Ik heb nooit problemen gehad met Paypalquote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mwah, die protection is een wassen neus. Heb zelf een keer een beroep gedaan op hun zogenoemde kopersbescherming, maar denk maar niet dat het iets uit haalt. Als de ander ervoor zorgt dat ie op zijn account niks heeft staan voordat Paypal de bedragen bevriest, kan Paypal niks teruggeven want onvoldoende saldo. En daar houdt het dan op.
Maar enfin.. op GoT zijn ze aan het achterhalen of ze aan een Engelse CWM kunnen komen, zodat het installeren van een custom rom wat gemakkelijker wordt dan Chinese tekens te moeten ontcijferen.
4.1 ROM?even proberenquote:Op zondag 11 november 2012 23:20 schreef AnimeFan het volgende:
De Amoi N821 en de Jiayu G3 verschillen behalve de resolutie en de batterij niet van elkaar toch?
Zou de Android 4.1 rom voor de N821 dan ook werken op de G3?
Link: http://msoftdl.360.cn/rom(...)PDATE_2012-10-31.zip
Lekker goedkoopquote:Op maandag 12 november 2012 07:56 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)S-LCD/680605051.html
$224 met DHL of $117 met hkpost. Heeft nog black op voorrraad, zojuist gehoord van hem. Mijne wordt vandaag geshipped daar.
PayPal zuigt met zulke dingenquote:Op maandag 12 november 2012 10:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Terugbetalen is in het economische verkeer iets anders dan een nieuwe betaling van (toevallig) hetzelfde bedrag terug doen.
In de eerste overeenkomst is er een transactie geweest à X euro waartegen LT product Y zou leveren. (omdat er nooit een geschil is gestart en de 60 dagen voorbij zijn, kun je nu ook niet meer aantonen dat ze bij het leveren in gebreke zijn gebleven)
Je accepteert dat nu, en gaat in plaats daarvan een nieuwe overeenkomst aan, à X euro waartegen jij 'fantasieproduct Y' moet leveren tegen betaling van (toevallig datzelfde) bedrag X.
Je spreekt impliciet danwel expliciet af dat er niets geleverd hoeft te gaan worden.
Ergo: twee overeenkomsten, twee gelijke betalingen, twee niet-leveringen, allebei blij.
Behalve dan dat jij er lichte paypalkosten op nahoudt.
was het ¤10 verzendkosten?quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef G-NiLES het volgende:
Ja die free case heb ik ook idd.
Heb je DHL gekozen?
Jij betaalt de BTW(~¤25.62)quote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef G-NiLES het volgende:
argh, ja $217 uiteraard.
Heb hem naar werk laten versturen, ben benieuwd wie de eventuele inklaringskosten gaat betalen
Ja DHL inderdaad, weet ik tenminste zeker dat hij komt. Ondanks betalen waarschijnlijk... Je hebt "black" besteld?quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef G-NiLES het volgende:
Ja die free case heb ik ook idd.
Heb je DHL gekozen?
yes.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef lamjanus het volgende:
[..]
Ja DHL inderdaad, weet ik tenminste zeker dat hij komt. Ondanks betalen waarschijnlijk... Je hebt "black" besteld?
BTW, inklaring, whatever. Ik vroeg me af wie het gaat betalen.Ik vermoed dat de DHL het bedrijf gaat bellen en naar mij vraagt ofzoquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Jij betaalt de BTW(~¤25.62)
Heb je op een andere adres laten bezorgen?quote:Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
BTW, inklaring, whatever. Ik vroeg me af wie het gaat betalen.Ik vermoed dat de DHL het bedrijf gaat bellen en naar mij vraagt ofzo
Pfff never mind.quote:Op maandag 12 november 2012 11:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je op een andere adres laten bezorgen?
LT heeft het ook niet super handig aangepakt, maar dat is achteraf praten. Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.quote:
Mixeshop? Wel duurder maar goed, over de meerprijs hoor je niemand meer ;-)quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef henkieve het volgende:
Prutsers van LT, ik wil gewoon de Jiayu en men had beloofd dat ze niet later zouden leveren dan andere wholesalers... DUzzz...
Omzetten naar de neo wil ik eigenlijk niet, als ik dat wel wil kan ik 22 euro bijbetalen als ik shipment via dhl wil kiezen, ik wil natuurlijk niet langer wachten.. Maar met de neo krijg je minder resolutie, mindere batterij, geen market, en geen notification ledje, en geen gorilla glass...
Lullige als ik het nu omzet naar de neo, ben ik bang dat ik volgende week lees dat lt levert. Heb nog een paar dagen..
Bestellen wil ik alleen via een normale shop en geen gedoe met tussen verkopers ed... balen balen...
Ivy Jiang11 Nov 2012 16:42 (GMT -7)quote:
Alleen had dan iedereen geannuleerdquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef FastFox91 het volgende:
Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.
Wachten is geen punt bij henquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
LT heeft het ook niet super handig aangepakt, maar dat is achteraf praten. Ze hadden beter de klanten kunnen laten pre-orderen zonder te betalen en pas bij ontvangst (bij LT) laten betalen, om vervolgens te shippen.
Tja, heb ook nog getwijfeld om mijn order van de JiaYu G3 bij LT te laten staan, maar heb in feite nieuwe telefoon nodig. Liever vandaag dan morgen. Heb dan gekozen voor Neo als vervanger. Toestel zal wel te rooten zijn. Lijkt met toch (na review van Downstar te hebben gelezen) een niet onaardig toestel.quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef henkieve het volgende:
Prutsers van LT, ik wil gewoon de Jiayu en men had beloofd dat ze niet later zouden leveren dan andere wholesalers... DUzzz...
Omzetten naar de neo wil ik eigenlijk niet, als ik dat wel wil kan ik 22 euro bijbetalen als ik shipment via dhl wil kiezen, ik wil natuurlijk niet langer wachten.. Maar met de neo krijg je minder resolutie, mindere batterij, geen market, en geen notification ledje, en geen gorilla glass...
Lullige als ik het nu omzet naar de neo, ben ik bang dat ik volgende week lees dat lt levert. Heb nog een paar dagen..
Bestellen wil ik alleen via een normale shop en geen gedoe met tussen verkopers ed... balen balen...
Voor hoeveel?quote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef stefke001 het volgende:
[..]
Tja, heb ook nog getwijfeld om mijn order van de JiaYu G3 bij LT te laten staan, maar heb in feite nieuwe telefoon nodig. Liever vandaag dan morgen. Heb dan gekozen voor Neo als vervanger. Toestel zal wel te rooten zijn. Lijkt met toch (na review van Downstar te hebben gelezen) een niet onaardig toestel.
Binnenkortquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn er al berichten van LT wanneer hun hem krijgen?
Ze verwachtten 'm over een half jaar weer te kunnen leveren.quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Zijn er al berichten van LT wanneer hun hem krijgen?
6 maanden pas??quote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze verwachtten 'm over een half jaar weer te kunnen leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |