Pfff never mind.quote:Op maandag 12 november 2012 11:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je op een andere adres laten bezorgen?
LT heeft het ook niet super handig aangepakt, maar dat is achteraf praten. Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.quote:
Mixeshop? Wel duurder maar goed, over de meerprijs hoor je niemand meer ;-)quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef henkieve het volgende:
Prutsers van LT, ik wil gewoon de Jiayu en men had beloofd dat ze niet later zouden leveren dan andere wholesalers... DUzzz...
Omzetten naar de neo wil ik eigenlijk niet, als ik dat wel wil kan ik 22 euro bijbetalen als ik shipment via dhl wil kiezen, ik wil natuurlijk niet langer wachten.. Maar met de neo krijg je minder resolutie, mindere batterij, geen market, en geen notification ledje, en geen gorilla glass...
Lullige als ik het nu omzet naar de neo, ben ik bang dat ik volgende week lees dat lt levert. Heb nog een paar dagen..
Bestellen wil ik alleen via een normale shop en geen gedoe met tussen verkopers ed... balen balen...
Ivy Jiang11 Nov 2012 16:42 (GMT -7)quote:
Alleen had dan iedereen geannuleerdquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef FastFox91 het volgende:
Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.
Wachten is geen punt bij henquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
LT heeft het ook niet super handig aangepakt, maar dat is achteraf praten. Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.
Tja, heb ook nog getwijfeld om mijn order van de JiaYu G3 bij LT te laten staan, maar heb in feite nieuwe telefoon nodig. Liever vandaag dan morgen. Heb dan gekozen voor Neo als vervanger. Toestel zal wel te rooten zijn. Lijkt met toch (na review van Downstar te hebben gelezen) een niet onaardig toestel.quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef henkieve het volgende:
Prutsers van LT, ik wil gewoon de Jiayu en men had beloofd dat ze niet later zouden leveren dan andere wholesalers... DUzzz...
Omzetten naar de neo wil ik eigenlijk niet, als ik dat wel wil kan ik 22 euro bijbetalen als ik shipment via dhl wil kiezen, ik wil natuurlijk niet langer wachten.. Maar met de neo krijg je minder resolutie, mindere batterij, geen market, en geen notification ledje, en geen gorilla glass...
Lullige als ik het nu omzet naar de neo, ben ik bang dat ik volgende week lees dat lt levert. Heb nog een paar dagen..
Bestellen wil ik alleen via een normale shop en geen gedoe met tussen verkopers ed... balen balen...
Voor hoeveel?quote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Tja, heb ook nog getwijfeld om mijn order van de JiaYu G3 bij LT te laten staan, maar heb in feite nieuwe telefoon nodig. Liever vandaag dan morgen. Heb dan gekozen voor Neo als vervanger. Toestel zal wel te rooten zijn. Lijkt met toch (na review van Downstar te hebben gelezen) een niet onaardig toestel.
Binnenkortquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn er al berichten van LT wanneer hun hem krijgen?
Ze verwachtten 'm over een half jaar weer te kunnen leveren.quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn er al berichten van LT wanneer hun hem krijgen?
6 maanden pas??quote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verwachtten 'm over een half jaar weer te kunnen leveren.
Nee ik lul maar wat.quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
~6 maanden dus
[..]
Aha
quote:G3 black is in stock ,
Just leave a message with the order . Silicon case will charge extra $3 .
quote:Yes, able to send within 2 days, But please pay as soon as possible,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |