abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 november 2012 @ 11:00:16 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119078341
121106_177156_Chinese-telefoons.gif
Als je een jaar geleden had gezegd 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes nog voornamelijk hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinige werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy versie van 2.2 of 2.3 zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig als je van plan bent een Chinese smartphone te kopen, dan ben jij degene die lachen kan!

Op de Chinese markt zijn de laatste jaren een aantal heel succesvolle spelers op het gebied van mobile telecommunicatie voor de consument opgestaan. Zo heb je bijvoorbeeld Meizu met de M9 , Xiaomi met de MI-One en Huawei met verschillende provider telefoons en de Ascend D1 Quad XL.
Omdat deze merken door hun marketing, R&D en het richten op de westerse markt ondertussen hoge prijzen hanteren staan er in China op dit moment verschillende nieuwe spelers op de Smartphone markt op die voor kleine prijzen grote telefoons kunnen aanbieden.

121106_177156_ejiayu.gif
Ιen van deze telefoon fabrikanten die de laatste tijd redelijke successen boekt is Jiayu(Vertaling: Goede toestellen) . De telefoons die deze fabrikant aanbied kenmerkt zich door een hoge prijs/kwaliteit/spec verhouding.

Jiayu is het nieuwe succesverhaal voor mensen met een budget die veel bang-for-buck (waar voor hun geld) willen hebben. Wat bijvoorbeeld Ainol op tabletgebied is lijkt Jiayu te zijn op smartphone gebied.

Het bedrijf Jiayu is een bedrijf uit Shenzen dat is opgericht in April 2009. Sinds die tijd heeft het bedrijf zich gericht op het maken van R&D, productie en verkoop van mobile apparatuur. Het bedrijf heeft meer dan 800 mensen in dienst waaronder ruim 30 op de afdeling R&D. Er wordt door de R&D veel gelet op duurzaamheid .Het bedrijf heeft 2 productielocaties waar in totaal 10 productie lijnen zijn. Daarnaast zijn voor het testen en ontwikkelen 2 laboratoria in deze gebouwen aanwezig.
121106_177156_g123.gif

Jiayu G1:
De G1 was de eerste smartphone uit handen van Jiayu en had een singlecore Mediatek processor. Deze telefoon was vooral 13 in het dozijn maar had wel een degelijke kwaliteit en prijs voor dat moment.

Jiayu G2:
Na de komst van de G1 bracht Jiayu recentelijk de JY-G2, of kort: de G2 uit. Een dualSIM met dual-standby-principe 10.6mm slanke smartphone op Android 4.0 ICS.

SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een review van deze telefoon kan je hier vinden
Deze telefoon heeft een redelijk grote (Chinese) fanbase opgebouwd door zijn concurrerende prijs en vele extra's die voor weinig te verkrijgen waren. Daarnaast bleek uit reviews van de G1 dat de service en ondersteuning vanuit Jiayu zeer goed waren.

Jiayu G2S:
Inmiddels heeft de G2 al een upgrade gekregen. Deze upgrade heeft twee telefoons opgeleverd namelijk de G2S enG2S plus. De G2S moet inleveren op gebied van de Camera en werkgeheugen (verlaagd naar resp. 5 MP en 512MB). Maar dit wordt goed gemaakt door een scherpe prijs en Dualcore processor. De G2S plus is alles wat de G2 ook is maar dan met een Dualcore processor.
SPOILER: Specificaties
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door gelijktijdige aankondiging met de G3 is deze telefoon niet zo populair als de G2. Aangezien de G2S plus ongeveer de zelfde prijs heeft als de G3 is de verwachting dat de G2S/G2S plus bij het uitkomen van de G3 een prijsdaling krijgt. Hoe groot het verschil met de G3 zal zijn is niet bekend.

121106_177156_G3.gif
Momenteel gaat echter alle belangstelling uit naar de Jiayu JY-G3, ofwel de G3, die binnenkort uit zou komt.
Het design van deze telefoon is vooral op de Chinese budget/mid-end markt vernieuwend te noemen. Hierdoor lijkt de belangstelling in de G3 nog veel groter als bij de G2.

De afgelopen tijd is er een actie geweest voor het regelen van een coupon/speciale prijs voor Nederlanders en Belgen die belang hadden bij deze telefoon. Deze actie liet maar weer eens zien wat voor een aandacht er is voor deze telefoon. Het feit was dat er bijna 200 aanmeldingen zijn gekomen voor aankoop van deze telefoon! Naast de vraag vanuit Nederland wordt er internationaal veel over deze telefoon gesproken.

Aangezien in het Chinese webshop topic 90% van de posts over deze telefoon ging is besloten om Jiayu en met name de G3 een eigen topic te geven.

Looks:

Zoals gezegd zijn de looks van deze telefoon redelijk uniek. Zeker niet gekopieerd van een nieuw/populair toestel. De Jiayu G3 is te krijgen in dire verschillende kleuren. En aangezien een foto meer verteld als duizend woorden:
121106_177156_Source-images.png
121106_177156_overview.png
121106_177156_dikte.gif
121106_177156_720p.png

Specificaties:

quote:
Snelle MTK6577 Cortex-A9 1Ghz ducalcore processor
PowerVR SGX 531 GPU
1GB RAM
4.5'' 1280x720px mutlitouch IPS scherm
Gorilla glass
8 Megapixel camera (met LED flash)
0.3 Megapixel front-facing camera
(A-)GPS
WIFI b/g/n
Bluetooth 2.0 (EDR & A2DP)
FM-radio
MicroUSB
MicroSD slot (tot 64GB)
2750mAh uccu
Senors: Accelerometer, magnetic sensor, proximity sensor, light sensor
Dual-sim (dual standby - 2 sims gelijktijdig actief)
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz

Software: Android 4.0.x

Gewicht: 158 gram
LxBxH: 135x65x10.8mm
Video's:

SPOILER
Jiayu G3 FAQ
SPOILER: Een Chinese telefoon in Nederland? werkt dat?
SPOILER: Help, mijn paypal claim loopt af! wat nu?
SPOILER: Verzenden:
SPOILER: Douane:
121106_177156_info.gif
Officiλle site Jiayu: www.ejiayu.com
Beste site om over updates te lezen: www.gizchina.com
Zie ook de laatste topics uit de Chinese Webshops-reeks.
Informatieve site van Kris Amora: Jiayu G2 // Jiayu G3
Speciale Korting voor Nederlanders/Belgen op pre-order G3 (afgelopen)
121106_177156_mogelijk.gif
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119078353
3 post achter elkaar, niet echt eerlijk he :9
pi_119078417
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 11:00 schreef RobertNL het volgende:
Waarom moet jij een nieuwe deel openen? o|O

[ Bericht 51% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 11-11-2012 11:26:28 ]
  zondag 11 november 2012 @ 11:06:50 #4
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119078453
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:01 schreef FreaZ het volgende:
3 post achter elkaar, niet echt eerlijk he :9
Poste per ongeluk bubbel :P. Daarna dacht ik dat ik de laatste ook wel mee kon pakken :).

Laatste posts:
quote:
Vanavond ''even'' lopen prutsen met mijn homescreen etc, Hier dan ook even het resultaat posten O-)

SPOILER: Lockscreen
SPOILER: Homescreens/app drawer
De app drawer wil ik nog het e.e.a aan aanpassen (wellicht de icons) maar het voldoet zo al redelijk (wellicht nog ιιn of twee icons erbij op social ;))

Bronvermelding:
Compact homescreen
Bron foto
Benodigdheden:
Icons
Wallpaper zip
UCCW
Minimalistic text
ssLauncher
Widget locker
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 07:49 schreef pinibo het volgende:

[..]

Ik kan me hier volledig bij aansluiten. Ik zit nu sinds vrijdagavond 20:00 uur op 33% van de batterij. Als ik hem straks "normaal" gebruik, weet ik zeker dat ie met gemak twee dagen mee gaat.

Heb je trouwens geen slechte ervaring met wifi? Bij mij blijft het een slechte ontvangst.
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 08:43 schreef pinibo het volgende:
Yes! Ik heb in ieder geval het MT65xx Preloader driver gedeelte opgelost.
Hij flikkerde aan / uit in de device manager. Zodra het gele uitroepteken even zichtbaar is, moet je deze selecteren en dan manueel de driver laten installeren (waar je de rest van de drivers ook hebt uitgepakt).

Nu kan ik gaan rooten ... maar moet nu weg ... :-(
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier wel goede ervaringen met de wifi maar dat kan ook liggen aan de versterker die er hier tussen gedrukt staat ;). Zal zo even wat screenshots maken in het verschil van het ontvangst tussen deze en mijn andere toestel.
pi_119078468
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 08:43 schreef pinibo het volgende:
Yes! Ik heb in ieder geval het MT65xx Preloader driver gedeelte opgelost.
Hij flikkerde aan / uit in de device manager. Zodra het gele uitroepteken even zichtbaar is, moet je deze selecteren en dan manueel de driver laten installeren (waar je de rest van de drivers ook hebt uitgepakt).

Nu kan ik gaan rooten ... maar moet nu weg ... :-(
Rooten zal het probleem niet zijn. Daar zijn genoeg methodes voor beschreven.
Ik vind het installeren van CWM wat spannender. Op dit moment is er alleen een Chinees-talige versie van, terwijl ik liever Engeltalig heb.
Heeft iemand ervaring met CWM recovery builder? Waar ik benieuwd naar ben of de taal anders wordt als ik de Chinese CWM update daarmee. Het compileren gaat in ieder geval foutloos, maar dat zegt niks over de werking.
  zondag 11 november 2012 @ 11:14:52 #6
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119078583
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef elinx het volgende:

[..]

Ik vind het installeren van CWM wat spannender. Op dit moment is er alleen een Chinees-talige versie van, terwijl ik liever Engeltalig heb.
Heeft iemand ervaring met CWM recovery builder? Waar ik benieuwd naar ben of de taal anders wordt als ik de Chinese CWM update daarmee. Het compileren gaat in ieder geval foutloos, maar dat zegt niks over de werking.
Kan je de Chinese versie niet aanpassen? (Chinese met Engelse taalbestanden vervwisselen?)
pi_119078805
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef elinx het volgende:

[..]

Root gezeik? :P
  zondag 11 november 2012 @ 11:38:42 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119079020
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Root gezeik? :P
Root en rom gezeik :P, alhoewel ik nog geen vervelende dingen ben tegen gekomen! De Jiayu kan alle apps downloaden, draait soepel.

Wat wellicht interessant kan zijn is een overclock naar 1.2GHz aangezien de batterij het makkelijk aan zou moeten kunnen ;)! (Dan nog hopen dat de stabiliteit van deze MTK processors goed genoeg is om op 1.2 te draaien. Het zou moeten kunnen (De meeste chips heb ik tot nu toe wel 200MHz op kunnen voeren ;)).
pi_119079312
14.gif voor topictitel 10.gif Zo is het maar net! Zeg: is het niet wat om een hall of fame in te richten van de Fokkers die als eerste de G3 wisten te bemachtigen? :P
mag het weten
pi_119079410
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Root en rom gezeik :P, alhoewel ik nog geen vervelende dingen ben tegen gekomen! De Jiayu kan alle apps downloaden, draait soepel.

