Apart, hij zit bij Rosenborg. Kan het een regen zijn al vanaf het begin van het spel?quote:
Ik denk het. Ik zit overigens in 2017.quote:Op zondag 11 november 2012 09:30 schreef Sejt het volgende:
[..]
Apart, hij zit bij Rosenborg. Kan het een regen zijn al vanaf het begin van het spel?
Doe je goedquote:Op zondag 11 november 2012 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik zit overigens in 2017.
Zitten wel leuke verrassingen bij in mijn game tot nu toe. Celtic heeft zelfs een keer de CL gewonnen in 2013 of 2014 dacht ikquote:Op zondag 11 november 2012 09:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Doe je goed
Wel een leuke regen dan, precies wat ik nodig heb - een slimme speler met veel creativiteit.
Herkenbaar.quote:Op zondag 11 november 2012 14:44 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tuurlijk, vier buitenspeldoelpunten afgekeurd in een wedstrijd. Tegenstander krijgt 1 kans, 0-1 verlies...
Geen newgen, zn gamewereld is wss niet groot genoeg?quote:Op zondag 11 november 2012 09:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Doe je goed
Wel een leuke regen dan, precies wat ik nodig heb - een slimme speler met veel creativiteit.
Klopt, daar ga ik 'm dan ook hard op trainen. Het zal nooit een Narsingh worden, maar 13-14 snelheid moet ie wel kunnen halen lijkt me. 850k gekost, dus zal wel goed komen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer van zijn snelheid zeg, anders heb je echt een toppertje
Lugano is toch al 32 ofzo wat moet je daar mee?quote:Op maandag 12 november 2012 17:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Leuke talentjes die voor een prikkie op te halen zijn? Of spelers met een lage claussule. Heb nu in het 1e seizoen met Fenerbahce Dzagoev en Drenthe transfervrij opgepikt. Diego Lugano, Anderson, Karim Ait Fana en Callejon gehuurd. Denk dat ik alleen Lugano en Anderson definitief ga overnemen voor 2.1M¤ en 4.5M¤.
Kan zo geen goedkoop alternatief vinden. En is samen met Yobo in het eerste seizoen een goed koppel gebleken. Heb zojuist tegen Manchester City 6-4 verloren over 2 wedstrijden in de kwart finale Champions League.quote:Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lugano is toch al 32 ofzo wat moet je daar mee?
Dit merkte ik dus al 2 dagen nadat ik het spel had gekocht.quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Sejt het volgende:
Heel frustrerend spelletje tot nu toe. Ik zit in december 2012 nu en even een tussenstand van ervaringen:- Willem II staat 2e.- Ik speel 70% van mn wedstrijden gelijk.- Spelers reageren constant verschillend op teamtalks en zijn simpelweg niet te motiveren.- 3D engine valt zwaar tegen; lijkt wel of het veld van ijs is en spelers lopen soms doodleuk weg van de bal.- Keepers van de tegenstander pakken de meest onmogelijke ballen, maar mijn keeper loopt lekker zn box uit terwijl de spits helemaal vrij staat voor het doel.- Meest onrealistische uitslagen constant.- Speler vanaf de achterlijn die het zelf probeert terwijl er 2 vrij staan voor het doel.- Volledige controle over de wedstrijd en Emmen scoort er ff 1 uit één aanval.- Keeper die nog even naar een schot duikt terwijl de bal 5 meter naast gaat.Ik hoop dat er snel een patch komt, want dit is een enorme stap achteruit t.o.v. FM2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |