abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119169362
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:20 schreef Tsurany het volgende:
GPS
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:45 schreef Tsurany het volgende:

[..]

En wat was de nauwkeurigheid van je GPS?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:24 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Apart, heb nog geen verhalen gehoord waarbij de GPS nauwkeuriger was dan 50 feet dus een meter nauwkeurig is wel heeeel nauwkeurig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

wel lekker dat ik nu gewoon vanaf de website de opdracht kan geven op de app op mijn telefoon te laten downloaden :P, ik zal die gps test ook eens downloaden..

Ik had navigatie ook al getest, toen ik hem nog op engels had staan, kreeg je dus ook gesproken berichten etc, go straight blabla..
nu hij in het nederlands is via morelocale, helaas geen gesproken tekst meer gezien er geen NL bestanden aanwezig zijn :(

maar de navigatiesoftware, werkte hier ook prima :D!
Toch maar even getest hoe accuraat de navigatie is, aangezien jij problemen er mee had en je niet nauwkeuriger had gezien dan 50 feet..

28 feet = z'n 8,5 meter ofzo.. hij ging na de screen zelfs nog naar 25 feet
dus noem dat redelijk accuraat :D

fix werd met a-gps aanzienelijk sneller gevonden idd :D

daarnaast quote ik mij zelf even, ik had de maps nu uit de officiele playstore gehaald en net even navigatie aangehad.. en ja hoor Nederlandse taal gewoon beschikbaar in zowel tekst als spraakberichten :D!

Navigatie berekende route ook uiterst snel toen ik een andere weg in sloeg.. ^O^

zonet dus ook mijn sdkaart vol gestampt met +-3000 nummers ofzo.. android had er even moeite mee om ze te laden, maar naar 3-5 minuten was alles volledig geladen en loopt alles binnen de stock music player goed :D
pi_119169382
is het ook
pi_119169523
13-Nov-2012 The item (RC********HK) left Hong Kong for its destination on 13-Nov-2012

gewone airmail, ben benieuwd hoe snel dat gaat
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:54:31 #204
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119169620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef baerd het volgende:
13-Nov-2012 The item (RC********HK) left Hong Kong for its destination on 13-Nov-2012

gewone airmail, ben benieuwd hoe snel dat gaat
Meestal tussen de 2 dagen en een week ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119169702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Op Amazon kun je toch ook heel makkelijk cancelen?
Dat is mijn ervaring met .co.uk in ieder geval.
Klopt inderdaad, ik heb al eens wat perongeluk besteld op Amazon.cn en het was met een paar klikjes geannuleerd en een keer heb ik geannuleerd op laatste moment en dat ging goed, maar toen had Amazon.cn toch het geld van me credit card gehaald, maar achteraf kwam dat dus weer terug .

Maar net kwam het nieuws dat LG de Nexus 4 in Benelux niet gaat uitbrengen.

http://tweakers.net/nieuw(...)rland-en-belgie.html

Dat veranderd direct het beeld voor ons Nederlanders om een Chinese quadcore te kopen, want de prijs van Nexus 4 was zo laag dat een Chinese quadcore ook gauw richting die ¤ 350 a ¤ 400 gaat.

Ik ga nog wat reviews van Huawei Honor 2 lezen, ik ben eigelijk al overtuigd maar iets lezen over batterij duur vind ik fijn, ik had al iets erover gelezen, namelijk hier maar dat was vanaf 50% batterij level.

Hij heeft hem 3 dagen en 7 uur gebruikt en toen is batterij van 50% naar 17%, maar zijn verbruik was licht, bellen en smsen en social media.
pi_119171716
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Downstar het volgende:
Toch maar even getest hoe accuraat de navigatie is, aangezien jij problemen er mee had en je niet nauwkeuriger had gezien dan 50 feet..

[ afbeelding ]

28 feet = z'n 8,5 meter ofzo.. hij ging na de screen zelfs nog naar 25 feet
dus noem dat redelijk accuraat :D

fix werd met a-gps aanzienelijk sneller gevonden idd :D
Is dat stilstaand of rijdend? Als ik stil sta is 30 feet inderdaad goed mogelijk maar als ik in de auto zit heb ik hem niet lager dan 40 gezien en zit hij eerder rond de 50 met uitschieters naar 70. Dat vind ik erg hoog.
Ik heb mijn woon-werk route van ruim een half uur gereden en daar was het gemiddelde rond de 45. Dat is 13-14 meter correctie die hij mee moet nemen, dat vind ik vrij veel.
pi_119171946
Wat is die A-gps waar jullie het hier over hebben eigenlijk? :s
Is dat iets dat er standaard op zit of een tweak die je moet downloaden? Want in de appstore vind ik eht precies toch niet :p
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:03:45 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119171972
Da's een functie die je telefoon ondersteunt. Ik denk dat vrijwel geen enkele beetje smartphone anno 2012 geen A-GPS heeft. Assisted GPS, lees je raak: http://nl.wikipedia.org/wiki/Assisted_GPS ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119171987
Dat is een instelling voor GPS. A-GPS is assisted GPS waarbij andere bronnen gebruikt worden om je positie sneller te localiseren zoals GSM masten. Doordat er sneller een globale locatie is kan je veel sneller de precieze locatie verkrijgen. Kost je wel dataverkeer. Niet noemenswaardig veel maar heb je geen data bundel of zit je in het buitenland kan het oplopen.
pi_119172039
Ah ok thx, vind het precies wel niet. Ik draai 4.1.1 op men Galaxy S dus zou toch verwachten dat dat daar in moet staan ergens? :p
pi_119172114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef Tsurany het volgende:

[..]

Is dat stilstaand of rijdend? Als ik stil sta is 30 feet inderdaad goed mogelijk maar als ik in de auto zit heb ik hem niet lager dan 40 gezien en zit hij eerder rond de 50 met uitschieters naar 70. Dat vind ik erg hoog.
Ik heb mijn woon-werk route van ruim een half uur gereden en daar was het gemiddelde rond de 45. Dat is 13-14 meter correctie die hij mee moet nemen, dat vind ik vrij veel.
stil staand, rijdend lag het zo rond de 35-40 ofzo.. niet extreem hoog vind ik dus..
pi_119172245
Naja als ik het vergelijk met mijn Desire HD vind ik het wel erg hoog eigenlijk. Het is opzich prima om te navigeren maar ik vraag me af waar het precies mis gaat dat het niet nauwkeuriger is.
pi_119172316
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef Tsurany het volgende:
Naja als ik het vergelijk met mijn Desire HD vind ik het wel erg hoog eigenlijk. Het is opzich prima om te navigeren maar ik vraag me af waar het precies mis gaat dat het niet nauwkeuriger is.
geef eens een screen van gps test dan in die desire HD, ben wel benieuwd hoeveel je daar haalt..
veel accurater dan +-5 meter lijkt me echt niet haalbaar met een gps uit een mobieltje :P
pi_119173173
Net even getest, zo'n 16 feet als ik m uit het raam steek en drie meter voor m'n deur zit hij op de 10-13 feet. Dat scheelt toch flink en is 3-4 meter vergeleken met 13-14 meter.
pi_119173666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:42 schreef Tsurany het volgende:
Net even getest, zo'n 16 feet als ik m uit het raam steek en drie meter voor m'n deur zit hij op de 10-13 feet. Dat scheelt toch flink en is 3-4 meter vergeleken met 13-14 meter.
screentje, lees juist dat die resultaatjes van de desire tegen vallen dus..
prooooooof :P ik vind 5-6 meter prima hoor..
pi_119174051
Geen idee hoe ik een screenshot moet maken maar ik kan je vertellen dat de GPS in mijn Desire HD prima in orde is. Snelle fix en zeer nauwkeurig.
pi_119174175
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:08 schreef Tsurany het volgende:
Geen idee hoe ik een screenshot moet maken maar ik kan je vertellen dat de GPS in mijn Desire HD prima in orde is. Snelle fix en zeer nauwkeurig.
HTC = Powerknop + home knop
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_119174190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:06 schreef Vincent_vd het volgende:
Ah ok thx, vind het precies wel niet. Ik draai 4.1.1 op men Galaxy S dus zou toch verwachten dat dat daar in moet staan ergens? :p
Bij je locatieinstellingen, waar je ook GPS aan en uit kan zetten, zie een van mijn screenshots paar pagina's terug

Deze dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_119174199
Zal eens kijken of ik ergens deze week nog tijd heb dan :) Thnx :)
pi_119174309
Nu kan je blijkbaar ook de losse baterijen bestellen voor de Neo, tegen toch wel een zeer mooie prijs!
http://lightake.com/detai(...)_3G_Cell_Phone-59382

Wat me juist ook is opgevallen, is dat mijn Neo echt enorm snel opstart na de root.
Binnen een 10 tal seconden is hij volledig opgestart.Ben ik niet gewoon (HTC wildfire)
pi_119175144
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:12 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Bij je locatieinstellingen, waar je ook GPS aan en uit kan zetten, zie een van mijn screenshots paar pagina's terug

Deze dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok thx :) Dacht inderdaad al dat ik het daar had zien staan op die screen, maar staat er bij mij blijkbaarn niet tussen, dan maar niet ^^
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:15 schreef Joerii90 het volgende:
Nu kan je blijkbaar ook de losse baterijen bestellen voor de Neo, tegen toch wel een zeer mooie prijs!
http://lightake.com/detai(...)_3G_Cell_Phone-59382

Wat me juist ook is opgevallen, is dat mijn Neo echt enorm snel opstart na de root.
Binnen een 10 tal seconden is hij volledig opgestart.Ben ik niet gewoon (HTC wildfire)
Ja moeten ze dat weer wat later releasen dan die protectors ja, moet ik nog een apart pakketje er bij bestellen xD :p Maar batterijen apart verzenden gaat momenteel niet zeker?
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:37:51 #222
97745 Thorical
finding a way
pi_119175280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meestal tussen de 2 dagen en een week ;)
Robert je houd er van om mensen blij te maken he?
pi_119175596
Oh nog een klein vraagje, wat is het verschillen tussen:
"being processed for delivery to the addressee"
en
"being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2012."

Ik vermoed dat processed for departure een verder stadium is? :p
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:49:16 #224
97745 Thorical
finding a way
pi_119175772
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Downstar het volgende:
Rooten:

Ik heb mijn Neo aan mijn windows 7 Machine gehangen, vervolgens vond hij enkele drivers maar 1 niet namelijk: NEO INCORPORATED GSM HANDSET..

Deze heb ik middels PDAnet( http://www.chintech.nl/adb-drivers-installeren-via-pdanet/ ) kunnen installeren, hierna zag ik in mijn apparaatbeheer geen enkel apparaat meer met een geeldiehoekje met een ! erin.. goed nieuws dus..

Vervolgens heb ik de laatste versie van het rootscript gepakt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460

hier rechtstreeks linkje:

http://uploaded.net/file/h44f6vni

vervolgens volg deze duidelijke instructie:

mijn device werd gevonden als 12345678ABCDEFG, ik dacht dat dit eerst mogelijk een fout was omdat er niet een uniek serialnr stond, echter is dit voor rooten geen probleem!

Na het intikken van 1 in het cmd scherm, krijg je op je telefoon dus de restore optie..
na het aanklikken van de restore optie, gaat de telefoon een aantal maal rebooten..( naar mijn weten 3 keer)..

na dit rebooten moet je als goed is een Super user app in je telefoon hebben staan en is hij geroot!

Playstore werkend maken:

De playstore werkend maken is afhankelijk van root, je moet dus je telefoon geroot hebben wil je de playstore werkend maken.

Stap 1. Download doormiddel van bijvoorbeeld aptoide of blackmarket alpha de app: ES file explorer.
Deze zullen we later nodig hebben.

Stap 2. Download deze files van dropbox: https://dl.dropbox.com/u/(...)iles/Google_play.rar

Zorg dat je de files uit het mapje Google_Play uitpakt en op je telefoon zet
( doormiddel van bijv hem aan te sluiten met usb kabel aan je pc, en door te kiezen voor de storage optie in je google notification bar) zet de bestanden uit google play map nu in bijvoorbeeld downloads

Stap 3. Start nu op de neo de eerder gedownloade ES file eplorer op, kies voor menu ( rechter knopje) en kies voor Instellingen.. scroll wat naar onder en vink de optie Root explorer aan
zeer waarschijnlijk komt Super user app nu naar voren, en die vraagt op toestemming.
ga hiermee akkoord.

vink vervolgens ook Mount bestand systeem aan.

Stap 4. Navigeer nu naar download ( of de map waarin je de google_Play bestanden hebt gezet) en klik op de menu knop van je telefoon(rechterknop) , Kies handelingen en kies selecteer alles. klik wederom op de menu knop>handelingen en kies voor Kopiereren.

Stap 5. Ga terug doormiddel van de terug button, klik vervolgens links boven aan op het sdkaartje..
je zult nu andere mappen zien zoals, acct en cache en config etc.

zoek hier de map system in op en open deze. Kies vervolgens de map app.
klik hier wederom op de menuknop en kies voor handelingen en kies dan uiteraard voor plakken.

De bestanden zullen nu worden geplakt in de app map.

Stap 6. zoek nu tussen de apps naar google Play-v3.8.17 of iets dergelijks en klik hier op.
nu word er gevraagd om de app te installeren, klik uiteraard op install.

Stap 7. Ga nu uit ES file explorer en start in je app menu de playstore op.. je zult nu worden gevraagd om je account gegevens.. vul deze in en je hebt een werkende Playstore!

snelle tutorial, mogelijk niet heel duidelijk.. maar de meeste zullen dit vast snappen!

Nog geen NS extra etc werkend gekregen, mocht dit later nog lukken zet ik het hier neer!

LETOP: Ik ben niet verandwoordelijk voor het bricken van je telefoon, rooten is dus geheel op eigen risico :P!
Kunnen we van het rooten en zo geen wiki maken en opnemen in op.
Want hoever zijn we nou. we hebben een usb.
we kunnen rooten.
Maar we kunnen nog geen volledige ggogle play krijgen.
geen nederlands
geen 4.1
Als er iets meer is wat ik vergeten ben of overgeslagen vul het rustig aan
pi_119175852
Downstar nog bedankt voor je tutorial enzo. Mijn Neo is geroot en heeft nu play store.

Wel heb ik een vraagje, met welk programma krijg je al die chinese system apps weg? Die blauwe balk vooral is irritant en die ene met die paarse achtergrond.

Thanks alot!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:55:34 #226
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119176030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:37 schreef Thorical het volgende:

[..]

Robert je houd er van om mensen blij te maken he?
De postbode maakt me meestal blij binnen 2 dagen en een week :P maar het kan natuurlijk altijd anders lopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef Vincent_vd het volgende:
Oh nog een klein vraagje, wat is het verschillen tussen:
"being processed for delivery to the addressee"
en
"being processed for departure from Hong Kong as of 12-Nov-2012."

Ik vermoed dat processed for departure een verder stadium is? :p
Je hebt er wel meer meldingen :P

Iets met:
Posting
Being processed for delivery
Being processed for departure from Hong Kong as of xx (inderdaad een stop verder dus)
Being processed for depature on xx
The item left Hong Kong for its destination on
pi_119176098
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De postbode maakt me meestal blij binnen 2 dagen en een week :P maar het kan natuurlijk altijd anders lopen.

[..]

Iets met:
Posting
Being processed for departure from Hong Kong as of xx (inderdaad een stop verder dus)
ah ok, nog wel even wachten voor het vertrekt dus :( Gelukkig werken ze hier op de post toch net iets sneller :p
pi_119176679
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:51 schreef Xenorium het volgende:
Downstar nog bedankt voor je tutorial enzo. Mijn Neo is geroot en heeft nu play store.

Wel heb ik een vraagje, met welk programma krijg je al die chinese system apps weg? Die blauwe balk vooral is irritant en die ene met die paarse achtergrond.

Thanks alot!
Even Titanium backup uit de playstore halen, en dan gewoon opzoek naar die bestanden in het lijstje( op tabblad backup/terugzetten).. even de op die app drukken en dan deinstalleren kiezen ;)
pi_119178380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Iets met:
Posting
Ik heb vorige week woensdag besteld en volgens de huidige status gaat het pakket morgen naar nl. Dan zou het wel heel snel gaan als het nog een week duurt. Ik verwacht deze maand niks iig
pi_119178453
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Even Titanium backup uit de playstore halen, en dan gewoon opzoek naar die bestanden in het lijstje( op tabblad backup/terugzetten).. even de op die app drukken en dan deinstalleren kiezen ;)
Lekker man, is allemaal gelukt. Al die meuk weg!! Nu nog de menu's enzo in Nederlands krijgen.
pi_119179106
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Lekker man, is allemaal gelukt. Al die meuk weg!! Nu nog de menu's enzo in Nederlands krijgen.
mooi dat het gelukt is ^O^ ... menu in nederlands is voor mij niet zo'n prioriteit..
de apps zijn nederlands, en dat is voor mij al voldoende :D

heb liever ns reisplanner extra etc werkend :D
pi_119181314
Preorder va de Huawei Honor 2 lijkt me misschien toch geen slecht idee, het toestel is namelijk behoorlijk populair in China en niet onterecht vind ik zelf, want de telefoon is nog goedkoper dan Xiaomi Mi2.

En die laatste is slecht leverbaar meestal, dan is het net alsof je een lotterij moet winnen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:43:19 #233
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119181384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Preorder va de Huawei Honor 2 lijkt me misschien toch geen slecht idee, het toestel is namelijk behoorlijk populair in China en niet onterecht vind ik zelf, want de telefoon is nog goedkoper dan Xiaomi Mi2.

En die laatste is slecht leverbaar meestal, dan is het net alsof je een lotterij moet winnen.
Volgende op mijn lijstje is de Meizu MX2 denk ik zo :9!

Maar die zal wel weer duur worden.
pi_119181676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef RobertNL het volgende:
Meizu MX2
http://www.gizchina.com/2(...)n-the-27th-november/

Ja volgens Gizchina rond de 2999 en zoveel beter is die Samsung quad-core 1.6Ghz Exynos 4412 niet, dus kwa specs gewoon zelfde ongeveer als huawei honor 2.

Zo knoop door gehakt en gepreordered op amazon.cn omgerekend zal het bedrag 1888 yuan zijn, ik had in Guangzhou zelf ook op zoek kunnen gaan maar dit is makkelijkere.

Reden dat ik hem over de Xiaomi Mi2 kies is simpel, sd kaart slot en goedkoper en ik hoef geen loterij te winnen, want zoals je ziet ik kan gewoon een preorder plaatsen, dat is bij Xiaomi niet mogelijk daar moet je maar op tijd het hele process doorlopen wanneer ze de verkoop open zetten en als westerling zal me dat niet lukken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Diqiu-Long op 13-11-2012 22:40:35 ]
pi_119187883
weet iemand of dit zou werken op de Neo ?
http://www.buyincoins.com(...)t-product-18137.html
pi_119188079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Joerii90 het volgende:
weet iemand of dit zou werken op de Neo ?
http://www.buyincoins.com(...)t-product-18137.html
WTF. Ben ik ook benieuwd naar voor de G3 dan.
  woensdag 14 november 2012 @ 00:18:44 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119188224
Ga er maar uit van niet. Die ondersteuning wordt eigenlijk alleen geboden door de higher-end smartphones en de G3/N02-M zijn natuurlijk nogal budget. Er is altijd een verrassing mogelijk, maar ik denk het niet. Voor de liefhebbers hier i.i.g. een review van zo'n ding door een FOK!-er.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119189159
De quadcore modellen hebben dat wel, ik weet dat de Xiaomi Mi2 en Huawei Honor 2 dat gewoon hebben.

Mijn HTC Evo 3D heeft dat ook, maar ik heb nog nooit zo'n kabeltje gekocht omdat ik niet direct het nu er van in zie.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:46:31 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119193543
En toen arriveerde mijn N02-M van MisterTao (2 wkn). *O*

Alleen, -O- , ik moet over een paar minuten al de deur uit en de hele dag werken en de accu is haast leeg. Dus dat wordt vanavond pas spelen.
pi_119193573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:46 schreef shiznuts het volgende:
En toen arriveerde mijn N02-M van MisterTao. *O*

Alleen, -O- , ik moet over een paar minuten al de deur uit en de hele dag werken en de accu is haast leeg. Dus dat wordt vanavond pas spelen.
Welke shipping had je en hoelang heeft deze er nu overgedaan ?
Tax betalen ?
  woensdag 14 november 2012 @ 10:51:03 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119193648
China Post. 2 weken. Vrij van heffingen.
quote:
Product Price: $138.88
Domestic Shipping: $1.6
International Shipping #regairmailnew: $4.74
Commission: $11.62
Total: $156.84

Gestort was 150 usd met 4,50 transactiekosten. Dus totaal in euro 154,50 = 120,- eur ongeveer. Tegoed, incl. 10% eerste storting bonus (15 usd) bedroeg 165 usd. Dus: 165-156.84 = $13.97 tegoed over. Dat is ongeveer weer 10,- euro, dus kostte het geintje eigenlijk maar 110,- euro
pi_119197667
Vandaag verzonden vanaf LighTake met DHL shipping. Ben er benieuwd, want is m'n eerste telefoon uit china.
pi_119197744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef RedVultures het volgende:
Vandaag verzonden vanaf LighTake met DHL shipping. Ben er benieuwd, want is m'n eerste telefoon uit china.
same :)

Heb wel op me ouders adres laten bezorgen dus als ie maandag komt kan ik het weekend daarop er pas mee spelen :'(
pi_119197825
Status van mijn Neo : 15-Nov-2012 The item (***) will leave Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012
@ Downstar : moet je een extern kaartje erin hebben om te kunnen rooten ?
pi_119197903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:51 schreef shiznuts het volgende:
China Post. 2 weken. Vrij van heffingen.

[..]

Dat is erg snel! Ik ging bij die vorm van verzending wel van een maand uit..
Dan hopen, vandaag gaat ie met de post mee van China naar nl...
pi_119197933
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
Status van mijn Neo : 15-Nov-2012 The item (***) will leave Hong Kong for its destination on 15-Nov-2012
Heb net dezelfde status! :D En vanaf dan wachten zonder tracking :( :p
pi_119198035
quote:
12s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
Ik ben Downstar niet maar heb mijn Neo ook geroot, had er wel een sd kaartje in zitten maar is volgens mij nergens voor nodig. De files die je erop dumpt dat is gewoon op de interne opslag.

Ik heb trouwens een Tele 2 simkaart erin en de phone zegt de hele tijd dat Tele 2 aan het roamen is en of ik het zeker weet dat ik wil bellen enz. Schijnt dat Tele 2 dus via het t-mobile netwerk gaat en het daarom aangeeft als 'roaming'. Is wel irritant.
  woensdag 14 november 2012 @ 13:09:50 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119198061
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

same :)

Heb wel op me ouders adres laten bezorgen dus als ie maandag komt kan ik het weekend daarop er pas mee spelen :'(
Zou net kunnen voor vrijdag levering. Maar heb ook wel eens gehad dat het niet lukte. (zaterdags levert DHL niet).
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:04 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Dat is erg snel! Ik ging bij die vorm van verzending wel van een maand uit..
Dan hopen, vandaag gaat ie met de post mee van China naar nl...
Mijn Neo is onderstussen in Nederland (dag of twee later verzonden). Vrees dat hij bij de douane is :'(
pi_119198151
Downstar, heb jij al een fix gevonden voor de battery bug?? Jammer dat niemand de phone heeft bij xda forum. Geen custom rommetjes. }:|
pi_119198166
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:09 schreef Xenorium het volgende:

[..]

Ik ben Downstar niet maar heb mijn Neo ook geroot, had er wel een sd kaartje in zitten maar is volgens mij nergens voor nodig. De files die je erop dumpt dat is gewoon op de interne opslag.

Ik heb trouwens een Tele 2 simkaart erin en de phone zegt de hele tijd dat Tele 2 aan het roamen is en of ik het zeker weet dat ik wil bellen enz. Schijnt dat Tele 2 dus via het t-mobile netwerk gaat en het daarom aangeeft als 'roaming'. Is wel irritant.
Zou wel kunne, bij Telenet is dat hetzelfde hier in Belgie. Die gebruiken het Netwerk van Mobistar, en dat geeft dan ook aan dat je aan het roamen bent terwijl het dus niet zo is, zeer lame idd :p

En inderdaad normaal heb je geen sd kaart nodig om te rooten zolang er maar intern geheugen is en dat is er hé :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')