Wat wellicht interessant kan zijn is een overclock naar 1.2GHz aangezien de batterij het makkelijk aan zou moeten kunnen ;)! (Dan nog hopen dat de stabiliteit van deze MTK processors goed genoeg is om op 1.2 te draaien. Het zou moeten kunnen (De meeste chips heb ik tot nu toe wel 200MHz op kunnen voeren ;)).
Hoe ga je die overklok dan doen? Ik ben gewend flashen van custom kernel en dan kan ik overklokken, ik zou niet weten hoe je dat bij zo'n Chinees toestel klaar krijgt?
  zondag 11 november 2012 @ 12:20:50 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119079814
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Hoe ga je die overklok dan doen? Ik ben gewend flashen van custom kernel en dan kan ik overklokken, ik zou niet weten hoe je dat bij zo'n Chinees toestel klaar krijgt?
Bij tablets kan het vrij vaak standaard al. Daarnaast ga ik er vanuit dat er wel een aantal chinezen zijn die een costum kernel in elkaar zetten (die moeten we alleen nog even vinden ;))!
pi_119079845
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bij tablets kan het vrij vaak standaard al. Daarnaast ga ik er vanuit dat er wel een aantal chinezen zijn die een costum kernel in elkaar zetten (die moeten we alleen nog even vinden ;))!
Ja maar waar zit die Chinese custom rom gemeenschap? Die zou ik wel willen vinden hoor.
pi_119079859
Wat een verschrikkelijk tamme OP :p veel taalfouten ook ;)
  zondag 11 november 2012 @ 12:25:00 #14
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119079930
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:22 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja maar waar zit die Chinese custom rom gemeenschap? Die zou ik wel willen vinden hoor.
Inderdaad, zal aankomende week eens op zoek gaan op Baidu...
  zondag 11 november 2012 @ 12:45:44 #15
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_119080519
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de camera-RAW fix. Iemand daar al iets zinnigs over te zeggen? Vriendin was echt helemaal hyper over de telefoon, toen kwamen leveringsissues na de preorder. Toen werden de eerste foto's gepost in de topics met aquarel effect. :P :')
Nu heeft ze een beetje het idee van; laat maar zitten die telefoon als ie alleen zulke slechte foto's maakt. ;(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_119080645
quote:
11s.gif Op zondag 11 november 2012 12:45 schreef neo2000 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de camera-RAW fix. Iemand daar al iets zinnigs over te zeggen? Vriendin was echt helemaal hyper over de telefoon, toen kwamen leveringsissues na de preorder. Toen werden de eerste foto's gepost in de topics met aquarel effect. :P :')
Nu heeft ze een beetje het idee van; laat maar zitten die telefoon als ie alleen zulke slechte foto's maakt. ;(
Mobileuncle MTK Tools: https://play.google.com/s(...)euncle.toolbox&hl=nl
Van Tweakers:
quote:
1. Open de app
2. Klik Engineer Mode
3. Enigneer Mode (MTK)
4. Camera
5. Raw Capture Mode op "Capture Mode" zetten.
6. Raw Type op "Pure Raw" zetten.
7. Start Preview en je kan fotos maken.

Foto's worden opgeslagen in /sdcard/DCIM/CameraEM/
Ik heb m'n G3 nog niet binnen anders zou ik ook wel ff gaan prutsen :P
  zondag 11 november 2012 @ 12:54:43 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119080781
Iemand al foto's van het mobo van de Jiayu gespot? Dacht dat ik ze gezien had maar ik kan ze niet weer vinden :P!

Zal vanmiddag proberen even een paar raw foto's te maken.
  zondag 11 november 2012 @ 13:00:35 #18
48067 neo2000
pi_119080920
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef RobertNL het volgende:
Iemand al foto's van het mobo van de Jiayu gespot? Dacht dat ik ze gezien had maar ik kan ze niet weer vinden :P!

Zal vanmiddag proberen even een paar raw foto's te maken.
Thnx. Ben benieuwd naar het resultaat; zou volgens mij een stuk beter moeten zijn. is bij ons zeg maar nu de doorslaggevende factor of het een Jiayu wordt of niet. ;)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_119081069
Hebben we hier misschien iets aan? http://bbs.ejiayu.com/thread-294674-1-1.html (camera fix)

Is dit een Android 4.2 rom voor de G3? :o http://bbs.ejiayu.com/thread-328450-1-1.html

G2CameraUpdate.zip: https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/G2CameraUpdate.zip
G3CameraRollback.zip (om de update terug te draaien): https://dl.dropbox.com/u/49172963/g3/G3CameraRollBack.zip

[ Bericht 27% gewijzigd door AnimeFan op 11-11-2012 13:19:03 ]
  zondag 11 november 2012 @ 13:19:52 #20
48067 neo2000
pi_119081428
Zie trouwens in het tweakers topics dat user hagen77 ook raw vs jiayu camera app pics gepost heeft. :o

Spectaculair verschil!
http://gathering.tweakers(...)ge/39254617#39254617
pi_119081520
Toch wel vreemd dat de camera standaard zulke 'slechte' foto's maakt. De voorbeeld foto's bij previews waren stukken beter.
pi_119081864
Op het ejiayu forum zit je 24 uur lang in 'proeftijd' voor je kan posten of DM'en :(.
Ik wou vragen of die Android 4.2 ROM ook Nederlands of Engels ondersteunt :P.

