Er stond bij mijn listing 'black' en de foto's van de seller lieten ook een exemplaar uit een batch zien die daadwerkelijk de zwarte versie leek. In ieder geval krijg je dus foto's van MisterTao zodra 'ie binnen is. Ze checken globaal of 'ie het doet en alles compleet is. Alleen hadden ze geen foto van de achterkant gemaakt en de voorkant was nogal 'inconclusive' om te bepalen of het nou Iron gray of zwart was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:23 schreef xfxxl het volgende:
En de kleur, beslissen ze daar randomly?
Want Grijs zou leuk zijn te krijgen![]()
Nice nice inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:26 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb zo via MisterTao o.a. al twee tablets, een headphone en een draadloze afstandsbediening/toetsenbord gekocht. Voor kleine dingetjes ga ik altijd naar webshops zoals bijvoorbeeld een Lightake, maar sommige dingen die wat exclusiever zijn is het óf lastig ze te vinden, óf lastig ze snel na de release te bemachtigen óf ze zijn elders te duur. Daar heeft MisterTao me een aantal keer al goed bijgestaan.Gelukkig had ik dus ook een treffer met m'n G3!
Nouja als de verkoper die heeft dan vragen ze die. Maar als de advertentie alleen voor zwart is dan heeft het stellen van die vraag weinig zinquote:Op woensdag 14 november 2012 07:14 schreef ikbenik het volgende:
Er is trouwens bij bestellen nog een veld voor opmerkingen. Daarin kan je eventueel nog wat specifieks neerzetten. Ik heb er bijvoorbeeld geschreven dat ik een grijze G3 wil, maar dat als die er niet meer is ik ook wel voor zwart wil gaan.
Ik ben echt benieuwd hoe het verder zal gaan, is voor mij ook de eerste keer dat ik iets via Mistertao koop. Ik zie wel dat ik van stap 1 naar stap 2 ben gegaan (Processing, wat ook weer uit verschillende stappen bestaat). Ik hoop dat de shop die G3 wel op voorraad heeft!
Lijkt dan toch een overboeking via Paypal te zijn. Ik wacht het wel even af of ze deze week mij gaan mailen, anders ga ik er zelf achteraan.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:52 schreef Mandéra het volgende:
LT heeft mn order gecancelled in ieder geval. Wat wel raar is dat ik niks van gegevens heb moeten opgeven maar dat men een 'transfer to your account' gaat doen. Geen idee wat ze nu gaan doen eigenlijk, gisteren vroeg ik ze nog welke gegevens ze van me nodig hadden, lullen ze gewoon overheen.Zoals ook bijna elke andere vraag die ik stel.
Het is te hopen, altijd verwarrend zo'n gesprek met een Chinees.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:58 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Lijkt dan toch een overboeking via Paypal te zijn. Ik wacht het wel even af of ze deze week mij gaan mailen, anders ga ik er zelf achteraan.
Waarom probeer je niet eerst een andere seller? (het scheelt aardig in geld)quote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Het is te hopen, altijd verwarrend zo'n gesprek met een Chinees.
Nu eens even kijken of mijn geld uit MisterTao kan terugstorten naar mijn MasterCard. Misschien toch maar naar AliExpress dan...
Zojuist toch maar een nieuwe order bij een andere seller gedaan inderdaad, laten we hopen op het beste.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet eerst een andere seller? (het scheelt aardig in geld)
Niks mis met MisterTao, alleen de seller die ik had genomen had hem niet meer in stock, heb inmiddels weer een nieuwe order bij een andere seller daar gezet. Het is gewoon telkens gokken of iemand voorraad heeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:45 schreef xfxxl het volgende:
Dus nu is Mister Tao niet meer goed ofwa?
Ik wil deze week bestellen bij Mister Tao
Ok, dus geen probleem ofzo als ik deze weekend bestel?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:48 schreef ikbenik het volgende:
Mistertao is alleen maar een tussenpersoon die het voor jou bestelt bij de door jou gekozen winkel op Taobao. En daar kan het dus gebeuren dat ze geen voorraad meer hebben. Dat is geen probleem, laat je Mistertao toch gewoon bestellen bij een ander?
Goed idee.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:48 schreef FastFox91 het volgende:
Misschien handig om een lijstje te maken van Tao sellers waar men gekocht heeft, in bestelling heeft of heeft geprobeerd (maar niet in stock)?
14-11-'12 http://www.mistertao.com/(...)tem-16262081005.html In bestelling
Die seller heeft hem niet in stock, had ik ook besteld, vandaag bericht gekregen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:48 schreef FastFox91 het volgende:
Misschien handig om een lijstje te maken van Tao sellers waar men gekocht heeft, in bestelling heeft of heeft geprobeerd (maar niet in stock)?
14-11-'12 http://www.mistertao.com/(...)tem-16262081005.html In bestelling
Bij mij 2 werkdagen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:51 schreef glsf het volgende:
[..]
Goed idee.
Hoelang duurt het overigens tussen bestellen en de melding dat deze niet op voorraad is ?
Enig probleem kan zijn dat wij dan met al die toestellen er vandoor zijn gegaan en daardoor geen enkele seller meer voorraad heeftquote:Op woensdag 14 november 2012 10:49 schreef xfxxl het volgende:
[..]
Ok, dus geen probleem ofzo als ik deze weekend bestel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |