abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 november 2012 @ 13:13:56 #251
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119198203
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:12 schreef Xenorium het volgende:
Downstar, heb jij al een fix gevonden voor de battery bug?? Jammer dat niemand de phone heeft bij xda forum. Geen custom rommetjes. }:|
De roms voor dit soort toestellen is vaak niet veel meer dan een versie met verwijderde apps.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119198313
Klopt maar ik heb geen ervaring met een rom bouwen, ik ben nu aan het uitzoeken hoe we aan een functionerende rom kunnen komen met Nederlands ingebakken.

Je kunt geen generieke rom flashen denk ik. Helaas ook niemand hier die er verstand van heeft.
pi_119198337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ik ben Downstar niet maar heb mijn Neo ook geroot, had er wel een sd kaartje in zitten maar is volgens mij nergens voor nodig. De files die je erop dumpt dat is gewoon op de interne opslag.

Ik heb trouwens een Tele 2 simkaart erin en de phone zegt de hele tijd dat Tele 2 aan het roamen is en of ik het zeker weet dat ik wil bellen enz. Schijnt dat Tele 2 dus via het t-mobile netwerk gaat en het daarom aangeeft als 'roaming'. Is wel irritant.
Volgens mij is dat op te lossen door in de instellingen naar roaming te gaan en nationaal roaming aan te vinken. Hiermee geef je aan dat zoals bij jou Tele 2 gewoon via het t-mobile netwerk mag. Als je naar het buitenland gaat wordt internet alsnog uitgezet zodat je geen kosten maakt. Dan krijg je deze waarschuwing als het goed is niet meer iedere keer.

Edit, staat dus onder:
Instellingen --> draadloos en netwerken ---> mobiele netwerken --> gegevensroaming. Althans bij versie 2.3.x

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mijn Neo is onderstussen in Nederland (dag of twee later verzonden). Vrees dat hij bij de douane is :'(
Volgens de tracking site is hij inmiddels vertrokken, status is daarmee "Overseas". Nu hopen dat het in Nederland vlotjes gaat en ik volgend weekend kan kijken of het wat is.

Edit: goed ding dat ik de cover en screen protector los besteld heb. Deze heb ik 1 dag na de telefoon besteld en is nog altijd niet verzonden. De telefoon was wel in 2 dagen weg.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tonkey op 14-11-2012 13:23:19 ]
pi_119198948
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Heb net dezelfde status! :D En vanaf dan wachten zonder tracking :( :p
Da's wel jammer. Ben ook van België. Eens benieuws hoe lang het duurt via airmail. Hopelijk snel :-)
pi_119199135
De Newman N1 is in de aanbieding bij Lightake.

Totaal 190 dollar (was 205)
http://lightake.com/detai(...)_8.0MP___Black-59342
pi_119200231
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:37 schreef stefke001 het volgende:

[..]

Da's wel jammer. Ben ook van België. Eens benieuws hoe lang het duurt via airmail. Hopelijk snel :-)
Ja ben ook benieuwd :) Gaat allemaal precies nog wel sneller dan ik gedacht had.
pi_119200602
http://www.gizchina.com/2(...)ected-128-low-price/

Nog goedkoper dan de Neo N02-M, wel jammer dat die andi van Gizmondo nooit even meld waar de verkoop precies is, vaak zijn het berichten zonder een goeie bron.
pi_119200986
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)ected-128-low-price/

Nog goedkoper dan de Neo N02-M, wel jammer dat die andi van Gizmondo nooit even meld waar de verkoop precies is, vaak zijn het berichten zonder een goeie bron.
meh, 2000 mAh batterij voor 5" scherm, en maar 512mb ram... :p En lijkt mij op het eerste zicht ook een beetje en S3 kloon
pi_119201048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

meh, 2000 mAh batterij voor 5" scherm, en maar 512mb ram... :p En lijkt mij op het eerste zicht ook een beetje en S3 kloon
Die telefoon is gewoon voorbeeld van goedkoop is duurkoop, maja een 5inch telefoon zou natuurlijk een grotere batterij kunnen hebben.
pi_119201088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Valt wel mee met kloon, heeft bijv. geen fysieke homebutton. Ook heeft het een groter scherm en grotere bezels zo te zien.
pi_119201875
Ik heb een tweetal roms gedownload voor de Neo vanuit de Chinese community, 1 officiële van de producent en 1 geupdate met een fix voor de batterij indicator en het soms te witte scherm.

Ik ga straks proberen om deze rom, na alle chinese rommel gestript te hebben op de Neo te flashen. Zal niet vandaag zijn maar het is een begin.

Ik heb zelf nog weinig ervaring met android, dus dit is nieuw maar heb zelf informatica gestudeerd dus ik zal er wel uit komen. Ken unix wel een beetje uit een grijs verleden, moet alleen de correcte tools verzamelen om dit te doen.

Keep ya posted.
pi_119202186
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb een tweetal roms gedownload voor de Neo vanuit de Chinese community, 1 officiële van de producent en 1 geupdate met een fix voor de batterij indicator en het soms te witte scherm.

Ik ga straks proberen om deze rom, na alle chinese rommel gestript te hebben op de Neo te flashen. Zal niet vandaag zijn maar het is een begin.

Ik heb zelf nog weinig ervaring met android, dus dit is nieuw maar heb zelf informatica gestudeerd dus ik zal er wel uit komen. Ken unix wel een beetje uit een grijs verleden, moet alleen de correcte tools verzamelen om dit te doen.

Keep ya posted.
Nice :) Ik zou ook graag wat meer leren kennen van zelf roms tweaken enzo, en was al wat gaan opzoeken.
Hier in de derde post staat wel een mooi overzicht van alle packages die je in ubuntu moet downloaden daarvoor, misschien helpt dat wel vermits je zei van al de correcte tools verzamelen :)
  woensdag 14 november 2012 @ 15:34:55 #263
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119202546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Xenorium het volgende:

Kijk, daar verwees ik laatst al naar alleen had ik de concrete link niet beschikbaar toen ik hier postte.

Top dat je hem hebt opgeduikeld, veel succes! Mijn NEO is (nog steeds) onderweg, dus ik hoop later voordeel te hebben van jouw ervaringen! :)
pi_119202644
Ja je moet je registreren op die forums en zelfs replyen voordat je een downloadlink mag zien. Heeft even moeite gekost.

Nu een derde rom in de pocket, eentje die een samsung interface heeft als mod. ;)
pi_119202778
Zo ik heb op tweakers.net het topic voor Huawei Honor 2 vorm gegeven en nu ook een prijzen en levertijden topic omdat je dat nou eenmaal daar moet scheiden.

[Huawei Honor 2] Ervaringen en Discussie

[Huawei Honor 2] Levertijden en prijzen

Via Mistertao kun je hem als je de eerste keer via Mistertao besteld hem voor ongeveer $ 300 krijgen, je stort $ 300 en krijgt vervolgens $ 30 bonus en dat is volgens mij genoeg om ook nog de tweede betaling te doen.
pi_119203479
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:37 schreef Xenorium het volgende:
Ja je moet je registreren op die forums en zelfs replyen voordat je een downloadlink mag zien. Heeft even moeite gekost.

Nu een derde rom in de pocket, eentje die een samsung interface heeft als mod. ;)
nice :) zou je misschien ergens een link kunnen zetten naar de roms ofzo, zodat we die niet allemaal moeten gaan zoeken? :)
pi_119207315
Hebben jullie de vernieuwde versie van de Bedove X12, de X21.

http://www.in4dealz.com/d(...)tphone-Black-600266/
pi_119209098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Vincent_vd het volgende:
nen zetten naar de roms ofzo, zodat we die niet allemaal moeten gaan zoeken? :)
misschien apart neo topic openen
pi_119209112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Bakkwast het volgende:
Hebben jullie de vernieuwde versie van de Bedove X12, de X21.

http://www.in4dealz.com/d(...)tphone-Black-600266/
Internal Memory ROM 32Gbit+ RAM 4Gbit (ROM 4GB+ RAM 512MB) :(
pi_119209344
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef glsf het volgende:

[..]

misschien apart neo topic openen
Dan kunnen we aan de gang blijven :P
pi_119212635
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

En voor elke telefoon een apart 'leveringstijden' topic en een 'ervaringen en discussie' topic.
Dan is het net als op Tweakers :D
pi_119212867
quote:
7s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Als rooten/roms en dergelijke toestel specifiek gaan werken kan ik er bij inkomen dat het handig is.
Volgens mij is dit echter niet (echt) het geval.
pi_119213874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef ptrmas het volgende:

[..]

Internal Memory ROM 32Gbit+ RAM 4Gbit (ROM 4GB+ RAM 512MB) :(
Maar deze heeft wel 1.2 GHz processor en de Neo 1.0GHz en 4GB ROM en 1GB RAM. Zit er dan nog veel verschil in de snelheid?
pi_119213987
En wie heeft hier ervaring mee? www.cect-shop.com.
http://www.cect-shop.com/de/bedove-x21-schwarz.html#.UKPz2GfhKTM

Levering en Betalen via PAYPAL.
pi_119213993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Bakkwast het volgende:

[..]

Maar deze heeft wel 1.2 GHz processor en de Neo 1.0GHz en 4GB ROM en 1GB RAM. Zit er dan nog veel verschil in de snelheid?
Snelheid van de processor gaat niet zo heel veel verschil maken, RAM is veeel belangrijker en merk je veel harder bij het gewone gebruik :)

Is trouwens dezelfde processor in de twee, die van 1.2ghz is dus gewoon iets hoger geklokt
pi_119214135
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Bakkwast het volgende:
En wie heeft hier ervaring mee? www.cect-shop.com.
http://www.cect-shop.com/de/bedove-x21-schwarz.html#.UKPz2GfhKTM

Levering en Betalen via PAYPAL.
denk dat het een chinese foon is met een ander naampje erop. maar als hij uit duitsland komt van een gerenomeerde shop kan hij misschien wel terug als er iets mee is. Even de naam van die webshop googlen. Al vind ik niet dat het scherm echt mooi lijkt op die, veel spiegeling
goede site trouwens, scherp geprijst voor een eu site

[ Bericht 2% gewijzigd door Haque op 14-11-2012 20:59:21 ]
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 14 november 2012 @ 21:04:33 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119215074
Resolutie en werkgeheugen zijn ondermaats, prijs te hoog en er is vast een reden dat je 2 accu's krijgt. :') Al die 512MB phones zijn van die 'op alle vlakken net niet'-dingen en zou ik lekker links laten liggen.

Had m'n N02-M toch maar meegenomen vandaag en de accu is haast dood, maar nog niet helemaal. :P Best een gaaf ding eigenlijk, had er minder van verwacht. Ben bijna thuis, dan echt aan het spelen slaan! :D

We zetten in de volgende OP wel ff linkjes naar de meest essentiële posts. ;)

/sent from my N02-m :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119216808
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
Status van mijn Neo : 15-Nov-2012 The item (***) will leave Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012
@ Downstar : moet je een extern kaartje erin hebben om te kunnen rooten ?
Niet nodig om een sd kaartje erin te hebben, gewoon op intern zetten idd ;)
pi_119216943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Resolutie en werkgeheugen zijn ondermaats, prijs te hoog en er is vast een reden dat je 2 accu's krijgt. :') Al die 512MB phones zijn van die 'op alle vlakken net niet'-dingen en zou ik lekker links laten liggen.

Had m'n N02-M toch maar meegenomen vandaag en de accu is haast dood, maar nog niet helemaal. :P Best een gaaf ding eigenlijk, had er minder van verwacht. Ben bijna thuis, dan echt aan het spelen slaan! :D

We zetten in de volgende OP wel ff linkjes naar de meest essentiële posts. ;)

/sent from my N02-m :7
Klinkt weer goed :D Lijkt toch dat iedereen verrast is door de kwaliteit en er heel erg positief over is :D
pi_119217197
benieuwd of shiznuts, hem ook erg solide vind aanvoelen :D?
geen idee of bijvoorbeeld de Jiayu G2 ook zo aanvoelde etc :D?
  woensdag 14 november 2012 @ 21:48:00 #281
97745 Thorical
finding a way
pi_119217539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef Downstar het volgende:
benieuwd of shiznuts, hem ook erg solide vind aanvoelen :D?
geen idee of bijvoorbeeld de Jiayu G2 ook zo aanvoelde etc :D?
Dat kan ik je ook wel vertellen als m'n Neo binnenkomt.
pi_119220605
Voor zover ik de informatie op dit deel van het Neo forum begrijp zou de Neo reeds een Engelstalige CWMrecovery hebben die toegankelijk is met power+volume up.

vertaling
pi_119220730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef elinx het volgende:
Voor zover ik de informatie op dit deel van het Neo forum begrijp zou de Neo reeds een Engelstalige CWMrecovery hebben die toegankelijk is met power+volume up.

vertaling
woow nice! :D

ok het filmpje snap ik precies toch niet wat hij doet :p hij flasht iets, maar wat?
En in die comments staat altijd maar die "card brush" wat zou dat betekenen? :p
  woensdag 14 november 2012 @ 23:03:35 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119221642
Zo, ff wat gegeten eerst hoor. :P
Maar daar is 'ie dan! Yay. M'n (grijs)zwarte Neomobile N02-M. Nadat ik 'em een tijdje terug toevallig tegenkwam toch m'n interesse genoeg gewekt om 'em aan te schaffen. Webshops of Gizchina had er nog nooit van gehoord, dus dan maar via Taobao (MisterTao) aanschaffen. Daar was 'ie vrij snel al binnen en opgestuurd en na twee weekjes wachten is 'ie dus binnen!

Wat zit er in de box? De telefoon zelf, een 1850mAh accu (voor de liefhebbers: 3.7V - Chinese tekens - 6.845Wh - Chinese tekens - 4.2V), accessoires in witte stijl: oordopjes, charger (US-plug) + USB-kabel (Full -> micro). Op het scherm lijkt inderdaad al een folie te zijn aangebracht, als je goed onder een bepaalde hoek kijkt lijkt er een soort oliespoor-achtig golvend patroon in te zitten, merk je niks van echter als het scherm aan staat.

Telefoon voelt verrassend degelijk aan. 't Is natuurlijk geen magnesium alloy all-weatherproof gesealede behuizing. Maar het voelt niet aan als typische Chinese troep. Ik denk dat een One X niet veel anders aan zou voelen. Ook de knopjes had ik een beetje m'n twijfels bij, maar die voelen ook erg stevig en natuurlijk geplaatst aan. Er is ook een uitsparing voor het achterklepje en bij de batterij zodat je makkelijk je vinger/nagel ertussen kunt zetten, dat was bij de G2 niet zo heel denderend gedaan.

Het scherm... mijn Jiayu JY-G2 had last van lichte backlight bleeding aan de bovenkant. Dit scherm heeft geen enkele backlight issues. Qua zwart=zwart en kleurenweergave is m'n Desire Z wat beter. Het scherm van de N02-M is voor dat geld natuurlijk ook budget. Onder een 90 graden hoek ziet alles er best tip-top uit, onder een schuine hoek wordt het wat fletser (maar dat kan ook door de screenprotector komen die er nu op zit). Kijkhoeken zijn goed. Recht van voren super, zelfde eigenlijk voor links en rechts, boven en onder, zoals ook telkens eigenlijk blijkt bij goedkopere tablets, heeft het scherm wat meer moeite, vooral van bovenaf. Voor normaal gebruik geen probleem. De backlight beschikt over een goede intensiteit verder en je kunt verder ook prima op minimum sterkte het scherm nog goed aflezen. De touch werkt verder perfect en probleemloos. De resolutie 540p is voor dit 4.5"-scherm eigenlijk prima aangemeten en voelt niet als overkill of juist als buzzkill aan. Icoontjes en afbeeldingen zien er qua fysieke afmeting en weergave scherp en vloeiend uit.

Verder heb ik er nog niet echt iets mee gedaan, maar het voelt allemaal best 'snappy' aan. Voelt geenszins langzaam of laggy aan en irriteert niet zoals momenteel m'n Desire Z doet. :P Hij start trouwens erg snel op, maar dat is waarschijnlijk omdat standaard 'quickboot' enabled was (onder 'Accessibility'). Third party market als Blackmart Alpha wil prima, zodat je moeiteloos een Opera browser of YouTube-app of iets dergelijks installeren kan. ;) Zelf heb ik veel zaken altijd het liefste in het Engels staan, zodat als ik er online op een international forum of mensen met internationaal karakter over spreek ik ze kan volgen en/of zelf juiste instructies kan geven waar iets te vinden is (ook van belang bijvoorbeeld bij Adobe Photoshop, zodat je moeiteloos tutorials kunt maken/volgen), dus dat is het probleem hier eigenlijk niet.

Echt veel kan ik niet zeggen over Wifi- / Bluetooth- en telefoonnetperformance, daar ik vandaag nog met m'n twee oude mobieltjes heb gedaan en nu pas ff tijd heb. Ik moet trouwens morgen redelijk vroeg weer aan de bak, wil voor 00:00 liggen, dus veel krijg ik nu of morgen ook niet gedaan. ;) Maar ik meld me wel meer als er meer te vertellen valt (of als er vragen zijn).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119222807
Elke dag even inloggen in aliexpress geeft uiteindelijk coupon van $30 over 2 weken. Begint vandaag.
Even op de kerstman klikken boven aan de pagina.
pi_119223150
Vandaag heb ik de neo kunnen vergelijken met de amoi n821. Voor mij was het snel duidelijk... Forget the neo! Ik zal van de week even foto's en uitleg geven.
pi_119223239
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef i124Q het volgende:
Vandaag heb ik de neo kunnen vergelijken met de amoi n821. Voor mij was het snel duidelijk... Forget the neo! Ik zal van de week even foto's en uitleg geven.
Kun je niet even een kleine tip van de sluier lichten ?
pi_119223244
Vader heeft twee chinese smartphones gekregen van een leverancier. Heb ze beide van hem kunnen overnemen.

Jiayu G3 *O* *O*

Lenovo A789 *O*

Zal z.s.m. een reviewtje maken van beide!
pi_119223565
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef glsf het volgende:

[..]

Kun je niet even een kleine tip van de sluier lichten ?
Design, plastic gevoel, flets scherm. Dan liever een paar euro meer..
  woensdag 14 november 2012 @ 23:46:40 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119223585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef i124Q het volgende:
De accucapaciteit is marginaal beter... qua bouwkwaliteit zullen ze niet veel verschillen. Misschien schermtechnologie in de Amoi anders/beter en misschien software-technisch minder hassle? Maar hij is wel aardig wat duurder hè (LT-prijs 199 usd). Dus ben dan toch benieuwd hoe je dat wilt verantwoorden. I.p.v. de Amoi heb ik dan liever een Jiayu G3 (is sowieso al onderweg: 720p scherm, 2750mAh accu, veel support/goede software-ondersteuning en heb 'em dan nog goedkoper ook).
pi_119223644
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef i124Q het volgende:

[..]

Werkende playstore met buienrader op de N821 ?
  woensdag 14 november 2012 @ 23:53:15 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119223944
quote:

[..]

Wat heb je voor de N821 betaald?
Ik kan hem voor rond de 200 dollar vinden. Dat is 60 dollar meer!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef NextTVH het volgende:
Vader heeft twee chinese smartphones gekregen van een leverancier. Heb ze beide van hem kunnen overnemen.

Jiayu G3 *O* *O*

[ afbeelding ]

Lenovo A789 *O*

[ afbeelding ]

Zal z.s.m. een reviewtje maken van beide!
Vooral benieuwd naar de Lenovo!

Welke kleur Jiayu heb je? grijs of zwart? (en wat heb je er voor betaald?)

[ Bericht 26% gewijzigd door RobertNL op 15-11-2012 00:06:10 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119224118
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Vooral benieuwd naar de Lenovo!

Welke kleur Jiayu heb je? grijs of zwart? (en wat heb je er voor betaald?)
Zwart :) Uiteindelijk heb ik maar ¤100 voor beide telefoons hoeven betalen aangezien mijn vader ze gratis had gekregen.
pi_119224198
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

woow nice! :D

ok het filmpje snap ik precies toch niet wat hij doet :p hij flasht iets, maar wat?
En in die comments staat altijd maar die "card brush" wat zou dat betekenen? :p
Heb ik het over een filmpje gehad dan?
pi_119226278
quote:

[..]

De neo plastic gevoel? :') 8)7

volgens mij heb jij dan een andere telefoon in handen gehad dan die ik en shiznuts hebben..
of die amoi moet van aluminium zijn gemaakt ofzo :P?
Scherm zou mogelijk wat beter kunnen zijn, een paar euro meer is voor jou +-50$ meer :P?
Design is natuurlijk eigensmaak..
pi_119226388
doet de appie app het op de neo n02-m? :)
pi_119228318
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik kan hem voor rond de 200 dollar vinden. Dat is 60 dollar meer!
N821 is ongeveer $200. Waar kan jij de NEO vinden voor $140 dan ?
pi_119228324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:46 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Die telefoon is gewoon voorbeeld van goedkoop is duurkoop, maja een 5inch telefoon zou natuurlijk een grotere batterij kunnen hebben.
Ohja? Hoe is goedkoop dan duurkoop in dit geval? Enkel omdat hij maar 512MB ram heeft?
pi_119228340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Heb net dezelfde status! :D En vanaf dan wachten zonder tracking :( :p
Weer iets dichter bij onze bestemming : 15-Nov-2012 The item (***) left Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012
Is toch wel spannend, vind ik, zo wachten op een gloednieuwe telefoon.
pi_119228363
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Downstar het volgende:

[..]

De neo plastic gevoel? :') 8)7

volgens mij heb jij dan een andere telefoon in handen gehad dan die ik en shiznuts hebben..
of die amoi moet van aluminium zijn gemaakt ofzo :P?
Scherm zou mogelijk wat beter kunnen zijn, een paar euro meer is voor jou +-50$ meer :P?
Design is natuurlijk eigensmaak..
Die Neo is toch ook van plastic gemaakt? Dan lijkt een plastic gevoel mij niet geheel onjuist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')