Ik heb nu maar deze G3 QQ groep gejoind: 226943222

Een Engelstalige QQ vind je op http://www.imqq.com/

[ Bericht 10% gewijzigd door AnimeFan op 11-11-2012 13:51:11 ]
  zondag 11 november 2012 @ 13:57:47 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119082617
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:35 schreef AnimeFan het volgende:
Op het ejiayu forum zit je 24 uur lang in 'proeftijd' voor je kan posten of DM'en :(.
Ik wou vragen of die Android 4.2 ROM ook Nederlands of Engels ondersteunt :P.

Ik heb nu maar deze G3 QQ groep gejoind: 226943222

Een Engelstalige QQ vind je op http://www.imqq.com/
Het is overigens geen 4.2 rom als ik zo kijk want er staat, gebaseerd op: 1025 (25 oktober firmware) en baseband van versie 10 oktober).

Wel zijn er verbeteringen aan de camera (met 4.2 interface?).

Maar dat is wat ik lees nu ik het even snel doorscan :P
pi_119082664
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 11:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waarom perse overclock? _O-
  zondag 11 november 2012 @ 14:00:20 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119082700
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Omdat de batterij het wel kan hebben en de preformance waarschijnlijk verder omhoog gaat? Gewoon omdat het mogelijk is.
pi_119082727
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 14:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Omdat de batterij het wel kan hebben en de preformance waarschijnlijk verder omhoog gaat? Gewoon omdat het mogelijk is.
Als het maar niet gaat knallen(zie ook Iphones) :+
pi_119086349
Ziet er naar uit dat deze 3 webshops de Jiayu in stock hebben, ben van plan er eentje te bestellen, kleur (zwart/grey) maakt me niet al teveel uit.
Iemand die enige ervaring heeft met deze webshops of een voorkeur kan geven?

http://www.fastcardtech.c(...)+Camera.html?u=49407
http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
http://www.mixeshop.com/j(...)art-phone_p1652.html
  zondag 11 november 2012 @ 15:28:20 #28
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119086529
Ik wacht nog steeds maar af wanneer ik hem eindelijk binnen ga krijgen....
pi_119087126
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef Joery34 het volgende:
Ziet er naar uit dat deze 3 webshops de Jiayu in stock hebben, ben van plan er eentje te bestellen, kleur (zwart/grey) maakt me niet al teveel uit.
Iemand die enige ervaring heeft met deze webshops of een voorkeur kan geven?

http://www.fastcardtech.c(...)+Camera.html?u=49407
http://www.jiayumobilesho(...)era-smart-phone.html
Mixeshop blijkt nogal populair te zijn onder de britten die bestellen daar veel tv tuners

Ik heb bij jiayumobileshop besteld maar ga net zoals badman een claim openen met paypal kijken of ik het dan sneller krijg. Jiayumobileshop blijkt ook van antelife te zijn waar ze momenteel niet op voorraad zijn.

Fastcardtech is 50/50 meeste krijgen hun producten wel maar aftersales support is niet al te best
  zondag 11 november 2012 @ 16:03:08 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119088000
pi_119088758
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Majinster het volgende:

[..]

Mixeshop blijkt nogal populair te zijn onder de britten die bestellen daar veel tv tuners

Ik heb bij jiayumobileshop besteld maar ga net zoals badman een claim openen met paypal kijken of ik het dan sneller krijg. Jiayumobileshop blijkt ook van antelife te zijn waar ze momenteel niet op voorraad zijn.

Fastcardtech is 50/50 meeste krijgen hun producten wel maar aftersales support is niet al te best
Thanks, als jij zou moeten kiezen om de Jiayu ergens te bestellen wat zou je keuze zijn?
pi_119088893
mixeshop of goed zoeken via mistertao
pi_119089095
Deze heeft de G3 misschien op voorraad, laatst i.i.g. wel toen ik 'm sprak

http://www.aliexpress.com(...)-0-os/666899482.html

Hij is online
pi_119089117
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Dat geeft een performance boost, mijn HTC Evo 3D draait ook op 1.5Ghz, dat drain trouwens wel de batterij snellere leeg maar ik vind wel dat de performance boost merkt.

Maja moet je dus eerst een rom of kernel gaan vinden die dat ondersteund en Jiayu is maar een klein merk, dus die kans op custom roms en oc kernels is minder groot dan bij huawei bijvoorbeeld.
  zondag 11 november 2012 @ 16:30:14 #35
195885 shiz
―――――
pi_119089274
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef AnimeFan het volgende:

Hij is online
't Is daar haast middernacht. :P Zal wel een bot zijn dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119089355
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Geloof me maar veel Chinezen zijn rond dit tijdstip nog wakker en zullen dus ook vaak op zo'n chat te vinden zijn.
pi_119089784
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef AnimeFan het volgende:

Hij is online
Heeft ze op voorraad zegt hij, maar verzend volgende week.
pi_119089909
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Joery34 het volgende:

[..]

Heeft ze op voorraad zegt hij, maar verzend volgende week.
Het is morgen al volgende week :P
pi_119090522
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat geeft een performance boost, mijn HTC Evo 3D draait ook op 1.5Ghz, dat drain trouwens wel de batterij snellere leeg maar ik vind wel dat de performance boost merkt.

Maja moet je dus eerst een rom of kernel gaan vinden die dat ondersteund en Jiayu is maar een klein merk, dus die kans op custom roms en oc kernels is minder groot dan bij huawei bijvoorbeeld.
We wachten rustig af,je weet maar nooit :+

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nu pas >:)

Bovendien,als ik bvb om 12:15 besteld(NL tijd) ,geeft het 04:15(Pacific tijd) aan.Terwijl het 19:15 is in China/Hong Kong
pi_119091130
Als de mensen van MisterTao nu gaan slapen is het sneller morgen en kunnen ze achter mn G3 aan. :')
pi_119091427
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef Mandιra het volgende:
Als de mensen van MisterTao nu gaan slapen is het sneller morgen en kunnen ze achter mn G3 aan. :')
Het is bijna half 1 bij hun :+
pi_119091560
quote:
Bijna even groot als een PSP scherm :P
pi_119093542
iphone 4g screen protector :P

ook fijn om te weten dat uredeal.com zijn telefoons verstuurd
pi_119093564
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef Majinster het volgende:

ook goed te weten dat uredeal.com zijn telefoons verstuurd
???
  zondag 11 november 2012 @ 18:53:29 #47
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_119094664
Wanneer komt mijn mobiel van lightake nou.. Ik heb echt lang genoeg gewacht..
  zondag 11 november 2012 @ 19:03:04 #48
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119095006
quote:
Spraakzaam :P!

Zelf ook even bezig met een reviewtje
SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef Majinster het volgende:

ook fijn om te weten dat uredeal.com zijn telefoons verstuurd
Ja, wel een beetje goedkoop :P. Jiayu heeft gewoon zelf screenprotectors. Was er hier of op tweakers nog niet iemand die hem van urealdeal had?
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef Grijsbaard het volgende:
De Neo? of de jiayu? De Jiayu kan je nog wel even op moeten wachten (helaas).
pi_119097988
quote:
7s.gif Op zondag 11 november 2012 18:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Even navragen :+
pi_119098814
Ben er nog niet uit waar ik hem zal bestellen. :( Wil hem z.s.m. mogelijk hebben (liefst aankomende week) en zo goedkoop mogelijk. Mistertao/Aliexpress wordt 'm niet want heb alleen Paypal als betaalmiddel tot mijn beschikking. Nogmaals de vraag, iemand die me een beetje wegwijs kan maken welke shop het beste lijkt/is? Thanks!

Misschien handig voor andere mensen, shops die hem als het goed is op voorraad hebben. Prijs lost toestel + DHL verzendkosten.

http://www.fastcardtech.c(...)reen-8MP-Camera.html
$250,78 - €197,29
http://www.uredeal.com/ji(...)one-black_g3385.html
$246,05 - €193,57
http://www.jiayumobilesho(...)art-phone-black.html
$234,19 - €184,24
$219,20 - €172,45
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: