De roms voor dit soort toestellen is vaak niet veel meer dan een versie met verwijderde apps.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:12 schreef Xenorium het volgende:
Downstar, heb jij al een fix gevonden voor de battery bug?? Jammer dat niemand de phone heeft bij xda forum. Geen custom rommetjes.
Volgens mij is dat op te lossen door in de instellingen naar roaming te gaan en nationaal roaming aan te vinken. Hiermee geef je aan dat zoals bij jou Tele 2 gewoon via het t-mobile netwerk mag. Als je naar het buitenland gaat wordt internet alsnog uitgezet zodat je geen kosten maakt. Dan krijg je deze waarschuwing als het goed is niet meer iedere keer.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik ben Downstar niet maar heb mijn Neo ook geroot, had er wel een sd kaartje in zitten maar is volgens mij nergens voor nodig. De files die je erop dumpt dat is gewoon op de interne opslag.
Ik heb trouwens een Tele 2 simkaart erin en de phone zegt de hele tijd dat Tele 2 aan het roamen is en of ik het zeker weet dat ik wil bellen enz. Schijnt dat Tele 2 dus via het t-mobile netwerk gaat en het daarom aangeeft als 'roaming'. Is wel irritant.
Volgens de tracking site is hij inmiddels vertrokken, status is daarmee "Overseas". Nu hopen dat het in Nederland vlotjes gaat en ik volgend weekend kan kijken of het wat is.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mijn Neo is onderstussen in Nederland (dag of twee later verzonden). Vrees dat hij bij de douane is
Da's wel jammer. Ben ook van België. Eens benieuws hoe lang het duurt via airmail. Hopelijk snel :-)quote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Heb net dezelfde status!En vanaf dan wachten zonder tracking
:p
Ja ben ook benieuwdquote:Op woensdag 14 november 2012 13:37 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Da's wel jammer. Ben ook van België. Eens benieuws hoe lang het duurt via airmail. Hopelijk snel :-)
meh, 2000 mAh batterij voor 5" scherm, en maar 512mb ram... :p En lijkt mij op het eerste zicht ook een beetje en S3 kloonquote:Op woensdag 14 november 2012 14:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
http://www.gizchina.com/2(...)ected-128-low-price/
Nog goedkoper dan de Neo N02-M, wel jammer dat die andi van Gizmondo nooit even meld waar de verkoop precies is, vaak zijn het berichten zonder een goeie bron.
Die telefoon is gewoon voorbeeld van goedkoop is duurkoop, maja een 5inch telefoon zou natuurlijk een grotere batterij kunnen hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
meh, 2000 mAh batterij voor 5" scherm, en maar 512mb ram... :p En lijkt mij op het eerste zicht ook een beetje en S3 kloon
Valt wel mee met kloon, heeft bijv. geen fysieke homebutton. Ook heeft het een groter scherm en grotere bezels zo te zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
meh, 2000 mAh batterij voor 5" scherm, en maar 512mb ram... :p En lijkt mij op het eerste zicht ook een beetje en S3 kloon
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb een tweetal roms gedownload voor de Neo vanuit de Chinese community, 1 officiële van de producent en 1 geupdate met een fix voor de batterij indicator en het soms te witte scherm.
Ik ga straks proberen om deze rom, na alle chinese rommel gestript te hebben op de Neo te flashen. Zal niet vandaag zijn maar het is een begin.
Ik heb zelf nog weinig ervaring met android, dus dit is nieuw maar heb zelf informatica gestudeerd dus ik zal er wel uit komen. Ken unix wel een beetje uit een grijs verleden, moet alleen de correcte tools verzamelen om dit te doen.
Keep ya posted.
Kijk, daar verwees ik laatst al naar alleen had ik de concrete link niet beschikbaar toen ik hier postte.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Xenorium het volgende:
Ik heb een tweetal roms gedownload voor de Neo vanuit de Chinese community, 1 officiële van de producent en 1 geupdate met een fix voor de batterij indicator en het soms te witte scherm.
nicequote:Op woensdag 14 november 2012 15:37 schreef Xenorium het volgende:
Ja je moet je registreren op die forums en zelfs replyen voordat je een downloadlink mag zien. Heeft even moeite gekost.
Nu een derde rom in de pocket, eentje die een samsung interface heeft als mod.
misschien apart neo topic openenquote:Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Vincent_vd het volgende:
nen zetten naar de roms ofzo, zodat we die niet allemaal moeten gaan zoeken?
Internal Memory ROM 32Gbit+ RAM 4Gbit (ROM 4GB+ RAM 512MB)quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Bakkwast het volgende:
Hebben jullie de vernieuwde versie van de Bedove X12, de X21.
http://www.in4dealz.com/d(...)tphone-Black-600266/
En voor elke telefoon een apart 'leveringstijden' topic en een 'ervaringen en discussie' topic.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dan kunnen we aan de gang blijven
Als rooten/roms en dergelijke toestel specifiek gaan werken kan ik er bij inkomen dat het handig is.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dan kunnen we aan de gang blijven
Maar deze heeft wel 1.2 GHz processor en de Neo 1.0GHz en 4GB ROM en 1GB RAM. Zit er dan nog veel verschil in de snelheid?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:54 schreef ptrmas het volgende:
[..]
Internal Memory ROM 32Gbit+ RAM 4Gbit (ROM 4GB+ RAM 512MB)
Snelheid van de processor gaat niet zo heel veel verschil maken, RAM is veeel belangrijker en merk je veel harder bij het gewone gebruikquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Maar deze heeft wel 1.2 GHz processor en de Neo 1.0GHz en 4GB ROM en 1GB RAM. Zit er dan nog veel verschil in de snelheid?
denk dat het een chinese foon is met een ander naampje erop. maar als hij uit duitsland komt van een gerenomeerde shop kan hij misschien wel terug als er iets mee is. Even de naam van die webshop googlen. Al vind ik niet dat het scherm echt mooi lijkt op die, veel spiegelingquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Bakkwast het volgende:
En wie heeft hier ervaring mee? www.cect-shop.com.
http://www.cect-shop.com/de/bedove-x21-schwarz.html#.UKPz2GfhKTM
Levering en Betalen via PAYPAL.
Niet nodig om een sd kaartje erin te hebben, gewoon op intern zetten iddquote:Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
Status van mijn Neo : 15-Nov-2012 The item (***) will leave Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012
@ Downstar : moet je een extern kaartje erin hebben om te kunnen rooten ?
Klinkt weer goedquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Resolutie en werkgeheugen zijn ondermaats, prijs te hoog en er is vast een reden dat je 2 accu's krijgt.Al die 512MB phones zijn van die 'op alle vlakken net niet'-dingen en zou ik lekker links laten liggen.
Had m'n N02-M toch maar meegenomen vandaag en de accu is haast dood, maar nog niet helemaal.Best een gaaf ding eigenlijk, had er minder van verwacht. Ben bijna thuis, dan echt aan het spelen slaan!
We zetten in de volgende OP wel ff linkjes naar de meest essentiële posts.
/sent from my N02-m
Dat kan ik je ook wel vertellen als m'n Neo binnenkomt.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:42 schreef Downstar het volgende:
benieuwd of shiznuts, hem ook erg solide vind aanvoelen?
geen idee of bijvoorbeeld de Jiayu G2 ook zo aanvoelde etc?
woow nice!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef elinx het volgende:
Voor zover ik de informatie op dit deel van het Neo forum begrijp zou de Neo reeds een Engelstalige CWMrecovery hebben die toegankelijk is met power+volume up.
vertaling
Kun je niet even een kleine tip van de sluier lichten ?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef i124Q het volgende:
Vandaag heb ik de neo kunnen vergelijken met de amoi n821. Voor mij was het snel duidelijk... Forget the neo! Ik zal van de week even foto's en uitleg geven.
Design, plastic gevoel, flets scherm. Dan liever een paar euro meer..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef glsf het volgende:
[..]
Kun je niet even een kleine tip van de sluier lichten ?
De accucapaciteit is marginaal beter... qua bouwkwaliteit zullen ze niet veel verschillen. Misschien schermtechnologie in de Amoi anders/beter en misschien software-technisch minder hassle? Maar hij is wel aardig wat duurder hè (LT-prijs 199 usd). Dus ben dan toch benieuwd hoe je dat wilt verantwoorden. I.p.v. de Amoi heb ik dan liever een Jiayu G3 (is sowieso al onderweg: 720p scherm, 2750mAh accu, veel support/goede software-ondersteuning en heb 'em dan nog goedkoper ook).quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef i124Q het volgende:
Vandaag heb ik de neo kunnen vergelijken met de amoi n821. Voor mij was het snel duidelijk... Forget the neo! Ik zal van de week even foto's en uitleg geven.
Werkende playstore met buienrader op de N821 ?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef i124Q het volgende:
[..]
Design, plastic gevoel, flets scherm. Dan liever een paar euro meer..
Wat heb je voor de N821 betaald?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef i124Q het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de Lenovo!quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef NextTVH het volgende:
Vader heeft twee chinese smartphones gekregen van een leverancier. Heb ze beide van hem kunnen overnemen.
Jiayu G3![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lenovo A789![]()
[ afbeelding ]
Zal z.s.m. een reviewtje maken van beide!
Zwartquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je voor de N821 betaald?
[..]
Vooral benieuwd naar de Lenovo!
Welke kleur Jiayu heb je? grijs of zwart? (en wat heb je er voor betaald?)
Heb ik het over een filmpje gehad dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:44 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
woow nice!
ok het filmpje snap ik precies toch niet wat hij doet :p hij flasht iets, maar wat?
En in die comments staat altijd maar die "card brush" wat zou dat betekenen? :p
De neo plastic gevoel?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef i124Q het volgende:
[..]
N821 is ongeveer $200. Waar kan jij de NEO vinden voor $140 dan ?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wat heb je voor de N821 betaald?
Ik kan hem voor rond de 200 dollar vinden. Dat is 60 dollar meer!
Ohja? Hoe is goedkoop dan duurkoop in dit geval? Enkel omdat hij maar 512MB ram heeft?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die telefoon is gewoon voorbeeld van goedkoop is duurkoop, maja een 5inch telefoon zou natuurlijk een grotere batterij kunnen hebben.
Weer iets dichter bij onze bestemming : 15-Nov-2012 The item (***) left Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012quote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Heb net dezelfde status!En vanaf dan wachten zonder tracking
:p
Die Neo is toch ook van plastic gemaakt? Dan lijkt een plastic gevoel mij niet geheel onjuist.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef Downstar het volgende:
[..]
De neo plastic gevoel?![]()
![]()
volgens mij heb jij dan een andere telefoon in handen gehad dan die ik en shiznuts hebben..
of die amoi moet van aluminium zijn gemaakt ofzo?
Scherm zou mogelijk wat beter kunnen zijn, een paar euro meer is voor jou +-50$ meer?
Design is natuurlijk eigensmaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |