SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dan moet je ze vanavond weer een mandarijn geven, dan zie je ze kijken: Ik wil liever snoepquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Krijgt het goede doel nog steeds geld voor elk gescoord doelpunt per ronde?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
dit is wel heel kort door de bochtquote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Voor de onwetenden onder ons: St. Maarten is de katholieke versie van halloweenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Watquote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
Krijgt het goede doel nog steeds geld voor elk gescoord doelpunt per ronde?
Komt zeker uit Steve zijn zak danOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dat is na de 10-0 van PSV niet meer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is wel heel kort door de bocht"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Klopt wel zo'n beetje... Kinderen gaan langs de deuren om om snoep te bedelen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is wel heel kort door de bocht![]()
Maar niet verkleed maar met een lampionquote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt wel zo'n beetje... Kinderen gaan langs de deuren om om snoep te bedelen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Klopt, maar ik zei ook niet dat het precies als halloween wasquote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar niet verkleed maar met een lampion![]()
![]()
Ah, dan heb ik ze voor niks weggestuurd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar niet verkleed maar met een lampion![]()
alsof ze het vieren in dat gehucht van jou.quote:Op zondag 11 november 2012 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik ze voor niks weggestuurd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Twente speelt weer eens lekker kut
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Amersfoort is geen gehucht.quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ze het vieren in dat gehucht van jou.![]()
Lekker op gelijkspel spelen als je kampioen wilt worden![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Laf he?quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente speelt weer eens lekker kut![]()
Twente speelt buitenhuis in de toppers gewoon superlaf voetbalquote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker op gelijkspel spelen als je kampioen wilt worden![]()
![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |