quote:U bent geholpen
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:03 schreef Vision het volgende:
een url naar het programma?
quote:DOWNLOAD SOULSEEK HIER !!!
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:03 schreef Vision het volgende:
een url naar het programma?
quote:Hoeveel gebruikers er precies zijn weet ik niet, maar het werk ook via groepen.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:01 schreef sbronsge het volgende:
Ik ga eens snel kijkenMaar zijn er al wel voldoende gebruikers voor??
Ok brb
Me lijst is nu al flink uitgebreid
quote:Altijd ff meerdere keren zoeken en dat is er wel ééntje die niet gequeued staat meestal
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:09 schreef nuker het volgende:
idd .. soulseek werkt heel goed, vindt ook veel dinge, maar ook wel veel gequeuede dingen .. ofzo
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik gebruik slsk nu ongeveer een dikke week.
Je vind er idd alles mee. Het eerste nadeel is die rottige queues. Voor sommige nummers moet je een week wachten en dat is vrij kut!
quote:whoa coole pic! *ript*
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:04 schreef _o_ het volgende:[..]
quote:Zo goed als audiogalaxy zal bijna geen één programma voorlopig zijn maar Soulseek is al redelijk op weg moet ik zeggen.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hij vind redelijk veel, maar is nog lang niet te vergelijken met audiogalaxay.
quote:Not even close, idd.
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Hij vind redelijk veel, maar is nog lang niet te vergelijken met audiogalaxay.
quote:AG was natuurlijk ook heel anders, daar moest je de nummers op de website selecteren en er was idd wel meer keus. Ik moet zeggen dat SoulSeek tot nu toe de meest waardige vervanger is voor AG.
Op zondag 25 augustus 2002 00:57 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Not even close, idd.
.
En als er staat "remote: banned", ben ik dan door hem gebanned of is hij door soulseek gebanned?
geweldig gewoon. Eindelijk weer normaal albums downloaden zoals dat met AG ook kon, alleen de snelheid laat wat te wensen over
Soulseek
quote:toch niet, aan het begin leek het echt bijna perfect maar na een dag gebruiken ben ik toch wel over uit dat het:
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:36 schreef Flashguy het volgende:
Toch weer iemand blij gemaakt!(en stiekem weer een *kick* natuurlijk)
1.verschrikkelijk traag is omdat je maar max. van 1 user tegelijk kan downen
2. Als die ene user offline is je downloads gewoon stil staan
3. Als je aantal nummers van 1 user aanklikt er altijd maar 1 download en je niet makelijk een nummer van andere user kan downloaden zoals met AG en Kazaa wel het geval is/was.
4 had ik al gezegd dat het traag was
5. de meeste users zo'n grote que hebben dat je na een dag nog 400 wachtenden voor je hebt
SoulSeek is
quote:* -roys- ook
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:45 schreef da_rippah het volgende:
ik verlang weer naar AG
Jammer:
quote:dat ja, hele lijst vol, heb 200files met remotely queued en awaiting user, de files die wel gaan, gaan meestal met 1/2 kb/s
Op dinsdag 8 oktober 2002 21:51 schreef da_rippah het volgende:
Hmm kazaa gaat bij mij meestal wel met 30/40 kbps... AG was wel een stuk langzamer (10/15) maar ze hadden wel ALLESJammer:
en dat zijn er maar 3 van een hele lange lijst
geen waardige vervanger dus, zelfs kazaa is beter
quote:Who Cares?
Op vrijdag 23 augustus 2002 14:21 schreef Doopy-X- het volgende:
ik ben benieuwd of ie Andre Hazes - Bloed, Zweet en Tranen al vind......vertel....vertel!!!!!!
Zo 'Super1337' is het niet om die te hebben hoor
Je moet niet als een dom rund bij de eerste de beste user gaan downloaden, zelf blijven zoeken.
quote:BBun heeft gelijk. Kijk wat verder dan je neus lang is. Ik haal met soulseek zeker snelheden zoals genoemd door bbun, en het is ook zeker niet zo dat je maar één file tegelijk kan downloaden.
Op dinsdag 7 januari 2003 18:23 schreef BBun het volgende:
Actiever gebruiken dat Soulseek, ik wacht nooit op bestanden en meestal gaan ze tussen de 10 en de 200 kb/s...Je moet niet als een dom rund bij de eerste de beste user gaan downloaden, zelf blijven zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |