Vanwege wat?quote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geef 1 deegroller voor het vorige topic.
[ afbeelding ]
Hier net ook op tablet...quote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je fok op text only vanuit de mobiele versie? Hij loopt steeds vast
Kan, denk ik, alleen als je een vaste verbinding hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je fok op text only vanuit de mobiele versie? Hij loopt steeds vast
Dit is dan ook een andere woning.quote:Op zondag 11 november 2012 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt zeker door die verhalen over dat er geen doorkomen aan was
Ik wil er simpelweg niet aan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is dan ook een andere woning.![]()
Nem, zo'n drankje in de nek heb ik ook wel eens gedaan. En het waren nog wel de aardigste mensen die ik toen bediende. Ik vraag me af hoe het zou zijn geweest als ik het bij één van de bobo's in strak pak had gedaan (inclusief Porsches op de parkeerplaats).
Zoals de Hemel ja. Sterker nog, de mannen die die installatie hebben gebouwd, hebben de mijne ook gebouwdquote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef wyccie het volgende:
Maar je werkt dus in zo'n brouwerij zoals De Hemel/Commanderie van St Jan, inclusief proeverij en bediening?
Ik dacht dat het puur het brouwen was.
Klinkt leuk, goede afwisseling. Verder ook als geheel een beetje vergelijkbaar met De Hemel? Daar heb ik ook wel eens gelunched. En je kunt er ook spelletjes spelen. Zelfs ooit een koffieworkshop gehad. Liever had ik de chocoladeworkshop, maar dat was helaas niet één van de opties bij het peronseelsuitje.quote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals de Hemel ja. Sterker nog, de mannen die die installatie hebben gebouwd, hebben de mijne ook gebouwd
Het is niet puur brouwen. Ik sta ook in de bediening(vind ik leuk) en moet proberen meer een eenheid te vormen tussen de brouwerij en het restaurant/bar gedeelte
Maar het brouwen krijgt altijd voorrang.
Het is parttime. Alleen in de zomer kan het zo druk zijn dat het méér dan fulltime isquote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt leuk, goede afwisseling. Verder ook als geheel een beetje vergelijkbaar met De Hemel? Daar heb ik ook wel eens gelunched. En je kunt er ook spelletjes spelen. Zelfs ooit een koffieworkshop gehad. Liever had ik de chocoladeworkshop, maar dat was helaas niet één van de opties bij het peronseelsuitje.
En is het full time?
Met leuning.quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte, eventueel met leuningen zoals de zwarte.
Het musemgedeelt is ook nieuw en zit in de kelder. Het ontwerpbureau/grafische desingers zitten ergens op zolder meen ik.quote:Op zondag 11 november 2012 13:28 schreef wyccie het volgende:
Designbureau en museum? Dat is nieuw voor mij.![]()
Binnenkort maar weer eens naar De Hemel voor een High Tea.
[..]
Met leuning.Zelf zou ik nooit voor witte stoelen of banken gaan. Die witte staat misschien wel mooier, maar ik ben bang dat het zo gauw vies wordt.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geef 1 deegroller voor het vorige topic.
[ afbeelding ]
quote:IARL, als een vrouw zegt "Doe maar wat jij wilt", doe dan nooit wat je zelf wilt!
Veteransday?quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij stilgestaan met het hele gezin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |