Anonymous61 het volgende:
:S
AC Milan 1 - 2 Fiorentina
Genoa 2 - 1 Napoli
Lazio 3 - 1 AS Roma
Beter nu de goal tegen dan in de 90e minuutquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat? Mijn stream klapte er net uit.
edit; godverdomme![]()
Ja, geniaal doelpuntquote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is een woord
of staat PSV achter?
Ja goed, maar PSV gaat meestal beter spelen verder in de wedstrijdquote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beter nu de goal tegen dan in de 90e minuut
quote:Op zondag 11 november 2012 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
what the actual fuck?![]()
![]()
Ik heb wasberen gezien die geïnspireerder speelden.quote:Op zondag 11 november 2012 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Hoe speelt psv?. Ff toernooi op fut gespeeld
Ik zie het nu, kreeg een korte blik en toen ging de stream op zwartquote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
De ene neger is de andere niet. Het was een goal van Narsingh.
Aandachtquote:Op zondag 11 november 2012 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sommige mensen letten écht niet op![]()
toch mooi 20k winst
Mooiquote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tofdie chase scene in turkije is fucking vet
he jonge lekker spoilen ga hem deze week pas zien skkltjequote:Op zondag 11 november 2012 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tofdie chase scene in turkije is fucking vet
Bond gaat dood.quote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
he jonge lekker spoilen ga hem deze week pas zien skkltje
eh wat doe rustig man is toch geen spoiler man doe normaal johquote:Op zondag 11 november 2012 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
he jonge lekker spoilen ga hem deze week pas zien skkltje
?quote:Op zondag 11 november 2012 17:13 schreef Zhano het volgende:
Hopen op een voorspoedig herstel van Nordfeldt. Jezus man
Daar kijken we als Sport1 kijkers al weken naar uit.quote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef Maver24 het volgende:
Straks op Sport 1 voetbal heb je AEK Athene tegen Olympiacos. Uit de griekse competitie. Om 20.00 ook een partij op Sport1 extra uit de braziliaanse competitie. Benieuwd welke
als het nou Palathanatikos was oke, maar AEKquote:Op zondag 11 november 2012 17:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daar kijken we als Sport1 kijkers al weken naar uit.Om AEK Athene vs Olympiacos te zien.
![]()
Lijkt me toch leuk om te kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Daar kijken we als Sport1 kijkers al weken naar uit.Om AEK Athene vs Olympiacos te zien.
![]()
Mee eens, hij heeft erg weinig vast.quote:
prima goaltjequote:Op zondag 11 november 2012 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die eigen goal van Panathinaikos in de EL was te grappig, er stond geen keeper en die speler schoot hem zo terug in de goal
Lijkt me echt een saaie wedstrijd, maar dat komt misschien omdat ik nooit Grieks voetbal kijk en dus niet weet wat voor niveau ze zijn.quote:
Beetje te snel om te oordelen imo..quote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Narsingh speelt goed vandaagOok wel eens mooi, normaal vind ik hem een beetje onhandig.
[..]
Mee eens, hij heeft erg weinig vast.
Het loopt niet super, maar denk dat PSV wel gaat winnen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef StijnDa het volgende:
Narsingh speelt goed vandaagOok wel eens mooi, normaal vind ik hem een beetje onhandig.
[..]
Mee eens, hij heeft erg weinig vast.
Zelden zo gelachen zeker?quote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef BDIL het volgende:
HaHAHAHAHAHHAAHHAAAHAH FIFA 13 reclame borden bij Chelsea- Liverpool : ''Simpley the best football game''![]()
![]()
![]()
Lens komt terug van een blessurequote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Beetje te snel om te oordelen imo..
Ik snap alleen Matavz niet...
ok.quote:
Dat meen je niet?quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lens komt terug van een blessureDaarom krijgt Matavz de kans.
Narsingh heeft behoorlijk wat prima ballen gegeven, combinaties en voorzettenEn doelpuntje ook nog.
Denk dat dat onderlinge gevoel nog een beetje moet groeien. Hoop wel dat Matavz er zo ff eentje inlegt goed voor het vertrouwen bij die jongenquote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Ik bedoel spreken ze van tevoren niet af of Matavz naar de 1ste paal of 2de paal gaat..
Matavz heeft nog geen een goede bal gehad..
IF Felipe verkocht voor 50k, 22k winstquote:Op zondag 11 november 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie nog wel eens dealtjes op de markt waar je winst op kunt maken. Mijn laatste was IF Alaba voor 55k. Verkocht voor 80k
Hoezo meen ik dat niet?quote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Ik bedoel spreken ze van tevoren niet af of Matavz naar de 1ste paal of 2de paal gaat..
Matavz heeft nog geen een goede bal gehad..
De laatste tijd vind ik veel minder deals dan een paar weken geleden, wel had ik nog een paar keer een van Rhijn goedkoop opgepikt. 1 in 4-3-3 voor 350c die voor 4.9k verkochtquote:Op zondag 11 november 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie nog wel eens dealtjes op de markt waar je winst op kunt maken. Mijn laatste was IF Alaba voor 55k. Verkocht voor 80k
Gewoon 2 dagen lopen als een baasquote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ok. Ik ga nu ff sintmaarten lopen. Daarna kan ik wel
Je bent qua bezit 1 van de rijksten hier. Moeten wij je dan nog vertellen waar leuke dealtjes zijn?quote:Op zondag 11 november 2012 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Verkoop messi en cash die 100-150 euro.quote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef Maver24 het volgende:
Zit te denken. Messi verkopen en IF Neymar halen. Bam. Lijkt me wel wat
Hij heeft 2000 euro aan packs verneukt waarschijnlijkquote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent qua bezit 1 van de rijksten hier. Moeten wij je dan nog vertellen waar leuke dealtjes zijn?
Erg gekquote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft 2000 euro aan packs verneukt waarschijnlijkHoe was het feest gister ?
Moet hetzelfde zeggenquote:
Ah, oké, dan is hij niet slechtquote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij deed een midgetgolfcelebration.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |